Календарно-тематичне планування з інформатики у 3 класі

Інформатика

Для кого: 3 Клас

03.08.2018

5179

340

0

Опис документу:
Планування орієнтовано на підручник "Сходинки до інформатики. 3 клас" : підруч. для загальноосвітніх навч. закладів / М. М. Корнієнко, С. М. Крамаровська, І. Т. Зарецька. – Х. : Видавництво «Ранок», 2013. – 160 с. : іл.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Інформатика (Сходинки до інформатики)

Сходинки до інформатики. 3 клас : підруч. для загальноосвітніх навч. закладів / М. М. Корнієнко, С. М. Крамаровська, І. Т. Зарецька. – Х. : Видавництво «Ранок», 2013. – 160 с. : іл.

І семестр

15 уроків (1 година на тиждень)

з/п

Тема уроку

Дата

Повторення навчального матеріалу за 2 клас. Інформаційні процеси і комп’ютер

1.

Початкові навички роботи з комп’ютером.

2.

Алгоритми та програми.

3.

Які є способи подання повідомлень. Що таке носії повідомлень.

4.

Що таке символи. Як кодувати символи.

Що таке дані. Як кодувати дані в комп’ютері.

5.

Як комп’ютер зберігає та опрацьовує дані.

Файли та папки. Вікна та операції над вікнами

6.

Що таке файл.

Що таке папка.

7.

Що таке вікно. Як працювати з вікнами.

8.

Які бувають меню. Як запустити програму на виконання.

Пошук даних в Інтернеті

9.

Що таке комп’ютерна мережа.

10.

Що таке Інтернет.

11.

Що таке веб-сторінки, веб-сайти та як їх переглядати.

12.

Що таке гіперпосилання.

13.

Як знайти дані в Інтернеті.

14.

Що таке авторське право. Які правила безпечної роботи в Інтернеті.

15.

Підсумковий урок за І семестр

ІІ семестр

15 уроків (1 година на тиждень)

з/п

Тема уроку

Дата

Корекція

Робота з презентаціями

16.

Що таке комп’ютерна презентація.

17.

Що таке редактор презентацій.

18.

Як працювати з комп’ютерною презентацією.

19.

Як працювати з текстовими об’єктами.

20.

Як працювати з графічними об’єктами.

21.

Як створювати графічні об’єкти презентацій.

22.

Як створювати презентацію-фотоальбом.

Алгоритми і виконавці

23.

Що таке команди, алгоритми та їх виконавці.

24.

Коли є неможливим виконання алгоритму.

Як подають алгоритми.

Як працювати в середовищі програмування Скретч

Як створювати програми в середовищі програмування Скретч.

Створення проектів

Що таке проект.

Як підготувати матеріали до проекту.

Як підготуватися до захисту проекту.

Як презентувати і оцінювати проект.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.