картотека рухливих ігор для молодшого дошкільного віку

Фізичне виховання та спорт

Для кого: Дошкільнята (3-4 роки)

24.07.2021

1985

145

1

Опис документу:
Пропонується вихователям молодшого дошкільного віку завдання та хід рухливих ігор: з ходьбою, бігом, рівновагою, повзанням та лазінням, з киданням та ловінням предметів зі стрибками та на орієнтування в просторі.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Біжіть до мене!   Мета: удосконалювати вміння виконувати рух за сигналом і біг по прямій. Виховувати увагу, вчити орієнтуватися в просторі Хід гри....
Слайд № 1

Біжіть до мене!   Мета: удосконалювати вміння виконувати рух за сигналом і біг по прямій. Виховувати увагу, вчити орієнтуватися в просторі Хід гри. Діти стоять у шерензі за 8-10м. від вихователя. На слова "Діти, біжіть до мене!" вони біжать, а вихователь зустрічає їх з простягнутими руками і каже: "Прибігли! Ну, тепер біжіть назад!". Діти біжать на своє місце. Гра повторюється. Вказівки до гри. На початку року гру можна проводити з підгрупою (6-8 дітей). Щоб зацікавити малюків, можна сказати: "Прибігли. Скажіть, що в мене у руках?" (Показує яку-небудь іграшку).

Біжіть до прапорця   Мета: вдосконалювати ходьбу та біг. Виховувати увагу та вчити орієнтуватись у просторі. Хід гри. Діти отримують по прапорцю (п...
Слайд № 2

Біжіть до прапорця   Мета: вдосконалювати ходьбу та біг. Виховувати увагу та вчити орієнтуватись у просторі. Хід гри. Діти отримують по прапорцю (півгрупи – зеленого кольору, решта – синього). Вихователь стає на одному боці майданчика і тримає в одній руці синій, а в другій зелений прапорці. Діти з прапорцями синього кольору стають проти синього прапорця, діти із зеленими прапорцями – проти зеленого. Вихователь каже: "Ідіть гуляти". Діти ходять по майданчику або бігають. Вихователь у цей час переходить на другий бік майданчика і каже: "Раз, два, три – скоріше до прапорця біжіть!". Він відводить руки з прапорцями в сторони, діти біжать до прапорців свого кольору, вихователь пропонує підняти їм прапорці вгору і помахати ними. Гра повторюється. Вказівки до гри. Після кількох повторень гри прапорці можна перекладати з однієї руки в іншу, щоб діти були уважнішими, збиралися то праворуч, то ліворуч.

Пташка і пташенята   Мета: вчити дітей ходити і бігати врозтіч, не наштовхуючись один на одного. Виховувати увагу, вчити орієнтуватись у просторі. ...
Слайд № 3

Пташка і пташенята   Мета: вчити дітей ходити і бігати врозтіч, не наштовхуючись один на одного. Виховувати увагу, вчити орієнтуватись у просторі. Хід гри. Учасників гри розподіляють на 4-5 підгруп, у кожній – по 6-8 дітей. Кожна підгрупа "пташенят" має свою хатку – "гніздо" (коло діаметром три метри, накреслене на землі або викладене скакалкою). У кожної підгрупи своя "мати-пташка". Вихователь каже: "Полетіли пташки". Діти вибігають з "гнізд", стрибають, махають руками, ніби пташки крилами, бігають по майданчику. Після слів вихователя ("Пташенята, не баріться, у гніздечка поверніться") вони разом зі своєю "мамою" повертаються в "гніздо" і стають в коло. "Пташка-мати", наче вкладаючи зернятко в долоні, годує їх. Вказівки до гри. "Пташки" вилітають з гнізд і повертаються до нього тільки за сигналом вихователя.

Пташенята і кіт Мета: удосконалювати вміння бігати врозтіч. Виховувати увагу та вчити орієнтуватися в просторі. Хід гри. Вихователь зображує пташку...
Слайд № 4

Пташенята і кіт Мета: удосконалювати вміння бігати врозтіч. Виховувати увагу та вчити орієнтуватися в просторі. Хід гри. Вихователь зображує пташку, одна дитина – "кіт", інші – "пташенята". "Кіт" сидить на стільці на одному боці кімнати (майданчика). "Пташка з пташенятами" ходить і бігає по кімнаті. "Пташенята" збираються навколо "пташки", присідають, удають, що клюють зерно і п'ють водичку. Потім "пташка" перебігає в інше місце, "пташенята" біжать за нею, розмахуючи крилами, піднімають руки в сторони. Наближаючись до "кота", вихователь каже: Кіт очі відкриває і пташенят доганяє. "Кіт" нявчить і біжить за "пташенятами", які тікають в умовне місце. "Пташка" (вихователь) захищає "пташенят", розводячи руки в сторони, і говорить: "Геть, кішко, не віддам тобі пташенят". Гру повторюють. Вказівки до гри. Після присідання (коли "пташки клюють зернятка") діти встають, прогинаючись, відводять руки в сторони і опускають їх. Присідання і піднімання рук у сторони повторюють 2-3 рази.

Горобчики й автомобіль Мета: учити дітей бігати в різних напрямах, не наштовхуючись одне на одного. Виховувати увагу, вміння орієнтуватися в просто...
Слайд № 5

Горобчики й автомобіль Мета: учити дітей бігати в різних напрямах, не наштовхуючись одне на одного. Виховувати увагу, вміння орієнтуватися в просторі, слухати сигнали вихователя. Хід гри. Діти-"пташки" сідають на стільчики, розставлені в одному кутку кімнати (майданчика). Це – "горобчики в гніздечках". На слова вихователя "Горобчики полетіли!" діти бігають по всьому майданчику, хто куди хоче. На слова "Автомобіль їде – горобчики летять у гніздечка!" або на гудок автомобіля вони повертаються на свої місця і сідають на стільчики. Вихователь визначає найспритнішу "пташку", яка першою повернулась у "гніздечко". Гра повторюється.

Миші та кіт   Мета: учити бігати врозтіч, не наштовхуючись один на одного. Виховувати увагу та вміння виконувати рухи за сигналом. Хід гри. Діти си...
Слайд № 6

Миші та кіт   Мета: учити бігати врозтіч, не наштовхуючись один на одного. Виховувати увагу та вміння виконувати рухи за сигналом. Хід гри. Діти сидять на стільчиках або лаві з одного боку залу (майданчика). Це "миші" сидять у "нірках". На протилежному боці – "кіт"; роль кота спочатку виконує вихователь або старша дитина. "Кіт" засинає, а "миші" бігають по залу (майданчику), стрибають. "Кіт" прокидається, промовляє "няв-няв" і починає ловити "мишей". Вони швидко тікають у свої "нірки" (сідають на стільці або лаву).   Вказівки до гри. Вихователь стежить, щоб усі діти бігали якомога далі від "нірок". Перед "нірками" можна накреслити риску, за якою поставити стільчики або лаву, де сидять "мишки". За риску "кіт" не заходить, і діти можуть спокійно займати свої місця. Бажано використати іграшку (кота), яку вихователь тримає в руці.

