Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Figma – сучасний інструмент для створення якісних методичних матеріалів. Від ідеї до реалізації
»

Календарно-тематичне планування з образотворчого мистецтва у 6 класі

Образотворче мистецтво

Для кого: 6 Клас

26.08.2021

355

62

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з образотворчого мистецтва у 6 класі Жанри мистецтва (5 годин). РОЗДІЛ 1. Анімалістичний жанр. Пейзаж (9 годин) РОЗДІЛ 2. Створення образу людини (6 годин). РОЗДІЛ 3. Натюрморт. Сюжетно-тематична картина (5 годин). РОЗДІЛ 4. Жанрове різноманіття в образотворчому мистецтві (10годин)
Перегляд
матеріалу
Отримати код

КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО у 6-му класі

35 годин – 1 година на тиждень, з них 4 - резервні


Програма:

Навчальна програма «Мистецтво. 5 – 9 класи», затверджена наказом МОН України від 06.06.2012 р. №664 (з урахуванням змін, затверджених наказом МОН України від 07.06.2017 р. №804).



з/п

Дата

Прим.

Зміст уроку/

ТЕМА

Очікувані результати

Жанри мистецтва (5 годин).

1.



Жанри образотворчого мистецтва.

Класифікація жанрів в образотворчому мистецтві.


Учень / учениця

Знаннєвий компонент

  • знає і розуміє жанри образотворчого мистецтва, їх класифікацію.

Діяльнісний компонент

  • уміє застосовувати академічну ієрархію для розподілу жанрів у мистецтві.;

  • використовує різні техніки для розподілу на жанри мистецтва.

Ціннісний компонент

  • усвідомлює роль образотворчого мистецтва як засобу збереження історичної пам’яті людства;

  • висловлює судження щодо різних жанрів мистецтва, їх значення та роль.

2.



Як в образотворчому мистецтві з’явилися жанри.

Виникнення розподілу жанрів у мистецтві та їх академічна ієрархія.


3.



Новаторство в мистецтві.


4.



Традиційний (академічний) розподіл на жанри.

5.



Абстракціонізм.

Тематична. Узагальнення навчального матеріалу з розділу «Жанри мистецтва»


НАСКРІЗНІ ЛІНІЇ: __________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________



РОЗДІЛ 1. Анімалістичний жанр. Пейзаж (9 годин)

6.



Анімалістичний жанр. Періоди популярності анімалістичного жанру в різні часи.

Учень / учениця

Знаннєвий компонент

  • знає особливості анімалістичного і пейзажного жанрів; види пейзажів; елементарну будову тварин;

  • розуміє закони лінійної та повітряної перспективи; послідовність зображення тварин та пейзажу

Діяльнісний компонент

  • створює художні образи тварин на площині та об’ємні, у статиці та динаміці;

  • передає простір засобами лінійної та повітряної перспективи;

  • дотримується законів композиції під час виконання творчих робіт

Ціннісний компонент

  • усвідомлює відповідальність людини за збереження природного середовища свого краю, України й планети;

  • висловлює й аргументує своє ставлення до творів анімалістичного та пейзажного жанрів.

7.



Зображення тварин. Особливості зображення тварин. Начерк.

8.




Анімалістка в скульптурі. Особливості анімалістичного жанру в скульптурі. Етапи створення скульптури тваринки.

9.



Деталь, подрібненість. Цілісні і подрібнені форми.

10.



Узагальнення, площинність. Площинний і глибинно-просторовий способи зображення.

11.



Фантастичні тварини.

12.



Пейзаж. Історія пейзажу. Розвиток пейзажного жанру в Україні і світі. Етапи роботи над пейзажем.

13.



Настрій у пейзажі. Спокійні і динамічні пейзажі. Поділ пейзажів за тематикою. Напрямки пейзажів.

14.



Спостережна перспектива. Закони перспективи.
Контрольна робота №1 з теми «Анімалістика. Пейзаж»

НАСКРІЗНІ ЛІНІЇ: __________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

РОЗДІЛ 2. Створення образу людини (6 годин).

