Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Реалізація професійної діяльності та розвиток цифрової компетентності педагога через обмін методичними матеріалами в цифрових бібліотеках
»

Календарно-тематичне планування з математики 6 клас на 2021-2022 н.р.

Математика

Для кого: 6 Клас

02.07.2021

3967

570

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з математики для 6 класу розроблено на основі Навчальної програми для загальноосвітніх навчальних закладів з математики 5-9 класи, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
Перегляд
матеріалу
Отримати код

«ПОГОДЖЕНО»

заступник директора з нвр

_________ ___________________

«____»__________ 2021 р.


«ЗАТВЕРДЖЕНО»

Директор____________________

_________ __________________

«_____»___________ 2021 р.










Календарно-тематичне планування

з математики

для учнів 6 класу

на 2021 – 2022 н.р.

вчителя математики

______________________________________



Обговорено на засіданні МО

_____________________________________________________________

Протокол № _______ від _________________________

Голова МО _______________________________________













Перелік програм відповідно до яких складено

календарно-тематичне планування



Предмет

Клас

Назва навчальної програми, автори

Видавництво, рік видання

Документ, яким затверджено програму

Математика,

Алгебра,

Геометрія

5-9

Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Математика. 5–9 класи» (колектив авторів)   

Сайт МОН, 2017

Наказ МОН від 

07 червня 2017 року 

№ 804
































































6 КЛАС

Усього 140 год

4 год на тиждень, у І семестрі – 64 год, у ІІ семестрі – 76 год

п/п

Назва теми

К-ть годин за програмою

К-ть годин фактично

К-ть контрольних робіт

І.

Повтореня за 5 клас. Вхідне діагностичне оцінювання

-----

8 (8 з резерву)

1

ІІ.

Подільність натуральних чисел

10

10

1

ІІІ.

Звичайні дроби

26

28 (2 год з резерву)

2

ІV.

Відношення і пропорції

24

30 (6 год з резерву)

2

V.

Раціональні числа та дії з ними

40

51 (11 год з резерву)

5

VI.

Повторення і систематизація навчального матеріалу

----

13 з резерву

1

Усього

140

140

12

























у/п

Дата проведення

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти

Зміст навчального матеріалу

Завдання під час дистанційного навчання

Дата виконання

І семестр

І. Повторення навчального матеріалу за 5 клас. Вхідне діагностичне оцінювання (8 год.)

1


Учень/учениця:

Вміє застосовувати набуті знання у 5 класі для розв’язування вправ і задач: з натуральними числами, задач комбінаторного характеру, геометричні задачі, задачі на відсотки, рівняння, з дробами

Розв’язування задач на всі дії з натуральними числами



2


Розв’язування задач комбінаторного характеру



3


Розв’язування задач геометричного змісту



4


Розв’язування задач на всі дії з дробами



5


Розв’язування задач на відсотки



6


Розв’язування задач



7


Контрольна робота № 1



8


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



ІІ. Подільність натуральних чисел (10 год.)

9


Учень/учениця:

наводить приклади: простих і складених чисел; парних і непарних чисел; чисел, що діляться націло на 2, 3, 5, 9, 10;

розрізняє: прості і складені числа; дільники і кратні натурального числа;

формулює означення понять: дільник, кратне, просте число, складене число, спільний дільник; ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10;

розв’язує вправи, що передбачають: використання ознак подільності чисел на 2, 3, 5, 9, 10; розкладання натуральних чисел на прості множники; знаходження спільних дільників двох чисел; найбільшого спільного дільника (НСД) двох чисел в межах ста; знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел в межах ста

Дільники та кратні натуральних чисел



10


Ознаки подільності на 2, 5 і 10



11


Ознаки подільності на 3 і 9



12


Розв’язування вправ. Самостійна робота



13


Прості та складені числа. Розкладання чисел на прості множники



14


Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа



15


Кратні натурального числа. Найменше спільне кратне



16


Розв’язування вправ на НСД і НСК.