Не запізнюйся   Мета: учити дітей ходити та бігати врозтіч. Виховувати увагу й розвивати спритність. Вказівки до гри. Під час гри вихователь стежит...
Слайд № 7

Не запізнюйся   Мета: учити дітей ходити та бігати врозтіч. Виховувати увагу й розвивати спритність. Вказівки до гри. Під час гри вихователь стежить, щоб діти ходили, бігали по всій кімнаті (залу), і називає дітей, які швидко зайняли свої стільці.   Хід гри. Діти сидять на стільчиках або лаві з одного боку кімнати (залу). На слова вихователя: Діти весело гуляють, Бігають, стрибають діти розходяться, бігають урозтіч, підстрибують. На слова вихователя "На свої місця!" поспішають до своїх стільців.  

Знайди свій колір   Мета: удосконалювати навички ходьби та бігу. Розвивати спритність і вміння діяти за сигналом. Хід гри. Вихователь роздає дітям ...
Слайд № 8

Знайди свій колір   Мета: удосконалювати навички ходьби та бігу. Розвивати спритність і вміння діяти за сигналом. Хід гри. Вихователь роздає дітям прапорці трьох-чотирьох кольорів: червоний, синій, жовтий, або зелений. Діти з прапорцями одного кольору згруповуються біля прапорця такого самого кольору, який стоїть на підставці. На слова вихователя "Ідіть гуляти!" діти розходяться врізнобіч. На слова вихователя "Знайди свій колір!" вони швидко біжать до прапорця певного кольору і стають у коло. Вказівки до гри. Назвати групу дітей, які найшвидше зібралися біля свого прапорця. Після кількох повторень гри запропонувати дітям під час ходьби зупинитися, заплющити очі, а тим часом переставити прапорці з одного кутка залу в інший.

Діти в лісі   Мета: удосконалювати навички ходьби та бігу. Виховувати увагу та розвивати спритність. Вказівки до гри. Назвати дітей, які жодного ра...
Слайд № 9

Діти в лісі   Мета: удосконалювати навички ходьби та бігу. Виховувати увагу та розвивати спритність. Вказівки до гри. Назвати дітей, які жодного разу не помилилися і швидко знаходили свої місця. Залежно від сезону, можна давати різні завдання (каштани круглі збирають, або квіти в руках міцно тримають та ін.). Хід гри. Діти сидять на стільчиках (лаві), поставлених з одного боку залу. На слова вихователя: Діти по лісочку гуляють, Листячко жовте збирають, У пучечки гарно складають, Догори високо піднімають діти розходяться і роблять відповідні рухи. На слова "На свої місця!" діти біжать до своїх стільців (лави) і сідають.  

Вказівки до гри. Сюжет гри ускладнюється тим, що коли "трамвай під'їжджає до зупинки", деякі діти виходять, інші – входять (у цей час піднімають шн...
Слайд № 10

Вказівки до гри. Сюжет гри ускладнюється тим, що коли "трамвай під'їжджає до зупинки", деякі діти виходять, інші – входять (у цей час піднімають шнур угору). Трамвай   Мета: учити ходити та бігати парами. Виховувати увагу та витримку.   Хід гри. Діти стоять у колоні парами, тримаючи один одного за руки. Іншою рукою тримаються за шнур, кінці якого зв'язані (одна дитина тримається за шнур правою рукою, інша – лівою). Вихователь стоїть на протилежному боці майданчика і тримає в руці три прапорці різних кольорів. Коли він піднімає зелений прапорець, діти йдуть або біжать ("трамвай рухається"). Якщо червоний або жовтий – зупиняються і чекають, коли з'явиться зелений.

Конячки   Мета: удосконалювати ходьбу, біг та вміння узгоджувати свої рухи. Вказівки до гри. Під час гри пропонувати "конячкам" їхати повільно або ...
Слайд № 11

Конячки   Мета: удосконалювати ходьбу, біг та вміння узгоджувати свої рухи. Вказівки до гри. Під час гри пропонувати "конячкам" їхати повільно або швидко і в різних напрямах. Хід гри. Одна дитина зображує конячку, інша – візника. "Візник" запрягає "конячку" (одягає на неї віжки). "Конячка" біжить, куди їй вказує "візник". Після повернення додому "візник годує та чистить конячку". Потім діти міняються ролями і знов вирушають у дорогу.

Квочка і курчата   Мета: вдосконалювати вміння підлізати під шнур. Виховувати увагу та сміливість. Вказівки до гри. "Курчата" тікають, коли почують...
Слайд № 12

Квочка і курчата   Мета: вдосконалювати вміння підлізати під шнур. Виховувати увагу та сміливість. Вказівки до гри. "Курчата" тікають, коли почують "няв". Під час підлізання під шнур не торкатись підлоги руками. Поступово висоту шнура над підлогою зменшують до 40-50 см. Коли "курочка" повертається додому, підняти шнур вище, щоб діти не зачепилися за нього. Хід гри. Вихователь зображує квочку, діти – курчат. Вони стоять перед шнуром, натягнутим на висоті 60см. Окремо сидить "кіт" (няня). Вихователь каже: Вийшли крихітки курчата, З ними курочка чубата. "Ко-ко-ко – засокотіла, – Не виходьте, діти – миші!" Усі "курчата" з "квочкою" підлазять під шнур. Підійшовши до "кішки", вихователь каже: А вгорі, біля воріт, Спав на лаві кіт-воркіт, Очі витріщивши — "няв!" — Доганять курчаток став. "Курчата", почувши "няв", біжать у "курник" (куток залу або майданчика). "Кіт" женеться за "курчатами", "квочка", витягнувши "крила" (руки) в сторони, говорить: "Геть коте, не віддам тобі курчаток!"

