Зараз в ефірі:
Семінар:
«
Досягнення та перспективи розвитку дошкільної освіти в Україні
»

Календарно-тематичне планування з зарубіжної літератури. 10 клас (2 год) І семестр

Зарубіжна література

Для кого: 10 Клас

23.07.2021

168

26

0

Опис документу:
Календарно - тематичне планування уроків з зарубіжної літератури. 10 клас (рівень стандарту). (1 год. + 1 год. з варіативної складової). Календарно-тематичне планування з зарубіжної літератури в 10 класі розроблено згідно з Навчальною програмою із зарубіжної літератури (рівень стандарту) для 10-11 класів загальноосвітніх шкіл, затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року. І семестр
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування

з зарубіжної літератури

10 клас

(рівень стандарту)

(1 год. + 1 год. з варіативної складової)

Календарно-тематичне планування із зарубіжної літератури в 10 класі розроблено згідно з Навчальною програмою із зарубіжної літератури (рівень стандарту) для 10-11 класів загальноосвітніх шкіл, затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року.

І семестр

Дата

Тема (основний зміст уроку)

Домашня робота

Примітки


ВСТУП

ОРИГІНАЛЬНА І ПЕРЕКЛАДНА ЛІТЕРАТУРА В СУЧАСНОМУ СВІТІ (1 год.)

1



Значення художньої літератури для людини й людства XXI ст. Формування читача в епоху цифрових технологій. Оригінали й переклади художніх творів, їхня роль у розвитку особистості. Перекладна література як важливий складник вітчизняної культури й чинник формування української нації.

1. Повторити особливості доби античності та біографію Гомера.




ЗОЛОТІ СТОРІНКИ ДАЛЕКИХ ЕПОХ (7 год.)

2


Стародавня Греція

Етапи й шедеври античності (огляд).

1. Повторити визначення понять «героїчна поема», «міф», «гекзаметр», які є цикли міфів за тематикою.



3


Гомер (приблизно VIII ст. до н. е.). «Одіссея» (1-2 уривки за вибором учителя).

Міфологічні, пригодницькі й побутові елементи в «Одіссеї»

1.Прочитати розділи (пісня 1, 5, 9) поеми «Одіссея» та виокремити ключові позиції, скласти сюжетний ланцюжок поеми; звернути увагу на вислови, які стали афоризмам


4


Уславлення людського розуму, вірності, винахідливості й допитливості. Засудження беззаконня, насильства й несправедливості та самовпевненості й марнославства.

1.Характеризувати образ Одіссея

2.Скласти сенкан до образу Одіссея


5


Образ Одіссея.

1. Повторити історико-культурне підґрунтя доби Відродження, її особливості та найвідоміших представників.


6


Італія

Специфіка італійського Відродження, його основні етапи, представники.

1. Підручник: ст. 26-33 (скласти кроссенс)

2. Прочитати: ст. 34-39.

3. Запитання 1-9 (у)


7


Рм (п) Написання тез до теми: «Специфіка італійського Відродження» або презентація учнівських проектів.

Повторити біографію Данте Аліг’єрі, підібрати цікаві факти про його життя та творчість.


8


Данте Аліґ’єрі (1265 – 1321). Роль Данте Аліґ’єрі в історії європейської культури.

1. Пригадати, чому Вергілія християнські богослови оголосили пророком.

2. Повторити визначення «епічна поема».


9


«Божественна комедія» (Пекло, І, V). Поема «Божественна комедія» як філософсько-художній синтез середньовічної культури й утілення ідей раннього Відродження.

1.Прочитати поему Данте Аліґ’єрі «Божественна комедія» (Пекло І, V), визначити ключові події, звернути увагу на те, яка цифра найчастіше використовується у творі


10


Особливості композиції поеми.

1.Визначити складові композиції поеми


11


Концепція світу й людини. Алегоричний зміст образів та епізодів. Жанрова своєрідність твору.

1.Повторити життєві віхи Вільяма Шекспіра, створити «Реєстр творчого спадку».

2.Прочитати трагедію «Гамлет» за методом «Маркер», підкресливши уривки трагедії, які характеризують гуманізм епохи Відродження


12


Кр з теми «Золоті сторінки далеких епох» Тести

1.Скласти хронологічну таблицю життя і творчості Шекспіра



13


Англія

Ренесанс в Англії. Здобутки й представники.

