Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Figma – сучасний інструмент для створення якісних методичних матеріалів. Від ідеї до реалізації
»

Календарно-тематичне планування з математики 5 клас на 2021-2022 н.р.

Математика

Для кого: 5 Клас

02.07.2021

4395

561

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з математики для 5 класу розроблено на основі Навчальної програми для загальноосвітніх навчальних закладів з математики 5-9 класи, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
Перегляд
матеріалу
Отримати код

«ПОГОДЖЕНО»

заступник директора з нвр

_________ ___________________

«____»__________ 2021 р.


«ЗАТВЕРДЖЕНО»

Директор____________________

_________ __________________

«_____»___________ 2021 р.










Календарно-тематичне планування

з математики

для учнів 5 класу

на 2021 – 2022 н.р.

вчителя математики

______________________________________



Обговорено на засіданні МО

_____________________________________________________________

Протокол № _______ від _________________________

Голова МО _______________________________________













Перелік програм відповідно до яких складено

календарно-тематичне планування



Предмет

Клас

Назва навчальної програми, автори

Видавництво, рік видання

Документ, яким затверджено програму

Математика,

Алгебра,

Геометрія

5-9

Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Математика. 5–9 класи» (колектив авторів)   

Сайт МОН, 2017

Наказ МОН від 

07 червня 2017 року 

№ 804




























































5 КЛАС

Усього 140 год

4 год на тиждень, у І семестрі – 64 год, у ІІ семестрі – 76 год

п/п

Назва теми

К-ть годин за програмою

К-ть годин фактично

К-ть контрольних робіт

І.

Повтореня за початкову школу. Вхідне діагностичне оцінювання

-----

8 (8 з резерву)

1

ІІ.

Натуральні числа і дії з ними. Геометричні фігури і величини

40

56 (16 з резерву)

5

ІІІ.

Дробові числа і дії з ними

60

60

4

ІV.

Повторення і систематизація навчального матеріалу

-

16 (16 з резерву)

1

V.

Резерв

40



Усього

140

140

11

























































І семестр

у/п

Дата проведення

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти

Зміст навчального матеріалу

Завдання під час дистанційного навчання

Дата виконання

І. Повторення за початкову школу. Вхідне діагностичне оцінювання (8 год)

1


Відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти курс математики будується за такими змістовими лініями:

числа, дії з числами;

величини;

математичні вирази, рівності, нерівності;

сюжетні задачі;

просторові відношення, геометричні фігури;

робота з даними.

Повторення навчального матеріалу за початкову школу



2


Повторення навчального матеріалу за початкову школу



3


Повторення навчального матеріалу за початкову школу



4


Повторення навчального матеріалу за початкову школу



5


Повторення навчального матеріалу за початкову школу



6


Повторення навчального матеріалу за початкову школу



7


Повторення навчального матеріалу за початкову школу



8



Вхідна діагностична робота № 1



ІІ. Натуральні числа і дії з ними. Геометричні фігури і величини (40 год. + 16 год. з резерву)

Тема 1. Натуральні числа. Додавання і віднімання натуральних чисел (9 год)

9


Учень/учениця:

наводить приклади: натуральних чисел;

розрізняє: цифри і числа

читає і записує: натуральні числа в межах мільярда;

використовує: властивості додавання натуральних чисел

пояснює, що таке натуральне число

пояснює правила: додавання, віднімання

розв’язує вправи, що передбачають: запис числа у вигляді суми розрядних доданків; виконання додавання і віднімання натуральних чисел

Натуральні числа. Число 0. Цифри. Десятковий запис натуральних чисел



10


Порівняння натуральних чисел



11


Додавання натуральних чисел. Властивості додавання



12


Розв’язування вправ. Самостійна робота



13


Віднімання натуральних чисел



14


Розв’язування вправ



15


Розв’язування вправ. Самостійна робота



16


Контрольна робота № 2



17


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



Тема 2. Множення і ділення натуральних чисел (12 год)

18


Учень/учениця:

використовує: властивості множення і ділення натуральних чисел,

пояснює, що таке квадрат і куб натурального числа;

пояснює правила: множення, ділення, виконання ділення з остачею;

