Картка для Папочки - Підказочці "Іменник"

Українська мова

Для кого: 2 Клас, 3 Клас

29.08.2021

71

8

0

Опис документу:
Заповнення картки проводиться фронтально. Кожне питання опрацьовується усно,визначається правильна відповідь і потім заповнюється учнями. Перевірка дає можливість впевнитись, що діти засвоїли навчальний матеріал та мають довідник для повторення.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

називає _________________

відповідає на питання



____________________ _________________

____________ _____________ ____________

_____________________ _____________________

Прізвище, ім’я по батькові

Клички тварин

Географічні назви

_________________________



_______________ ________________

_______________ ________________

_______________ ________________

_______________ ________________

Робота з ментальною картою «Іменник»

Робота може проводитися на декількох уроках, відповідно до вивчення тем, або на підсумковому уроці – узагальнення знань. Картка зберігається у дитини та є його власністю.

Картку потрібно розпечатати для дитини формату А-5, тоді її зручно заповнювати та зберігати.

Заповнення картки проводиться фронтально. Кожне питання опрацьовується усно,визначається правильна відповідь і потім заповнюється учнями. Перевірка дає можливість впевнитись, що діти засвоїли навчальний матеріал та мають довідник для повторення.

  1. Іменник – ім’я предмета. Розфарбувати одним кольором «ІМЕН» , іншим «НИК» ( пояснення : Нік, нікнейм (від англ. nick, nickname МФА: [ˈnɪkneɪm] — спочатку «кличка, прізвисько», від середньо-англійського an eke name — «інше ім'я»

  2. Записати біля «називає» - назву предмета

  3. Чому Іменник може відповідати на 2 питання? Які предмети відповідають на питання ХТО?, а які на питання ЩО?. Чим вони відрізняються? Чому в природознавстві рослини – живі, а в мові – ні? Істота – ті, хто спілкуються, неістоти – не спілкуються. Записати слова «істота», «Неістота» під відповідними питаннями. Тлумачення, значення слова «істота»: ІСТО́ТА, и, жін. Живий організм; людина, тварина. ... Сукупність усіх фізичних і душевних сил та властивостей людини.

  4. Чим відрізняються слова: дівчинка, хлопчик, сонечко? Які слова можна підставити в речення: Дівчинка з косичками. ____красива. Хлопчик грає. ___ веселий. Сонечко світить. ___ гаряче. Заповнюємо.

  5. Подумайте та дайте відповідь: що таке «Власні» та «Загальні» іменники? Як їх відрізнити в книзі? Чому в реченнях одне і те ж слово написане по різному? На галявині розквітли ромашки та барвінки. Казка «Пригоди Барвінка та Ромашки» мені сподобалась. Записуємо: «з великої букви», «з рядкової букви». Визначаємо, які ще слова ЗАВЖДИ пишемо з великої букви. Доповнюємо. (назви вулиць, театрів….)

  6. Що за слова «однина» та «множина»? Що вони називають? Давайте запишемо слова в стовпчик:

ДІМ Це «однина» чи «множина»? Напишіть . А як буде у множині? Запишіть.

Визначте число слова «парти»? А як в однині? Запишіть.

Розподіліть слова : квітка, квіти (перевірка запису).

Запишіть свій іменник в однині та множині (перевірка роботи).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.