Миші в коморі   Мета: вдосконалити вміння підлізати під шнур і бігати врозтіч. Виховувати сміливість і розвивати спритність. Хід гри. Діти сидять н...
Слайд № 13

Миші в коморі   Мета: вдосконалити вміння підлізати під шнур і бігати врозтіч. Виховувати сміливість і розвивати спритність. Хід гри. Діти сидять на стільцях або лаві з одного боку залу (майданчика) – це "миші" сидять у своїх "нірках", на протилежному боці натягнуто шнур на висоті 40-50 см – це "комора". Збоку майданчика стоїть "кіт" (вихователь). Він засинає, а "миші" в цей час біжать до "комори". Вони нахиляються і пролазять у "комору", намагаючись не зачепити шнур. "Кіт" прокидається, нявчить і починає ловити "мишей", які швидко повертаються до своїх "нірок". Вказівки до гри. Після того як "миші" сядуть на свої місця, кіт ще раз проходить по залу (майданчику), ніби шукає "мишей", а потім повертається на своє місце. Спочатку показує дітям, як тихо бігати і підлізати під шнур, не торкаючись руками підлоги. біжить.

Кішка і кошенята   Мета: удосконалювати вміння підлізати під шнур і пролізати в обруч. Виховувати увагу та розвивати спритність. Вказівки до гри. С...
Слайд № 14

Кішка і кошенята   Мета: удосконалювати вміння підлізати під шнур і пролізати в обруч. Виховувати увагу та розвивати спритність. Вказівки до гри. Спочатку краще проводити гру тільки з підгрупою. Назвати дітей, які правильно виконали всі завдання і першими повернулися на свої місця.   Хід гри. Поділити дітей на три підгрупи. Одна з них – "кішки", решта – "кошенята". Кожна "кішка" з двома "кошенятами" сідає на відокремлених трьох стільчиках перед дугою та обручем, прив'язаним до стояка (стільця) на відстані 1,5 - 2м одне від одного. "Кошенята" підлазять по черзі під дугу, пролазять в обруч і стрибають кілька разів на обох ногах. За сигналом вихователя "кішки" починають нявчати. "Кошенята" повертаються в свої "хатки" (стільці). При повторенні гри діти міняються ролями.

Хід гри. Діти-"бджілки" сидять у двох-трьох "вуликах" (коло викладено зі шнура). Перед "вуликами" натягнуто шнур на висоті 40-50 см. Навколо майдан...
Слайд № 15

Хід гри. Діти-"бджілки" сидять у двох-трьох "вуликах" (коло викладено зі шнура). Перед "вуликами" натягнуто шнур на висоті 40-50 см. Навколо майданчика (у залі) на стільцях покладено квіти. На слова вихователя ("Бджілки в поле захотіли і знялися й полетіли") "бджілки" вилітають з "вулика", підлазять під шнур і з гудінням "літають" по майданчику (залу). На слова вихователя ("На квіточки бджілки сідають, мед пахучий збирають") діти підходять до квіточок і присідають. Вихователь продовжує: "Знову бджілки полетіли". Діти. На слова вихователя "Бджілки у вулики бігають. Ця вправа – біг та присідання – повторюється 4-5 ра­зів полетіли" діти швидко повертаються на свої місця. Вихователь називає, яка "бджілка" найшвидше прилетіла. Вказівки до гри. Спочатку гра проводиться без підлізання під шнур. Під час гри регулювати швидкість бігу з тим, щоб діти не перевтомилися. Замість шнура можна підв'язати до стояків обручі. Бджілки   Мета: удосконалювати вміння підлізати під шнур і бігати врозтіч. Розвивати спритність та орієнтування в просторі.

Хід гри. Перешикувати дітей у коло, в центрі якого на відстані 2-2,5 м покладено обруч. У кожної дитини в руці – торбинка з піском (вагою 100 г). П...
Слайд № 16

Хід гри. Перешикувати дітей у коло, в центрі якого на відстані 2-2,5 м покладено обруч. У кожної дитини в руці – торбинка з піском (вагою 100 г). Після команди "Кидай!" діти кидають торбинки правою рукою зверху з-за голови в обруч, намагаючись влучити в ціль. Потім збирають торбинки і стають на свої місця. Вихователь зазначає, чиї торбинки влучили в обруч. Наступний кидок діти виконують лівою рукою. Вказівки до гри. Перед початком гри показати, як кидати торбинки в ціль. Відстань від цілі поступово збільшується. На майданчику можна кидати каштани, шишки, сніжки.   Влучи в коло   Мета: удосконалювати вміння метати торбинки з піском у ціль. Розвивати окомір і координацію рухів.

Підкинь м’яч вище   Мета: удосконалювати вміння підкидати м'яч угору та ловити його обома руками. Розвивати спритність. Вказівки до гри. Спочатку в...
Слайд № 17

Підкинь м’яч вище   Мета: удосконалювати вміння підкидати м'яч угору та ловити його обома руками. Розвивати спритність. Вказівки до гри. Спочатку в грі бере участь півгрупи, а після кількох повторень – уся група. Треба стежити, щоб діти ловили м'яч кистями рук, не притискаючи його до грудей. Використовуються м'ячі діаметром 12-15 см. Хід гри. Діти беруть м'ячі і розходяться по майданчику. Кожний з них підкидає м'яч обома руками вгору і намагається спіймати його. Якщо дитина не спіймала м'яча, вона піднімає його із землі й знову підкидає вгору.  

Прокоти м’яч у ворота   Мета: удосконалювати вміння прокочувати м'яч і підлізати під шнур. Розвивати спритність та орієнтування в просторі.   Хід г...
Слайд № 18

Прокоти м’яч у ворота   Мета: удосконалювати вміння прокочувати м'яч і підлізати під шнур. Розвивати спритність та орієнтування в просторі.   Хід гри. На майданчику або в залі натягнуто шнур на висоті 50 см. Це – "ворота". Шість-вісім дітей стоять у шерензі на відстані 2,5 - 3 м від шнура з м'ячем у руках. Вихователь проказує: Коти свій м'яч, Коти ще раз. А ти поспішай, його доганяй! Діти котять м'яч обома руками по підлозі у "ворота" і наздоганяють його, підлазячи під шнур. Потім беруть м'яч і піднімають його. Вказівки до гри. Перед початком гри показати, як прокочувати м'яч. Відстань до воріт поступово збільшувати. Назвати дітей, які правильно прокотили м'яч у ворота й швидко наздогнали його.

Хто далі кине торбинку   Мета: удосконалювати вміння метати торбинку з піском на дальність. Розвивати координацію рухів. Вказівки до гри. Попередит...
Слайд № 19

Хто далі кине торбинку   Мета: удосконалювати вміння метати торбинку з піском на дальність. Розвивати координацію рухів. Вказівки до гри. Попередити дітей, щоб вони спостерігали, куди впали їхні торбинки. Педагог також звертає увагу на широкий замах з-за голови та енергійний кидок торбинки. Хід гри. Діти стоять з торбинками з піском (у правій і лівій руках) у шерензі на лінії, накресленій на землі. За сигналом вихователя вони кидають торбинку спочатку правою, а потім лівою рукою якнайдалі. Називають тих, хто кинув торбинку якнайдалі. Діти підбирають торбинки і повертаються на свої місця.

Вказівки до гри. Спочатку показати, як стрибати на обох ногах і присідати. Потрібно стежити, щоб діти, пересуваючись у колоні, дотримувались певної...
Слайд № 20

Вказівки до гри. Спочатку показати, як стрибати на обох ногах і присідати. Потрібно стежити, щоб діти, пересуваючись у колоні, дотримувались певної відстані (витягнуті вперед руки), не набігали один на одного, не штовхатися, тримали рівно голову і тулуб. По рівненькій доріжці Мета: удосконалювати вміння стрибати на обох ногах, просуваючись уперед. Виховувати увагу, вміння узгоджувати свої рухи з рухами інших дітей. Хід гри. Діти сидять на лаві з одного боку майданчика. Вихователь пропонує їм погуляти. Діти встають і колоною йдуть на прогулянку під слова, які ритмічно промовляє вихователь: Рівненькі в нас доріжки, Рівненькі в нас доріжки, Раз, два, раз, два... Останні слова повторюють 8 разів. На слова: По горбочках, по горбочках, По горбочках, по горбочках діти стрибають на обох ногах, просуваючись уперед. На слова "У яму – бух!" діти присідають. У відповідь на слова вихователя "Вилізли з ями" діти промовляють: "У-у-ух!" і випростовуються. Після двох повторень тексту вихователь говорить: Рівненькі в нас доріжки, Рівненькі в нас доріжки, Втомились наші ніжки. Діти йдуть повільним кроком. Почувши слова: Ось там дім — Живемо ми в нім біжать до лави і сідають.

Спіймай комара   Мета: удосконалювати вміння стрибати на обох ногах. Виховувати увагу, спостережливість і розвивати спритність. Вказівки до гри. Ло...
Слайд № 21

Спіймай комара   Мета: удосконалювати вміння стрибати на обох ногах. Виховувати увагу, спостережливість і розвивати спритність. Вказівки до гри. Ловити "комара" можна тільки обома руками, підстрибуючи на обох ногах на місці вгору. Прутик швидко пересувають по колу, піднімають й опускають "комара", залежно від зросту дітей, щоб, підстрибуючи, вони могли доторкнутися до нього. Хід гри. Діти стоять у колі, на відстані витягнутих в сторону рук, обличчям до центру. Вихователь – усередині кола, тримає в руках прутик (завдовжки 1-1,5м) з прив'язаним до нього на шворці (завдовжки 1м) картонним "комаром". Він піднімає "комара" над головою дітей і обводить прутиком навколо. Коли "комар" летить над головами, діти підстрибують, намагаючись спіймати його. Виграє той, хто доторкнувся до "комара" і вигукнув: "Я зловив!". Гра повторюється доти, доки "комара" не спіймає певна кількість дітей.

Жабки   Мета: удосконалювати вміння стрибати на обох ногах, просуваючись уперед. Виховувати увагу та розвивати спритність. Вказівки до гри: "Жабка"...
Слайд № 22

Жабки   Мета: удосконалювати вміння стрибати на обох ногах, просуваючись уперед. Виховувати увагу та розвивати спритність. Вказівки до гри: "Жабка" і "жабенята" починають стрибати тільки після слів "ква-ква-ква". Перед початком гри показати дітям, як стрибати на обох ногах із просуванням уперед.   Хід гри. Діти стоять у колі. Усередину кола вибирають "жабку" і двох "жабенят". Вихователь проказує: Скаче жабка по доріжці, Витягнувши довгі ніжки. Дитина, яка зображує жабку, стрибає по колу на обох ногах і на слова вихователя "Побачила комара" зупиняється і закінчує: "Ква-ква-ква". Вихователь продовжує: "А за жабкою – жабенята..." Двоє дітей, які зображують жабенят, стрибають за "жабкою" по колу, потім зупиняються і закінчують: "Ква-ква-ква". Усі діти проказують: "Ква-ква-ква". Вихователь називає "жабенят", які своєчасно почали стрибати і правильно проказували визначені їм слова. Гру повторюють, вибирають нових "жабку" і "жабенят".

Горобчики і кіт   Мета: удосконалювати вміння стрибати на обох ногах. Виховувати увагу та сміливість. Вказівки до гри. Дітей, яких спіймано, відпус...
Слайд № 23

Горобчики і кіт   Мета: удосконалювати вміння стрибати на обох ногах. Виховувати увагу та сміливість. Вказівки до гри. Дітей, яких спіймано, відпускають, але підраховують, скільки горобчиків" спіймав "кіт". Дітям підказують, щоб "кота" вони не лякалися і підходили ближче.   Хід гри. Діти стоять в обручах, покладених у ряд на землі (підлозі). Це "горобчики" у "гніздах". Вихователь або старша дитина зображує кота; його "хатка" – на відстані 6-8 м від "гнізд" "горобців". Після слів вихователя "Горобчики полетіли" діти вилітають з "гнізд" і бігають по майданчику. "Кіт" тим часом спить. Потім прокидається, промовляє "няв-няв" і починає ловити "горобчиків", які ховаються в "гнізда". Спійманих "горобчиків" "кіт" веде в свою "хатку". Гра триває доти, доки "кіт" не спіймає трьох-чотирьох "горобчиків".

З купини на купину   Мета: удосконалювати вміння стрибати в довжину на обох ногах. Розвивати спритність.   Вказівки до гри. Стежити, щоб діти енерг...
Слайд № 24

З купини на купину   Мета: удосконалювати вміння стрибати в довжину на обох ногах. Розвивати спритність.   Вказівки до гри. Стежити, щоб діти енергійно відштовхувалися обома ногами і приземлювались у середину обруча (кружечка). Хід гри. Діти стоять по один бік майданчика (залу). Вихователь розкладає на землі (підлозі) обручі або кружечки з картону на відстані 20-30 см одне від одного. За сигналом вихователя ("Стрибаємо з купини на купину") діти стрибають, відштовхуючись обома ногами з обруча в обруч (4-5 стрибків).

Хто збере більше стрічок   Мета: удосконалювати вміння стрибати на обох ногах угору. Розвивати спритність. Вказівки до гри. Підказувати, щоб під ча...
Слайд № 25

Хто збере більше стрічок   Мета: удосконалювати вміння стрибати на обох ногах угору. Розвивати спритність. Вказівки до гри. Підказувати, щоб під час стрибка діти робили енергійний мах руками вгору.   Хід гри. Між двома стояками напинають мотузок. На нього накидають кольорові стрічки (10-12). Кінці мають бути на 10-15 см вище за підняту вгору руку дитини. Троє-четверо дітей стають під мотузок і починають стрибати (4-6 разів), намагаючись зняти якомога більше стрічок. Перемагає той, хто зібрав більше стрічок.

Вказівки до гри. Стежити, щоб діти виконували стрибки з одночасним відштовхуванням обома ногами та змахом рук уперед угору. Після кількох повторень...
Слайд № 26

Вказівки до гри. Стежити, щоб діти виконували стрибки з одночасним відштовхуванням обома ногами та змахом рук уперед угору. Після кількох повторень гри відстань для стрибків можна збільшити до 4 м.   Хід гри. На відстані 2,5-3 м від шнура вихователь ставить на підставці 4-5 прапорців. Четверо-п'ятеро дітей стають у шеренгу і за сигналом вихователя починають стрибати на обох ногах, просуваючись уперед до прапорців. Коли дитина дострибне до прапорця, вона піднімає його над головою і знову ставить на місце. У зворотному напрямі діти повертаються бігом. Дострибни до прапорця   Мета: удосконалювати вміння стрибати на обох ногах, просуваючись уперед. Розвивати спритність.  

Відгадай, хто кричить? Мета: учити дітей розпізнавати домашніх птахів, тварин. Виховувати увагу й пам'ять. Хід гри. Діти зображують різних домашніх...
Слайд № 27

Відгадай, хто кричить? Мета: учити дітей розпізнавати домашніх птахів, тварин. Виховувати увагу й пам'ять. Хід гри. Діти зображують різних домашніх птахів (півника, курочку, гуску) або тварин (корову, котика, кізоньку). Вибрані на цю роль діти (ідуть на протилежний бік майданчика і сідають там на стільці – "хатки". Решта дітей разом з вихователем підходить по черзі до "хаток" і говорить: Вибрані на цю роль діти (ідуть на протилежний бік майданчика і сідають там на стільці – "хатки". Решта дітей разом з вихователем підходить по черзі до "хаток" і говорить: Тук-тук-тук, відчиняйте, Гостей швидше приймайте! Тук-тук-тук, тук-тук-тук! З "хатки" чути голос: "Ку-ку-рі-ку! Я курей стережу!" Вихователь запитує дітей: "Хто це там живе?" Діти відповідають: "Півник". Діти з вихователем запрошують: Виходь, півнику, поспівати. Малих діток розважати! "Півник" виходить до дітей. Вони разом з вихователем ідуть до другої "хатки": "Тук-тук-тук і т.д." З хатки відповідають: Ко-ко-ко, ко-ко-ко! Курчаток скликаємо під крило. Вихователь запитує: "Хто це?" Діти відповідають: "Курочки" і запрошують: Курочки рябенькі, Виходьте до нас. Буде весело у нас.

"Курочки" приєднуються до дітей. Вихователь і всі діти підходять до наступної "хатки", повторюють ті самі слова і чують відповідь: Га-га-га! Га-га-...
Слайд № 28

"Курочки" приєднуються до дітей. Вихователь і всі діти підходять до наступної "хатки", повторюють ті самі слова і чують відповідь: Га-га-га! Га-га-га! Ми завжди біля ставка! Діти відгадують і запрошують "гусей" приєднатися до них. Коли діти обійдуть намічені "хатки" і довідаються, хто там живе, вихователь пропонує: "Діти, потанцюємо!" Малюки стають з вихователем у коло і танцюють. Вказівки до гри. При повторенні гри діти можуть виконувати роль тварин. Наприклад, "корівка" проговорює: Му-му-му, Молочка кому? Діти запрошують: Ти, корівонько, виходь, З нами таночок заводь. Або "козлик": Ме-ме-ме! Бородою трясу, Травичку прошу! Діти: Виходь до нас, бородатий, Будем весело співати! Або "котик": Няв-няв-няв-мур! Лякаю курей, Ловлю мишей. Діти: Виходь, сірий кіт-муркіт, Оксамитові лапки, А на них царапки.

Знайди свій будинок   Мета: удосконалювати вміння ходити та бігати врозтіч. Виховувати увагу, вчити швидко орієнтуватися в просторі. Вказівки до гр...
Слайд № 29

Знайди свій будинок   Мета: удосконалювати вміння ходити та бігати врозтіч. Виховувати увагу, вчити швидко орієнтуватися в просторі. Вказівки до гри. Під час гри дітям нагадують, щоб вони не наштовхнулися один на одного. Вихователь грає разом з дітьми. Називає тих, хто жодного разу не наштовхнувся на інших, першим після сигналу повернувся до "будиночка" і тихо сів на стільці. Вчасно дає сигнал для відпочинку. Хід гри. Поділити дітей на дві підгрупи. Одну посадити на лаву або стільці в одному кутку майданчика (залу), іншу – в протилежному. На слова вихователя "Діти по майданчику гуляють, ходять, бігають, стрибають" діти розходяться, ходять і бігають, хто куди хоче. Вихователь: "Гей, діти, не гайнуйте, як почуєте гудок – тікайте!" Дає сигнал: "У-у-у". Діти поспішають на свої місця (до "будиночка") і сідають на свої стілець.

Вказівки до гри. Нагадати, щоб діти, переступаючи через кубики, вище піднімали ноги. При повторенні гри кількість кубиків можна збільшити і запропо...
Слайд № 30

Вказівки до гри. Нагадати, щоб діти, переступаючи через кубики, вище піднімали ноги. При повторенні гри кількість кубиків можна збільшити і запропонувати прискорити темп ходьби. Не наступи   Мета: удосконалювати вміння ходити, переступаючи через кубики. Розвивати спритність та орієнтування в просторі. Хід гри. На підлогу ставлять у 2-3 ряди кілька кубиків (5-6) на відстані один від одного. Двоє-троє дітей одночасно проходять в протилежний бік залу (майданчика), переступаючи через кубики і не наступаючи на них. Потім вправу виконує інша підгрупа дітей.

«Мій дзвінкий веселий м’яч» Мета: Учити стрибати на місці; Учити узгоджувати рухи зі словами педагога; Розвивати увагу; Виховувати витримку. ХІД Ді...
Слайд № 31

«Мій дзвінкий веселий м’яч» Мета: Учити стрибати на місці; Учити узгоджувати рухи зі словами педагога; Розвивати увагу; Виховувати витримку. ХІД Діти стоять у колі на майданчику (залі), вихователь – у середині його. Він робить рух, нібито відбиває м`яч і декламує: Мій дзвінкий, веселий м`яч, Ти куди пустивсь навскач? Жовтий, білий, голубий, Не тікай від мене, стій! Діти зображуючи м`яч, стрибають на місці на обох ногах. Після команди «Стій!» зупиняються. На слова вихователя «Зараз дожену!» діти розбігаються, а вихователь наче ловить їх.   Квочка і курчата Мета. Вчити дітей підлазити під мотузку, не зачіпаючи її, ухилятися від ловить, бути обережним і уважним; привчати їх діяти за сигналом, не штовхати інших дітей, допомагати їм. Інвентар: мотузка, великий птах. Опис. Діти, що зображають курчат, разом із квочкою знаходяться за натягнутою між стільцями на висоті 35-40 см мотузкою. Це їхній дім. На протилежному боці майданчика або кімнати сидить велика птиця. Квочка виходить з будинку і відправляється на пошуки корму, вона кличе курчат: "Ко-Ко-ко-ко". За її покликом курчата подлезают під мотузку, біжать до наседке і разом з нею гуляють, шукають корм. За сигналом "Великий птах!" курчата швидко тікають. Вказівки до проведення. Роль квочки в перший час виконує вихователь, а потім на цю роль можна виділяти дітей, спочатку за їх бажанням, а потім по призначенню вихователя.Коли курчата повертаються в будинок, тікаючи від великої птиці, вихователь може підняти мотузку вище, щоб діти не зачіпали за неї.

Рухлива гра «Зайчик біленький сидить» Мета: Учити стрибати на місці на обох ногах; Розвивати увагу; Виховувати витримку. ХІД Діти-зайчики сидять на...
Слайд № 32

Рухлива гра «Зайчик біленький сидить» Мета: Учити стрибати на місці на обох ногах; Розвивати увагу; Виховувати витримку. ХІД Діти-зайчики сидять навпочіпки у колі, посередині – вихователь. Вихователь проговорює текст: Ось біленькі зайчики сидять, вони вушками ворушать. - діти піднімають долоні до голови. Ось так, ось так вони вушками ворушать. - діти ворушать пальцями. Їм холодно сидіти, треба лапоньки погріти. - діти піднімаються і стоячи плещуть долоні. Вже набридло їм стояти, трохи треба пострибати. Стриб, стриб, стриб, стриб, трохи треба пострибати. - діти стрибають на місці на обох ногах. Зайчики, поспішайте, вовк за деревом – тікайте! - діти розбігаються в різні сторони. Гра повторюється.   Таксі Мета. Привчати дітей рухатися удвох, співставляти руху один з одним, змінювати напрямок рухів, бути уважним до партнерів по грі. Інвентар: обручі. Опис.Дітистаютьвнутрішньовеликоїобруча (діаметром1 м),тримаютьйоговопущенихруках: один - уоднієїсторониобода,інший- упротилежному, один за одним. Першийдитина-водійтаксі,другий-пасажир.Дітибігаютьпомайданчикуабоподоріжці. Черездеякийчасміняютьсяролями.Осьякшвидкоїдетаксі Вказівкидопроведення.Одночасноможутьграти2-3 паридітей, аякщодозволяєплощабільше. Колидітинавчатьсябігатив одномунапрямку,виховательможедатизавданнярухатисяврізнихнапрямках,робитизупинки.Можнамісцезупинкипозначитипрапорцемабознаком стоянкитаксі. Назупинціпасажиризмінюються, одинвиходитьзтаксі,іншийсідає.

Мета: Учити ходити по прямій; Виховувати увагу та орієнтування в просторі. Посібники: стільчики; хусточка.   Рухлива гра «Жили у бабусі» Діти-гуси ...
Слайд № 33

Мета: Учити ходити по прямій; Виховувати увагу та орієнтування в просторі. Посібники: стільчики; хусточка.   Рухлива гра «Жили у бабусі» Діти-гуси стоять у шерензі з одного боку зали, серед них бабуся – няня. Посередині кімнати розставлені стільчики – «канавка». На слова вихователя: «Жили у бабусі, білі, білі гуси - діти встають і кажуть: «Га-га-га». На слова: «Пішли гуси від бабусі» - діти йдуть до «канавки», проговорюючи: «Га-га-га». На слова: «Мили гуси лапки у воді канавки. Довго вони милися та туди й спустилися» - діти присідають і удають, що миють свої «лапки», а потім сідають обличчям до сидіння, кажуть: «Га-га-га..» Після слів вихователя «Ой кричить бабуся: де ж це мої гуси? Ой пропали, ой пропали білі мої гуси!» - діти встають. На слова: «Виходили гуси, кланялись бабусі!» - діти підходять до бабусі і роблять глибокий уклін, проговорюючи: «Га-га-га». Бабуся радо зустрічає дітей. Таксі Мета. Привчати дітей рухатися удвох, співставляти руху один з одним, змінювати напрямок рухів, бути уважним до партнерів по грі. Інвентар: обручі. Опис.Дітистаютьвнутрішньовеликоїобруча (діаметром1 м),тримаютьйоговопущенихруках: один - уоднієїсторониобода,інший- упротилежному, один за одним. Першийдитина-водійтаксі,другий-пасажир.Дітибігаютьпомайданчикуабоподоріжці. Черездеякийчасміняютьсяролями.Осьякшвидкоїдетаксі Вказівкидопроведення.Одночасноможутьграти2-3 паридітей, аякщодозволяєплощабільше. Колидітинавчатьсябігатив одномунапрямку,виховательможедатизавданнярухатисяврізнихнапрямках,робитизупинки.Можнамісцезупинкипозначитипрапорцемабознаком стоянкитаксі. Назупинціпасажиризмінюються, одинвиходитьзтаксі,іншийсідає.

Рухлива гра «Сонечко і дощик» ХІД Діти виконують дії по сигналу вихователя: «Сонечко» - бігають по залі врозтіч, намагаються не зачепити один одног...
Слайд № 34

Рухлива гра «Сонечко і дощик» ХІД Діти виконують дії по сигналу вихователя: «Сонечко» - бігають по залі врозтіч, намагаються не зачепити один одного. «Дощик» - швидко ховаються під парасольку. Гра повторюється.   Мета: Вчити орієнтуватися в просторі; Удосконалювати вміння узгоджувати свої рухи з рухами інших дітей; Розвивати увагу, швидкість; Виховувати доброзичливість. Посібники: парасолька. Таксі Мета. Привчати дітей рухатися удвох, співставляти руху один з одним, змінювати напрямок рухів, бути уважним до партнерів по грі. Інвентар: обручі. Опис.Дітистаютьвнутрішньовеликоїобруча (діаметром1 м),тримаютьйоговопущенихруках: один - уоднієїсторониобода,інший- упротилежному, один за одним. Першийдитина-водійтаксі,другий-пасажир.Дітибігаютьпомайданчикуабоподоріжці. Черездеякийчасміняютьсяролями.Осьякшвидкоїдетаксі Вказівкидопроведення.Одночасноможутьграти2-3 паридітей, аякщодозволяєплощабільше. Колидітинавчатьсябігатив одномунапрямку,виховательможедатизавданнярухатисяврізнихнапрямках,робитизупинки.Можнамісцезупинкипозначитипрапорцемабознаком стоянкитаксі. Назупинціпасажиризмінюються, одинвиходитьзтаксі,іншийсідає.

