"Кольорові зустрічі" (Творче малювання з використанням СХД).

Опис документу:
Завдання: Продовжувати знайомити дітей другої молодшої групи з кольорами веселки; виконувати роботу та обирати кольори самостійно, передавати у малюнках нескладний сюжет. Розвивати дослідницько-пошукову діяльність, творчі здібності, уяву,фантазію,творчу ініціативу та естетичний смак. Виховувати самостійність,наполегливість, сприяти вихованню стійкого інтересу до малювання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Кольорові зустрічі

(Творче малювання з використанням СХД).

Завдання:

Продовжувати знайомити дітей другої молодшої групи з кольорами веселки;

виконувати роботу та обирати кольори самостійно, передавати у малюнках нескладний сюжет.

Розвивати дослідницько-пошукову діяльність, творчі здібності, уяву,фантазію,творчу ініціативу та естетичний смак.

Виховувати самостійність,наполегливість, сприяти вихованню

стійкого інтересу до малювання.

Матеріал: фарби (гуаш), малюнок «Веселка»,трубочки для коктейлю, люстерко, аркуш білого картону, ліхтарик, склянка з підфарбованим мильним розчином, аркуші паперу А4, А5; ватман (2 штуки); губки для миття посуду,трафарети (овал,квадрат,трикутник, круг); шприці з фарбами різного кольору, обгорнуті у білий папір.

Вихователь:

Погляньте, яка красива веселка нас зустрічає. Давайте, розглянемо її ближче. Скільки тут яскравих кольорів!!! Назвіть ці кольори.

Давайте подумаємо: якби наш світ був лише в одному кольорі. Наприклад, у сірому або у чорному. Як би ви тоді почувалися?

Як думаєте, чи приносило б таке життя задоволення? Чому?

Думаю, ви зрозуміли, що слід дуже цінувати все те, що в нас є. А ще ми повинні берегти свої очі

.

А який колір вам до вподоби найбільше? Чому?

Давайте, повторимо вислів про кольори веселки і запам’ятаємо таким чином послідовність кольорів у веселці:

Чарівна осінь жар-птаху запросила бабин сад фарбувати.

А тепер я хочу вам розповісти одну невеличку таємницю. Слухайте уважно.

Невеличкі таємниці.

Всі кольори веселки дуже товаришують із своїм старшим братиком – білим кольором. Сонячне світло, яке на перший погляд здається білим, складається з багатьох різних кольорів. Під час дощу сонце світить скрізь крихітні крапельки води, що є у повітрі. Коли це відбувається – вода допомагає розкласти світло на різні кольори.

Спробуємо зараз провести невеличкий дослід. Вихователь пропонує поспостерігати за світлом ліхтарика, яке відбивається через люстерко і відображається на білому папері.

А тепер, поглянемо, якими кольорами заграє веселка у воді ( розгляд мильних бульбашок).

Просто соломинка творить дива.

Візьму я до рота - і кулька жива.

Тендітна , тоненька, росте на очах

Злітає і лине, цвіте в промінцях.

Дмухну я сильніше , - хай сонце сміється,

Що із соломинки така краса ллється.

Діти розглядають бульбашки у скляночках під дією світла ліхтарика, знаходять кольори веселки,називають їх.

  • Бульбашками, що живуть у кольорах веселки навіть можна малювати. Хто хоче спробувати?

На столах стоять склянки з підфарбованим мильним розчином. Діти роблять піну за допомогою трубочки для коктейлю. Накривають бульбашки папером , розглядають, фантазують, домальовують.

Сподобалося фантазувати з кольоровими бульбашками? Продовжимо кольорові зустрічі ?

Колективна робота. « На морському дні».

Діти задумують, якого морського мешканця вони хотіли б намалювати за допомогою трафарету.

Самостійно обирають фарби, трафарети ( трикутник,овал, круг), вибирають для свого малюнка місце на великому аркуші паперу. За допомогою губки (для миття посуду) заповнюють трафарет фарбою. Фантазують, домальовують : рибку, восьминога, зірочку тощо.

Вихователь: у кожного з вас є улюблений колір і це зрозуміло, адже ми всі різні. І це добре. Тому, що якби ми були всі однакові, то у світі знову таки було б не так цікаво жити - ( пригадайте нашу розмову про те, якби на світі був би один сірий колір).

Кольори бажають, щоб кожен з вас полюбив не один лише колір, а всіх кольорових братиків. Тому вони зараз заховалися і готові з вами погратися.

А ви готові ?

На столі, як ви бачите лежать шприці лише білого кольору. Але це не так. У середині кожного заховалися різні кольори. Я навіть не знаю, де який колір заховався. У кожного з вас є три таких шприца. І за їх допомогою ми зараз створимо картину про нашу подорож « Кольорові зустрічі».

Малювання на мокрому папері.

Наприкінці заняття запитати у дітей:

Що вам сподобалося на занятті найбільше? З якими кольорами ви познайомилися ближче? Чи ти знайшов/ла собі нового друга серед кольорів? Чи сподобалося подорожувати у країні кольорів разом зі своїми друзями?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!