Календарно-тематичне планування з математики 11 клас на 2021-2022 н.р. Рівень стандарту

Математика

Для кого: 11 Клас

09.07.2021

415

86

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з математики для 11 класу розроблено на основі Навчальної програми для загальноосвітніх навчальних закладів з математики 10-11 класи. Рівень стандарту. Може бути використано для підручників з алгебри різних авторів.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

«ПОГОДЖЕНО»

заступник директора з нвр

_________ ___________________

«____»__________ 2021 р.


«ЗАТВЕРДЖЕНО»

Директор____________________

_________ __________________

«_____»___________ 2021 р.










Календарно-тематичне планування

з математики

для учнів 11 класу

(рівень стандарту)

на 2021 – 2022 н.р.

вчителя математики

______________________________________



Обговорено на засіданні МО

_____________________________________________________________

Протокол № _______ від _________________________

Голова МО _______________________________________













Перелік програм відповідно до яких складено

календарно-тематичне планування



Предмет

Клас

Назва навчальної програми, автори

Видавництво, рік видання

Документ, яким затверджено програму

Математика

10-11

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

З МАТЕМАТИКИ

(АЛГЕБРА І ПОЧАТКИ АНАЛІЗУ ТА ГЕОМЕТРІЯ)
для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів

Рівень стандарту

Сайт МОН, 2017

Наказ МОН від 

07 червня 2017 року 

№ 804
























































11 КЛАС

Алгебра і початки аналізу

Усього – 54 години

І семестр – 16 год (1 год. на тиждень),

ІІ семестр – 38 год (2 год на тиждень)

п/п

Назва теми

К-ть годин за програмою

К-ть годин фактично

К-ть контрольних робіт

І.

Показникова та логарифмічна функції

16

16

2

ІІ.

Інтеграл і його застосування

10

13 (3 год з резерву)

1

ІІІ.

Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей і математичної статистики

10

13 (3 год з резерву)

1

ІV.

Повторення і систематизація навчального матеріалу

-----

12 з резерву

1

V.

Резерв

18



Усього

54

54

5



































у/п

Дата проведення

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти

Зміст навчального матеріалу

Завдання під час дистанційного навчання

Дата виконання

І семестр

І. Показникова та логарифмічна функції (16 год)

Тема 1. Показникова функція (7 год)

1


Учень/учениця:

розпізнає і будує графіки показникової функції;

ілюструє властивості показникової функції за допомогою графіків;

застосовує показникові функції до опису реальних процесів;

розв’язує найпростіші показникові рівняння і нерівності.

Повторення відомостей про функції. Показникова функція, її графік і властивості



2


Розв’язування показникових рівнянь



3


Розв’язування показникових рівнянь



4


Розв’язування показникових нерівностей



5


Розв’язування вправ



6


Контрольна робота № 1



7


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



Тема 2. Логарифмічна функція (9 год)

8


Учень/учениця:

розпізнає і будує графіки логарифмічної функції;

ілюструє властивості логарифмічної функції за допомогою графіків;

застосовує логарифмічну функцію до опису реальних процесів;

розв’язує найпростіші логарифмічні рівняння і нерівності

Логарифм числа. Властивості логарифмів



9


Тотожні перетворення виразів, що містять логарифми



10


Розв’язування вправ



11


Логарифмічна функція, її графік і властивості



12


Логарифмічні рівняння



13


Логарифмічні нерівності



14


Розв’язування вправ



15


Контрольна робота № 2



16


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



ІІ семестр

ІІ. Інтеграл та його застосування (10 год. + 3 год. з резерву)

Тема 3. Інтеграл та його застосування (13 год)

17


Учень/учениця:

знаходить первісні за допомогою таблиці первісних та їх властивостей;

виділяє первісну, що задовольняє задані початкові умови;

обчислює інтеграл за допомогою таблиці первісних та їх властивостей;

знаходить площі криволінійних трапецій.

Первісна. Таблиця первісних



18


Властивості первісної. Правила знаходження первісних



19


Розв’язування вправ



20


Визначений інтеграл. Формула Ньютона-Лейбніца



21


Визначений інтеграл. Формула Ньютона-Лейбніца



22


Розв’язування вправ



23


Обчислення площ плоских фігур, інші застосування інтеграла



24


Обчислення площ плоских фігур, інші застосування інтеграла



25


Розв’язування вправ



26


Розв’язування вправ. Самостійна робота



27


Розв’язування вправ



28


Контрольна робота № 3



29


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



ІІІ. Елементи комбінаторик, теорії ймовірностей і математичної статистики (10 год. + 3 год. з резерву)

Тема 4. Елементи комбінаторик, теорії ймовірностей і математичної статистики (13 год)

30


Учень/учениця:

розуміє що таке перестановки, розміщення, комбінації (без повторень), класичне визначення поняття ймовірності, що таке генеральна сукупність та вибірка, означення середнього значення, моди та медіани вибірки

обчислює відносну частоту події;кількість перестановок, розміщень, комбінацій;ймовірність події, користуючись її означенням і комбінаторними схемами;

пояснює зміст середніх показників та характеристик вибірки;

знаходить числові характеристики вибірки даних.

застосовує ймовірнісні характеристики навколишніх явищ для прийняття рішень

Елементи комбінаторики. Комбінаторні правила суми і добутку



31


Елементи комбінаторики. Комбінаторні правила суми і добутку



32


Перестановки, розміщення, комбінації



33


Випадкова подія. Відносна частота події



34


Імовірність події. Обчислення ймовірностей за допомогою формул комбінаторики



35


Розв’язування вправ



36


Вибіркові характеристики: розмах вибірки, моді, медіана, середнє значення



37


Вибіркові характеристики: розмах вибірки, моді, медіана, середнє значення



38


Графічне представлення інформації про вибірку



39


Розв’язування вправ



40


Розв’язування вправ



41


Контрольна робота № 4



42


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



ІV. Повторення і систематизація навчального матеріалу (12 год. з резерву)

Тема 5. Повторення і систематизація навчального матеріалу (12 год.)

43



Елементарні функції, їхні властивості та графіки



44


Корінь n-го степеня. Ірраціональні вирази. Ірраціональні рівняння



45


Показникова функція. Показникові рівняння і нерівності



46


Логарифмічна функція. Розв’язування логарифмічних рівнянь і нерівностей



47


Тригонометричні функції. Основні формули тригонометрії



48


Тотожні перетворення тригонометричних виразів. Тригонометричні рівняння



49


Похідна та її застосування



50


Інтеграл та його застосування



51


Розв’язування вправ



52


Розв’язування вправ



53


Контрольна робота № 5



54


Аналіз контрольної роботи. Підсумкове повторення та річне оцінювання



























11 КЛАС

Геометрія

Усього – 51 години

І семестр – 32 год (2 год. на тиждень),

ІІ семестр – 19 год (1 год на тиждень)

п/п

Назва теми

К-ть годин за програмою

К-ть годин фактично

К-ть контрольних робіт

І.

Многогранники

14

14

1

ІІ.

Тіла обертання

12

12

1

ІІІ.

Об’єми та площі поверхонь геометричних тіл

11

15 (4 год. з резерву)

2

ІV.

Повторення і систематизація навчального матеріалу

-----

10 год. з резерву

1

V.

Резерв

14



Усього

51

51

4







































у/п

Дата проведення

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти

Зміст навчального матеріалу

Завдання під час дистанційного навчання

Дата виконання

І семестр

І. Многогранники (14 год.)

Тема 1. Многогранники (14 год.)

1


Учень/учениця:

розпізнає основні види многогранників та їх елементи;

зображує основні види многогранників та їх елементи;

має уявлення про перерізи многогранника площиною;

формулює означення вказаних у змісті многогранників;

записує формули для обчислення площі бічної та повної поверхонь призми та піраміди

обчислює величиниосновних елементів многогранників;

застосовує вивчені формули і властивості до розв’язування задач, зокрема прикладного змісту.

Многогранник та його елементи. Опуклі многогранники.



2


Призма. Правильна і пряма призми



3


Паралелепіпед



4


Площа бічної і повної поверхонь призми



5


Розв’язування вправ



6


Піраміда. Правильна піраміда



7


Різні випадки розміщення висот у пірамідах



8


Площа бічної і повної поверхонь піраміди



9


Розв’язування вправ



10


Перерізи многогранників



11


Розв’язування вправ



12


Розв’язування вправ



13


Контрольна робота № 1



14


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



ІІ. Тіла обертання (12 год)

Тема 2. Тіла обертання (12 год)

15


Учень/учениця:

обчислює величини основних елементів тіл обертання;

застосовує властивості тіл обертання до розв’язування задач;

розпізнає види тіл обертання, їхні елементи;многогранники і тіла обертання у їх комбінаціях в об’єктах навколишнього світу.

Поняття про тіло і поверхню обертання. Циліндр. Осьовий переріз циліндра. Переріз циліндра площиною, паралельною до основи



16


Розв’язування вправ



17


Розв’язування вправ



18


Конус. Осьовий переріз циліндра. Переріз конуса площиною, паралельною до основи



19


Розв’язування вправ



20


Розв’язування вправ



21


Куля і сфера. Переріз кулі площиною



22


Дотична площина до сфери



23


Розв’язування вправ



24


Розв’язування вправ



25


Контрольна робота № 2



26


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



ІІІ. Об’єми та площі поверхонь геометричних тіл (11 год. + 4 год. з резерву)

Тема 3. Об’єми та площі поверхонь геометричних тіл ( 15 год.)

27


Учень/учениця:

записує формули для обчислення об’ємів паралелепіпеда, призми, піраміди,

має уявлення про об’єм тіла та його основні властивості;

розв’язує задачі на обчислення об’ємів

Об’єм тіла. Основні властивості об’ємів. Об’єм прямокутного паралелепіпеда і призми



28


Об’єм піраміди



29


Розв’язування вправ



30


Розв’язування вправ



31


Контрольна робота № 3 (за І семестр)



32


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



ІІ семестр

33


Учень/учениця:

записує формули для обчислення об’ємів циліндра, конуса, кулі, площ бічної та повної поверхонь циліндра, конуса, площі сфери;

має уявлення про об’єм тіла та його основні властивості;

розв’язує задачі на обчислення об’ємів і площ поверхонь геометричних тіл, зокрема прикладного змісту.

Об’єми тіл обертання. Об’єм циліндра



34


Об’єм конуса



35


Об’єм кулі та її частин



36


Розв’язування вправ



37


Площа бічної і повної поверхонь циліндра і конуса



38


Площа бічної і повної поверхонь сфери



39


Многогранники і тіла обертання у їх комбінаціях в об’єктах навколишнього світу



40


Розв’язування вправ



41


Контрольна робота № 4



ІV. Повторення і систематизація навчального матеріалу (10 год. з резерву)

Тема 4. Повторення і систематизація навчального матеріалу (10 год.)

42



Найпростіші геометричні фігури на площині та їх властивості. Трикутники



43


Чотирикутники. Многокутники. Площі фігур



44


Координати та і вектори на площині та у просторі



45


Прямі та площини у просторі. Відстані та кути у просторі



46


Многогранники



47


Тіла обертання



48


Розв’язування вправ



49


Розв’язування вправ



50


Контрольна робота № 5



51


Аналіз контрольної роботи. Підсумкове повторення і річне оцінювання





Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.