Комплексне календарно-тематичне планування для 1 класу на рік

НУШ

Для кого: 1 Клас

28.08.2021

343

26

0

Опис документу:
Комплексне планування по предметах- Українська мова, Математика, ЯДС, Мистецтво (+ Індивідувльні консультації). Робила для себе та так, щоб усе було під рукою, на однім аркуші. Можливо комусь допоможе. За програмою Р.Шияна
Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Комплексне календарно-тематичне планування для 1 класу

(автор – Данильціва В.М.)

Навчальні предмети

Кількість годин на тиждень

Українська мова

5

Математика

3

Мистецтво

2

Інтегрований курс «Я досліджую світ» (галузі: для 1-го класу — мовно-літературна (2), математична (1), природнича (2), технологічна (1), соціальна і здоров’язбережувальна (0,5), громадянська та історична (0,5)


7

Іноземна мова

2 + 1

Фізична культура

2

Індівідуальні консультації

1

Разом

20 + 3

Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на учня

20

Сумарна кількість навчальних годин інваріантної та варіативної складових, що фінансується з бюджету (без урахування поділу класів на групи)

23


Розклад навчальних предметів для 1-Б класу нової української школи



Понеділок


Вівторок


Середа

1

ЯДС (МОВ) Література

1

ЯДС(ПРО)

1

ЯДС (СЗО*/ГІО**)

2

Українська мова:

Читання*/ Письмо**

2

Математика

2

Українська мова: Читання

3

Математика

3

Українська мова:

Читання

3

Українська мова: Письмо

4

Англійська мова

4

Українська мова:

Письмо

4

Математика

5

Фізкультура

5

Індивідуальний

5

Фізкультура


Четвер


П’ятниця




1

ЯДС (ПРО)

1

ЯДС (МОВ) Мова

2

Музичне мистецтво

2

ЯДС (МАО) Математика

3

Образотворче мистецтво

3

Англійська мова

4

Фізкультура

4

ЯДС (ТЕО) Праця


I семестр


Тиждень 1. Я іду до школи


Назва предметів

А

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця


01.09

02.09

03.09

04.09


Українська мова

(читання)


Усне і писемне мовлення. Речення. Слово.


Речення. Слово. Хто? Що?

Речення. Слово. Хто? Що? Що робить?




Українська мова

(навчання грамоти)


На уроці письма. Робочий рядок.

Міжрядкові лінії


Короткі і довгі похилі лінії (ЯДС)


Математика


Порівняння предметів за розміром (більший, товщий). Лічба предметів


Порівняння предметів за розміром (довший, вищий, ширший). Лічба предметів

Розміщення предметів на площині та в просторі. Лічба предметів


Повторення вивченого протягом тижня

(в тематичному контексті курсу ЯДС)


Я досліджую світ


Знайомство зі школою. Що роблять у школі

Як поводитись у школі. Що покласти в ранець

Який я? Яка я?

Веселий олівець. Робота з папером: різання, аплікація. Техніка безпечної праці з ножицями.(ЯДС)

Мистецтво: Образотворче мистецтво




Ми йдемо до школи. Крапка, лінія. Типи ліній.

Сприймання: лінійні зображення у техніці дудлінгу або зентаглу.

Виконання фломастерами або олівцями зображень типу дудлінга.


Мистецтво:

Музичне

мистецтво




Ми йдемо до школи. Правила співу.

Сприймання: Вольфган Амадей Моцарт. Менует.

Виконання: Н. Май. Пісня першокласника.


Індивідуальні консультації


Гра «Веселі букви». Поділ слів на склади.




Тиждень 2. Я пізнаю світ

Назва предметів

Б

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

07.09

08.09

09.09

10.09

11.09


Українська мова

(читання)

1.Навіщо ходити до школи (Я досліджую світ – далі ЯДС)

Речення. Слово. Склад

Склад. Наголос. Наголошені і ненаголошені склади.



2. Речення. Слово. Який? Яка? Яке? Які?


Українська мова

(навчання грамоти)


Похилі лінії із заокругленням унизу

1.Похилі лінії із заокругленням угорі та внизу

2. Лінії із заокругленнями


Подовжена похила лінія з петлею внизу

РЗМ «Справжні друзі» (ЯДС)


Математика

Об’єднання предметів у групу за спільною ознакою. Лічба

Порядкова лічба

Розподіл групи об’єктів на підгрупи за спільною ознакою


Перевір себе (14-15)

(в тематичному контексті курсу ЯДС)


Я досліджую світ


Що таке довкілля. Природа – нежива і жива – та рукотворний світ

Як людина пізнає світ: органи чуття та прилади для дослідження

Як людина вивчає минуле. Чим особлива людина

Гарбуз. Аплікація з природних матеріалів. Техніка безпечної

праці з клеєм (ЯДС)

Мистецтво: Образотворче мистецтво




Різнобарвна осінь. Види пензлів та лінії, що можна ними малювати. Предмети, якими можна отримати відтиск.

Сприймання: зображення осені.

Виконання відтиску осіннього листочка акварельними фарбами із подальшим доопрацюванням.


Мистецтво:

Музичне

мистецтво




Різнобарвна осінь. Звуки: шумові, музичні.

Сприймання: П. І. Чайковський. «Осіння пісня».

Виконання: А. Філіпенко. Танець осінніх листочків


Індивідуальні консультації


Гра «Знайди букву». Наголос.




Тиждень 3. Мій вільний час


Назва предметів

А

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

14.09

15.09

16.09

17.09

18.09


Українська мова

(читання)

Речення. Слово. Склад. Наголос ЯДС)

Звуки мовні і немовні

Мовні звуки




Українська мова

(навчання грамоти)

Похилі лінії з петлею вгорі

Півовали й овали

Письмо великої і малої

А, а


Вчимося з’єднувати елементи літер (ЯДС)


Математика

Число і цифра 1. Написання цифри 1

Число і цифра 2. Лічба предметів. Множина. Написання цифри 2

Порівняння чисел. Знаки «більше», «менше», «дорівнює»


Повторення вивченого протягом тижня

(в тематичному контексті курсу ЯДС)



Я досліджую світ


Як люди проводять вільний час. Навіщо людині хобі

Хто ж не любить мультфільмів!

Навіщо люди ходять у кіно, театр, музеї. Як поводитися в кіно, театрі

Гра «Зростайко». Робота з папером: різання, розмічання,

Склеювання. Організація робочого місцядля роботи з папером і картоном(ЯДС)

Мистецтво: Образотворче мистецтво




Заховались під листочки дружні братики- грибочки. Пластилін та його властивості.

Сприймання: зображення грибів.

Ліплення грибочків.


Мистецтво:

Музичне

мистецтво




Заховались під листочки дружні братики- грибочки. Мелодія.

Сприймання: В. Косенко. Дощик.

Виконання: С. Шевченко. Ми- гриби опеньки.


Індивідуальні консультації


Письмо похилих ліній.








Тиждень 4. Я на вулиці


Назва предметів

Б

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

21.09

22.09

23.09

24.09

25.09


Українська мова

(читання)

1.Звуковий аналіз слів. Звуки і букви(ЯДС)

Звук [у]. Буква У у

Звук [е]. Буква Е е



2.Звук [а]. Буква А а


Українська мова

(навчання грамоти)


Письмо великої і малої

У, у

Письмо великої і малої

Е, е


Повторення написання вивчених букв. РЗМ. Що робити, якщо загубився (ЯДС)


Математика

Число і цифра 3. Порівняння чисел у межах 3. Написання цифри 3

Склад числа 3

Дія додавання. Знак «+». Вирази і рівності


Повторення вивченого протягом тижня

(в тематичному контексті курсу ЯДС)


Я досліджую світ


Безпека на вулиці. Як переходити дорогу

Завжди допоможуть

Ти – пасажир. Якщо загубишся на вулиці

Колективний проект «Світлофор». Робота з папером: різання, розмічання,склеювання (ЯДС)

Мистецтво: Образотворче мистецтво




Щедра осінь. Композиція в натюрморті. Подібність.

Сприймання: натюрморти, зразки подібності.

Виконання натюрморту з овочів та фруктів у техніці аплікації.


Мистецтво:

Музичне

мистецтво




Щедра осінь. Властивості музичних звуків (тривалість).

Сприймання: музика у виконанні троїстих музик.

Виконання: українська народна пісня. Ходить гарбуз по городу.


Індивідуальні консультації


Письмо букв Аа, Уу.







Тиждень 5. Осінь


Назва предметів

А

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

28.09

29.09

30.09

01.10

02.10


Українська мова

(читання)

Звук [о]. Буква О о.

Складання розповіді за малюнками (ЯДС)


Звук [и]. Буква И и

Звук [і], Буква І і




Українська мова

(навчання грамоти)

Письмо великої і малої

О, о

Письмо великої і малої

И, и

Письмо великої і малої

І, і


Письмо великої і малої

М, м (ЯДС)


Математика

Пряма, крива, ламана лінії

Число і цифра 4. Порівняння чисел у межах 4

Склад числа 4


Повторення вивченого протягом тижня

(в тематичному контексті курсу ЯДС)


Я досліджую світ


Барви і звуки осені. Як одягатися восени. Навіщо нам прогноз погоди

Осінь у селі

Будова рослин

Осінь. Аплікація з природних матеріалів (ЯДС)

Мистецтво: Образотворче мистецтво




Лісові мешканці. Передача форми предмета.

Сприймання: зображення іжаків.

Ліплення їжачка з пластиліну із використанням соняшникового насіння.


Мистецтво:

Музичне

мистецтво




Лісові мешканці. Властивості музичних звуків (висота).

Сприймання: К. Сен-Санс. П`єса «Слон» з сюїти «Карнавал тварин»

Виконання: Н. Рубальська.Їжачок- Лісовичок.


Індивідуальні консультації


Закріплення вивчених букв.








Тиждень 6. Моя сім’я

Назва предметів

Б

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

05.10

06.10

07.10

08.10

09.10


Українська мова

(читання)

1.Закріплення вивчених букв (ЯДС)

Звуки [т], [т´]. Буква Т т

Звуки голосні і приголосні



2.Звуки [м], [м']. Буква М м


Українська мова

(навчання грамоти)


Письмо малої т

Письмо великої Т


Закріплення написання вивчених букв. РЗМ. Моя сім’я (ЯДС)


Математика

Дія віднімання. Знак «–». Вирази і рівності

Точка, промінь, відрізок. Побудова

Числовий промінь. Порівняння чисел. Складання рівностей за числовим променем


Повторення вивченого протягом тижня

(в тематичному контексті курсу ЯДС)


Я досліджую світ


Сім’я. Кола спілкування. Слухання й інсценізація оповідання «Погана новина»

Професії членів родини. Створення родинного дерева

Обов’язки в сім’ї. Як піклуються про здоров’я у родині

Сім’я равликів. Ліплення (ЯДС)

Мистецтво: Образотворче мистецтво




Магія природи. Використання ліній для передачі форми дерев.

Сприймання: графічні твори Якова Гніздовського, картини Михайла Дейнеги, Юрія Золотаря.

Виконання акварельними фарбами зображення дерева із використанням техніки роздування фарби трубочкою.


Мистецтво:

Музичне

мистецтво




Магія природи. Властивості музичних звуків (гучність).

Сприймання: А. Вівальді. Концерт для скрипки «Осінь» з циклу «Пори року».

Виконання:І. Шайкіс. Рідний дубочок.


Індивідуальні консультації


Читання складів.




Тиждень 7. Мій дім. Хто де живе?


Назва предметів

А

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

12.10

13.10

14.10

15.10

16.10


Українська мова

(читання)

Звуки [д], [д´]. Буква

Д д (ЯДС)

Звуки [н], [н´]. Буква Н н

Вихідний




Українська мова

(навчання грамоти)

1.Письмо малої д


2.Письмо великої Д

(без дати та числа)

Письмо великої та малої Н, н


Письмо малої к (ЯДС)


Математика

Число і цифра 5. Порівняння чисел у межах 5. Написання цифри 5

Склад числа 5


Компоненти дії віднімання. Складання рівностей на віднімання (в тематичному контексті курсу ЯДС)


Я досліджую світ


Для чого людині і тварині дім. Слухання і обговорення оповідання «Яким має бути дім»

1.Домівки тварин


2.Житло людини колись і тепер. Безпека в домі (без дати та числа)

Будиночок із паперового стаканчика (ЯДС)

Мистецтво: Образотворче мистецтво



Осінні настрої. Основні та похідні кольори.

Сприймання: твори у техніці «по-мокрому».

Виконання акварельними фарбами зображення веселки у техніці «по-мокрому».


Мистецтво:

Музичне

мистецтво



Осінні настрої. Мажор. Мінор.

Сприймання: Людвіг ван Бетховен. Сумно. Весело.

Виконання: А Олейнікова. Диво-осінь.


Індивідуальні консультації


Закеріплення написання вивчених букв.





з 19.10 по 02.11 -канікули




Тиждень 8. Доглядаю за домашніми улюбленцями.

Назва предметів

Б

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

02.11

03.11

04.11

05.11

06.11


Українська мова

(читання)

1.Закріплення. Робота з дитячою книжкою (ЯДС)


Звуки [к], [к']. Буква К к

Звуки [с], [с´]. Буква С с



2.Тверді та м’які приголосні звуки


Українська мова

(навчання грамоти)


Письмо великої К

Письмо великої та малої С, с


Закріплення написання вивчених букв. РЗМ. Опікуємося домашніми улюбленцями (ЯДС)


Математика

Зв’язок дій додавання і віднімання. Складання рівностей



Число і цифра 6. Порівняння чисел у межах 6. Написання цифри 6

Склад числа 6


Складання рівностей на додавання і віднімання (закріплення)

(в тематичному контексті курсу ЯДС)


Я досліджую світ


Хто може бути домашнім улюбленцем

Тварини не іграшки: як доглядати за домашньою твариною. Правила безпечного спілкування з тваринами

Тварини дикі і свійські

Ручна тваринка. Оригамі, аплікація (ЯДС)

Мистецтво: Образотворче мистецтво




Калинові візерунки. Орнамент. Ритм в орнаменті.

Сприймання: твори декоративно-ужиткового мистецтва.

Виконання стрічкового орнаменту акварельними фарбами або гуашшю із використанням ватних паличок.


Мистецтво:

Музичне

мистецтво




Калинові візерунки. Ритм.

Сприймання: Ю. Щуровський. Варіації на тему пісні «Ой єсть в лісі калина».

Виконання :українська народна пісня. Ой єсть в лісі калина.


Індивідуальні консультації


Читання складів.




Тиждень 9. Що я їм?


Назва предметів

А

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

09.11

10.11

11.11

12.11

13.11


Українська мова

(читання)

Звуки [л], [л´] Буква Л л (ЯДС)

Звуки [п], [п']. Буква П п

Звуки [в], [в']. Буква В в




Українська мова

(навчання грамоти)

Письмо великої та малої Л, л

Письмо малої п

Письмо великої П


Письмо малої та великої В,в

(ЯДС)


Математика

Сантиметр — одиниця вимірювання довжини. Порівняння довжин відрізків

Число і цифра 7. Порівняння чисел у межах 7. Написання цифри 7

Склад числа 7


Повторення вивченого (числа 1–7)

(в тематичному контексті курсу ЯДС)


Я досліджую світ


Групи продуктів. Звідки їжа приходить на наш стіл

Яка їжа корисна, а яка – шкідлива. Шлях їжі

Варіант 1. Колективний проект «Створюємо рекламу здорової їжі» (роботу можна завершити на уроці мистецтва) Варіант 2. Як готувати за інструкцією/рецептом

Вітрильник із серветки. Оригамі [67; 14]. Як поводитися за столом. Як сервірувати стіл (ЯДС)

Мистецтво: Образотворче мистецтво




Дякуємо осені. Узагальнення і систематизація знань та умінь за темою.

Виконання колективної роботи.


Мистецтво:

Музичне

мистецтво




Дякуємо осені. Узагальнення і систематизація знань за темою. Виконання музичних творів


Індивідуальні консультації


Читання складів, слів.











Тиждень 10. Хочу бути здоровим.


Назва предметів

Б

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

16.11

17.11

18.11

19.11

20.11


Українська мова

(читання)

1.Робота з дитячою книжкою (ЯДС)


Звуки [р], [р´]. Буква Р р


Звуки [з], [з´]. Буква З, з



2. Закріплення.


Українська мова

(навчання грамоти)


Письмо малої р

Письмо малої з


Письмо великої Р. РЗМ. Режим дня(ЯДС)


Математика

Число і цифра 8. Порівняння чисел у межах 8. Написання цифри 8 [47]

Склад числа 8

Число і цифра 9. Порівняння чисел у межах 9. Написання цифри 9


Склад числа 9

(в тематичному контексті курсу ЯДС)


Я досліджую світ


Що означає бути здоровим. Зважаємо на настрій

Чистота – запорука здоров’я. Як розпізнати хворобу

Слухання й інсценізація казки «Умій почекати»

Раз, овечка. Ліплення

(ЯДС)

Мистецтво: Образотворче мистецтво




Стука казка у віконце. Контур.

Сприймання: графічні лінійні зображення.

Виконання простим олівцем контурних зображень.


Мистецтво:

Музичне

мистецтво




Стука казка у віконце. Властивості музичних звуків (тембр).

Сприймання: К. Сен-Санс. П`єса «Пташиний двір» з сюїти «Карнавал тварин».

Виконання:С. Дяченко.Круть і Верть.


Індивідуальні консультації


Закріплення написання вивчених букв, складів,слів, речень.








Тиждень 11. Як природа готується до зими.


Назва предметів

А

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

23.11

24.11

25.11

26.11

27.11


Українська мова

(читання)

Закріплення вивчених букв (ЯДС)

Звукове значення букви

З з

Звуки [б], [б']. Буква Б б




Українська мова

(навчання грамоти)

Письмо великої З [48]

Письмо малої б

Письмо великої Б


Закріплення письма вивчених літер (ЯДС)


Математика

Число і цифра 0. Віднімання рівних чисел. Написання

цифри 0

Число 10. Порівняння чисел у межах 10

Перевір себе


Склад числа 10

(в тематичному контексті курсу ЯДС)


Я досліджую світ


Як дерева готуються до зими. Дерева листяні і хвойні

Птахи осілі й перелітні

Як тварини готуються до зими

Колективний проект «Сніжинка». Витинанка

(ЯДС)

Мистецтво: Образотворче мистецтво




Колискова. Передача атмосфери затишку. Тварини в домі.

Сприймання: Микола Кафтан, Євгенія Гапчинська.

Ліплення котика.


Мистецтво:

Музичне

мистецтво




Колискова. Темп.

Сприймання: Л. Ревуцький. Колискова.

Виконання: українська народна пісня «Котику сіренький».


Індивідуальні консультації


Повторення вивчених букв. Читання складів.











Тиждень 12. Вода – всюди.


Назва предметів

Б

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

30.11

01.12

02.12

03.12

04.12


Українська мова

(читання)

1.Робота з дитячою книжкою (ЯДС)


Закріплення навички читання. складання розповіді за серією малюнків

Закріплення звукового значення вивчених букв



2. Закріплення звукового значення букви Б б («Бобри», «Собака Барабака»)


Українська мова

(навчання грамоти)


Закріплення письма вивчених великих літер

Повторення і узагальнення.


РЗМ. Де живе вода в природі (ЯДС)


Математика

Переставна властивість додавання.

Геометричні фігури

Структурні елементи задачі

Задачі на знаходження суми і різниці


Задачі на знаходження суми і різниці(закріплення)

(в тематичному контексті курсу ЯДС)


Я досліджую світ


Вода: для рослин, тварин і людей

Властивості води. Як вода взаємодіє з іншими речовинами та предметами

Три стани води. Колообіг води в природі

Колообіг води в природі. Аплікація (елемент лепбука)

(ЯДС)

Мистецтво: Образотворче мистецтво




Ляльковий театр. Передача фактури під час зображення тварин.

Сприймання: пластилінові картини Барбари Рейд.

Виконання пальчикових ляльок (колективна робота)


Мистецтво:

Музичне

мистецтво




Ляльковий театр. Дитячі музичні інструменти.

Сприймання: Й. С. Бах. Жарт.

Виконання: В Попович. Співучий Колобок.


Індивідуальні консультації


Написання складів, слів.








Тиждень 13. Зима в природі.


Назва предметів

А

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

07.12

08.12

09.12

10.12

11.12


Українська мова

(читання)

Літера ь (ЯДС)


Закріплення читацьких навичок

Читання слів з буквосполученням ьо




Українська мова

(навчання грамоти)

Письмо букви ь

Закріплення письма великих букв, слів.

Письмо буквосполучення ьо


Закріплення письма вивчених букв (ЯДС)


Математика

Задачі на різницеве порівняння

Задачі на знаходження невідомого доданка

Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць


Повторення вивченого протягом тижня
(в тематичному контексті курсу ЯДС)


Я досліджую світ


Як ми дізнаємось, що прийшла зима. Барви і звуки зими

Як не захворіти взимку

Тварини взимку

Годівниця для птахів. Робота з природними матеріалами

(ЯДС)

Мистецтво: Образотворче мистецтво




Цирк. Циркові професії. Силует.

Сприймання: Силуети Георгія Нарбута.

Виконання аплікації силуету клоуна.


Мистецтво:

Музичне

мистецтво




Цирк. Оркестр. Марш.

Сприймання: Д. Кабалевський. Клоуни

Виконання:.А. Філіпенко. Трикутник і барабан.


Індивідуальні консультації


Читання складів, слів.












Тиждень 14. Зимові розваги.


Назва предметів

Б

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

14.12

15.12

16.12

17.12

18.12


Українська мова

(читання)

1.Робота з дитячою книжкою (ЯДС)


Складання розповіді за малюнками

Читання букварних текстів



2.Читання букварних текстів


Українська мова

(навчання грамоти)


Списування з друкованого тексту

Складання і записування речень. Списування з друкованого тексту


1.РЗМ. Снігова фортеця (ЯДС)


2. Удосконалення письма вивчених букв

(ЯДС) (У)


Математика

Короткий запис задач

Додавання і віднімання числа 1

Додавання і віднімання числа 2


1.Задачі на знаходження невідомого від’ємника і зменшуваного (ознайомлення)
(в тематичному контексті курсу ЯДС)


2.Перевір себе
(в тематичному контексті курсу ЯДС) (У)


Я досліджую світ


У які ігри грають взимку

Зимові види спорту. Як безпечно гратися і відпочивати взимку

Слухання й інсценізація казки «Медвідь, якому ніхто не вірив»

1.Сніговики. Ліплення

(ЯДС)


2.Гірлянда з листівок

(ЯДС) (У)

Мистецтво: Образотворче мистецтво




Зимова казка. Теплі та холодні кольори. Плановість у пейзажі.

Сприймання: картини Володимира Шумила, Роберта Дункана.

Виконання пейзажу акварельними фарбами із використанням свічки.


Мистецтво:

Музичне

мистецтво




Зимова казка. Поняття про такт, розмір.

Сприймання: А. Вівальді. Зима.

Виконання:А. Філіпенко. Перший сніг.


Індивідуальні консультації


Звуко-буквений аналіз слів.Читання слів.





Тиждень 15. Готуємося до зимових свят.


Назва предметів

А

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

21.12

22.12

23.12

24.12

25.12


Українська мова

(читання)

Читання букварних текстів (ЯДС)

1.Читання, слухання, обговорення букварних текстів. Різдво Христове.


2.Закріплення читацьких навичок.(У)

1. Побудова зв’язного висловлювання за поданим початком і малюнком


2. Повторення вивченого у 1 семестрі .(У)


Вихідний


Українська мова

(навчання грамоти)

Закріплення письма великих літер

Звуко-буквений аналіз слів

Удосконалення письма вивчених букв.




Математика

1.Додавання і віднімання числа 3


2. Закріплення додавання і віднімання числа 3(У)

Закріплення додавання і віднімання чисел 1- 3.

1.Задачі на знаходження невідомого від’ємника і зменшуваного (повторення)


2. Повторення вивченого у 1 семестрі. (У)



Я досліджую світ


Зимові свята. Приготування до свята.

1. Чи можливий новий рік без ялинки


2.Правила безпечної поведінки під час зимових свят. (У)

Повторення вивченого у 1 семестрі

Мистецтво: Образотворче мистецтво




Новий Рік. Сніжинка як елемент святкового декору.

Сприймання: символи Нового року.

Виконання з кольорового паперу сніжинки у техніці витинанки.

Мистецтво:

Музичне

мистецтво




Новий Рік. Розмір.

Сприймання: Р.Шуман. Дід Мороз.

Виконання:М. Ведмедері. Нічка-новорічка.

Індивідуальні консультації


Додавання і віднімання чисел 1,2.




Перегляд
матеріалу
Отримати код

Комплексне календарно-тематичне планування для 1 класу

(автор – Данильціва В.М.)

Навчальні предмети

Кількість годин на тиждень

Українська мова

5

Математика

3

Мистецтво

2

Інтегрований курс «Я досліджую світ» (галузі: для 1-го класу — мовно-літературна (2), математична (1), природнича (2), технологічна (1), соціальна і здоров’язбережувальна (0,5), громадянська та історична (0,5)


7

Іноземна мова

2 + 1

Фізична культура

2

Індівідуальні консультації

1

Разом

20 + 3

Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на учня

20

Сумарна кількість навчальних годин інваріантної та варіативної складових, що фінансується з бюджету (без урахування поділу класів на групи)

23


Розклад навчальних предметів для 1-Б класу нової української школи



Понеділок


Вівторок


Середа

1

ЯДС (МОВ) Література

1

ЯДС(ПРО)

1

ЯДС (СЗО*/ГІО**)

2

Українська мова:

Читання*/ Письмо**

2

Математика

2

Українська мова: Читання

3

Математика

3

Українська мова:

Читання

3

Українська мова: Письмо

4

Англійська мова

4

Українська мова:

Письмо

4

Математика

5

Фізкультура

5

Індивідуальний

5

Фізкультура


Четвер


П’ятниця




1

ЯДС (ПРО)

1

ЯДС (МОВ) Мова

2

Музичне мистецтво

2

ЯДС (МАО) Математика

3

Образотворче мистецтво

3

Англійська мова

4

Фізкультура

4

ЯДС (ТЕО) Праця



















II семестр

Тиждень 15

Про годинник і час

Назва предметів

А

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

11.01

12.01

13.01

14.01

15.01


Українська мова

(читання)

Повторення вивченого у 1 семестрі .( ЯДС)

Читання букварних текстів .


Читання, слухання, обговорення букварних текстів. Різдво Христове.





Українська мова

(навчання грамоти)

Закріплення письма великих літер

Звуко-буквений аналіз слів

Удосконалення письма вивчених букв.



РЗМ. Снігова фортеця (ЯДС)



Математика

Додавання і віднімання числа 1


Додавання і віднімання числа 2




Додавання і віднімання числа 3





Задачі на знаходження невідомого від’ємника і зменшуваного (ознайомлення)
(в тематичному контексті курсу ЯДС)


Я досліджую світ


Слухання й інсценізація казки «Медвідь, якому ніхто не вірив»


Пори року. Навіщо нам годинник (ч. 1,
с. 104–105; зошит ЯДС, ч. 2, с. 4)

Чому бувають день і ніч та змінюються пори року (с. 106–107; с. 5)

Слухняний годинник (ч. 1, с. 11;
с. 22)

Мистецтво: Образотворче мистецтво




Диво анімації. Пісня. Марш, танець.

Хор. Диригент. Соліст.

Сприймання: українська народна пісня «Ой там на горі». Виконання:А. Мігай. Мультики.


Мистецтво:

Музичне

мистецтво




Диво анімації. Передача емоцій. Мистецтво мультиплікації.

Сприймання: зображення мультиплікаційних героїв.

Виконання контурних зображень мультиплікаційних героїв.


Індивідуальні консультації


Додавання і віднімання чисел 1,2.












Тиждень 16

Про Сонце, світло і тінь

Назва предметів

Б

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

18.01

19.01

20.01

21.01

22.01


Українська мова

(читання)

Закріплення читацьких навичок

Звук [г], Буква Г г (ч. 1, с. 98; с. 4)


(частина 2)

Звук [ґ], Буква Ґ ґ (ч. 1, с. 101; с. 6)



Побудова зв’язного висловлювання за поданим початком і малюнком


Українська мова

(навчання грамоти)


Письмо малої і великої Г, г (Зошит для письма і розвитку мовлення, ч. 2 (далі – зошит) с. 2)

Письмо малої і великої Ґ, ґ (с. 3)


Закріплення написання вивчених букв, слів з ними (с. 4) (ЯДС)


=У= Повторення і узагальнення. (ЯДС)


Математика

Закріплення додавання і віднімання числа 3

Закріплення додавання і віднімання

чисел 1-3.

(частина 2)

Задачі на знаходження невідомого від’ємника і зменшуваного (повторення)


Додавання і віднімання числа 4 (с. 68; робочий зошит № 2, с. 2)

(у курсі ЯДС)


Я досліджую світ


Що роблять люди протягом дня. Навіщо потрібні розклади і розпорядки (с. 108;
с. 7)

Сонце і сонячні зайчики. Які предмети пропускають світло. Про місяць і супутники (с. 4–5; с. 8)

Як утворюється тінь. Влаштовуємо театр тіней (с. 6–7;
с. 10)


=У= Сонце – джерело тепла (с.8)

Промінчик

(с.9; с. 28)

Мистецтво: Образотворче мистецтво




У світі кіно. Нотний стан. Ноти. Скрипковий ключ.

Сприймання: Є. Адамцевич.Запорізький марш.

Виконання: українська народна пісня «Танцювала риба з раком»


Мистецтво:

Музичне

мистецтво




У світі кіно.

Сприймання: уривки з дитячих фільмів.

Створення рухомого зображення персонажу фільма.


Індивідуальні консультації


Закріплення письма вивчених букв













Тиждень 17

Земля – наш спільний дім

Назва предметів

А

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

25.01

26.01

27.01

28.01

29.01


Українська мова

(читання)

Закріплення звукового значення букв г і ґ (ч. 1, с. 99–101; с. 5, 7) ЯДС

Читання букварних текстів. Робота з дитячою книжкою (ч. 1,
с. 102)


=У= Звук [й], Буква Й й (ч. 1, с. 104; с. 8)

Буква Я я та її звукове значення
(ч. 1, с. 106; с. 10)




Українська мова

(навчання грамоти)

Письмо малої і великої й, Й (с. 6)

Письмо малої я (с. 7)

Письмо великої Я
(с. 8)


Письмо вивчених букв, слів з ними

РЗМ «Сонечко, сонечко, визирни в віконечко» (с. 9) ЯДС


Математика

Закріплення додавання і віднімання числа 4 (с. 69; с. 3-4)


Додавання і віднімання числа 5 (с. 70; с. 5 )

Закріплення додавання і віднімання числа 5.


Задачі, які містять поняття «стільки само» (с. 71; с. 6) ЯДС


Я досліджую світ


Чому Землю називають спільним домом (с. 10–11;
с. 12)

Чим ділиться з нами Земля. Що загрожує Землі (с. 12; с. 14)

Мова, зрозуміла всім (с. 14; с. 16 )

Веселка (с. 15; с. 21)

Мистецтво: Образотворче мистецтво




Театр. Музична казка. Опера. Балет.

Сприймання: Б. Павловський .Фрагмент з балету «Білосніжка та семеро гномів».

Виконання: М. Лисенко. Пісня Лисички з дитячої опери «Коза-Дереза».


Мистецтво:

Музичне

мистецтво




Театр. Театральний костюм. Роль театру у житті людини.

Сприймання: зображення театральних костюмів.

Виконання кольоровими олівцями або фарбами ескізів повсякденного одягу або театрального костюму.


Індивідуальні консультації


Читання складів, слів. Звуко-буквенний аналіз слів





Тиждень 18

Україна – моя Батьківщина

Назва предметів

Б

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

01.02

02.02

03.02

04.02

05.02


Українська мова

(читання)

Робота з дитячою книжкою.

Звук [ц], Буква Ц ц (Ч. 2, с. 6; с. 12)

Звук [ч], Буква Ч ч (с. 8; с. 4)



Закріплення звукового значення букви Я я (ч. 1,
с. 108; с. 11)


Українська мова

(навчання грамоти)


Письмо малої і великої ц, Ц (с. 11)

Письмо малої і великої ч, Ч (с. 12)


Письмо слів і речень з вивченими буквами
(с. 13)(ЯДС)


Математика

Літр — одиниця вимірювання місткості

(с. 72-73)

Літр — одиниця вимірювання місткості (закріплення) (с. 7-8)

Задачі та вирази на обчислення місткості посудин (с. 74)


Задачі та вирази на обчислення місткості посудин (закріплення)

(с. 9-10) в контексті теми тижня


Я досліджую світ


Державні символи України. Україна та її сусіди (с.16–17; с. 17 )

Моя культура
(с. 18–19; с. 19)

Древній Київ – столиця України
(с. 20; с. 20)

Моя Україна (лепбук) ( с. 23)

Мистецтво: Образотворче мистецтво




Магія танцю. Музичний розмір. Полька. Вальс.

Сприймання: Й. Штраус. Казки віденського лісу».

Виконання:українська народна пісня. Гарний танець гопачок.


Мистецтво:

Музичне

мистецтво




Магія танцю. Краса руху, ритмічність.

Сприймання: відео танців різних стилів.

Ліплення фігурки людини у русі.


Індивідуальні консультації


Буква Жж, звук [ж]




















Тиждень 19

Мандруємо Україною

Назва предметів

А

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

08.02

09.02

10.02

11.02

12.02


Українська мова

(читання)

Закріплення звукового значення букв Ц ц і Ч ч (с. 7, 9; с. 15, 17) ЯДС

Читання букварних текстів. Робота з дитячою книжкою (с.10)

Звук [ж], буква Ж ж (с. 12; с. 16)




Українська мова

(навчання грамоти)

Письмо великої і малої Ї, ї (с. 16)

Письмо малої ж
(с. 15)

Письмо великої Ж
(с. 17)


РЗМ «Моя держава» ЯДС (с. 18)


Математика

Кілограм — одиниця вимірювання маси (с. 75-76)

Кілограм — одиниця вимірювання маси (закріплення)

(с. 11-12)

Задачі та вирази на обчислення маси (с. 77-78)


Задачі та вирази на обчислення маси (закріплення) (с. 13)


Я досліджую світ


Як можна подорожувати Україною. Чому Україну можна назвати різноманітною
(с.22–23;с. 21)

Рекорди України
(с.24–25)

Улюблені місця дітей (с. 26; с. 23)

Подорожуємо Україною (аплікація) (27; 24)

Мистецтво: Образотворче мистецтво




Шляхами рідного краю. Звукоряд.

Сприймання: М. Лисенко. Увертюра до опери «Тарас Бульба». Виконання:М. Ведмедері. Козачата.


Мистецтво:

Музичне

мистецтво




Шляхами рідного краю. Плановість у пейзажі.

Сприймання: міські та сільські пейзажі.

Виконання зображення вулиці або двору у техніці аплікації.


Індивідуальні консультації


Склад чисел. Приклади на знаходження невідомого доданка



















Тиждень 20

Різноманітна природа України

Назва предметів

Б

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

15.02

16.02

17.02

18.02

19.02


Українська мова

(читання)

Читання і обговорення букварних текстів
(с. 16)

Звук [ш], буква Ш ш (с.18; с . 20)

Звук [х], буква Х х (с. 20; с. 22)



Буква Ї ї та її звукове значення

(с. 14; с. 18)


Українська мова

(навчання грамоти)


Письмо великої і малої Ш, ш (с. 20)

Письмо великої і малої Х, х (с. 21)


Письмо слів, речень з вивченими літерами
(с. 22)


Математика

Додавання і віднімання числа 6

(с. 79; с. 15)

Закріплення додавання і віднімання числа 6 (с. 80)

Додавання і віднімання числа 7
(с. 81; с. 16)


Закріплення додавання і віднімання числа 7. Складання рівностей за схемами (с. 82)


Я досліджую світ


Рослини – символи України (с. 28–29;
с. 24)

Тварини України. Чому тварини і рослини потрапляють до Червоної книги
(с. 30–31, 33; с. 26)

Про дзьоби і лапи. Розповідаємо про тварин (с. 32–33, с.34; с.28)

Диво природи (с. 35; с. 27)

Мистецтво: Образотворче мистецтво




Весна на порозі . Імпровізації голосом, на музичних інструментах.

Сприймання: Й. Штраус. Весняні голоси.

Виконання:О. Тарнавська. Весняний концерт.


Мистецтво:

Музичне

мистецтво




Весна на порозі.

Сприймання: картини Антона Кашшая, Романа Свередюка.

Виконання весняного пейзажу акварельними фарбами.


Індивідуальні консультації


Звуко-буквенний аналіз слів
















Тиждень 21

Повітря. Як люди навчилися літати

Назва предметів

А

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

22.02

23.02

24.02

25.02

26.02


Українська мова

(читання)

Робота з дитячою книжкою ЯДС (с. 22)

Читання і обговорення букварних текстів (с.19, 21)


=У= Буква Ю ю та її звукове значення
(с. 24; с.
24)

Буква Є є та її звукове значення
(с. 26; с. 26)




Українська мова

(навчання грамоти)

Письмо малої ю (с. 24)

Письмо великої Ю
(с. 26)

Письмо великої і малої Є, є (с. 25)


РЗМ «Червона книга» ЯДС (с. 27)


Математика

Додавання і віднімання чисел 8, 9. Порівняння довжин відрізків (с. 83; с. 17)

Повторення: додавання і віднімання чисел у межах 10 (с. 85);

Об’ємні геометричні фігури (с. 18)


Перевір себе (урок-узагальнення)

(с. 85; с. 20)


Я досліджую світ


Чому повітря важливе. Чим корисний вітер (с. 36–37; с. 29 )

Як люди навчилися літати (с. 38–39; с. 31)

Досліджуємо: як відшукати повітря

(с. 40)

Вітровказівник (с.41; с. 29)

Мистецтво: Образотворче мистецтво




Найрідніше слово мама. Музичні імпровізації.

Сприймання: А. Вівальді. Весна.

Виконання:Р. Рустамов. Ми співаєм пісеньку.


Мистецтво:

Музичне

мистецтво




Найрідніше слово мама. Симетрія. Асиметрія.

Сприймання: картини Вінсента Ромеро Відондо, Еміля Мун’є.

Виконання з кольорового паперу листівки для мами в техніці аплікації.


Індивідуальні консультації


Звук [дз], позначення його буквами



















Тиждень 22

Про права і правила

Назва предметів

Б

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

01.03

02.03

03.03

04.03

05.03


Українська мова

(читання)

Робота з дитячою книжкою ЯДС (с. 34)

Буква Щ щ та її звукове значення
(с. 30; с. 28)


=У=Закріплення звукового значення букви Щ щ
(с. 31; с. 29)

Читання і обговорення букварних текстів
(с. 32)



Закріплення звукового значення букв Ю ю та Є є
(с. 28; с. 25, с. 27)


Українська мова

(навчання грамоти)


Письмо малої щ
(с.29)

Письмо великої Щ
(с. 30)


Письмо слів і речень з вивченими буквами
(с. 31)


Математика

Розділ 4. Числа 11-100.

Десяток (с. 86-87; с. 21-22)

Утворення десятків першої сотні. Лічба десятками (с. 88-89;

с. 21-22)

Утворення і читання чисел другого десятка (с. 90-91; с. 23)


Числа 11-20 (с. 92-93; с. 24)


Я досліджую світ


Які права має кожна дитина
(с. 42–43; с. 32)

Хто такий добрий громадянин
(с. 44–45; с. 33)

Як безпечно спілкуватися телефоном (с. 46)

Аплікація «Листівка для матусі» до свята 8 Березня

Мистецтво: Образотворче мистецтво




Мій Кобзар. Музична фраза.

Сприймання: Д.Крижанівський. Реве та стогне Дніпр широкий. Виконання:А. Філіпенко. Зацвіла в долині.


Мистецтво:

Музичне

мистецтво




Мій Кобзар. Аналіз форми.

Сприймання: картини Т.Г.Шевченка.

Виконання графічних замальовок музичних інструментів (кобзи).


Індивідуальні консультації


Знаходження невідомого зменшуваного та від’ємника


















Тиждень 23

Весна

Назва предметів

А

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

08.03

09.03

10.03

11.03

12.03


Українська мова

(читання)


Звук [ф], буква Ф ф

(с. 36; с. 30)

Звук [дз], позначення його буквосполученням Дз дз (с. 38; с. 32)




Українська мова

(навчання грамоти)

Письмо малої ф
(с. 33)


=У= Письмо великої Ф
(с. 35)

Письмо буквосполучень дз, Дз та слів із ними (с. 34)


РЗМ «Шкільні правила» ЯДС (с. 36)


Математика

Дециметр — одиниця вимірювання довжини (с. 94-95; с. 25)

Визначення кількості десятків і одиниць у числах (додаткова тема, с. 26)


=У= Числовий ряд (додаткова тема, с. 27)


Додавання і віднімання чисел на основі нумерації (с. 96-97)



Я досліджую світ

Як ми дізнаємося, що прийшла весна. (с. 48–49; с. 35)

Що загрожує первоцвітам (с. 48–49; с. 35)

Весняний день рік годує (с. 50–51; с. 37)

Телефон зі стаканчиків
(с. 47; с. 30)

Мистецтво: Образотворче мистецтво



Радіємо успіхам. Узагальнення і систематизація вивчених знань. Урок-гра.

Виконання музичних творів.


Мистецтво:

Музичне

мистецтво



Радіємо успіхам. Натюрморт. Узагальнення і систематизація вивчених знань.

Сприймання: натюрморти Володимира Кудлая, Ніни Марценюк, Шин Жон Сіка.

Виконання акварельними фарбами натюрморту з предметів посуду.


Індивідуальні консультації

Повторення складу числа 10












Тиждень 24

Ми знаємо абетку

Назва предметів

Б

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

15.03

16.03

17.03

18.03

19.03


Українська мова

(читання)

Читання і обговорення букварних текстів
(с. 40)

Закріплення звукового значення буквосполучень Дж дж, Дз дз (с. 43)

Апостроф (с. 44;
с.
34)



Звук [дж], позначення його буквосполученням Дж дж (с. 42; с. 33)


Українська мова

(навчання грамоти)


Письмо буквосполучень дж, Дж та слів із ними (с. 37)

Письмо слів і речень з буквосполученнями Дж дж, Дз дз (с. 38)


Письмо слів з апострофом (с. 40)


Математика

Дії з одиницями вартості (с. 98; с. 28-29)

Розрядні доданки
(с. 99;
с. 30)

Додавання і віднімання чисел на основі розрядних доданків (с. 100)


Повторення вивчених одиниць вимірювання (см, дм, л, кг) (с. 31)


Я досліджую світ


Співаємо абетку. Створюємо красиву абетку (с. 54–55)

Рухлива абетка
(с. 56–57)

Створюємо абетку природи (58 )

Закладка (аплікація) (с. 59; с. 33)

Мистецтво: Образотворче мистецтво




Пташині співи. Спів по нотах.

Сприймання: Ж. Рамо. Перекличка птахів.

Виконання:А. Філіпенко. Зяблик.


Мистецтво:

Музичне

мистецтво




Пташині співи. Аналіз форми.

Сприймання: твори Такмая, Дженіфер Ломмерс.

Ліплення пташки з пластиліну.


Індивідуальні консультації


Читання складів за таблицями. Буквар ст.102-103
























Тиждень 25

Що потрібно для життя

Назва предметів

А

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

22.03

23.03

24.03

25.03

26.03


Українська мова

(читання)

Робота з дитячою книжкою ЯДС (с. 46 або 50)

Ознайомлення з українською абеткою.
Г. Фалькович «Абетку ти береш до рук», Н. Поклад «Книжковечір»
( с. 48; с. 35, с. 36)

Л. Повх. Хто вміє читати. ( с. 52; с. 37)




Українська мова

(навчання грамоти)

Письмо слів, речень з вивченими буквами. (Буквар, ч. 2, с. 51)

Письмо слів, речень з вивченими буквами
(ч. 2, с. 53)

Письмо слів, речень з вивченими буквами.
(ч. 2, с. 53)


РЗМ «Зацвіла верба – прийшла весна ЯДС (зошит, с. 41)


Математика

Іменовані числа

(с. 101-102; с. 32)

Різницеве порівняння чисел (додатково) (с. 33-34)

Знаходження невідомого зменшуваного (с. 103;
с. 35-36)


Знаходження невідомого від’ємника
(с. 104;
с. 35-36)


Я досліджую світ


Що потрібно для життя рослині, тварині, людині. Ранні овочі – на добре здоров’я (с. 60; с. 63; с. 40)

З чого складається ґрунт (с. 61–62)

Природі потрібні всі (ч. 64; ч. 41)

Травничок-боровичок (с. 65; с. 34)

Мистецтво: Образотворче мистецтво




Ці милі комашки. Звуконаслідувальні етюди.

Сприймання: М. Римський- Корсаков. Політ джмеля.

Виконання:Н. Май. Метелик.


Мистецтво:

Музичне

мистецтво




Ці милі комашки. Монотипія.

Сприймання: зображення комах.

Виконання акварельними фарбами зображення метелика у техніці монотипії із подальшим доопрацюванням.


Індивідуальні консультації


Письмо слів у буквосполученні ьо, йо















Тиждень 26

Як ми отримуємо інформацію

Назва предметів

Б

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

29.03

30.03

31.03

01.04

02.04


Українська мова

(читання)

Такі різні тексти.
(с. 54; с.
38)

Дж. Родарі «Пригоди Цибуліно» (уривок) (с. 60; с. 40)

Історія яблука
(с. 62; с. 41)



А. Ліндгрен «Діти з Бешкетної вулиці» (с. 58; с. 39)


Українська мова

(навчання грамоти)


Голосні звуки. Склад. Наголос (ч. 2, с. 59)

Перенос слів з рядка в рядок. (ч. 2, с. 61)


Приголосні звуки
(ч. 2, с. 63)


Математика

Знаходження сум і різниць чисел (с. 105-106)

Побудова відрізків (додатково, с. 37-38)

Утворення і читання чисел від 20 до 50
(с. 107;
с. 39)


Утворення і читання чисел від 50 до 70
(с. 108;
с. 39)


Я досліджую світ


Як ми отримуємо і передаємо інформацію. Правила безпечної поведінки в інтернеті (с. 66–67;
с. 42)

Як шукати відповіді на запитання
(с. 68; с. 44)

Як поводитися в бібліотеці. Як ставитися до книжки (с. 69–70 )

Виготовлення кишенькової книжечки (с. 71; с. 35)

Мистецтво: Образотворче мистецтво




Світле свято Великодня. Самостійне музикування. Пантоміма.

Сприймання: українські народні пісні. Гаївки. Гагілки. Виконання:В. Кравчук. Розмалю писанку на Великдень.


Мистецтво:

Музичне

мистецтво




Світле свято Великодня. Великодні символи та традиції. Види писанок.

Сприймання: великодні символи, писанки.

Виконання великоднього декору (кролика) у змішаній техніці.


Індивідуальні консультації


Додавання і віднімання круглих чисел














Тиждень 27

Я покупець

Назва предметів

А

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

05.04

06.04

07.04

08.04

09.04


Українська мова

(читання)

Робота з дитячою книжкою (с. 56)

Р. Скиба «Із життя хитрих слів» (с. 64;
с. 42)

Про що розповідає обкладинка
(с. 66–67; с. 43)




Українська мова

(навчання грамоти)

Букви Я, Ю, Є, Ї

(ч. 2, с. 65)

Позначення м’якості приголосних на письмі (ч. 2, с. 67)

Буква Ь (ч. 2, с. 69)


РЗМ Факт і думка ЯДС (ч. 2, с. 70; зошит с. 44)


Математика

Утворення і читання чисел від 70 до 100

(с. 109; с. 39)

Вирази на дві дії (додатково, с. 40)

Таблиця чисел першої сотні (с. 110-111; с. 41 )


Запис чисел у нумераційній таблиці
(с. 112; с. 42)


Я досліджую світ


Що і де можна купити. Потреби і бажання (с. 72–73;
с. 45 )

Товари і послуги. Що можна купити за гроші (с. 74–75; с. 47 )

Ціна грошам. Доходи і витрати (с. 76–78; с. 48)

Гаманець-нотатник
(с. 79; с. 37)

Мистецтво: Образотворче мистецтво




Космічні пригоди. Імпровізація голосом та жестами.

Сприймання: Людвіг ван Бетховен. Соната № 14 («Місячна»). Виконання: А. Басова. Місяць і зірки.


Мистецтво:

Музичне

мистецтво




Космічні пригоди. Фантазія та уява в творчості.

Сприймання: картини Сергія Крайнєва, Олексія Леонова, Джона Беркі.

Виконання зображень космічних об’єктів.


Індивідуальні консультації


Додавання і віднімання одноцифрових чисел



















Тиждень 28

З чого і для чого це зроблено

Назва предметів

Б

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

12.04

13.04

14.04

15.04

16.04


Українська мова

(читання)

Дж. Дональдсон «Равлик і кит»
(с. 68; с.
44)

С. Дерманський «Про яків» (с. 74;
с. 47)

«На базар із татом». За Госсіні Сампе (с. 76; с. 48)



«Парасолька». За Зіркою Мензатюк
(с. 72; с. 46)


Українська мова

(навчання грамоти)


Слова, які відповідають

на питання хто?, що? (ч. 2, с. 73)

Апостроф (ч. 2, с. 75)


Слова ввічливості

(ч. 2, с. 77)


Математика

Метр — одиниця вимірювання довжини
(с. 113-114)

Додавання і віднімання круглих чисел (с. 115; с. 43)

Додавання і віднімання числа 1 в межах 100 (с. 116)


Порівняння двох виразів (додатково,

с. 44-45)


Я досліджую світ


Природні і штучні матеріали та об’єкти. Чи шкодять штучні матеріали довкіллю (с. 80–81; 50)

Навіщо людині машини й інструменти. Прості механізми (82–83; 52)

Експериментуємо і досліджуємо (с. 84–86 )

Капітошка (с.87; с. 38)

Мистецтво: Образотворче мистецтво




У підводному царстві. Спів по нотах. Гра «Я- композитор».

Сприймання: К. Дебюссі. П`єси про море.

Виконання: Т. Ярова. Дельфін.


Мистецтво:

Музичне

мистецтво




У підводному царстві. Теплі та холодні кольори.

Сприймання: твори Івана Айвазовського.

Виконання морського пейзажу.


Індивідуальні консультації


Звуко-буквенний аналіз слів. Апостроф





















Тиждень 29

Винаходи людства


Назва предметів

А

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

19.04

20.04

21.04

22.04

23.04


Українська мова

(читання)

Робота з дитячою книжкою

Пластик: плюси і мінуси (с. 78; с. 49)

Як народжується лялька (с. 80; с. 50)




Українська мова

(навчання грамоти)

Слова, що відповідають на питання який?, яка?, яке?, які? (ч. 2, с. 79)

Слова, які відповідають на питання що робити?, що роблять?
(ч. 2, с. 81)

Слова-помічники
(ч. 2, с. 83)


РЗМ Краще один раз побачити ЯДС (Ч. 2, с. 71; зошит 45)


Математика

Многокутники (с. 117; с. 46)

Додавання і віднімання чисел на основі розрядних доданків у межах 100
(с. 118)

Додавання і віднімання чисел на основі розрядних доданків у межах 100 (закріплення) (с. 47)


Задачі на знаходження вартості покупки (узагальнення) (с. 48-49) в контексті теми тижня


Я досліджую світ


Винаходи і відкриття. Що потрібно, щоб стати винахідником (с.88–89; с. 52)

Найголовніші винаходи людства
(с. 90–91)

Як людина вчиться у природи (с. 92–93; с. 55)

Ти – винахідник.

Вітрячок (с. 94–95;

С. 39)

Мистецтво: Образотворче мистецтво




Моя улюблена іграшка. Порівняння музичних творів за темпом, ладом, характером.

Сприймання: В. Косенко. Не купили ведмедика. Купили ведмедика.

Виконання: А. Кривута. Новосілля в мишеняти.


