Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Figma – сучасний інструмент для створення якісних методичних матеріалів. Від ідеї до реалізації
»

Календарно-тематичне планування з математики 10 клас на 2021-2022 н.р.

Математика

Для кого: 10 Клас

07.07.2021

1688

231

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з математики для 10 класу розроблено на основі Навчальної програми для загальноосвітніх навчальних закладів з математики 10-11 класи. Рівень стандарту. Може бути використано для підручників з алгебри різних авторів.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

«ПОГОДЖЕНО»

заступник директора з нвр

_________ ___________________

«____»__________ 2021 р.


«ЗАТВЕРДЖЕНО»

Директор____________________

_________ __________________

«_____»___________ 2021 р.










Календарно-тематичне планування

з математики

для учнів 10 класу

(рівень стандарту)

на 2021 – 2022 н.р.

вчителя математики

______________________________________



Обговорено на засіданні МО

_____________________________________________________________

Протокол № _______ від _________________________

Голова МО _______________________________________













Перелік програм відповідно до яких складено

календарно-тематичне планування



Предмет

Клас

Назва навчальної програми, автори

Видавництво, рік видання

Документ, яким затверджено програму

Математика

10-11

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

З МАТЕМАТИКИ

(АЛГЕБРА І ПОЧАТКИ АНАЛІЗУ ТА ГЕОМЕТРІЯ)
для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів

Рівень стандарту

Сайт МОН, 2017

Наказ МОН від 

07 червня 2017 року 

№ 804
























































10 КЛАС

Алгебра і початки аналізу

Усього – 54 години

І семестр – 16 год (1 год. на тиждень),

ІІ семестр – 38 год (2 год на тиждень)

п/п

Назва теми

К-ть годин за програмою

К-ть годин фактично

К-ть контрольних робіт

І.

Функції їхні властивості та графіки

15

16 (1 год. з резерву)

1

ІІ.

Тригонометричні функції

18

18

2

ІІІ.

Похідна та її застосування

14

14

1

ІV.

Повторення і систематизація навчального матеріалу

-----

6 з резерву

1

V.

Резерв

7



Усього

54

54

5







































у/п

Дата проведення

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти

Зміст навчального матеріалу

Завдання під час дистанційного навчання

Дата виконання

І семестр

І. Функції, їхня властивості та графіки (15 год + 1 год з резерву)

Тема 1. Функції. Степенева функція (16 год)

1


Учень/учениця:

користується різними способами задання функцій;

знаходить область визначення функціональних залежностей; значення функцій при заданих значеннях аргументу і значення аргументу, за яких функція набуває даного значення;

встановлює за графіком функції її основні властивості;

встановлює властивості функцій;

обчислює та порівнює значення виразів, які містять степені з раціональними показниками, корені;

розпізнає та схематично зображує графіки степеневих функцій;

моделює реальні процеси за допомогою степеневих функцій.

Числові функції та їх властивості. Область визначення та множина значень



2


Способи задання функцій. Парні та непарні функції



3


Розв’язування вправ



4


Степенева функція з натуральним та цілим показником



5


Корінь n-го степеня. Арифметичний корінь n-го степеня, його властивості



6


Розв’язування вправ



7


Степінь з раціональним показником та його властивості



8


Степеневі функції, їхні властивості та графіки



9


Степеневі функції, їхні властивості та графіки



10


Розв’язування вправ



11


Застосування властивостей кореня n-го степеня до розв’язування ірраціональних рівнянь



12


Застосування властивостей кореня n-го степеня до розв’язування ірраціональних рівнянь



13


Розв’язування вправ



14


Розв’язування вправ



15


Контрольна робота № 1

(за І семестр)



16


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



ІІ семестр

ІІ. Тригонометричні функції (18 год)

Тема 2. Тригонометричні функції числового аргументу. Формули додавання та наслідки з них (9 год)

17


Учень/учениця:

вміє переходити від радіанної міри кута до градусної й навпаки;

встановлює відповідність між дійсними числами і точками на одиничному колі;

перетворює нескладні тригонометричні вирази;

розв’язує найпростіші тригонометричні рівняння.