17


Контрольна робота № 2



18


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



ІІІ. Звичайні дроби (28 год)

Тема 2. Додавання і віднімання звичайних дробів (13 год)

19


Учень/учениця:

розуміє правила: порівняння, додавання, віднімання звичайних дробів;

формулює основну властивість дробу;

розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; порівняння дробів; додавання, віднімання звичайних дробів

Основна властивість дробу



20


Скорочення дробів



21


Скорочення дробів. Розв’язування вправ



22


Зведення дробів до спільного знаменника. Порівняння дробів



23


Зведення дробів до спільного знаменника. Порівняння дробів



24


Розв’язування вправ. Самостійна робота



25


Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками



26


Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками



27


Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками



28


Розв’язування вправ. Самостійна робота



29


Розв’язування вправ



30


Контрольна робота № 3



31


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



Тема 3. Множення і ділення звичайних дробів (15 год)

32


Учень/учениця:

наводить приклади: скінченних та нескінченних періодичних десяткових дробів; взаємно обернених чисел;

розрізняє: скінченні та нескінченні періодичні десяткові дроби;

читає і записує: нескінченні періодичні дроби;

розуміє правила: множення і ділення звичайних дробів; знаходження дробу від числа та числа за його дробом;

розв’язує вправи, що передбачають: множення і ділення звичайних дробів; запис звичайного дробу у вигляді десяткового дробу; знаходження дробу від числа та числа за його дробом

Множення звичайних дробів



33


Множення звичайних дробів



34


Задачі на множення дробів. Знаходження дробу від числа



35


Розв’язування вправ. Самостійна робота



36


Взаємно обернені числа



37


Ділення дробів



38


Ділення дробів



39


Задачі на ділення дробів. Знаходження числа за його дробом



40


Розв’язування вправ. Самостійна робота



41


Перетворення звичайних дробів у десяткові



42


Нескінченні періодичні дроби



43


Десяткове наближення звичайного дробу



44


Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами



45


Контрольна робота № 4



46


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



ІV. Відношення і пропорції (30 год)

Тема 4. Відношення і пропорції. Основна властивість пропорції (18 год)

47


Учень/учениця:

наводить приклади пропорційних величин;

розрізняє: пряму та обернену пропорційність

розуміє, що таке: відношення; пряма та обернена пропорційна залежність; масштаб;

формулює: означення пропорції; основну властивість пропорції;

розв’язує вправи, що передбачають: знаходження відношення чисел і величин; використання масштабу; знаходження невідомого члена пропорції; запис відсотків у вигляді звичайного і десяткового дробів

розв’язує: основні задачі на відсотки; задачі на пропорційні величини і пропорційний поділ

Відношення. Основна властивість відношення



48


Відношення. Основна властивість відношення



49


Масштаб



50


Масштаб



51


Пропорція. Основна властивість пропорції



52


Розв’язування вправ на основні властивості відношення і пропорції



53


Відсоткове відношення двох чисел



54


Відсоткове відношення двох чисел



55


Відсоткові розрахунки



56


Відсоткові розрахунки



57


Розв’язування вправ. Самостійна робота



58


Пряма та обернена пропорційні залежності



59


Пряма та обернена пропорційні залежності



60


Поділ числа у даному відношенні. Задачі на пропорційний поділ



61


Поділ числа у даному відношенні. Задачі на пропорційний поділ



62


Розв’язування вправ. Самостійна робота



63


Контрольна робота № 5 (підсумкова за І семестр)



64


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



ІІ семестр

Тема 5. Коло. Круг (12 год)

65


Учень/учениця:

розрізняє: коло і круг; види діаграм

розуміє, що таке: коло, круг, круговий сектор; діаграма;

зображує та знаходить на малюнках: коло і круг; круговий сектор; стовпчасті та кругові діаграми;

розв’язує вправи, що передбачають: знаходження довжини кола і площі круга; аналіз стовпчастих та кругових діаграм;

Коло. Круг. Круговий сектор



66


Довжина кола. Площа круга



67


Розв’язування вправ. Самостійна робота



68


Циліндр. Конус. Куля



69


Циліндр. Конус. Куля



70


Розв’язування вправ



71


Діаграми



72


Діаграми



73


Розв’язування вправ. Самостійна робота



74


Розв’язування вправ



75


Контрольна робота № 6



76


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



V. Раціональні числа та дії над ними (40 год + 11 год з резерву)

Тема 6. Раціональні числа (8 год)

