Бібліотека

Конспект уроку Математика 1 клас

Опис документу:
НУШ Конспект уроку математики 1 клас . Тема : " Додавання і віднімання розрядних чисел - десятків. Задачі на порівняння". Передбачена робота з підручником, робота в групах, парах, самостійна робота. Ігрофі методи, граючи - навчаємось.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

М атематика, 1 клас ІІ семестр

Тема: Додавання і віднімання розрядних чисел – десятків.

Задачі на порівняння.

















Зміст уроку


І. Вступна частина

Організація класу до уроку


ІІ. Основна частина


  1. Усний рахунок (Слайд 2-3)

Вправа «Назви число» (за вправою № 6 , с. 163)

- Назвіть два наступні числа в кожному ряду .



Вправа «Хто швидше?»


- Обчисли усно (за вправою № 1 с. 162)


- Розв’яжи задачу (за вправою № 5 , с. 161)


2 десятки котів вийшли полювати на мишей.

10 котів невдовзі втомились і заснули.

Скільки котів продовжують полювання?



  1. Робота з підручником с. 161

Завдання № 3 (Слайд 4)

  • Скільки десятків наперстків у їжачихи?

  • Їжачисі подарували ще 9 наперстків.

  • Скільки десятків наперстків стало в їжачихи?

  • Скільки наперстків не вистачає до трьох десятків?


Працюємо самостійно

Завдання № 4 (Додаток 1) (Слайд 5)

  • Порівняйте. Впишіть знаки у віконечка на картках.

  • Самоперевірка на слайді.



Каліграфічна хвилинка (Слайд 6)


  1. Робота з підручником с. 162-163


Завдання № 2

  • Прочитай довідничок. Обчисли вирази.


Довідничок (Слайд 7)



Завдання № 3

  • П рочитаємо умову задачі.

  • Що означає число 50?

  • Скільки курток одягли гномики?

  • Яке питання в задачі?

  • Складемо вирази для кожного питання.

30 + 10 = 40 50 – 40 = 10


Хвилинка відпочинку (Слайд 8)


Працюємо у парі

Завдання № 4

  • Обчисліть вирази.


Працюємо разом

Завдання № 5 (Слайд 9)

  • Прочитаємо задачу.

  • Про що говориться в умові?

  • Що означає число 10? 2?

  • Скільки карамельок купила ящірка?

  • Яке запитання в задачі? Порівняйте.


  1. Головоломка

Вправа «Поміркуємо»

Завдання № 7

- Надійка та Михайлик задумали число. Надійка збільшила своє число

на 10, а Михайлик зменшив своє число на 10. Вони обоє отримали

число 70. Яке число задумала Надійка, а яке — Михайлик?

(Надійка 70-10 = 60, Михайлик 70 +10 = 80)


ІІІ. Зворотній зв’язок. Самооцінювання


- Прикріпіть стікери







Методична скринька НУШ ©

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.