Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Календарно-тематичне планування з зарубіжної літератури. 10 клас (2 год) ІІ семестр

Зарубіжна література

Для кого: 10 Клас

23.07.2021

116

20

0

Опис документу:
Календарно - тематичне планування уроків зарубіжної літератури 10 клас (рівень стандарту) (1 год. + 1 год. з варіативної складової) Календарно-тематичне планування із зарубіжної літератури в 10 класі розроблено згідно з Навчальною програмою із зарубіжної літератури (рівень стандарту) для 10-11 класів загальноосвітніх шкіл, затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року. ІІ семестр
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно - тематичне планування уроків зарубіжної літератури

10 клас (рівень стандарту)

(1 год. + 1 год. з варіативної складової)

Календарно-тематичне планування із зарубіжної літератури в 10 класі розроблено згідно з Навчальною програмою із зарубіжної літератури (рівень стандарту) для 10-11 класів загальноосвітніх шкіл, затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року.

ІІ семестр

Дата

Тема

(основний зміст уроку)

Домашнє завдання та режим доступу до відео в мережі Інтернет

Примітка

РОМАН XIX СТ. (6 год.)

(1-2 твори за вибором учителя)


33


Роман як жанр літератури, його формування і провідні ознаки. Різновиди роману XIX ст., національна своєрідність.

1.Вивчити матеріал підручника на стор. 73-77

2.Вивчити біографію Ф.М.Достоєвського (стор.108-109)

3.https://www.youtube.com/watch?v=N4NKO83S_mM&ab_channel=%D0%A1%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%82%D1%81%D0%BA%D0


34


Росія. Федір Михайлович Достоєвський (1821 – 1881). Значення Ф. М. Достоєвського для розвитку соціально-філософського і психологічного роману. Наслідування митцем традицій М. В. Гоголя.

1.Вивчити матеріал підручника на стор. 109-111

2. Переглянути https://www.youtube.com/watch?v=cJ25hju-3. 3.7aY&ab_channel=A.Lohnovski

https://www.youtube.com/watch?v=RXwXF68TRZM&ab_channel=EpicMedia



35


Сюжет роману «Злочин і кара», зумовлений рухом свідомості головного героя.

1.Переглянути екранізацію роману 1-8 серії (2007)

https://www.youtube.com/watch?v=D18k28wCuSM&ab_channel=LaraMoskalenko


36


«Злочин і кара». «Теорія» Раскольнікова, її сутність і проблемність.

1.Переглянути https://www.youtube.com/watch?v=zMbq6ioOC_Y&ab_channel=%D0%98%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%93%D1%83%D1%81%D0%B5%D0%B2%D0%B0


37


«Злочин і кара». Система персонажів. Зіставлення образів персонажів («двійники» і антиподи Раскольнікова).

1.Вивчити матеріал підручника на стор. 111-113

2.https://www.youtube.com/watch?v=yEsFD6xWkXE&ab_channel=%D0%90%D0%BB%D0%BB%D0%B0%D0%93%D0%B5%D0%BB%D


38


«Злочин і кара». Біблійні мотиви.

1.Вивчити матеріал підручника на стор. 113-116


39


Особливості індивідуального стилю письменника. Поліфонізм твору. Екранізації романів XIX ст.

1.Скласти хронологічну таблицю життя і творчості О.Вайльда

2.https://www.youtube.com/watch?v=BjUdrOv5_qY&ab_channel=%D0%91%D0%B8%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D0%B8%D0%


40


Англія

Оскар Вайльд (1854 – 1900).

Ідейно-естетичні погляди і творчий шлях митця.

1.Вивчити матеріал підручника на стор. 117-119

2.https://www.youtube.com/watch?v=fuovVPdQZ_Q&t=810s&ab_channel=%D0%A1%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%82%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B5%D1%82%D0%B5%


41


«Портрет Доріана Грея». Проблема краси й моралі в романі «Портрет Доріана Грея».

1.Прочитати уривки роману (стор. 124-132)

2.Переглянути фільм «Портрет Доріана Грея» (1, 2 серії (1968))


42


«Портрет Доріана Грея». Еволюція головного героя.

1.Вивчити матеріал підручника на стор.119-120

2. Прочитати уривки роману (стор.132-140)


43


«Портрет Доріана Грея». Система образів.

1.Вивчити матеріал підручника на стор.121


44


Роль фантастики у творі. Символіка.

1. Вивчити матеріал підручника (стор.121-122)


45


Традиції і новаторство О. Вайльда в жанрі роману.

1.Вивчити матеріал підручника (стор.122)


46


Рм Дискусія за романом Оскара Вайльда «Портрет Доріана Грея»: «Краса – явище моральне, аморальне чи «по той бік добра і зла?» Екранізації романів XIX ст.

1.До уроку позакласного читання прочитати повість М.Гоголя «Ніс»

2.Переглянути https://www.youtube.com/watch?v=ussy3ouZAtM&ab_channel=%D0%A1%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%82%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%B


47


Пч М. В. Гоголь. « Ніс»

Повторити вивчений матеріал з теми «РОМАН XIX СТ.»


48



Контрольний твір-роздум за романом Ф. М. Достоєвського «Злочин і кара», або Оскара Вайльда «Портрет Доріана Грея» Тематична

1.Підготувати повідомлення про модернізм.



ПЕРЕХІД ДО МОДЕРНІЗМУ. ВЗАЄМОДІЯ СИМВОЛІЗМУ Й ІМПРЕСІОНІЗМУ В ЛІРИЦІ (4 год.) (4-5 творів за вибором учителя)

49


Модернізм як літературно-мистецький напрям кінця XIX – початку XX ст. Течії раннього модернізму: символізм, імпресіонізм, неоромантизм.

