Корекційно-розвиваюча мета:
Дидактична: відпрацьовувати чітку вимову звука (с) ізольовано, у відкритих складах (са, со, си, се, су) та в словах з відкритим складом. Активізувати словник: словами які починаються з відкритого складу зі звуком (с) – самовар, санки, собака, сорока, сумка, сукня, сито, серветка, салют, сова.
Розвивати: артикуляційний апарат – відпрацьовувати рухомість мовних органів для формування чіткої вимови звука (с) за допомогою комплексу вправ для свистячих звуків; мовне дихання: набирати повітря через ніс – видихати через рот, робити відривний та затяжний видих, витягнувши губки вперед; силу голосу – промовляти звуки голосно та пошепки; темп вимови – швидко та повільно; дрібну моторику – зміцнення мілких м’язів, фонематичний слух – вміння повторювати зразки звуків, складів; відокремлювати звук (с), відкриті склади зі звуком (с) із ряду запропонованих звуків та складів; слухову та зорову увагу – вміння зосереджуватися та швидко переключати увагу з одного завдання на інше; пам'ять – вміння запам’ятовувати 10 картинок та відтворювати побачене; математичні властивості – здійснювати рахунок слова від 1 до 5, спираючись на цифри 1,2,3,4,5.;
граматику – вправляти в узгодженні іменника з числівником.
Виховувати: інтерес до заняття, бажання красиво говорити, культуру поведінки, з першого разу виконувати надану інструкцію, працювати в швидкому темпі, самоконтроль.