Зараз в ефірі:
Семінар:
«
Досягнення та перспективи розвитку дошкільної освіти в Україні
»

Календарно-тематичне планування з зарубіжної літератури в 6 класі на 2021-2022 навчальний рік (І семестр) з домашніми завданнями та режимом доступу до відео

Зарубіжна література

Для кого: 6 Клас

27.07.2021

1965

274

6

Опис документу:
Календарно-тематичне плануванняз зарубіжної літератури в 6 класі на 2021-2022 навчальний рік ( 2 год. на тиждень, 70 годин на рік) Складено за програмою: Зарубіжна література. 5 – 9 класи. Програма для закладів загальної середньої освіти – Х.: «Ранок», 2018. Підручник : Зарубіжна література: 6 клас , Волощук Є.В., -К, «Генеза», 2014
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування

з зарубіжної літератури в 6 класі

на 2021-2022 навчальний рік

( 2 год. на тиждень, 70 годин на рік)

Складено за програмою: Зарубіжна література. 5 – 9 класи. Програма для закладів загальної середньої освіти Х.: «Ранок», 2018.

Підручник : Зарубіжна література: 6 клас , Волощук Є.В., -К, «Генеза», 2014

п/п

Дата

Зміст уроку

Домашня робота і режим доступу до відео

Примітка

1


Вступ. Література як мистецтво слова. Художній образ.

1.Прочитати вступну статтю підручника.

2.Вивчити терміни

3.https://www.youtube.com/watch?v=a72gxnqqIGg&ab_channel=NastiaAmer


Міфи народів світу (7 год.)

2


Поняття про міф. Основні тематичні групи міфів(про створення і будову світу, про героїв, календарні та ін.). Відображення єдності людини й природи в міфах різних народів. Популярні міфологічні образи, сюжети, мотиви різних народів.

1.Опрацювати питання рубрики "Перевірте себе", с . 19.

2..https://www.youtube.com/watch?v=vJpyV_z61a4&ab_channel=%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B0%D0%9F%D1%83%D0%B7%D0%B4%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE

2. Прочитати міф про Прометея.

3.https://www.youtube.com/watch?v=LysPQc9i6A8&ab_channel=%D0%AE%D0%B


3


Грецькі міфи. Міф про Прометея.

1.Чому Прометея називають тираноборцем? (розгорнута відповідь)

2.Прочитати міф про Геракла (1-2 міфи)

3.https://www.youtube.com/watch?v=ELTzB9awxk4&ab_channel=Knowland


4


Міфи про Геракла. Уславлення розуму й сили людини в циклі міфів про Геракла ( на прикладі 1-2 міфів).

1. Ознайомитися з міфами "Нарцис" і "Дедал та Ікар»

2. Намалювати ілюстрації до міфів про Геракла.

3.https://www.youtube.com/watch?v=ELTzB9awxk4&ab_channel=Knowland


5


Нарцис. Дедал та Ікар

1. с. 26. «Пігмаліон і Галатея» (прочитати, скласти план)

2.Прочитати міфи "Орфей і Еврідіка", "Пігмаліон і Галатея".

3.https://www.youtube.com/watch?v=Yp1RUe7hZh4&ab_channel=NastyBooklover


6


Орфей і Еврідіка. Пігмаліон і Галатея. Уславлення сили любові й мистецтва в міфі.

1. Пригадати вивчене з теми «Казки давньої Індії»

2.Створити ілюстрації до вивчених міфів

3.https://www.youtube.com/watch?v=Lcvc8abKDp0&t=42s&ab_channel=%D0%A6%D1%96%D


7


Індійські міфи. Творення. Про створення ночі. Про потоп. Про золоті часи. Особливості образної моделі світобудови давніх індійців.

1.Підручник: стор. 19 -21.

2.https://www.youtube.com/watch?v=o6Mdo6E7l1k&ab_channel=%D0%9D%

3.Запитання 4 (п) на ст. 21.

4.Виразно читати, переказувати давньоіндійські міфи

5.https://www.youtube.com/watch?v=MS9r21Ba2Jo&ab_channel=%D0%94%D0%BE%D0%B

6.https://www.youtube.com/watch?v=ey89-rRBKhg&ab_channel=N

7.https://www.youtube.com/watch?v=8AJi1SEM5OE&ab_channel=%D0%A2%D0%


8


Єгипетські міфи. Ра та Апоп. Міф про те, як Тефнут покинула Єгипет. Особливості образного уявлення про світ давніх єгиптян.

1.https://www.youtube.com/watch?v=YajorWrJw04&ab_channel=%D0%9D

2.Скласти пантеон єгипетських богів, повторити визначення міфу та його ознак

2.https://www.youtube.com/watch?v=ey89-rRBKhg&

3.Повторити тему «Міфи народів світу».


9


Контрольна робота з теми «Міфи народів світу» РМ Складання простого плану змісту міфу. Тематична

1.Підготувати розповідь про Езопа

2.https://www.youtube.com/watch?v=NFvjd9j4lSA&ab_channel=%D0


Мудрість байки (3 год.)

10


Байка як літературний жанр, її характерні ознаки. Езоп – зачинатель жанру байки. Втілення людських якостей в алегоричних образах Езопа.

1.Стор. 46-49.

2.Вивчити визначення байки.

3.https://www.youtube.com/watch?v=FJomNleYCtc&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%


11


Поєднання конкретного і загального в байках Езопа. Утілення людських якостей (працелюбність, розум, хитрість, дурість, жорстокість, лінощі та ін.) в алегоричних образах. Мораль байок Езопа.

1. Вивчити напам’ять на вибір байку Езопа.