Вільям Шекспір (1564 1616). Здобутки драматургії В. Шекспіра.

1. Прочитати II та ІІІ дії трагедії «Гамлет».


14


«Гамлет». Філософські та моральні проблеми в трагедії «Гамлет». Провідні мотиви твору. Художній простір (данське королівство як символ).

1.Один із монологів Гамлета напам’ять

2.Визначити мотиви твору


15


Гамлет – вічний образ світової літератури.

1.Характоризувати образ Гамлета


16


Рм (у) Виразне читання монологу Гамлета напам’ять

1.Характоризувати образи героїв трагедії


17


Багатогранність шекспірівських характерів.

1.Скласти тест за змістом трагедії або намалювати ілюстрації до твору


18


Відкритість твору в часі, його рецепція та інтерпретації в наступні епохи.

1.Підготуйте розповідь від імені Гораціо про все, що відбулося в Ельсінорі


19


Рм (п) Контрольний твір за трагедією Вільяма Шекспіра «Гамлет». Тематична

1.Повторити особливості романтизму



ПРОЗА Й ПОЕЗІЯ ПІЗНЬОГО РОМАНТИЗМУ

ТА ПЕРЕХОДУ ДО РЕАЛІЗМУ XIX СТ. (6 год.)

20


Специфіка переходу від романтизму до реалізму.

1. За допомогою тексту і кроссенсу зробити тези «Запровадження освіти в Керепесі»

21


Німеччина

Романтизм у Німеччині.

Ернст Теодор Амадей Гофман (1776 – 1822Е. Т. А. Гофман як представник гротескної течії романтизму. Віхи мистецького шляху.

1.Скласти хронологічну таблицю життя і творчості Т. А. Гофмана


22


Ернст Теодор Амадей Гофман. «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер».

Протиставлення філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості Е. Т. А. Гофмана.

1.Прочитати повість Е. Т. А. Гофмана «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер».


23


Особливості сюжету й композиції повісті «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер».

1.Скласти фанфік

2.Характоризувати образи повісті


24


Гротескні образи. Викривальний зміст твору. Символіка.

1.Підготувати повідомлення про школу «чистого мистецтва» в російській поезії


25


Росія

Школа «чистого мистецтва» в російській поезії. Лірика Ф. М. Тютчева (1803 – 1873) (огляд). Художня довершеність творів.

1. Вивчити напам`ять один вірш Ф.Тютчева





26


Лірика А. А. Фета (1820 – 1892) (огляд). Художня довершеність творів.

1. Вивчити напам`ять один вірш А.Фета .

2.Прочитати та аналізувати матеріал підручника на стор.61-67


27


Лірика Ф. М. Тютчева й А. А. Фета. Утілення образів літературних творів у різних видах мистецтва. Романси на вірші поетів.

1.Аналізувати твори

Ф. М. Тютчева й А. А. Фета


28


Рм (у) Аналітичне дослідження віршів Тютчева, Фета

1.Підготувати повідомлення про Розвиток романтизму в США


29


США

Розвиток романтизму в США, видатні представники.

Волт Вітмен (1819 – 1892). «Листя трави» (1-2 уривки за вибором учителя). Місце В. Вітмена в літературному процесі США. Особливості світобачення митця. Зв’язок збірки «Листя трави» з історією та життям Америки. Тематика, проблематика, композиція збірки «Листя трави». Образ ліричного героя. Символи. Традиції й художнє новаторство В. Вітмена

1.Опрацювати матеріал підручника про В. Вітмена.

2.Прочитати 1-2 вірші В.Вітмена зі збірки «Листя трави».

3.Вивчити напам’ять уривок поеми «Пісня про себе» (на вибір).



30


Рм (у) Виразне читання напам’ять уривка поеми «Пісня про себе»

1.Підготуватись до контрольної роботи, повторивши вивчений матеріал


31


Контрольна робота з тем «Золоті сторінки далеких епох», «Поезія й проза пізнього романтизму та переходу до реалізму XIX ст.». Тести, відповіді на запитання.

1.Прочитати оповідання А.Чехова «Людина у футлярі»


32


Пч Чехов А. П. «Людина у футлярі» (за вибором учителя) Тематична

Повторити вивчений матеріал.




Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.