розв’язує вправи, що передбачають: виконання множення і ділення натуральних чисел, ділення з остачею, піднесення натурального числа до квадрата та куба

Множення натуральних чисел



19


Переставна і сполучна властивість множення



20


Розподільна властивість множення



21


Розв’язування вправ. Самостійна робота



22


Квадрат і куб натурального числа



23


Квадрат і куб натурального числа



24


Ділення натуральних чисел



25


Ділення з остачею



26


Розв’язування вправ. Самостійна робота



27


Розв’язування вправ



28


Контрольна робота № 3



29


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



Тема 3. Рівняння. Вирази. Формули (13 год)

30


Учень/учениця:

наводить приклади: числових і буквених виразів, формул; рівнянь

пояснює, що таке: рівняння; розв’язати рівняння;

розв’язує вправи, що передбачають: обчислення значень числових і буквених виразів

розв’язує: рівняння на основі залежностей між компонентами та результатом арифметичних дій; текстові задачі зокрема комбінаторні

Числові вирази. Буквені вирази та їх значення. Формули



31


Рівняння



32


Рівняння



33


Розв’язування вправ. Самостійна робота



34


Текстові задачі



35


Розв’язування задач



36


Розв’язування задач за допомогою рівнянь



37


Розв’язування задач за допомогою рівнянь



38


Розв’язування вправ. Самостійна робота



39


Комбінаторні задачі



40


Розв’язування задач



41


Контрольна робота № 4



42


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ які містять типові помилки



Тема 4. Відрізок. Промінь, пряма (10год)

43



Відрізок та його довжина



44


Розв’язування вправ. Самостійна робота



45


Промінь, пряма, площина



46


Розв’язування вправ. Самостійна робота



47


Координатний промінь. Шкала



48


Координатний промінь. Шкала



49


Розв’язування вправ.



50


Розв’язування вправ. Самостійна робота



51


Контрольна робота № 5



52


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ які містять типові помилки



Тема 5. Кути. Многокутники. Площі та об’єми фігур (12 год)

53


Учень/учениця:

наводить приклади: шкал.

знаходить на малюнках: відрізок даної довжини та кут даної градусної міри; геометричні фігури, вказані у змісті;

розпізнає у просторі та співвідносить з обєктами навколишньої дійсності: куб, прямокутний паралелепіпед, піраміду;

записує і пояснює формули: периметра вказаних у змісті геометричних фігур; площі прямокутника, квадрата; об’єму прямокутного паралелепіпеда й куба;

пояснює, що таке: пряма; промінь; координатний промінь; кут; трикутник; квадрат; прямокутник; прямокутний паралелепіпед; куб;

класифікує: кути за градусною мірою; трикутники за видами їхніх кутів;

зображує: відрізок даної довжини та кут даної градусної міри; вказані у змісті геометричні фігури за допомогою лінійки, косинця, транспортира; координатний промінь, натуральні числа на координатному промені;

вимірює та обчислює: довжину відрізка; градусну міру кута; периметр трикутника та прямокутника;

розв’язує вправи, що передбачають: периметра і площі прямокутника, квадрата і об’єму прямокутного паралелепіпеда й куба;

Кут. Види кутів.



54


Величина кута. Вимірювання і побудова кутів



55


Розв’язування вправ. Самостійна робота



56


Многокутник та його периметр. Трикутник. Види трикутників



57


Прямокутник. Квадрат



58


Рівні фігури. Площа прямокутника і квадрата



59


Прямокутний паралелепіпед. Куб. Піраміда



60


Об’єм прямокутного паралелепіпеда та куба



61


Розв’язування вправ



62


Розв’язування вправ. Самостійна робота



63


Контрольна робота № 6 (підсумкова за І семестр)



64


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ які містять типові помилки



ІІ семестр

ІІІ. Дробові числа (60 год)

Тема 6. Звичайні дроби (15 год)

65


Учень/учениця:

наводить приклади: звичайних дробів;

розрізняє:правильні і неправильні дроби

пояснює, що таке: чисельник і знаменник дробу; мішане число;

читає і записує: звичайні та мішані числа;

формулює означення: правильного і неправильного дробу;