2.Порівняльна характеристика Вовка та Ягняти

Вовк

Ягня

3.https://www.youtube.com/watch?v=Q7rSyz5wHw0&ab_channel=



12


Іван Андрійович Крилов (17691844). «Квартет», «Бабка і Журавель», «Вовк і Ягня» (1–2 за вибором учителя). Моральні проблеми в байках І. А. Крилова. Яскравість алегоричних образів. (напамять)

1. Вивчити напам’ять байку Крилова «Вовк і Ягня».

2. Намалювати (за бажанням) героїв улюбленої байки.

3. Скласти сенкан «Крилов»

4.https://www.youtube.com/watch?v=ZYbzXf9RAzg&ab_channel=%D0%90%D1%83%D0%B4%D1



13


РМ (усно) Виразне читання байок

1.Прочитати 1-2 байки І.Крилова



14


ПЧ У світі байок Крилова

1.Повторити теоретичний матеріал з розділу «Байка»

15


Контрольна робота з теми «Мудрість байки» (різнорівневі завдання) Тематична

1.Підготувати розповідь про Роберта Льюїса Стівенсона (58-61)

2.https://www.youtube.com/watch?v=DG3QadKG-7k&ab_channe



Пригоди і фантастика (16 год.)

16


Роберт Льюїс Стівенсон (1850 – 1894). «Острів скарбів»

1.Прочитати роман «Острів скарбів» (стор.62 – 78)

2.https://www.youtube.com/watch?v=mjX2B90KFfI&ab_channel=%D0%9A%



17


Особливості розвитку пригодницького сюжету у романі «Острів скарбів» Р.Л.Стівенсона.

1.Визначити епізоди, пов’язані з вдачею ДжимаХокінса та його товаришів.

2.Дібрати цитати до характеристики образу ДжимаХокінса та дорослих, які йому допомагають.



18


Система образів (ДжимХокінс і його товариші, пірат Сільвер та інші). Антитеза як провідний прийом створення системи образів роману.

1.Усний твір-міркування “Який скарб ви знайшли для себе на острові в романі Стівенсона?

2.https://www.youtube.com/watch?v=qCZoqWZ5I-Y&ab_channel



19


Художні особливості втілення моральних цінностей в романі «Острів скарбів».

1.Підготувати повідомлення про життя та творчість Ч. Діккенса

2.https://www.youtube.com/watch?v=MHPJRKRMGuw&ab_chann



20


Чарльз Діккенс (1812 – 1870). «Різдвяна пісня у прозі» Причини деградації Скруджа, засоби їх художнього втілення.

1.Прочитати І-ІІІ строфи повісті Ч.Діккенса «Різдвяна пісня в прозі».

2.Скласти план подорожей.

3.https://www.youtube.com/watch?v=EMfyg9QhP1Q&ab_channel



21


Подорож у часі й просторі Скруджа

1.Прочитати ІV, V строфи.

2.Скласти діаманту на тему «Скрудж»

3.Підготувати усний виступ на тему «Що означає Різдво для моєї родини…»

3.https://www.youtube.com/watch?v=YcOYzxgqfxw&ab_channel=%D0%97%



22


Динаміка образу Скруджа, причини його духовного переродження

1.Написати твір-мініатюру „ Не гроші роблять людину щасливою, а людяність”.



23


Сюжет і композиція повісті

1. Словесно намалювати обкладинку для повісті “Різдвяна пісня в прозі”

2. Підготувати повідомлення про традиції святкування Різдва в Україні.



24


Значення образу Різдва у творі. Елементи фольклору (казки, пісні)

1.Написати вітальну листівку Скруджу.

2.Намалювати ілюстрацію до епізоду, який найбільше сподобався.

3.Підготувати повідомлення про життєвий і творчий шлях М. В Гоголя.

4.https://www.youtube.com/watch?v=zXLVim4_nok&ab_channe



25


Микола Васильович Гоголь (1809 – 1852). «Ніч перед Різдвом» Відображення народних традицій та звичаїв у творі.

1.Дібрати цитати до образів Оксани та Вакули.

2.https://www.youtube.com/watch?v=ec3UvNRcvs4&ab_channel=I%27mBe



26


Особливості втілення теми кохання. Образи Вакули та Оксани.

1.Скласти діаманту до образу Оксани та Вакули, або

підготувати вітальну листівку з побажаннями (дівчата Оксані, хлопці – Вакулі).

2.https://www.youtube.com/watch?v=YrsqKUD3Be8&ab_channel=%D0%9A

3.https://www.youtube.com/watch?v=PEdNpkTseEA&ab_channel=SlavaAnsi



27


Роль фантастики та елементи фольклору ( традиційні образи – відьма, чорт, місяць та ін.; різдвяні символи; елементи казки) в повісті М.Гоголя «Ніч перед Різдвом».

1.Зробіть ілюстрації героїв, які найбільше сподобалися.

2.Прослухати уривок з арії Вакули опери М. Римського-Корсакова «Ніч перед Різдвом»

3.https://www.youtube.com/watch?v=_ediAsSBXgM&ab_channel=5vnssr14

https://www.youtube.com/watch?v=X686b-w4Xv0&ab_channel=5vnssr14

https://www.youtube.com/watch?v=aQ6MXC3qxwo&ab_channel=5vnssr14

https://www.youtube.com/watch?v=o9TBKc9y-3o&ab_channel=5vnssr14

https://www.youtube.com/watch?v=wGd4DGaTV4A&ab_channel=5vnssr14



28


Пч О.Генрі. «Вождь червоношкірих». Світ дитини й світ дорослих у новелі

1.Написати поради Вождю Червоношкірих

2.Повторити тему «Пригоди і фантастика»



29


КР з теми «Пригоди і фантастика» (тести)

Повторити вивчений протягом семестру матеріал



30


Повторення вивченого матеріалу Тематична

Підготувати повідомлення про





Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.