Зараз в ефірі:
онлайн-конференція:
«
Освіта проти насильства: методи профілактики та алгоритми реагування
»
Взяти участь Всі події

Конспект сюжетного заняття «Ми майбутні переможці» для дітей старшого дошкільного віку з фізичного виховання

Фізичне виховання та спорт

Для кого: Дошкільнята (4-5 років)

04.03.2021

110

12

0

Опис документу:
Формування основних фізичних якостей, вправляти у стрибках на одній, двох ногах з обруча в обруч, повзання на спині, відштовхуючись ногами і руками. Використання вправи на орієнтування у просторі, тренування дихальної системи, закріплення знань про зимовиі і літні види спорту.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Конспект заняття «Ми майбутні переможці»

для дітей старшого дошкільного віку

Форма проведення: сюжетна.

Методи: словесний, наочний, практичний.

Мета:

- формування основних фізичних якостей;

- вправляти у стрибках на одній, двох ногах з обруча в обруч;

- удосконалювати повзання на спині, відштовхуючись ногами і руками. 

- активізувати мислення дітей, через вправи на орієнтування у просторі; закріпити знання про зимових і літніх видах спорту.

- сприяти розвитку витривалості, сили, тренуванні дихальної системи.

- формувати вміння діяти за речі, команді інструктора.

формувати навички безпечної поведінки при виконанні ОВС.

- заохочувати мовленнєву активність.

- розвивати слухове увагу і сприйняття, координації мовлення з рухами, почуття ритму.

Обладнання: гімнастична лава - 2 шт., обручі - 14 шт., м'ячі - за кількістю дітей.

 

Хід заняття.

I. Вступна частина. (5 хв)

Діти входять в зал, будуються в шеренгу.

Рівняння. Привітання.

- Діти, сьогодні у нас багато гостей. Подивіться, які вони добрі та гарні. Побажаємо гостям і один одному здоров'я. Доброго дня!

Прийшла зима, прийшла зима,

Одяглися в біле будинку.

Стоять дерева в білих шапках,

Зима для сильних, спритних, сміливих!

- Дітки, що треба робити, щоб бути сильними, спритними і сміливими?

Відповіді дітей.

- Молодці. До тренуванні всі готові?

Перешикування в колону.

На тренування, на місці кроком руш

- Ліворуч! За направляючим в обхід по залу, кроком руш!

Ходьба

- звичайна

- на носках руки до плечей;

- з високим підніманням коліна;

- у присядь;

- на зовнішній стороні ступні.

Біг

- легкий;

- змійкою;

- по діагоналі;

- викидаючи прямі ноги вперед;

Ходьба.

Спокійна ходьба в колоні один за одним, виконуючи вправу на відновлення дихання:

1 - 2 - плавно підняти руки вперед вгору(вдих)

3 - 4 - плавно опустити руки вниз (видих через рот зі звуком «у-у-у!»).

По ходу беруть м'ячі. Перешикування в колону по двоє.

 

II. Основна частина. (22 хв)

Комплекс вправ з м'ячами.

«Поверни м’яч». В. П.: ноги злегка розставити, м’яч вниз. 1–2 — м’яч уперед, кистями рук повернути м’яч до себе, зігнути руки, 3–4 — В. П. Повторити 6 разів.

«Від ноги до ноги». В. П.: ноги нарізно, м’яч на підлозі між ногами, руки за спину. Нахил уперед, катати м’яч від ноги до ноги. Після 2–3 повторень випрямитися, повернутися у В. П. Повторити 5 разів.

«Прокоти». В. П.: сидячи, ноги разом, руки в упорі позаду, м’яч на під-лозі збоку. 1–2 — зігнути ноги, прокотити м’яч під ногами вліво у ворота; 3–4 — В. П.— «ворота закриті». 5–8 — те саме вправо. Ноги можна підняти. Повторити 5 разів.

«Колода». В. П.: лежачи на спині, м’яч угору. Поворот на живіт, спину в одну, іншу сторону. Повторити по 3 рази.

«Ближче до себе». В. П.: ноги злегка розставити, м’яч перед грудьми. Присісти, кинути м’яч об підлогу, піймати — В. П. Те саме, присісти, кілька разів кинути об підлогу й піймати, стежити за м’ячем. Повторити 6 разів.

«Підскоки». В. П.: ноги злегка розставити, м’яч на підлозі руки вниз. 10–12 підскоків і ходьба навколо м’яча. Повторити 3 рази.

Молодці!

Дихальна вправа.

- Щоб не було нежиті зимової часом

Подихаємо ніздрями, спочатку однією, потім іншою.

- Кругом! На місці кроком, руш.

Діти кладуть м'ячі по ходу. Стають навпроти обручів і лавок.

2. Основні види рухів. (групами)

(Показ підготовленими дітьми, пояснення - інструктором.)

1. Стрибки на одній і двох ногах з обруча в обруч (класики).

2. Повзання на спині, відштовхуючись зігнутими ногами і руками.

3. Вибрати картинки

1 група - зимовий вид спорту

2 група - літній вид спорту

- Ви чудово впоралися із завданнями.

Перешикування в коло.

- З шеренг, взявшись за руки, в коло ставай!

- У коло швидше ви вставайте та в гру зі мною зіграйте. А щоб дізнатися, в яку гру будемо грати, спочатку відгадайте загадку.

Мов зелений їжачок,

має безліч голочок.

Поспішає до оселі

в новорічні дні веселі. (Ялинка)

- Звичайно ж - це ялинка.

- Як назвати дерево, яке прийде на Новий рік, якщо воно дуже високе, струнке. (Ялина.)

А якщо дерево ще зовсім маленьке. (Ялинка.)

А якщо дерево не висока і не маленьке. (Ялинка.)

- Коли чуєте слово «ялина», бігаєте, високо піднявши руки, а якщо «ялинка» в повному присіді руки на поясі.

- Раз - два, раз - два ось і скінчилася гра.

Заключна частина. Підсумок.(2 хв)

А зараз, дітки, я вам буду показувати фігуру спортсмена. Ви повинні повторити її за мною, а потім правильно назвати цього спортсмена.

- Я за вас рада, що ви правильно назвали всіх спортсменів. А зараз вам загадаю ще одну складну загадку. Взимку у спортсменів відбудеться важлива подія. Назвіть її. Відповіді дітей.

- Молодці, звісно, олімпіада.

- Молодці! Хто з вас, мої маленькі друзі, відчув, що справді став сильнішим, міцнішим, здоровішим, а хто відчуває, що потрібно ще трохи потренуватися?

- Я рада, що наші тренування вам в цьому допомогли.

Наше тренування закінчено, давайте попрощаємося з нашими гостями.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.