Синус, косинус, тангенс, котангенс кута. Радіанне вимірювання кутів



18


Тригонометричні функції числового аргументу



19


Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу



20


Формули зведення



21


Формули додавання для тригонометричних функцій та наслідки з них



22


Розв’язування вправ



23


Розв’язування вправ



24


Контрольна робота № 2



25


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



Тема 2. Тригонометричні функції та їх властивості (9 год)

26


Учень/учениця:

розпізнає і схематично будує графіки тригонометричних функцій;

ілюструє властивості тригонометричних функцій за допомогою графіків;

застосовує тригонометричні функції до опису реальних процесів;


Періодичність функцій. Властивості тригонометричних функцій



27


Властивості та графіки функцій у = sinx, y = cosx



28


Розв’язування вправ



29


Властивості та графіки функцій y = tgx, y = ctgx



30


Розв’язування вправ



31


Найпростіші тригонометричні рівняння



32


Розв’язування вправ



33


Контрольна робота № 3



34


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



ІІІ. Похідна та її застосування (14 год)

Тема 4. Похідна та її застосування (14 год)

35


Учень/учениця:

розуміє значення поняття похідної для опису реальних процесів, зокрема механічного руху;

знаходить швидкість зміни величини в точці; кутовий коефіцієнт і кут нахилу дотичної до графіка функції вданій точці;

диференціює функції, використовуючи таблицю похідних і правила диференціювання;

застосовує похідну для знаходження проміжків монотонності і екстремумів функції, побудови графіків;

знаходить найбільше і найменше значення функції;

розв’язує нескладні прикладні задачі на знаходження найбільших і найменших значень реальних величин.

Похідна функції її геометричний та фізичний зміст



36


Похідні елементарних функцій. Правила знаходження похідних



37


Похідні елементарних функцій. Правила знаходження похідних



38


Розв’язування вправ



39


Ознаки знакосталості функції. Достатні умови зростання і спадання функції



40


Екстремуми функцій



41


Розв’язування вправ



42


Застосування похідної до дослідження функцій за допомогою похідної та побудови графіків



43


Застосування похідної до дослідження функцій за допомогою похідної та побудови графіків



44


Найбільше і найменше значення функції на проміжку



45


Розв’язування вправ



46


Розв’язування вправ



47


Контрольна робота № 4



48


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



ІV. Повторення та систематизація навчального матеріалу (6 год з резерву)

Тема 5. Повторення і систематизація навчального матеріалу (6 год)

49



Функції, їхні властивості та графіки



50


Тригонометричні функції



51


Похідна та її застосування



52


Розв’язування вправ



53


Контрольна робота № 5 (підсумкова)



54


Аналіз контрольної роботи. Підсумкове повторення та оцінювання за рік





















10 КЛАС

Геометрія

Усього – 51 години

І семестр – 32 год (2 год. на тиждень),

ІІ семестр – 19 год (1 год на тиждень)

п/п

Назва теми

К-ть годин за програмою

К-ть годин фактично

К-ть контрольних робіт

І.

Паралельність прямих і площин у просторі

17

17

2

ІІ.

Перпендикулярність прямих і площин у просторі

17

15

(17 – 2)

2

ІІІ.

Координати і вектори

10

12 (2 год з теми ІІ)

1

ІV.

Повторення і систематизація навчального матеріалу

-----

7 з резерву

1

V.

Резерв

7



Усього

51

51

6





































у/п

Дата проведення

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти

Зміст навчального матеріалу

Завдання під час дистанційного навчання

Дата виконання

І семестр

І. Паралельність прямих і площин у просторі (17 год)

Тема 1. Взаємне розміщення прямих у просторі (8 год.)

1


Учень/учениця:

називає основні поняття стереометрії;

розрізняє означувані та не означувані поняття, аксіоми та теореми;

формулює аксіоми стереометрії та наслідки з них;

застосовує аксіоми стереометрії та наслідки з них до розв’язання нескладних задач;

класифікує за певними ознаками взаємне розміщення прямих, прямих і площин, площин у просторі за кількістю їх спільних точок;

встановлює паралельність прямих, прямої та площини, двох площин;

з’ясовує, чи є дві прямі мимобіжними;

зображає фігури у просторі;

застосовує відношення паралельності між прямими і площинами у просторі до опису відношень між об’єктами навколишнього світу.

