Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Конспект тематичного заняття з дітьми старшої групи на тему: «Фантастичні пригоди» за освітньою програмою «Дитина»

Конспект тематичного заняття з дітьми старшої групи на тему: «Фантастичні пригоди» за освітньою програмою «Дитина»

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
2700 грн
390 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №XT611707
За публікацію цієї методичної розробки Чигрик Світлана Іванівна отримав(ла) свідоцтво №XT611707
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Дошкільний навчальний заклад ( ясла – садок) № 45 «Теремок

Черкаської міської ради. Вихователь : Чигрик С.І.

Конспект тематичного заняття з дітьми старшої групи на тему:

« Фантастичні пригоди» складений за освітньою програмою «Дитина»

Програмовий зміст: створити на основі ігрової мотивації сприятливі умови для розвитку пізнавальної,креативної, творчої, мовленнєвої активності, виховувати потребу і готовність виявляти елементи творчості в різних видах і умовах організації діяльності, збагачувати досвід використання сенсорних еталонів під час можливості досліджувати, експериментувати,вигадувати, проявляти конструктивні творчі здібності. Активізувати виявлення творчої ініціативи, винахідливості, бажання досягти поставленої мети у несподіваний оригінальний спосіб. Розвивати логічне і абстрактне мислення, здатність аналізувати, оцінювати, робити висновок, передбачати наслідки індивідуаль- них креативних дій, рішень, розробок.

Розвивати зв’язне мовлення ( монологічне, діалогічне, коментуючи),навички колективної діяльності і взаємодії на основ спільної ігрової мотивації. Вправляти в умінні розв’язувати пізнавальні задачі; стимулювати задоволення і позитивні емоції від результатів своєї праці.

Хід.

  • Всім відомо. Що діти фантазери, вигадувальники, полюбляють загадки, таємниці, несподіванки, дива. Тому сьогодні пропоную вам розібратися у таємницях однієї цікавої історії. Для цього потрібна саме ваша уява, фантазія, творча зацікавленість, несподівані і оригінальні рішення. Ви згідні?

  • То ж часу не гаймо, а розпочинаємо.

Ця таємнича історія трапилась із одним казковим героєм. До нього з проханням про допомогу звернулась загадкова істота з далекої невідомої планети. Оскільки самотужки таку проблему вирішити неможливо, казковий герой сподівається на вашу допомогу. Чи готові ви допомогти?

Якщо так, то ми маємо зясувати : хто цей казковий герой, яка невідома істота потребує допомоги і що ми маємо для цього робити?

У нас є таємний пазл, який відкривається при виконанні певних завдань, в яких потрібно проявити кмітливість.

Прошу розділитись на дві команди за кольором вашого беджа і підійти до столів з відповідною символікою.

Перше завдання: дістати із запропонованої ємкості предмет у будь – який спосіб, окрім одного – не діставати руками, занурюючи їх в ємкість або мочити їх у воді.

Дослід 1. Банка наполовину заповнена водою, всередині плаває предмет.

Допоміжні матеріали: камінці, пісок, папір, пінопласт і т. д.

2. Банка пуста, всередині предмет.

Допоміжні матеріали: вода, пісок і т. д.

Діти виконують завдання, коментуючи спосіб діставання предметів із ємкості.

Вихователь зачитує записки, які містились всередині: « Для того ,щоб зясувати всі таємниці, потрібно виконати ряд завдань. Кожне виконане завдання надає право відкрити один пазл».

Отже, ситуація цілком зрозуміла. А от і перше завдання :уявити невідому істоту,яка звернулась по допомогу і викласти її з геометричних форм.

1.Викладання на килимі « невідомої істоти»

Коментар дітей за наслідками конструювання.

Виконавши перше завдання,ми можемо відкрити один пазл.

Наступне завдання – уявити яку може бути оточуюче середовище у таких незвичних істот.

Прошу команд підійти до креативних дощок,відповідно кольорової символіки,і використати знайомі трафаретні заготовки у незвичайний спосіб -

Надавши їм уявних незвичайних якостей,ознак і властивостей.

2.Креативна дошка – моделювання картин і трафаретів: хмари,сніжинки,веселка,гриб,кольорові кульки,квіткове сонечко,квіткові озера… Прохання,представників від команд ознайомити присутніх з результатами креативного моделювання (коментар дітей).

Завдання виконано,маємо можливість відкрити другий пазл.

У нас є незвичайний казковий герой,казкова країна,але немає самої казки.

А чи не спробувати нам розповісти про предмети на наших картинках.

Звичайно це будуть розповіді про те,чого на світі не буває. Чим не нова казка?

3. Складання казки про предмети,яких на світі не буває.

Зразок. (за викладеною картиною)

Незвичайний дощовий будинок,стіни якого зроблені з легких ранкових хмаринок, а дах із справжньої дощової хмари,яка не втомлювалась дріботіти дощем.

Сонцем слугувала чарівна яскрава квітка,яка ніколи не закривалась і це дуже подобалось мешканцям цієї країни.

Незвичайна веселкова доріжка всім дуже подобалась – так цікаво ходити її кольоровими смужками.

Кольорові кулькові дерева весело посміхались і раділи – напевне таких цікавих рослин більше немає.

Оскільки в казковій країні зима ніколи не наступала – на згадку про неї скрізь росли сніжкові квіти,які ніколи не танули.

Незвичайні метеликові хмари створювали крильцями прохолодний кольоровий вітерець.

Хатка – грибок була чарівною,вона виконувала бажання,варто лише сказати: « 1,2,3 покрутись і диво з явись!»!

Біля хатинки знаходились чудові квіткові озера і кольоровий струмочок,

Веселкова вода в ньому за смаком нагадувала фруктові соки.

- Дякую! Розповіді про незвичайну і цікаву країну дають змогу відкрити третій пазл.

Створені вами картини,про які ви розповіли,ми можемо з єднати, я пропоную дати назву цій казковій і її мешканцям. Варіанти назв: Чудасія,Дивограй,Дивоказкарія. Мешканці: чудасійчики,чудасики,дивачки.

Подивіться, між картинами відстань. Можливо, це веселковий струмок чи річка. Як можна таку відстань здолати і потрапити один до одного в гості ?

(допоможе місточок). Давайте спробуємо.

Фізкультхвилинка

Маленький равлик хотів мандрувати

Удосвіда вийшов із рідної хати,

І раптом побачив струмок на шляху,

І як же здолати перешкоду таку ?

Якби я був жабка,то вмів би стрибати,

Якби я був пташка,то вмів би літати,

Якби був я рибка,то переплив,

Якби мав би ноги, то перебрів.

Якби ще я вмів місток збудувати,

То рушив би далі я мандрувати.

А так що робити я,друзі,не знаю

На допомогу від вас я чекаю.

Знову потрібна ваша допомога. Ось картинки,пофантазуйте,як можна не звичайно їх використати в якості переправи. ( Дітям пропонуються картинки

Знайомих предметів : м’яч,пластикові пляшки,чоботи,веселка,крокодил,мотузка,повітряні кульки…)

Коментар дітей про виконання запропонованих речей замість відсутнього містка. Після виконання – відкриємо 4 пазл.

Далі на вас чекає експериментальна лабораторія. Ви – чарівник,який може все. Створіть невідомі науці різновиди тварин і дайте назву ти, кого створили.

Біком фантазія «Диво-звірі»

Коментар дітей, назви тварин. По закінченню,відкриємо 5 пазл.

Як гадаєте,можна малювати без олівця і фарб,викладати без конструктора?

Як? Виявляється, можна,варто тільки захотіти. І допоможе вам в цьому – чарівний клубочок ниток.

Викласти з ниток знайомий предмет. Викладання на килимку (квітка,рибка,равлик,кулька,ялинка,метелик…)відкриємо останній пазл і діти бачать портрет Буратіно.

- Отже,хто наш казковий герой ? – Буратіно.

Це до нього з проханням по допомогу звернулась невідома істота. Хто ж вона? Повертаємо портрет… хто ж це ? – Іноплпнетянин.

Як ми його назвали,пам ятаємо? Чудасійко із планети Чудасії.

Ось він тримає якесь послання,я вам зачитаю.

«Любі друзі,допоможіть мені повернутися до дому. Ви такі розумні і кмітливі,

Виконали всі завдання. Гадаю зможете виконати й останнє – відремонтувати мій міжгалактичний сніжинко – зореліт. Щиро вам вдячний,мої любі друзі!»

  • Як на вашу думку,він має виглядати? ( варіанти відповідей).

Оскільки він має назву сніжинко-зореліт, гадаю,модель чимось має нагадувати сніжинку. Давайте пригадаємо,як робити сніжинку – техніка виконання з паперу. Пропоную використати техніку вирізання витинанки.

Паперопластика+ витинанка+конструювання «Сніжинко зореліт»

Чути голос: - Дякую,друзі! Тримайте від мене сюрприз на згадку! (кольорова кулька,в середині якої знаходяться солодощі). Діти вирішують,як дістати з кульки сюрприз і пригощаються.

Список використаної літератури.

  1. « Дитина»-. Освітня програма для дітей від 2 до 7 років. Міністерство освіти і науки України. Київ – 2016

  2. Поніманська Т.І. Дошкільна педагогіка: навч. посіб. для студ. вищ. нав.закл. / Т.І. Поніманська.- Київ: Академвидав, 2006.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Створити на основі ігрової мотивації сприятливі умови для розвитку пізнавальної,креативної, творчої, мовленнєвої активності, виховувати потребу і готовність виявляти елементи творчості в різних видах і умовах організації діяльності, збагачувати досвід використання сенсорних еталонів під час можливості досліджувати, експериментувати,вигадувати, проявляти конструктивні творчі здібності.
  • Додано
    07.12.2018
  • Розділ
    Дошкілля
  • Клас
    Дошкільнята
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    117
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    XT611707
  • Вподобань
    0
Курс:«Google сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
700 грн
190 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №XT611707
За публікацію цієї методичної розробки Чигрик Світлана Іванівна отримав(ла) свідоцтво №XT611707
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти