До ЗНО з ХІМІЇ залишилося:
0
6
міс.
2
5
дн.
2
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Команда-опонент та рецензант. Поради

Опис документу:
1) Заздалегідь продумайте декілька завдань, які ви запропонуєте команді-доповідачу. Пам’ятайте, що доповідач може відмовитися від одного запитання. 2) Уважно слухайте доповідача. Запам’ятовуйте те, що він сказав, а що – ні. Використовуйте це у своєму опонуванні. 3) Задавайте тільки уточнюючі питання (якомога більше: це ваші бали), адже обласний турнір – це не рівень загальних питань. Саме під час опонування вам знадобляться заздалегідь підготовлені запитання. 4) Уникайте мовленнєвих помилок.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Команда-опонент:

1) Заздалегідь продумайте декілька завдань, які ви запропонуєте команді-доповідачу. Пам’ятайте, що доповідач може відмовитися від одного запитання.

2) Уважно слухайте доповідача. Запам’ятовуйте те, що він сказав, а що – ні. Використовуйте це у своєму опонуванні.

3) Задавайте тільки уточнюючі питання (якомога більше: це ваші бали), адже обласний турнір – це не рівень загальних питань. Саме під час опонування вам знадобляться заздалегідь підготовлені запитання.

4) Уникайте мовленнєвих помилок.

5) Опонент не має права задавати питання команді-рецензенту.

6) Не спішіть говорити зразу опонування. Обговоріть зі своєю командою позитивні та негативні сторони відповіді доповідача.

7) Не забувайте дякувати доповідачу за відповідь.

8) Так як ви маєте на опонування 5 хвилин, то це повинна бути розгорнута характеристика відповіді доповідача. Говоріть, що саме він використовував (які дефініції, факти, вчені, круглі столи, ті чи інші особливості і т. д.). Відмітьте, що доповідач, для прикладу, вказав на актуальність, використав вступ, таким чином ввівши нас у курс справи; подав висновки; використав презентацію, яка полегшила сприйняття матеріалу; відмітьте мову доповідача, чіткість, структурованість його виступу; командну роботу. Зверніть увагу на те, що НЕ сказав доповідач. Рухайтеся по самому завданню: відповів на перший і другий пункт, а на третій не відповів і т.д.

На кінець побажання вдалого навчального року і вислів один із

  1. Навчання ніколи не вичерпує розум, як сказав Леонардо да Вінчі. Отож, гарного усім навчального року.

  2. Вірте в себе! Вірте в свої здібності! Без скромної, але розумної впевненості у своїх силах, ви не зможете бути успішним чи щасливим. – Норман Вінсент Піл.

Команда-рецензент:

1) Використовуйте всі правила надані вище для опонента.

2) Задавайте питання як доповідачу, так і опоненту. Ви не повинні відповідати на свої питання.

3) Рецензію говорить одна людина (як доповідача, так і опонента). Рецензія не повинна бути такою розгорнутою, як опонування. Це повинен бути короткий, але чіткий аналіз. Що ж до опонента, то його варто оцінювати за такими критеріями: влучність та доцільність питань, командна робота, орієнтування у завданні; оперування певними термінами, поняттями, датами; адекватність оцінки доповідача.

4) Намагайтеся створити дискусію, адже рецензент має право задавати питання як доповідачу, так і опоненту.

А на кінець

І на завершення хочу сказати слова, які сказав Анрі Барбюс,  Школа — це майстерня, де формується думка підростаючого покоління. Отож, вдалого нам усім та продуктивного навч.року.

Або

А на кінець, хочу побажати усім майбутнім цьогорічним випускникам словами Фрідріха Ніцше: “Ніхто не зможе побудувати для Вас міст, на якому Ви повинні перетнути потік життя, ніхто, крім Вас самих.”

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток і саморозвиток професійної креативності вчителя »
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн