Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Календарно-тематичне планування з фізики 11 клас на 2021-2022 н.р.

Фізика

Для кого: 11 Клас

07.08.2021

467

69

2

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з фізики 11 клас на 2021-2022 н.р. розроблено за навчальною програмою для закладів середньої освіти "Фізика", розроблено авторським колективом під керівництвом Локтєва В. М. (рівень стандарту)
Перегляд
матеріалу
Отримати код

«ПОГОДЖЕНО»

заступник директора з нвр

_________ ___________________

«____»__________ 2021 р.


«ЗАТВЕРДЖЕНО»

Директор____________________

_________ __________________

«_____»___________ 2021 р.










Календарно-тематичне планування

з фізики

для учнів 11 класу

на 2021 – 2022 н.р.

вчителя фізики

______________________________________



Обговорено на засіданні МО

_____________________________________________________________

Протокол № _______ від _________________________

Голова МО _______________________________________













Перелік програм відповідно до яких складено

календарно-тематичне планування



Предмет

Клас

Назва навчальної програми, автори

Видавництво, рік видання

Документ, яким затверджено програму

Фізика

10-11

Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Фізика. 10–11 класи» (колектив авторів) під керівництвом Локтєва В. М.

Сайт МОН




































11 КЛАС

Усього 105 годин

3 год на тиждень, у І семестрі – 48 год, у ІІ семестрі – 57 год

п/п

Назва теми

К-ть годин за програмою

К-ть годин фактично

К-ть контрольних робіт

І.

Електродинаміка

43 + 2 год. НП

45

3

ІІ.

Електромагнітні коливання та хвилі

16 + 1 год. НП

17

2

ІІІ.

Оптика

25 + 1 год. НП

26

3

ІV.

Атомна та ядерна фізика

13 + 1 год. НП

14

1

V.

Узагальнення та повторення навчального матеріалу на основні досягнення фізики та технологій

-------

3


VІІ.

Резерв

3



Усього

105

105

9



* НП – навчальний проект



Мінімальна кількість експериментальних (лабораторного практикуму, фронтальних лабораторних, практичних,) робіт з фізики, яку повинні виконати учні протягом семестру:

Рівень стандарту

І семестр

ІІ Семестр

10 клас

4

4

Разом

8



















у/п

Дата проведення

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти

Зміст навчального матеріалу

Завдання під час дистанційного навчання

Дата виконання

І семестр

І. Електродинаміка (43 год. + 2 год. НП)

Тема 1. Електродинаміка (45 год.)

1


Знаннєвий компонент

Оперує поняттями та термінами: електричний струм, джерело струму, закон Ома, шунт, додатковий опір, робота та потужність струму, вільні носії заряду, надпровідність, електроліз, закони електролізу, термоелектронна емісія, електронно-дірковий перехід, магнітне поле, індукція магнітного поля, сила Ампера, сила Лоренца; діа-, пара- і феромагнетики; електромагнітна індукція, правило Ленца, самоіндукція, індуктивність, закон електромагнітної індукції, вихрове електричне поле, вихрові струми, енергія магнітного поля.

Діяльнісний компонент

Розв’язує задачі на застосування знань про постійний струм, електричне та магнітне поле, закону Ома для повного кола, закону Джоуля—Ленца, формули сил Ампера та сили Лоренца, правило Ленца, закон електромагнітної індукції, на застосування індуктивності, на обчислення енергії магнітного поля, на рух заряджених частинок у однорідному магнітному полі. Складає прості електричні кола; вимірює силу струму, напругу, опір, ЕРС. Дотримується правил безпеки при застосуванні електричних пристроїв.

Ціннісний компонент

Оцінює результати застосування законів електро-магнетизму в техніці, медицині та побуті, розуміє важливість вивчення цих законів.

Узагальнення та систематизація знань учнів за 10 клас



2


Узагальнення та систематизація знань учнів за 10 клас. Самостійна робота



3


Електричний струм. Електричне коло. Джерела та споживачі електричного струму. Електрорушійна сила. Закон Ома для повного кола

Тематика навчальних проєктів



4


Розв’язування задач



5


Інструктаж з БЖД. Л. Р. № 1 «Вимірювання електрорушійної сили та внутрішнього опору джерела струму»



6


Електричні кола з послідовним та паралельним з’єднанням провідників



7


Інструктаж з БЖД. Л. Р. № 2 «Перевірка законів послідовного і паралельного з’єднання провідників»



8


Вимірювання в електричних колах, шунти та додаткові опори



9


Інструктаж з БЖД. Л. Р. № 3 «Розширення меж вимірювання амперметра і вольтметра»



10


Робота і потужність електричного струму. Теплова дія струму. Безпека під час роботи з електричними пристроями



11


Розв’язування задач



12


Розв’язування задач



13


Контрольна робота № 1



14


Порівняльна характеристика різних середовищ, через які може протікати електричний струм



15


Електричний струм у металах. Залежність питомого опору від температури. Надпровідність