1.Вивчити матеріал підручника на стор.142-146

2.Переглянути https://www.youtube.com/watch?v=shqG81LZOA&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D1%8C%D0%B3%D0%B0%D0%92%D0%BB%D0%B0%D0


50


Франція. Шарль Бодлер (1821 1867). «Квіти зла» («Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія»).

Ш. Бодлер – пізній романтик і зачинатель модернізму. Збірка «Квіти зла» (загальна характеристика). «Альбатрос»

1.Вивчити матеріал підручника на стор.153-162

2. Відео: поезії Ш.Бодлера, читає М.Пікколі:

https://www.youtube.com/watch?v=Y8M3L-RHE_o&list=RDY8M3L-RHE_o#t=39


51


«Відповідності», «Вечорова гармонія»). Образи, символи, особливості поетичної мови у віршах Ш. Бодлера.

1.Вивчити матеріал підручника на стор.162-166

2.https://www.youtube.com/watch?v=JrirPeYvnuU&ab_channel=%D0%A0%D0%B0%D0%BD%D0


52


Теоретичні засади й художні відкриття поезії французького символізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці.

1.Вивчити матеріал підручника на стор.166-170


53


Поль Верлен (1844 1896). «Поетичне мистецтво». Естетичні погляди поета у вірші «Поетичне мистецтво».

1.Вивчити матеріал підручника на стор.166-170, 173-176

2.Вивчити напам’ять один вірш за вибором учня.

3.https://www.youtube.com/watch?v=G1RDcImFuCk


54


«Осіння пісня». Зображення пейзажів природи і душі в «Осінній пісні». Сугестивність, музичність, живописність лірики.

1.Вивчити матеріал підручника на стор.172-173

2.https://www.youtube.com/watch?v=_iq43Vs8CEw&list=RD_iq43Vs8CEw#t=46


55


Артюр Рембо (1854-1891). «Голосівки», «Моя циганерія». Художнє новаторство А. Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті «Голосівки».

1.Вивчити матеріал підручника на стор.177-179

2.https://www.youtube.com/watch?v=6580ckZAqXw


56


Образ ліричного героя у вірші «Моя циганерія».

1.Вивчити матеріал підручника на стор.179-180

2.Повторити вивчений матеріал з теми


57


Контрольна робота з теми «ПЕРЕХІД ДО МОДЕРНІЗМУ. ВЗАЄМОДІЯ СИМВОЛІЗМУ Й ІМПРЕСІОНІЗМУ В ЛІРИЦІ». Рм Письмове аналітичне дослідження поезій Шарля Бодлера, Поля Верлена, Артюра Рембо (за вибором учнів). Тематична

1.Підготувати повідомлення про драматургію кінця ХІХ-початку ХХ ст.

2.https://www.youtube.com/watch?v=Ca09xBRpWyQ&ab_channel=%D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%9B%D0%B8%


ДРАМАТУРГІЯ КІНЦЯ XIX – ПОЧАТКУ XX СТ. (3 год.)


58


Зміни в драматургії на межі XIXXX ст.

1.Вивчити матеріал підручника на стор.181-184


59


Бельгія

Моріс Метерлінк (1862 – 1942). «Синій птах». М. Метерлінк як теоретик і практик «нової драми». Концепція символістського театру.

1.Вивчити матеріал підручника на стор.185-186

2.https://www.youtube.com/watch?v=vpdptbZnUfQ

3.https://www.youtube.com/watch?v=nyveOIcsfpI&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D1%8C%D0%B3%D0%B0%D0%92%D0%BB%D0%B0%


60


Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків у драмі-феєрії «Синій птах».

1.Вивчити матеріал підручника на стор.186-188

2.https://www.youtube.com/watch?v=FvPYNisVeBU&ab_channel=LIMBO


61


«Синій птах». Особливості розвитку сюжету. Роль фантастики. Символіка образів. Трактування фіналу.

1.Вивчити матеріал підручника на стор.188-191

2.https://www.youtube.com/watch?v=HTUbnRr4PlE&ab_channel=%D0%A0%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%BA%D0%


СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ (год.)

(1-2 твори за вибором учителя та учнів)


62


Бразилія

Паоло Коельйо (нар. 1947). «Алхімік». Значення творчості П. Коельйо для сучасності. Пошуки сенсу буття в романі «Алхімік».

1.Вивчити матеріал підручника на стор.197-199

2.https://www.youtube.com/watch?v=yTn6GcW3OUg&ab_channel=%D0%94%D0%9F%D0%A2%D0%9D%D0%97%D0%A7%D0%B5%D1%80%D0%BD%D1%96%D0%B3%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9%D0


63


«Алхімік». Поняття «своя доля», «призначення», «мрія душі», «смисл існування».

1.Вивчити матеріал підручника на стор.199-200

2.https://www.youtube.com/watch?v=1LpzySXFttk&ab_channel=TeachTeach


64


«Алхімік». Система образів (пастух Сантьяго, Фатіма, Мельхиседек, Алхімік).

1.Вивчити матеріал підручника на стор.200-201


65


«Алхімік». Мотиви й образи світової культури у творі. Ознаки роману-притчі.

1.Вивчити матеріал підручника на стор.202


66


Контрольна робота з тем «Драматургія кінця XIX - початку XX ст.» , «Сучасна література в юнацькому читанні» Тести. Тематична

1До уроку позакласного читання прочитати «Хлопчик у смугастій піжамі» Дж. Бойна

2.https://rezka.ag/films/drama/790-malchik-v-polosatoy-pizhame-2008.html


67


Пч Бойн Дж. «Хлопчик у смугастій піжамі»

1.Повторити вивчений матеріал з теми


68


ПІДСУМКИ (1год.)

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.

1.Повторити вивчений протягом року матеріал

2.Прочитати твори зі списку на літо









Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.