Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Психолого-педагогічна діагностика: практичні кейси для корекційних педагогів
»
Взяти участь Всі події
0400ufwl-cf9b.jpg

Конспект прогулянки "Зустріч із зимою"

docx

Дошкільна освіта

Для кого: Дошкільнята (4-5 років)

27.09.2022

34

2

0

Вміст матеріалу:

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:

Конспект прогулянки «Зустріч із зимою»

Мета: дати дітям уявлення про зимові явища, ознайомлювати з природними процесами що відбуваються взимку (утворення інею); викликати позитивні емоції на явища природи; формувати вміння дослідницьким шляхом визначати їх взаємозв'язки; закріплювати назви зимових місяців; розвивати допитливість.

Хід прогулянки

Вихователь звертає увагу на те, що на віконечку з'явилися біленькі сніжинки.

- Чому вони до нас завітали? (Бо прийшла зима).

Сніжинки запрошують нас на прогулянку, де ми проведемо розмову про зиму та зимові явища.

Загадка

Стало біло навкруги,

У снігу ліси, луги

І набігли холоди, річки сковані в льоди

В дружбі із дітьми всіма

Здогадались? Це... (зима)

Вихователь. Сніжинки просять, щоб ви пригадали назви зимових місяців.

Загадка

Троє коней у зими,

швидко мчать перед саньми

шлях морозом скутий

дивні коні у зими

тих коней називаємо ми

Діти. Грудень, січень, лютий.

Вихователь. У народі кажуть: «Грудень - ворота зими»

«Січень снігом січе, а мороз вогнем пече» «Лютий - лютує».

(Спостереження за візерунками на склі).

Вихователь. А чи звернули увагу на візерунки на склі? На що вони схожі? Як ви вважаєте, чим їх малював мороз? - Мороз намалював ці візерунки звичайною водою, водяною парою. Вона завжди є в повітрі, тепла водяна пара, непомітна для нашого ока, осідає на склі ледь помітних подряпинах. Там охолоджується і перетворюються на крихітні кристалики льоду. Так на зимовому склі з'являється чарівний візерунок.

Дослід

Вихователь роздає дітям дзеркальця.

Вихователь. Ви зараз теж можете трішки побути чарівниками і створити свої візерунки на склі. Вам слід лише кілька разів дихнути на скло і пальчиком намалювати візерунок. Що відбувається?

Діти. Скло запотіває і на ньому з'являються маленькі крапельки води.

Вихователь. Чому так відбувається?

Діти. Скло холодне а пара з рота тепла. Під час видиху з повітрям із нашого організму виділяється вода, вона залишається на холодному склі.

Дидактична гра «Де сховалася сніжинка?»

Вихователь пропонує дітям заплющити очі і ховає сніжинку за кущ або дерево на ділянці дитячого садка. Діти відкривають очі, а вихователь описує рослину за якою знаходиться сніжинка. Діти називають її, хто першим назвав стає ведучим.

Індивідуальна робота

Мета: вдосконалювати навички ходити з високим підніманням колін.

Рухлива гра «Сніг кружляє»

Хід гри

Вихователь пропонує дітям покружляться, вимовляючи:

Сніг, сніг кружиться,

Біла вся вулиця!

Потім жестом запрошує дітей наблизитися, вимовляє:

зібралися всі в кружок

завертілись, як сніжок

Діти виконують вправи довільно і в кінці повільно присідають.

Вихователь вимовляє: - Подув сильний холодний вітер, розлетілися сніжинки в різні боки. (діти розбігаються)

Гра повторюється 3-4 рази

Рухлива гра "Дід Мороз"

Хід гри

Вихователь пропонує дітям почати гру. Усі разом згадують, що Дід Мороз живе в лісі і приносить узимку дітям подарунки. Вихователь говорить грубим голосом:

Я - Мороз, червоний ніс.

Бородою заріс

Я шукаю в лісі звірів

Виходьте швидше!

Виходьте, зайчики!

Діти стрибають назустріч вихователеві, як зайчики.

Вихователь: Заморожу! Заморожу! Вихователь намагається піймати дітлахів. Діти розбігаються, гра повторюється. Щоразу Дід Мороз запрошує виходити з лісу нових звірів (ведмедиків, лисичок), лісових пташок. Діти імітують їхні руки, а потім тікають від «Діда Мороза».