16


Інструктаж з БЖД. Л. Р. № 4 «Визначення температурного коефіцієнта опору металу»



17


Електричний струм у розчинах і розплавах електролітів. Електроліз і його закони



18


Розв’язування задач



19


Газові розряди та їхнє застосування. Плазма



20


Електричний струм у вакуумі. Термоелектронна емісія



21


Принцип дії електронно-вакуумних приладів на прикладі вакуумного діоду



22


Електропровідність надпровідників і її залежність від зовнішніх факторів. Власна і домішкова провідність напівпровідників



23


Електронно-дірковий перехід. Напівпровідниковий діод. В. Є. Лашкарьов – перший дослідник р-п переходу



24


Напівпровідникові технології та елементна база сучасної обчислювальної техніки. Застосування електричного струму в різних середовищах у техніці



25


Розв’язування задач



26


Контрольна робота № 2



27


Магнітна взаємодія та магнітне поле



28


Індукція магнітного поля



29


Магнітний момент рамки зі струмом. Дія магнітного поля на рамку зі струмом. Магнітне поле соленоїда



30


Дія магнітного поля на провідник зі струмом. Сила Ампера



31


Дія магнітного поля на рухомі заряджені частинки. Сила Лоренца



32


Розв’язування задач



33


Застосування дії магнітного поля на рамку зі струмом в електровимірювальних приладах та електродвигунах



34


Магнітні властивості речовини і їхня залежність від температури



35


Розв’язування задач



36


Електромагнітна індукція. Досліди М. Фарадея. Напрям індукційного струму



37


Закон електромагнітної індукції



38


Самоіндукція. Електрорушійна сила самоіндукції. Індуктивність



39


Інструктаж з БЖД. Л. Р. № 5 «Вимірювання індуктивності котушки»



40


Вихрове електричне поле. Вихрові струми. Енергія магнітного поля котушки зі струмом



41


Взаємозв’язок електромагнітного та магнітного полів як прояв існування електромагнітного поля



42


Розв’язування задач



43


Контрольна робота № 3 (за І семестр)



44


Захист навчальних проєктів



45


Захист навчальних проєктів



ІІ. Електромагнітні коливання (16 год. + 1 год. НП)

Тема 2. Електромагнітні коливання (17 год.)

46


Знаннєвий компонент

Оперує основними поняттями та термінами: коливальний контур, вільні та вимушені електромагнітні коливання, формула Томсона, діючі значення напруги та сили струму; активний, ємнісний, індуктивний опори; робота та потужність змінного струму, трансформатор, модуляція, принципи радіотелефонного зв’язку.

Вільні електромагнітні коливання. Коливальний контур



47


Гармонічні електромагнітні коливання. Рівняння електромагнітних гармонічних коливань



48


Перетворення енергії в коливальному контурі. Вимушені коливання



ІІ семестр

49


Діяльнісний компонент

Розв’язує задачі на застосування формули Томсона, діючих значень сили струму та напруги, коефіцієнта трансформації. Пояснює утворення електромагнітних хвиль і принципи радіотелефонного зв’язку.

Ціннісний компонент

Виявляє ставлення та пояснює застосування вільних електромагнітних коливань, змінного струму та радіохвиль у сучасній техніці; оцінює проблеми сучасної енергетики, зокрема пов’язані з передаванням електроенергії на великі відстані

Змінний струм. Конденсатор і котушка в колі змінного струму



50


Робота і потужність змінного струму. Діючі значення напруги та сили струму



51


Трансформатор. Виробництво, передача та використання енергії електричного струму



52


Розв’язування задач



53


Розв’язування задач



54


Контрольна робота № 4



55


Швидкість поширення, довжина й частота електромагнітної хвилі



56


Утворення і поширення електромагнітних хвиль



57


Шкала електромагнітних хвиль. Властивості електромагнітних хвиль різних діапазонів частот



58


Принцип радіотелефонного зв’язку



59


Радіомовлення і телебачення



60


Розв’язування задач



61


Контрольна робота № 5



62


Захист навчальних проектів



ІІІ. Оптика (25 год. + 1 год. НП)

Тема 3. Оптика (26 год.)

63


Знаннєвий компонент

Оперує основними поняттями геометричної оптики: світловий промінь, закони відбивання та заломлення, показник заломлення, повне відбивання, рефракція зображення, лінзи. Оперує поняттями хвильової та квантової оптики: когерентність, інтерференція та дифракція світла, принцип Гюйгенса—Френеля, дифракційні ґратки, спектроскоп, квант, фотон, стала Планка, фотоефект, закони фотоефекту, рівняння Ейнштейна для фотоефекту, рентгенівське випромінювання, шкала електромагнітних хвиль, корпускулярно-хвильовий дуалізм світла.

Діяльнісний компонент

Розв’язує задачі на застосування законів геометричної оптики, на розрахунки оптичних систем, на зв’язок довжини та частоти світлової хвилі, умови інтерференційних максимумів і мінімумів, на застосування формули дифракційних ґраток, рівняння Ейнштейна для фотоефекту. Користується оптичними приладами, вимірює довжину світлової хвилі.