Основні поняття стереометрії. Аксіоми стереометрії



2


Наслідки з аксіом стереометрії. Взаємне розміщення прямих у просторі



3


Властивості паралельних прямих. Ознаки паралельних і мимобіжних прямих



4


Взаємне розміщення прямих та площин у просторі



5


Розв’язування вправ



6


Розв’язування вправ



7


Контрольна робота № 1



8


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



Тема 2. Паралельність площин у просторі (9 год)

9


Учень/учениця:

називає основні поняття стереометрії;

розрізняє означувані та не означувані поняття, аксіоми та теореми;

формулює аксіоми стереометрії та наслідки з них;

застосовує аксіоми стереометрії та наслідки з них до розв’язання нескладних задач;

класифікує за певними ознаками взаємне розміщення прямих, прямих і площин, площин у просторі за кількістю їх спільних точок;

встановлює паралельність прямих, прямої та площини, двох площин;

з’ясовує, чи є дві прямі мимобіжними;

зображає фігури у просторі;

застосовує відношення паралельності між прямими і площинами у просторі до опису відношень між об’єктами навколишнього світу.

Взаємне розміщення двох площин. Ознака паралельності площин



10


Властивості паралельних площин



11


Властивості паралельних площин



12


Паралельне проектування та його властивості



13


Зображення фігур у стереометрії



14


Розв’язування вправ



15


Розв’язування вправ



16


Контрольна робота № 2



17


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



ІІ. Перпендикулярність прямих і площин у просторі (15 год – 2 год. в тему ІІІ)

Тема 3. Перпендикулярність прямих і площин (8 год)

18


Учень/учениця:

встановлює та обґрунтовує перпендикулярність прямих, прямої та площини;

формулює теорему про три перпендикуляри;

застосовує відношення між прямими і площинами у просторі,


Перпендикулярність прямої і площини. Ознаки перпендикулярності прямої і площини



19


Поняття перпендикуляра, похилої та її проекції на площину. Теорема про три перпендикуляри



20


Розв’язування вправ



21


Залежність між паралельністю і перпендикулярністю прямих і площин



22


Перпендикулярність площин. Ознака перпендикулярності площин. Властивості перпендикулярних площин



23


Ортогональне проектування



24


Розв’язування вправ



25


Контрольна робота № 3



Тема 4. Відстані та кути у просторі (7 год)

26


Учень/учениця:

встановлює та обґрунтовує двох площин;

формулює означення кута між прямими, прямою та площиною, площинами;

застосовує відношення між прямими і площинами у просторі, відстані і кути у просторі до опису об’єктів навколишнього світу;

розв’язує задачі на знаходження відстаней та кутів в просторі, зокрема практичного місту.

Аналіз контрольної роботи. Відстань від точки до прямої. Відстань від точки до прямої



27


Відстань від прямої до площини. Відстань між площинами



28


Кути у просторі: кут між прямими у просторі, кут між прямою і площиною



29


Кут між площинами. Двогранний кут



30


Розв’язування вправ



31


Контрольна робота № 4 (за І семестр)



32


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



ІІ семестр

ІІІ. Координати і вектори (10 год. + 2 години з теми ІІ)

Тема 5. Вектори та координати (12 год)

33


Учень/учениця:

користується аналогією між векторами і координатами на площині й у просторі;

усвідомлює важливість векторно-координатного методу в математиці;

виконує операції над векторами;

застосовує вектори для моделювання і обчислення геометричних і фізичних величин;

знаходить відстань між двома точками, координати середини відрізка, координати точок симетричних відносно початку координат та координатних площин;

використовує координати у просторі для вимірювання відстаней, кутів;


Прямокутна система координат у просторі. Відстань між точками.



34


Координати середини відрізка



35


Розв’язування вправ



36


Вектори у просторі. Рівність векторів. Колінеарність вектори



37


Додавання і віднімання векторів. Множення вектора на число. Властивості дій над векторами



38


Розв’язування вправ



39


Кут між векторами. Скалярний добуток векторів



40


Кут між векторами. Скалярний добуток векторів



41


Розв’язування вправ



42


Розв’язування вправ



43


Контрольна робота № 5



44


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



ІV. Повторення і систематизація навчального матеріалу (7 год. з резерву)

Тема 6. Повторення і систематизація навчального матеріалу ( 7 год)

45



Паралельність і перпендикулярність прямих і площин у просторі



46


Відстані та кути у просторі



47


Координати і вектори



48


Розв’язування вправ



49


Розв’язування вправ



50


Контрольна робота № 6 (підсумкова)



51


Аналіз контрольної роботи. Підсумкове повторення та річне оцінювання





Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.