15.



Портрет. Історія виникнення жанру. Типи портрету. Пропорції голови людини.

Учень / учениця

Знаннєвий компонент

  • знає види портрету й особливості портретного жанру;

  • розуміє елементарну будову та пропорційні особливості голови та фігури людини

Діяльнісний компонент

  • створює образи людини на площині та в обємі;

  • зображує фігуру людини у статиці та динаміці;

  • відтворює міміку, емоційні стани людини;

  • застосовує художні прийоми для створення шаржів, карикатур

Ціннісний компонент

  • висловлює судження щодо творів портретного жанру різних видів, стилів, епох;

  • висловлює ціннісні ставлення щодо ролі портретів як культурного надбання людства;

  • усвідомлює цінність поваги, розуміння, шанобливого ставлення до людини.

16.



Образ у портреті.

17.



Історія вивчення пропорцій людини. 

Канон. Пропорції тіла людини.

18.



Як робити начерки.

19.



Українські писанки. Символічна мова писанок.

20.



Лялька – уособлення образу людини. Символіка українських народних ляльок.

21.



Мистецтво оформлення театральної вистави. Різдвяний вертеп.

Тематична. Узагальнення знань з теми «Створення образу людини»

НАСКРІЗНІ ЛІНІЇ: __________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________



РОЗДІЛ 3. Натюрморт. Сюжетно-тематична картина (5 годин).


22.



Натюрморт.

Художники-натюрмоністи.

Учень / учениця

Знаннєвий компонент

  • знає види натюрморту;

  • розуміє особливості побутового жанру й натюрморту;

Діяльнісний компонент

  • виконує пошукові ескізи варіантів композиції натюрморту;

  • дотримується послідовності зображення натюрморту;

  • зображує натюрморти в різних видах образотвор. мистецтва;

  • відтворює сцени з повсякденного життя людей у сюжетно-тематичних і

декоративн. композиціях;

  • застосовує різні техніки та матеріали у процесі виконання творчих робіт.

Ціннісний компонент

  • висловлює ціннісні ставлення щодо творів образотворчого мистецтва, які відображають життя та побут різних верств населення минулого й сучасності;

  • усвідомлює загальнолюдські, естетичні та художні цінності.

23.



Натюрморт тематичний.

24.



Натюрморт у різних видах мистецтва.

25.



Сюжетно-тематична картина. Побутовий жанр.

26.



Побутовий жанр у народному мистецтві.

Тематична. Узагальнення знань з тем: «Натюрморт» , «Сюжетно-тематична картина» , «Жанрове різноманіття в образотворчому мистецтві».

НАСКРІЗНІ ЛІНІЇ: __________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

РОЗДІЛ 4. Жанрове різноманіття в образотворчому мистецтві (10годин)

27.



Український народний одяг.

Учень / учениця

Знаннєвий компонент

  • знає і розуміє особливості історичного, міфологічного, релігійного, батального жанрів

Діяльнісний компонент

  • уміє виділяти композиційний центр у сюжетно-тематичній композиції;

  • використовує різні техніки для створення сюжетно-тематичні композиції в історичному, батальному, релігійному, міфологічному жанрах

Ціннісний компонент

  • усвідомлює роль образотворчого мистецтва як засобу збереження історичної пам’яті людства;

  • висловлює судження щодо творів мистецтва вітчизняного і світового значення.

28.



Шевченко-художник.

29.



Біблійна тема в мистецтві.

30.



Міфологічна тема.

31.



Історичний і батальний жанри.

32.



Історична спадщина.

33.



Ознайомлення з музеями.

34.



Створення ескіза декоративного панно «Моя країна – Україна».

35.



Створення декоративного панно «Моя країна – Україна».

Контрольна робота №2 з теми «Жанрове різноманіття в образотворчому мистецтві».

НАСКРІЗНІ ЛІНІЇ: __________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________
____________________________________________________________________







Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.