Ціннісний компонент

Пояснює роль і принципи застосування оптичних приладів у сучасній техніці та медицині, розуміє єдність законів, що описують світлові хвилі та інші електромагнітні випромінювання


Розвиток уявлень про природу світла. Світло як електромагнітна хвиля. Поширення, поглинання і розсіювання світла.

Тематика навчальних проєктів



64


Геометрична оптика як граничний випадок хвильової. Закони геометричної оптики. Показник заломлення, його зв'язок зі швидкістю світла в середовищі



65


Розв’язування задач пов’язаних із відбиванням та заломленням світла



66


Рефракція та міражі. Отримання зображень



67


Лінзи, оптичні системи та оптичні прилади



68


Розв’язування задач



69


Інструктаж з БЖД. Л.Р. № 6 «Визначення фокусної відстані та оптичної сили розсіювальної лінзи»



70


Розв’язування задач



71


Контрольна робота № 6



72


Когерентність світлових хвиль. Інтерференція світла



73


Дифракція світла. Дифракційні гатки



74


Інструктаж з БЖД. Л. Р. № 7 «Спостереження інтерференції та дифракції світла»



75


Інструктаж з БЖД. Л, Р. № 8 «Визначення довжини світлової хвилі»



76


Поляризація і дисперсія світла. Неперервний спектр світла. спектроскоп



77


Розв’язування задач



78


Розв’язування задач



79


Контрольна робота № 7



80


Квантові властивості світла. Формула М. Планка. Світлові кванти



81


Фотоефект. Досліди О. Столєтова. Закони фотоефекту



82


Розв’язування задач



83


Застосування фотоефекту. Фоторезистори, фотоелементи, сонячні батареї



84


Рентгенівське випромінювання. Роботи І Полюя. Фотохімічна дія світла



85


Корпускулярно-хвильовий дуалізм світла



86


Розв’язування задач



87


Контрольна робота № 8



88


Захист навчальних проєктів



ІV. Атомна та ядерна фізика (13 год. + 1 год. НП)

Тема 4 . Атомна та ядерна фізика ( 14 год.)

89


Знаннєвий компонент

Оперує поняттями та термінами: планетарна модель атома, квантові постулати Бора, енергетичні рівні атомів, лазери, корпускулярно-хвильовий дуалізм, лінійчаті спектри, спектральний аналіз, енергія зв’язку атомного ядра, дефект мас, радіоактивність, закон радіоактивного розпаду, період піврозпаду, ланцюгова реакція поділу ядер, ядерний реактор, елементарні частинки.

Діяльнісний компонент

Розв’язує задачі на застосування квантових постулатів Бора, формули де Бройля, на енергію зв’язку атомних ядер і дефект мас. Вміє користуватися дозиметром.

Ціннісний компонент

Аналізує явища, що свідчать про складну структуру атомів і атомних ядер, висловлює відношення до корпускулярно-хвильового дуалізму, до проблем сучасної ядерної енергетики; пояснює методи захисту від радіоактивного випромінювання.


Досліди Резерфорда. Планетарна модель атома. Квантові постулати Бора. Енергетичні рівні атома



90


Гіпотеза де Бройля. Корпускулярно-хвильовий дуалізм як загальна властивість матерії



91


Випромінювання та поглинання світла атомами. Лінійчасті спектри. Спектральний аналіз



92


Принцип дії лазера



93


Атомне ядро. Ядерні сили та їх особливості. Стійкість ядер. Енергія зв’язку атомного ядра. Дефект мас



94


Радіоактивність. Види радіоактивного розпаду. Отримання та застосування радіонуклідів



95


Інструктаж з БЖД. Л. Р. № 9 «Моделювання радіоактивного розпаду»



96


Методи реєстрації іонізуючого випромінювання



97


Способи вивільнення ядерної енергії. Ядерні реакції. Ланцюгова реакція поділу ядер. Термоядерні реакції



98


Елементарні частинки, їх класифікація. Поняття фундаментальних взаємодій



99


Інструктаж з БЖД. Л. Р. № 10 «Дослідження треків заряджених частинок за фотографіями»



100


Розв’язування задач



101


Контрольна робота № 9 (підсумкова)



102


Захист навчальних проєктів



V. Узагальнення та повторення навчального матеріалу на основі досягнень фізики та технологій (3 год. з резерву)

Тема 5. Узагальнення та повторення навчального матеріалу на основі досягнень фізики та технологій (3 год.)

103


Знаннєвий компонент

Оперує поняттями з різних розділів фізики для пояснення фізичних основ дії одного з названих досягнень сучасних технологій.

Діяльнісний компонент

Демонструє вміння застосовувати переваги досягнень сучасних технологій.

Ціннісний компонент

Пояснює перспективи подальшого розвитку технологій на основі досягнень сучасної фізики.

Принцип роботи цифрового фотоапарату



104


Мобільний зв'язок та GPS навігація



105


Рідкокристалічні дисплеї





Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.