Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Порядок передавання документів на зберігання до архіву закладу освіти
»
Взяти участь Всі події

Календарно-тематичне планування з образотворчого мистецтва у 3 класі

Образотворче мистецтво

Для кого: 3 Клас

03.08.2018

10395

866

0

Опис документу:
Календарний план складено відповідно до навчальної програми з образотворчого мистецтва для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1–4 класи. — К. : Вид. дім «Освіта», 2012. Орієнтовано на підручник О.Калініченко, В.Сергієнко.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

За підручником О. Калініченко, В. Сергієнко

І семестр

15 годин (1 година на тиждень)

№ уроку

Тема уроку

Дата проведення

Корекція

У майстернях графіка та живописця

1.

Вступ. Бесіда «В гостях у художників». У майстерні художника-графіка. Матеріали, інструменти та обладнання художника-графіка. Закріплення знань про графічні техніки. Виконання малюнків за допомогою різних графічних матеріалів (графічні матеріали).

2.

Штрихи осені Вибір засобів виразності графіки дня передавання характеру форми та поверхні зображувальних об’єктів та предметів. Виконання графічного малюнка осіннього лісу (графічні матеріали).

3.

Ритми хвиль. Елементарне поняття про ритм. Передавання руху в природі графічними засобами. Значення кольору у графічних творах. Виконання ілюстрації до казки, події якої відбуваються на березі моря або річки (фломастери).

4.

У майстерні живописця. Матеріали, інструменти та обладнання художника-живописця. Закріплення знань з основ кольорознавства (основні та похідні кольори, кольоровий спектр). Малювання райдуги як елемента міста художників-живописців (гуаш).

5.

Дарунки природи. Поглиблення знань про колір як засіб вираження характеру й настрою. Кольорові контрасти. Виконання композиції «Дарунки природи» (акварельні фарби).

6.

Кружляє листопад. Споріднені кольори, гармонія споріднених кольорів. Кольорові відтінки, нюанси. Виконання композиції «Кружляє листопад» (гуаш). Барви осені Свідомий вибір колірного вирішення. Технічні прийоми роботи гуашевими фарбами. Виконання композиції «Барви осені» (гуаш).

7.

Осінні враження. Технічні прийоми роботи акварельними фарбами. Акварель «по-мокрому». Виконання швидких колірних замальовок асоціативного характеру. Створення композиції «Дощовий день» (акварельні фарби). Тематичне оцінювання з теми «У майстернях графіка та живописця».

У майстернях скульптора, архітектора й народних майстрів

8.

У майстерні скульптора. Матеріали, інструменти та обладнання художника-скульптора. Передача основної форми будови тварин у простих позах. Ліплення тварин, створення колективної композиції «Веселий зоопарк» (пластилін або глина).

9.

Світ рослин у рельєфі Виражальні можливості об’ємної та рельєфної форми. Відтворення фактури зображувальної поверхні. Створення рельєфу «Світ рослин» (пластилін).

10.

Гармонія архітектурних форм. Матеріали, інструменти та обладнання художника-архітектора. Види архітектури. Малювання лялькового театру або дитячого палацу творчості (кольорові олівці або фломастери).

11.

Місто майбутнього. Порівняння форм, розмірів, пропорцій споруд. Створення різних за формою та характером будівель. Виконання фантастичної композиції «Місто майбутнього» (кольорові олівці, фломастери або кольоровий папір).

12.

Краса народних виробів. Матеріали, інструменти та обладнання народних майстрів. Основні види декоративно - прикладного мистецтва. Створення орнаменту в техніці витинанки та прикрашання ним зображення виробу декоративно-прикладного мистецтва (кольоровий папір).

13.

Вироби гончарів. Основні види гончарного посуду, різноманітність форм. Узгодженість декору з формою. Створення орнаменту, яким можна прикрасити виріб гончаря

(кольорові олівці, фломастери або пластилін).

14.

Новорічний карнавал. Актуалізація знань про елементарну трансформацію паперу. Формування художньо - конструктивних навичок роботи в техніці паперопластики. Створення карнавальної маски для новорічного свята (кольоровий папір, фломастери).

15.

Перевір свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів. Виготовлення новорічного сувеніру в техніці паперопластики (кольоровий папір). Тематичне оцінювання з теми «У майстернях скульптора, архітектора й народних майстрів»

ІІ семестр

15 годин (1 година на тиждень)

№ уроку

Тема уроку

Дата проведення

Корекція

В гостях у художників: пейзажиста, анімаліста, портретиста, майстра натюрморту

16.

Жанри образотворчого мистецтва. Ознайомлення з основними жанрами образотворчого мистецтва (на пропедевтичному рівні). Створення за бажанням пейзажу, портрета чи натюрморту (улюблені художні матеріали).

17.

Види пейзажу. Відтворення плановості розміщення об’єктів у просторі шляхом загороджування. Виконання композиції «Гірський краєвид» (акварельні фарби або пластилін).

18.

Уявний краєвид. Передавання глибини простору за допомогою кольору при створенні уявного краєвиду. Виконання уявного краєвиду (на вибір): «Космічний пейзаж», «Чарівний острів», «Джунглі», «У спекотній пустелі» (гуаш).

19.

Речі чарівника. Натюрморт як жанр образотворчого мистецтва. Особливості виділення головного в композиції. Створення натюрморту «Речі чарівника» (акварельні фарби або гуаш).

20.

Спорт очима художників. Відтворення з натури композиції з неживих предметів. Виконання «спортивного» натюрморту із кубком переможця в центрі (кольорові олівці, фломастери).

21.

Види портретів. Портрет у різних видах образотворчого мистецтва. Виконання автопортрету (гуаш або акварельні фарби).

22.

Веселий танок. Актуалізація знань про елементарну будову та основні пропорції фігури людини. Зображення людини в русі. Малювання дітей у веселому танку (кольорові олівці або фломастери).

23.

Анімалістичний жанр. Особливості анімалістичного жанру. Розвиток навичок у малюванні тварин, знання елементарної будови. Малювання тварини, яка подобається (гуаш).

24.

Птахи в польоті Відтворення характерних особливостей силуету тварин у русі. Малювання птахів у русі (акварельні фарби).

Улюблені сюжети в мистецтві. Художник і театр

Краса побуту. Побутові теми в творах мистецтва. Поглиблення умінь у створенні багатофігурної композиції. Ліплення фігурки, що стане частиною скульптурної композиції на побутову тематику (пластилін або глина).

Художник у театрі Ознайомлення з роботою художників у театрі, з елементами театру (декорації, сцена тощо) та їх призначенням. Створення декорації до театральної вистави (гуаш або акварельні фарби).

Магія бутафорії. Значення форми, кольору, декору в створенні виразних театральних масок. Виконання зображення бутафорії для однієї з вистав (кольоровий папір).

Театральний костюм. Роль театрального костюма в розкритті образу театрального героя. Узгодження форми (деталей одягу) з декором. Створення ескізу театрального костюма до вистави за казкою (художні матеріали за вибором).

Лялька в теапірі Різновиди ляльок в театрі та мультиплікації. Конструювання лялькового персонажа. Виготовлення театральної ляльки (художні матеріали за вибором).

Театральна афіша. Використання простої шрифтової композиції під час створення ескізу театральної афіші. Створення ескізу афіші до однієї з театральних казок (гуаш).

Картинна галерея. Передавання святкового настрою за допомогою кольору та декору в тематичній композиції. Виготовлення рамки для своїх робіт. Колективне оформлення виставки кращих художніх робіт (картон, кольоровий папір).

Перевір свої досягнення. Художні загадки. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.