Загальний недорозвиток мовлення II- ІІІ рівня.
Психолого-педагогічний висновок: загальний недорозвиток мовлення II- ІІІ рівня. Словниковий запас різко обмежений, граматична сторона мовлення недостатньо сформована. Порушення звуковимови, складової структури. Фонематичний слух, сприймання та уявлення недостатньо сформовані. Навички самообслуговування сформовані. Проявляє інтерес до продуктивних видів діяльності. Наявні труднощі комбінування окремих компонентів мовлення у єдине ціле. Математичними уявленнями володіє обмежено. Мислення наочно-образне, сповільнене. Інтелект за методикою WISC-IV=79 (низький). Стійкість уваги на середньому рівні. Емоційно-вольова сфера незріла. Потребує постійного контролю, допомоги та стимулювання з боку дорослого. Контакт встановлюється поступово, інтерес до співпраці нестійкий. Фізичний розвиток дитини відповідає віковій нормі.
Програма, яка використовується для занять:
Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих «Корекція розвитку» для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із тяжкими порушеннями мовлення (підготовчий, 1-4 класи)
Автор: Рібцун Ю.В.