Календарно-тематичне планування з природознавства

Природознавство

Для кого: 4 Клас

02.08.2018

585

12

0

Опис документу:
Календарний план складено відповідно до навчальної програми з природознавства для загальноосвітніх навчальних Н15 закладів. 1–4 класи (зі змінами). —Тернопіль : Мандрівець, 2015. – 256 с.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Природознавство

Календарний план складено відповідно до навчальної програми з природознавства для загальноосвітніх навчальних Н15 закладів. 1–4 класи (зі змінами). —Тернопіль : Мандрівець, 2015. – 256 с.

І семестр

31 год (2 години на тиждень)

з/п

Тема уроку

Дата

Корекція

Вступ (1 год)

Взаємозв’язки у природі.

Всесвіт і сонячна система (10 год)

Уявлення давніх людей про Землю і Всесвіт.

Сонячна система, її склад. Сонце-зоря, центральне тіло Сонячної системи.

Планети та інші космічні тіла.

Земля – планета Сонячної системи.

Теплові пояси Землі та їх вплив на природу.

Добовий і річний рух Землі.

Місяць – природний супутник Землі.

Сузіря. Великий та Малий Віз. Полярна зоря.

Чумацький шлях – наша Галактика. Сучасні уявлення про Всесвіт. Контрольна робота

Аналіз контрольної роботи. Навчальний проект. Мандрівка просторами Всесвіту, про яку ти мрієш.

План і карта (7 год)

Горизонт і сторони горизонту.

Орієнтування на місцевості за допомогою Сонця, компаса та місцевих ознак.

Екскурсія. Визначення сторін горизонту за допомогою Сонця, компаса та місцевих ознак.

Зображення місцевості на плані,умовні знаки.

Масштаб. Контрольна робота

Аналіз контрольної роботи. Географічна карта, умовні знаки на карті. Практична робота. Читання плану й карти з використанням умовних знаків і масштабу.

Робота з планом і картою.

Природа материків і океанів (13 + 10 год)

Розселення людей на Землі. Чисельність населення Землі,її зміна.

Розселення людей на Землі. Чисельність населення Землі,її зміна.

Океани, материки (континенти) і частини світу на географічних картах.

Океани, материки (континенти) і частини світу на географічних картах. Практична робота. Робота з географічною картою півкуль та світу.

Особливості природи Тихого, Атлантичного, Індійського та Північного Льодовитого океанів.

Особливості природи Тихого, Атлантичного, Індійського та Північного Льодовитого океанів. Практична робота. Нанесення на контурну карту назв материків і океанів.

Особливості природи материків Землі.

Особливості природи материків Землі.

Євразія.

Євразія.

Євразія.

Африка.

Африка.

ІІ семестр

Північна Америка.

Північна Америка.

Південна Америка.

Південна Америка.

Австралія.

Австралія.

Антарктида.

Антарктида.

Навчальний проект «Цікавий світ материка,на який я хочу потрапити».

Підсумковий урок за темою.

ІІ семестр

37 год (2 години на тиждень)

№ з/п

Тема уроку

Дата

Корекція

Тема 3. Природа материків і океанів ( 10 год)

32

Зустріч 32. У чому виявляються особливості рослинного і тваринного світу Північної Америки?

33

Зустріч 33. Чим Південна Америка відрізняється від інших материків?

34

Зустріч 34. У чому полягають неповторні риси рослинного й тваринного світу Південної Америки?

35

Зустріч 35. Які риси має Австралія — найсухіший материк Землі?

36

Зустріч 36. Яких рослин і тварин можна побачи­ти лише в Австралії?

37

Зустріч 37. Чим Антарктида відрізняється від інших материків?

38

Зустріч 38. Навчальний проект «Який материк ти мрієш відвідати? »

39

Зустріч 39. Навчальний проект «Який материк ти мрієш відвідати? »

40

Зустріч 40. Перевір свої досягнення: що ти знаєш про природу материків і океанів? Контрольна робота

41

Зустріч 41. Аналіз контрольної роботи. Природознавча вікторина. Підсумковий урок за темою

Тема 4. Природа України (22 год)

42

Зустріч 42. Як знайти Україну на карті?

43

Зустріч 43. Як знайти Україну на карті?

44

Зустріч 44. На які корисні копалини багата українська земля?

45

Зустріч 45. Які водойми є в Україні?

46

Зустріч 46. Чим схожі всі річки?

47

Зустріч 47. Як відрізнити рівнинну річку від гірської?

48

Зустріч 48. Чому Чорне й Азовське моря неповторні?

49

Зустріч 49. Яке значення водойм для життя людей?

50

Зустріч 50. Навчальний проект «Водойми рідно­го краю, їхній стан та охорона»

51

Зустріч 51. Які види ґрунтів є в Україні?

52

Зустріч 52. Про що розповідає карта природних зон України?

53

Зустріч 53. Яка природа в Поліссі?

54

Зустріч 54. Як природа Полісся впливає на господарську діяльність людини?

55

Зустріч 55. Чому природну зону назвали лісостеповою?

56

Зустріч 56. Як природа лісостепу впливає на господарську діяльність людини?

57

Зустріч 57. Яка природа в степу?

58

Зустріч 58. Які галузі господарства краще розвивати у степовій зоні?

59

Зустріч 59. Яка погода в Карпатських і Кримських горах?

60

Зустріч 60. Навчальний проект «Чому ліси називають «легенями планети»?»

61

Зустріч 61. Які природні заповідники є в Укра­їні? Контрольна робота

62

Зустріч 62. Аналіз контрольної роботи. Навчальний проект. «Як охороняти природу рідного краю?»

63

Зустріч 63. Перевір свої досягнення: що ти знаєш про природу своєї Батьківщини — України?

Тема 5. Тіла та речовини (5 год)

64

Зустріч 64. У яких станах перебувають тіла і речовини?

65

Зустріч 65. Яку будову мають речовини?

66

Зустріч 66. Чому властивості твердих тіл, рідин і газів залежать від їх будови?

67

Зустріч 67. Як людина застосовує різноманітні речовини та матеріали? Контрольна робота

68

Зустріч 68. Аналіз контрольної роботи. Перевір свої досягнення: що ти знаєш про тіла й речовини?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.