Мистецтво:

Музичне

мистецтво




Моя улюблена іграшка. Розвивальна роль іграшок.

Сприймання: дитячі іграшки.

Ліплення улюбленої іграшки.


Індивідуальні консультації


Читання складів за таблицями. Буквар ст.102-103















Тиждень 30

Великдень

Назва предметів

Б

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

26.04

27.04

28.04

29.04

30.04


Українська мова

(читання)

Г. Бойко «Загубила голку Ніна»,

Ш. Сілверстейн «Кумедна Розі»
(с. 82; с.
51)

Ю. Тувім «Паротяг» (с. 86;
с. 53)

«Томас Едісон».
За Анн Бланшар
(с. 88; с. 54)



Без коліс, як без води: ні туди і ні сюди (с.84; с. 52)


Українська мова

(навчання грамоти)


Слова, протилежні за значенням (ч. 2, с. 85)

Слова, близькі за значенням (ч. 2, с. 87)


Слова, які пишуть з великої букви (ч. 2,
с. 89)


Математика

Доба. Година — одиниця вимірювання часу (с. 119 -121)

Доба. Година — одиниця вимірювання часу (закріплення)
(с. 50–51

Послідовність днів тижня (с. 122)


Вправи і задачі на обчислення часу. Календар (с. 123-124)


Я досліджую світ


Як з’являється на світ курча. Чому яйце – символ Великодня (с. 52; с. 39 )

Про що розповідає писанка?

Що кладемо у великодній кошик?

Зустрічаймо Великдень (с. 53;
с. 31 )

Мистецтво: Образотворче мистецтво




Великдень.

Виконання: "Мишки на Великдень Пасочку Мiсили" З.Лісевич


Мистецтво:

Музичне

мистецтво




Великдень.

Аплікація «Листівка до дня Великодня»


Індивідуальні консультації


Визначення часу за годинником. Уроки тітоньки Сови




























Тиждень 31

Веселка

Назва предметів

А

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

03.05

04.05

05.05

06.05

07.05


Українська мова

(читання)


«Знаєш, як я тебе люблю?»

За С. Макбратні
(с. 90; 55)




Українська мова

(навчання грамоти)

Складаємо речення. Описуємо (ч. 2, с. 91)


РЗМ Які вони, рослини ЯДС (зошит,
с. 46)


Математика

Вправи і задачі на обчислення часу. Календар (закріплення) (с. 52)


Додавання чисел виду 65 + 32 (с. 125; с. 53-54)


Я досліджую світ

Як з’являється веселка.

Чому веселка різнокольорова?

Соляна веселка у пляшці.

Мистецтво: Образотворче мистецтво


Український віночок. Спів по нотах звукоряду.

Сприймання: віночок українських народних пісень.

Виконання:.Л. Кіндрат. Ромашка.


Мистецтво:

Музичне

мистецтво


Український віночок. Національні уявлення про красу.

Сприймання: національні костюми різних народів.

Виконання з кольорового паперу декоративного віночка.


Індивідуальні консультації





















Тиждень 32

Літо на порозі

Назва предметів

Б

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

10.05

11.05

12.05

13.05

14.05


Українська мова

(читання)

Ю. Бедрик «Коник-стрибунець»,
О. Полянська «Лічилка» (с. 92;
с. 56)

Як росте жаба
(с. 94; с. 57)




Українська мова

(навчання грамоти)

Складаємо речення. Розповідаємо (ч. 2,
с. 93)

Складаємо речення. Порівнюємо (ч. 2, с. 95)


Ставимо запитання (ч. 2, с. 97)


Математика

Віднімання чисел виду 46 – 32 (с. 126; с.55)

Закріплення додавання чисел виду
65 + 32 і віднімання виду
46 – 32


Додавання і віднімання чисел виду 52 + 20, 52 + 2; 52 – 20, 52 – 2 (ознайомлення) — додатково, с. 56


Я досліджую світ

Що росте на луках. Досліджуємо рослини (100, 102; 58)

Як дізнаємося, що прийшло літо. Комахи (с. 96–97; с. 56)

Як можна відпочивати влітку.

Ліплення «На морі»

Мистецтво: Образотворче мистецтво



В очікуванні літа. Гра «Музичний діалог».

Сприймання: А. Вівальді. Концерт для скрипки «Літо» з циклу « Пори року».

Виконання:А. Олейнікова. Канікули.


Мистецтво:

Музичне

мистецтво



В очікуванні літа. Розваги та діяльність у різні пори року.

Сприймання: картини у побутовому жанрі.

Виконання композиції «Метелики» в техніці аплікації.


Індивідуальні консультації

Слова, які пишуться з великої букви. Уроки тітоньки Сови

















Тиждень 33

Ми – дослідники. Ми – винахідники.

Назва предметів

А

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

17.05

18.05

19.05

20.05

21.05


Українська мова

(читання)

Робота з дитячою книжкою

Г. Ткачук «Волохате волосся», «Жахлива історія»
(с. 96; с. 58)

Р. Скиба «Щось не так» (с. 98; с. 59)




Українська мова

(навчання грамоти)

Складаємо розповідь за малюнками
(ч. 2, с. 99)

Складаємо розповідь за малюнками

(продовження)
(ч. 2, с. 99)

Ігри зі словами (зошит, с. 43)


РЗМ «Чим можна займатися влітку»


Математика

Зв’язок дій додавання і віднімання чисел в межах 100 (с. 127; с. 57)

Додавання і віднімання двоцифрових чисел (закріплення)

(с. 58)

Площинні і об’ємні геометричні фігури


  1. Порівняння іменованих чисел (повторення) *

  2. (с. 59)*



Я досліджую світ


Тварини влітку. Як поводитися в лісі влітку (с. 98–99)

Що потрібно для подорожі (с. 104–105; с. 60)

Хто такий дослідник. Чи можна бути винахідником у наш час?

Непростий лопух.

Дядечко Реп’ях
(с. 101, с. 103; с.
40)

Мистецтво: Образотворче мистецтво




Об’ємна аплікація «Риба-кит»


Мистецтво:

Музичне

мистецтво




Розучування пісні «Будуймо спільноту».


Індивідуальні консультації


Задачі-жарти. Уроки тітоньки Сови
































Тиждень 34

Готуємося до літніх канікул

Назва предметів

Б

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

24.05

25.05

26.05

27.05

28.05


Українська мова

(читання)

Робота з дитячою книжкою

«Говоримо про літо». Складання розповіді за певним планом.


Перевір себе.



  1. «Від’їзд».

  2. За Г. Сампе

(с. 100; с. 60)


Українська мова

(навчання грамоти)


«Літні канікули». Списування.

Повторення та узагальнення вивченого за ІІ семестр.


Розповідаємо про плани на канікули ЯДС


Математика

Вправи з іменованими числами (повторення)

(с. 60-61)

Одиниці вимірювання довжини (повторення)

(с. 62-63)

Перевір себе. Узагальнюючий урок (с. 128)



Повторення та узагальнення вивченого за рік.


Я досліджую світ


Які гриби і рослини небезпечні для життя (с. 106–107; с. 62)

Хто найкраще плаває (с. 108–109;
с. 63)

Правила безпеки під час літніх канікул. (с. 106–107; с. 62)

Літо (пазл-аплікація) (с. 110–111; с. 41) Повторення та узагальнення вивченого у ІІ семестрі.

Мистецтво: Образотворче мистецтво




Перевір себе! Узагальнення і систематизація знань за рік.

Виконання музичних творів.


Мистецтво:

Музичне

мистецтво




Перевір себе! Узагальнення і систематизація знань за темою.

Виконання абстрактної колективної роботи у змішаній техніці.


Індивідуальні консультації


Розв’язування задач







Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.