календарно тематичне планування з природознавства 6 клас для розумово відсталих дітей

Опис документу:
календарно тематичне планування з природознавства для 6 класу на 2 семестр для розумово відсталих дітей . складено відповідно програми. Використано тему Корисні копалини 7 годин та грунти 7 годин .Враховано узагальнюючий урок.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Природа 6 клас ( 1 год на тиждень)

2- семестр

Тема 4: Корисні копалини.

уроку

Кільк. годин

Дата

Корекція

Тема

1

1

Корисні копалини та їх значення.

Учень /учениця:

- знає властивості твердих тіл;

- знає відмінні ознаки основних корисних копалин, корисні копалини своєї місцевості;

- знає про заходи щодо охорони корисних копалин;

- вміє користуватися найпростішим лабораторним обладнанням.

Формування уявлень про корисні копалини. Розпізнавання корисних копалин за зовнішніми суттєвими ознаками. Розширення та уточнення активного словника.

2

1

Корисні копалини , що використовуються , як будівельні: граніт, вапняк, пісок, глина.

3

1

Горючі корисні копалини. Торф , вугілля , нафта , газ.

4

1

Корисні копалини , з яких виробляють мінеральні добрива.Кам яна сіль Зовнішній вигляд та застосування.

5

1

Корисні копалини , з яких одержують метали залізна руда,мідна й алюмінієва .Зовнішній вигляд та властивості.

6

1

Охорона корисних копалин в Україні

7

1

Практична робота.Розпізнаввання чорних та кольорових металів, вироби з цих металів.

Узагальнюючий урок.

Тема 5: Грунт

8

1

Склад грунту( перегній,глина,пісок,вода,мінеральні солі , повітря.)

Учень /учениця:

- знає про склад ґрунту та його частини;

- знає властивості ґрунтів;

- знає відмінні ознаки піщаного, глинистого, чорноземного ґрунту,

- знає місцеві типи ґрунтів, значення ґрунту;

- має уявлення про заходи щодо охорони ґрунту своєї місцевості.

- вміє проводит нескладний обробіток ґрунту на шкільній ділянці.

Формування уявлень про ґрунти. Розвиток мислення на основі аналізу і класифікації ґрунтів за видами. Розвиток вміння групувати та класифікувати поняття за типовими ознаками. Розвиток вміння спостерігати за природою. Формування бережливого ставлення до природних ресурсів країни.

9

1

Відмінність грунтів за їх складом: піщані,глинисті,чорноземні.

10

1

Властивості грунтів.Випаровування води з грунту.

11

Основна властивість грунту- родючість.

12

Місцеві типи грунтів: назва,значення.Обробіток грунту: оранка,боронуван.

13

Значення грунту.Охорона грунтів.

14

Практична робота .Розрізнення піщаних та глинистих грунтів.

15

Узагальнюючий урок.

16.

Повторення вивченого.

Учень /учениця:

про значення неживої природи для життя на Землі.

- знає правила поведінки у природі і з об’єктами нежив.природи

Виховання бережливого ставлення до навколишнього середовища.

17.

Узагальнення курсу.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
3
міс.
1
7
дн.
1
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!