Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості використання арттерапевтичних технік у роботі з дошкільниками
»

Календарно-тематичне планування з основ здоров'я у 3 класі

Опис документу:
Календарний план складено відповідно до навчальної програми з основ здоров'я для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1–4 класи. — К. : Вид. дім «Освіта», 2015. За підручником І. Беха, Т. Воронцової, В. Пономаренка, С. Страшка
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я

За підручником І. Беха, Т. Воронцової, В. Пономаренка, С. Страшка

І семестр

15 годин (1 година на тиждень)

№ п/п

Тема уроку

Дата

Корекція

Здоров’я людини

1.

Вступ. Здоров’я і розвиток. Показники здоров’я і розвитку дитини. Практична робота: вимірювання пульсу (с. 3-11).

2.

Джерела здоров’я (с. 12-15).

3.

Здоровий спосіб життя. Практична робота: складання правил здорового способу життя (с. 16-20).

Фізична складова здоров’я

4.

Працездатність і здоров’я. Практична робота: вправи для підвищення працездатності (с. 21-27).

5.

Активний відпочинок (с. 28-31).

б.

Гігієна одягу і взуття (с. 32-35).

7.

Як захиститися від застуди. Корисні та шкідливі мікроби. Практична робота: моделювання поведінки під час епідемії грипу (с. 36-41).

8.

Здорове харчування. Вітаміни і мікроелементи (с. 42-45).

Проблеми харчування. Практична робота: вивчення терміну придатності та умов зберігання харчових продуктів за їх маркуванням (с. 46-49).

Тематичне оцінювання з теми «Фізична складова здоров’я».

Соціальна складова здоров’я

9.

Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 50).

10.

Аналіз контрольної роботи. Дружний клас. Практична робота: обговорення літературних джерел: української народної казки «Ріпка», байки Л. Глібова «Лебідь. Щука і Рак» (с. 51-55).

11.

Дружна сім’я. Повага і взаєморозуміння в родині (с. 56-59).

Як стати толерантним. Практична робота: обговорення літературних джерел про толерантність (с. 60-63).

12.

Школа спілкування (с. 64-67).

Як залагодити конфлікт. Практична робота: моделювання ситуацій мирного розв’язання конфліктів з однолітками (с. 68-71).

13.

Шкідливі звички і здоров’я. Практична робота: моделювання ситуацій відмови від небезпечної пропозиції (с. 72-75).

Комп’ютер і здоров’я (с. 76-79).

14.

Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 80). Тематичне оцінювання з теми «Соціальна складова здоров’я».

15.

Аналіз контрольної роботи. Безпечний дім (с. 81-85).

Підсумковий урок за І семестр.

ІІ семестр

15 годин (1 година на тиждень)

№ п/п

Тема уроку

Дата

Корекція

16

Пожежна безпека. Практична робота: ознайомлення із застережними знаками про небезпеку ураження електричним струмом, про легкозаймисту речовину (с. 86-91).

17

Обережно: газ! Практична робота: ситуаційна гра «Як діяти при витоку газу» (с. 92-95).

18

Безпека на дорогах. Практична робота: вчимося безпечно переходити дорогу (с. 96-99).

19

Залізничний переїзд. Дорожні знаки. Практична робота: моделювання ситуацій дорожнього руху з дорожніми знаками (с. 100-103).

20

Безпека на вулиці (с. 104-107).

21

Відпочинок на природі (с. 108-111).

22

Сам собі помічник (с. 112-115).

23

Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 116). Тематичне оцінювання з теми «Правила безпечної поведінки».

24

Психічна і духовна складові здоров’я

25

Аналіз контрольної роботи. Характер людини. Практична робота: визначення позитивних і негативних рис характеру казкових героїв (с.117-120).

Самооцінка характеру. Практична робота: визначення рис власного характеру (с. 121-123).

Учись вчитися. Розвиток пам’яті та уваги. Практична робота: вправи для тренування зорової та слухової пам’яті і концентрації уваги (с. 124-129).

Уява і здоров’я. Творчі здібності. Практична робота: виконання проекту «Здоровим бути модно!» (створення казки, малюнка, плаката, виступу тощо) (с. 130-133).

Вчимося відпочивати. Ознаки втоми і перевтоми. Профілактика емоційного перенапруження. Практична робота: створення колажу «Що приносить мені радість» (с. 134- 137).

Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 138). Тематичне оцінювання з теми «Психічна і духовна складові здоров’я»

Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.