77


Учень/учениця:

наводить приклади: додатних та від’ємних чисел; протилежних чисел; цілих та раціональних чисел;

розуміє, що таке: модуль числа; протилежні числа; цілі числа; раціональні числа; координатна пряма;

будує: координатну пряму;

розв’язує вправи, що передбачають: знаходження модуля числа; порівняння раціональних чисел;

Додатні та від’ємні числа. Число 0



78


Координатна пряма. Цілі числа. Раціональні числа



79


Модуль числа



80


Модуль числа



81


Порівняння раціональних чисел



82


Розв’язування вправ



83


Контрольна робота № 7



84


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



Тема 7. Додавання і віднімання раціональних чисел ( 10 год)

85


Учень/учениця:

розв’язує вправи, що передбачають: додавання, віднімання раціональних чисел; обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа;

Додавання раціональних чисел



86


Додавання раціональних чисел



87


Розв’язування вправ



88


Властивості додавання раціональних чисел



89


Властивості додавання раціональних чисел



90


Віднімання раціональних чисел



91


Віднімання раціональних чисел



92


Розв’язування вправ. Самостійна робота



93


Контрольна робота № 8



94


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



Тема 8. Множення раціональних чисел (11 год)

95


Учень/учениця:

розуміє, що таке: подібні доданки

розв’язує вправи, що передбачають: множення і ділення раціональних чисел;

розкриття дужок, зведення подібних доданків;


Множення раціональних чисел



96


Розв’язування вправ



97


Переставна і сполучна властивості множення



98


Розподільна властивість множення



99


Коефіцієнт. Розкриття дужок. Подібні доданки



100


Розв’язування вправ



101


Ділення раціональних чисел



102


Розв’язування вправ



103


Розв’язування вправ. Самостійна робота



104


Контрольна робота № 9



105


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



Тема 9. Рівняння (11 год)

106


Учень/учениця:

розв’язує: рівняння з використанням правил, що ґрунтуються на основних властивостях рівняння; текстові задачі за допомогою рівнянь


Рівняння. Основні властивості рівнянь



107


Рівняння. Основні властивості рівнянь



108


Рівняння. Основні властивості рівнянь



109


Розв’язування рівнянь



110


Розв’язування рівнянь. Самостійна робота



111


Розв’язування задач за допомогою рівнянь



112


Розв’язування задач за допомогою рівнянь



113


Розв’язування задач за допомогою рівнянь



114


Розв’язування задач. Самостійна робота



115


Контрольна робота № 10



116


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



Тема 10. Координатна площина (11 год)

117


Учень/учениця:

розуміє, що таке: координатна площина;

будує: координатну площину; перпендикулярні й паралельні прямі за допомогою лінійки і косинця; графіки залежностей між величинами по точках;

розв’язує вправи, що передбачають: ; знаходження координат точки на координатній площині та побудову точки за її координатами; аналіз графіків залежностей між величинами (відстань, час; температура, час тощо);

Паралельні і перпендикулярні прямі



118


Паралельні і перпендикулярні прямі



119


Координатна площина



120


Координатна площина



121


Розв’язування вправ



122


Приклади графіків залежностей між величинами



123


Приклади графіків залежностей між величинами



124


Розв’язування вправ



125


Розв’язування вправ. Самостійна робота



126


Контрольна робота № 11



127


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



VI. Повторення і систематизація навчального матеріалу (13 год)

128



Розв’язування вправ на подільність чисел



129


Розв’язування вправ і задач зі звичайними дробами



130


Розв’язування вправ і задач зі звичайними дробами



131


Розв’язування задач на відсотки



132


Розв’язування задач на відсотки



133


Відношення і пропорції



134


Відношення і пропорції



135


Дії з раціональними числами



136


Дії з раціональними числами



137


Розв’язування вправ . Самостійна робота



138


Контрольна робота № 12 (підсумкова)



139


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



140


Підсумкове повторення та оцінювання за рік







Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.