Рухлива гра «Поїзд» Мета: Розвивати увагу; Удосконалювати вміння дітей бігати в колоні по одному; Вчити діяти за сигналом; Виховувати дружелюбність...
Слайд № 35

Рухлива гра «Поїзд» Мета: Розвивати увагу; Удосконалювати вміння дітей бігати в колоні по одному; Вчити діяти за сигналом; Виховувати дружелюбність. ХІД Діти шикуються один за одним у колону. Це – вагони поїзду. Першим у колоні – тепловозом стає вихователь. Вихователь дає свисток і діти починають рухатися уперед, поступово прискорюючи темп, який переходить у біг. Під’їжджаючи до станції, діти, на слова вихователя: «Стоп!», переходять на ходьбу та зупиняються, кажуть: «Ш-ш-ш». Гра повторюється. Таксі Мета. Привчати дітей рухатися удвох, співставляти руху один з одним, змінювати напрямок рухів, бути уважним до партнерів по грі. Інвентар: обручі. Опис.Дітистаютьвнутрішньовеликоїобруча (діаметром1 м),тримаютьйоговопущенихруках: один - уоднієїсторониобода,інший- упротилежному, один за одним. Першийдитина-водійтаксі,другий-пасажир.Дітибігаютьпомайданчикуабоподоріжці. Черездеякийчасміняютьсяролями.Осьякшвидкоїдетаксі Вказівкидопроведення.Одночасноможутьграти2-3 паридітей, аякщодозволяєплощабільше. Колидітинавчатьсябігатив одномунапрямку,виховательможедатизавданнярухатисяврізнихнапрямках,робитизупинки.Можнамісцезупинкипозначитипрапорцемабознаком стоянкитаксі. Назупинціпасажиризмінюються, одинвиходитьзтаксі,іншийсідає.

Рухлива гра «Літаки» Мета: Удосконалювати вміння дітей бігати врозтіч, не наштовхуючись один на одного; Вчити діяти за сигналом; Розвивати спритніс...
Слайд № 36

Рухлива гра «Літаки» Мета: Удосконалювати вміння дітей бігати врозтіч, не наштовхуючись один на одного; Вчити діяти за сигналом; Розвивати спритність, увагу; Виховувати дружелюбність. Посібники: обручі. ХІД Діти-льотчики стоять в обручах з одного кінця зали. Вони виконують рухи по сигналу вихователя: «До польоту приготувалися, заводимо мотори» - діти присідають навпочіпки та роблять обертальні рухи руками і промовляють «р-р-р». «Літаки полетіли!» - діти відводять руки в сторони, розбігаються по всій залі та бігають врозтіч, намагаються не зачепити один одного. «Літаки на посадку!» - діти повертаються на свої місця. Виграє той, хто першим прибіг на своє місце. Гра повторюється. Таксі Мета. Привчати дітей рухатися удвох, співставляти руху один з одним, змінювати напрямок рухів, бути уважним до партнерів по грі. Інвентар: обручі. Опис.Дітистаютьвнутрішньовеликоїобруча (діаметром1 м),тримаютьйоговопущенихруках: один - уоднієїсторониобода,інший- упротилежному, один за одним. Першийдитина-водійтаксі,другий-пасажир.Дітибігаютьпомайданчикуабоподоріжці. Черездеякийчасміняютьсяролями.Осьякшвидкоїдетаксі Вказівкидопроведення.Одночасноможутьграти2-3 паридітей, аякщодозволяєплощабільше. Колидітинавчатьсябігатив одномунапрямку,виховательможедатизавданнярухатисяврізнихнапрямках,робитизупинки.Можнамісцезупинкипозначитипрапорцемабознаком стоянкитаксі. Назупинціпасажиризмінюються, одинвиходитьзтаксі,іншийсідає.

Каталог рухливих ігор для дітей молодшої групи «Ромашка» Каталог рухливих ігор для дітей молодшої групи «Тюльпанчик» Таксі Мета. Привчати дітей рух...
Слайд № 37

Каталог рухливих ігор для дітей молодшої групи «Ромашка» Каталог рухливих ігор для дітей молодшої групи «Тюльпанчик» Таксі Мета. Привчати дітей рухатися удвох, співставляти руху один з одним, змінювати напрямок рухів, бути уважним до партнерів по грі. Інвентар: обручі. Опис.Дітистаютьвнутрішньовеликоїобруча (діаметром1 м),тримаютьйоговопущенихруках: один - уоднієїсторониобода,інший- упротилежному, один за одним. Першийдитина-водійтаксі,другий-пасажир.Дітибігаютьпомайданчикуабоподоріжці. Черездеякийчасміняютьсяролями.Осьякшвидкоїдетаксі Вказівкидопроведення.Одночасноможутьграти2-3 паридітей, аякщодозволяєплощабільше. Колидітинавчатьсябігатив одномунапрямку,виховательможедатизавданнярухатисяврізнихнапрямках,робитизупинки.Можнамісцезупинкипозначитипрапорцемабознаком стоянкитаксі. Назупинціпасажиризмінюються, одинвиходитьзтаксі,іншийсідає.

Рухлива гра «КІЗОНЬКА» Мета: вправляти дітей у ходьбі по колу; учити зменшувати та збільшувати коло; розвивати увагу, пам’ять, мовлення, колективні...
Слайд № 38

Рухлива гра «КІЗОНЬКА» Мета: вправляти дітей у ходьбі по колу; учити зменшувати та збільшувати коло; розвивати увагу, пам’ять, мовлення, колективні рухи, уміння слухати вихователя. Хід гри Діти стоять у колі, одна дитина — поза колом. Це «кізонька». В и х о в а т е л ь. Просить їсти кізонька. К і з о н ь к а. Ме – е - е! В и х о в а т е л ь. Шукає кізонька травиці. К і з о н ь к а. Ме – е - е! Д і т и з в и х о в а т е л е м (разом) Кізонько, кізонько, Приходь в наш садок. Кізонько, кізонько, Багато в нас діток. К і з о н ь к а (заходячи в коло). Ме-е-е! Д і т и (беручись за руки та йдучи по колу праворуч) Тебе ми всі запрошуємо. Так, так, так! Нарвемо трави хорошої. Так, так, так! Діти після слів «трави хорошої» зупиняються і на слова «Так, так, так!» — удають, що рвуть траву. К і з о н ь к а. Ме-е-е! Д і т и (беручись за руки та йдучи по колу ліворуч) Тебе ми нагодуємо. Так, так, так! Травою почастуємо. Так, так, так! На слова «Травою почастуємо» діти звужують коло, на «Так, так, так!» наближаються до «кізоньки», простягають руки, удаючи що годують її. Д і т и (розширюючи коло) Кізонько, кізонько, Приходь у наш садок, Кізонько, кізонько, Багато в нас діток. Гра повторюється з новою «кізонькою».