розв’язує вправи, що передбачають: порівняння, додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками; перетворення мішаного числа у неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число або натуральне число;



Звичайні дроби



66


Звичайні дроби і ділення натуральних чисел



67


Порівняння дробів



68


Правильні і неправильні дроби



69


Розв’язування вправ. Самостійна робота



70


Мішані числа



71


Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками



72


Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками



73


Додавання і віднімання мішаних чисел



74


Додавання і віднімання мішаних чисел



75


Розв’язування текстових задач на звичайні дроби



76


Розв’язування вправ



77


Розв’язування вправ. Самостійна робота



78


Контрольна робота №7



79


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ які містять типові помилки



Тема 7. Десяткові дроби. Додавання і віднімання десяткових дробів (13 год)

80


Учень/учениця:

наводить приклади: десяткових дробів;

читає і записує: десяткові дроби;

розв’язує вправи, що передбачають: порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів;

Десятковий дріб. Запис і читання десяткових дробів



81


Порівняння десяткових дробів



82


Розв’язування вправ. Самостійна робота



83


Округлення натуральних чисел та десяткових дробів



84


Округлення натуральних чисел та десяткових дробів



85


Додавання і віднімання десяткових дробів



86


Додавання і віднімання десяткових дробів



87


Розв’язування текстових задач на десяткові дроби



88


Розв’язування текстових задач на десяткові дроби



89


Розв’язування вправ



90


Розв’язування вправ. Самостійна робота



91


Контрольна робота № 8



92


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



Тема 8. Множення і ділення десяткових дробів (16 год)

93








розв’язує вправи, що передбачають: множення десяткових дробів, ділення десяткового дробу на натуральне число, ділення десяткових дробів

Множення десяткових дробів



94


Множення десяткових дробів



95


Окремі випадки множення десяткових дробів



96


Розв’язування вправ. Самостійна робота



97


Ділення десяткового дробу на натуральне число



98


Ділення десяткового дробу на натуральне число



99


Ділення десяткового дробу на десятковий дріб



100


Ділення десяткового дробу на десятковий дріб



101


Розв’язування вправ на всі дії з десятковими дробами



102


Розв’язування вправ на всі дії з десятковими дробами.



103


Розв’язування вправ на всі дії з десятковими дробами. Самостійна робота



104


Розв’язування текстових задач



105


Розв’язування текстових задач



106


Розв’язування вправ



107


Контрольна робота № 9



108


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



Тема 9. Відсотки. Середнє арифметичне (16 год)

109


Учень/учениця:

формулює означення: відсотка; середнього арифметичного;


розв’язує вправи, що передбачають знаходження відсотка від числа та числа за його відсотком; знаходження середнього арифметичного кількох чисел, середнього значення величини


Відсотки



110


Відсотки



111


Знаходження відсотків від даного числа



112


Знаходження відсотків від даного числа



113


Знаходження числа за його відсотком



114


Знаходження числа за його відсотком



115


Розв’язування вправ. Самостійна робота



116


Розв’язування задач на відсотки



117


Розв’язування задач на відсотки



118


Середнє арифметичне. Середнє значення величини



119


Середнє арифметичне. Середнє значення величини



120


Розв’язування вправ



121


Розв’язування вправ



122


Розв’язування вправ. Самостійна робота



123


Контрольна робота № 10



124


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



Тема 10. Повторення і систематизація навчального матеріалу (16 год)

125



Розв’язування задач і вправ на всі дії з натуральними числами



126


Розв’язування задач і вправ на всі дії з натуральними числами



127


Розв’язування задач комбінаторного характеру



128


Розв’язування задач комбінаторного характеру



129


Розв’язування задач геометричного змісту



130


Розв’язування задач геометричного змісту



131


Розв’язування прикладів на всі дії з дробами



132


Розв’язування прикладів на всі дії з дробами



133


Розв’язування задач на відсотки



134


Розв’язування задач на відсотки



135


Розв’язування задач на відсотки



136


Розв’язування вправ. Самостійна робота



137


Контрольна робота № 11 (підсумкова)



138


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



139


Підсумкове повторення та оцінювання за рік



140


Підсумкове повторення та оцінювання за рік



























Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.