Рухлива гра «СЕРДИТИЙ ПЕС» Мета: учити дітей рухатись відповідно до тексту, швидко змінювати напрямок руху, бігати, намагаючись не потрапляти до ру...
Слайд № 39

Рухлива гра «СЕРДИТИЙ ПЕС» Мета: учити дітей рухатись відповідно до тексту, швидко змінювати напрямок руху, бігати, намагаючись не потрапляти до рук того, хто ловить. Хід гри Діти стоять на одному боці зали або майданчика. Одна дитина на протилежному боці — це «пес». Діти зграйкою тихенько підходять до нього, а вихователь промовляє: Ось сердитий пес лежить, І вдає, що міцно спить. Бачить з будки двір увесь, І гавчить сердитий пес. Зараз ми його розбудим, І побачимо, що буде. Діти підходять до «песика». Щойно вихователь говорить останні слова, «пес» голосно гавкає. Діти розбігаються, «пес» біжить за ними, намагаючись зловити кого-небудь та забрати до себе. Коли всі діти сховаються, «пес» повертається на своє місце. Рекомендації до гри Вихователь стежить за тим, щоб діти не чіпали «пса», коли наближаються до нього і не штовхали одне одного, тікаючи від нього.

Рухлива гра «ВОРОНЕНЯТА» Мета: вправляти у підлізанні під шнуром, умінні рухатись не наштовхуючись одне на одного; розвивати уважність, уміння діят...
Слайд № 40

Рухлива гра «ВОРОНЕНЯТА» Мета: вправляти у підлізанні під шнуром, умінні рухатись не наштовхуючись одне на одного; розвивати уважність, уміння діяти за сигналом. Хід гри Діти - «вороненята» сидять на стільцях перед накресленою лінією. В и х о в а т е л ь Вороненята міцно сплять, У своїх гніздечках всі сидять. А прокинуться на зорі — Будуть каркати у дворі. Діти удають, ніби сплять, заплющивши очі. На слова вихователя: «Кар-кар!» — «вороненята прокидаються», підводяться зі стільців, махають руками («крильцями»), піднімаючи їх у сторони, і кричать: «Кар-кар» декілька разів (руки опускають). Після слів вихователя: Полетіли, полетіли, Вороненята полетіли, кар! — діти підлазять під шнуром («вилітають із гнізда») стрибають, бігають («літають»). Коли вихователь каже: Вийшла Таня на доріжку, Вороненятам сипле крихти,— діти сідають на стільці. З’являється дівчинка й нібито «сипле з чашки крихти» (шишки, каштани тощо). На слова вихователя: Вороненята прилетіли І всі крихітки поїли. Тук-тук-тук, тук-тук-тук! — діти підбігають до того місця, де «насипано крихти», присідають і починають «клювати» (збирати каштани або шишки). Вихователь Собака на подвір’ї гуляв, Вороненяток налякав,—і показує дітям іграшку-собачку, промовляючи: «Гав-гав!» «Вороненята» після цього тікають до стільців.

Рухлива гра «ГОРОБЦІ-СТРИБУНЦІ» Мета: вправляти у стрибках на обох ногах із просуванням уперед. Хід гри Частина дітей (5–6) — «горобці-стрибунці» —...
Слайд № 41

Рухлива гра «ГОРОБЦІ-СТРИБУНЦІ» Мета: вправляти у стрибках на обох ногах із просуванням уперед. Хід гри Частина дітей (5–6) — «горобці-стрибунці» — стоять у «гніздечку» (намальованому колі діаметром 2 м), решта дітей сидять по краю майданчика. В и х о в а т е л ь Чом сіренькі горобчики Зажурились, засмутились? Горобчики, диб, диб, диб, Сіренькі, стриб, стриб, стриб! Діти - «горобчики» на слова «диб, диб, диб» і «стриб, стриб, стриб» стрибають на обох ногах. На слова вихователя: Не журіться, горобчики, Потанцюйте, поскачіть, Горобчики, диб, диб, диб, Сіренькі, стриб, стриб, стриб! — «горобчики» знову стрибають. Після завершення другого куплета «горобчики» переступають межі свого «гніздечка» та йдуть у напрямку до дітей. Діти, перед якими вони зупиняються, підходять до «гніздечка», а «горобчики» сідають на їхні місця.

Рухлива гра «КРОЛИКИ» Мета: учити дітей стрибати на обох ногах, просуваючись уперед, пролізати під ніжками стільців; розвивати спритність, упевнені...
Слайд № 42

Рухлива гра «КРОЛИКИ» Мета: учити дітей стрибати на обох ногах, просуваючись уперед, пролізати під ніжками стільців; розвивати спритність, упевненість. Хід гри В одній стороні кімнати півколом розставлені стільці, сидіннями всередину півкола. Це «клітки кроликів». На протилежній стороні — «будинок сторожа». Посередині знаходиться «лужок», на який «кроликів випускають гуляти». Діти (по 2–3) стають позаду стільців, за вказівкою вихователя вони сідають навпочіпки — «кролики сидять у клітках». В и х о в а т е л ь Кріль, як зайчик, має вушка, І пухнастий, як подушка. Любить моркву, капустину, Лагідний немов дитина. Білий наче заметіль, В клітці спить маленький кріль. Вихователь - «сторож» підходить до «кліток» і «випускає кроликів» на «лужок»: діти одне за одним проповзають під стільцем, а потім стрибають, просуваючись уперед по всьому «лужку». За сигналом вихователя: Кроленята, нумо, в мить, Місце в клітках ви займіть! — «кролики» повертаються на свої місця, знов проповзаючи під стільцями. Рекомендації до гри Вихователь повинен стежити за тим, щоб діти проповзаючи під стільцями не зачіпали їх спиною. Замість стільців можна використовувати дуги для підлізання.

Картотека рухливих ігор для дітей молодших груп
Слайд № 43

Картотека рухливих ігор для дітей молодших груп

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.