Календарно-тематичне планування з англійської мови 5-9 клас І семестр (друга іноземна мова) за підручником Пахомова (5 клас)/Морська, Кучма

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з англійської мови 5-9 клас І семестр (друга іноземна мова) за підручником Пахомова (5 клас)/Морська, Кучма. Розроблено згідно нової програми. включає в себе змістові лінії.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

уроку, дата

Сфери (тематика) спілкування

Areas (topics) of communication

Мовленнєва компетенція

Speech competence

Мовна компетенція

Language competence

Мовлення

Аудіювання

Читання

Письмо

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров`я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Домашнє завдання

Мовленнєві функції

Functions

Приклади функціональ-них показників

Functional exponents

Лексика

Vocabulary

Граматика Grammar

Фонетика Phonetics

Діало-

гічне

мовлення

Монологічне мовлення

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

1.

Сім`я. Робочий день. The Present Perfect Tense.

Вміти утв. р-ня в теп. док. часі

Have/has+ III форма дієслова

The Present Perfect Tense.

Інтонація розповідного речення.

1 p.4

4 p.6

6 p.6

2-3 p.4-5

5 p.6

7 p.6

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. Розподіл обов’язків у сімї.

Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни.

Розуміння цінності праці та працелюбності.

8 p.6

The Present Perfect Tense.

2.

Їжа і напої. Одяг.

Reflexive pronouns.

Розповідати та відповідати на питання.

She can…

They can`t…

A bread, a butter, a ham…

Reflexive pronouns.

p.8

1 p.7

2 p.7

4 p.8

5 p.7

3 p.8

Пояснює вибір одягу залежно від погоди.

Співв потреб з можл. сімейного бюджету.

7 p.8

3.

Вільний час.

Розповідати про свій вільний час.

When I have a rest time I … .

Walking the dog, gardening

Would, used to

2 p.9

7 p.10

1 p.9

4 p.9

3 p.9

5-6 p.10

Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинкую

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.

8 p.10

4.

Погода. Природа.

Описувати погоду та природу.

Present Perfect

6 p.12

5 p.12

3 p.11

1-2 p.11

4 p.11

Розглядає природу як цілісну систему.

Робить повідомлення про складні погодні умови.

7 p.12

5.

Британські острови та Україна. Рідне місто/село. The Past Perfect Tense.

Вести бесіду по темі уроку.

Had+ III форма дієслова.

The Past Perfect Tense.

6-7 p.15

2 p.13

1 p.13

2 p.13-14

5 p.15

Описує види екотуризму.

Порівнює Київ з іншими євро. державами

Визначає орієнтовану вартість перебування в крраїні виуч. мови

4 p.14

8 p.15

6.

Канікули та традиції. Моя школа.

Обговорення теми .

Easter, Christmas

Past Perfect/

Simple

Інтонація в розповідному р-ні

1,2 p.18

4 p.17

2,3

p.16

1 p.16

3-5 p.18-19

Порівн.свята та традиції в різн. країн

Впорядкувати власний робоч. день

5 p.17

6-7 p.19

уроку, дата

Сфери (тематика) спілкування

Areas (topics) of communication

Мовленнєва компетенція

Speech competence

Мовна компетенція

Language competence

Мовлення

Аудіювання

Читання

Письмо

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров`я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Домашнє завдання

Мовленнєві функції

Functions

Приклади функціональ-них показників

Functional exponents

Лексика

Vocabulary

Граматика Grammar

Фонетика Phonetics

Діало-

гічне

мовлення

Монологічне мовлення

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

7.

Автобіографія.

Prepositions os time.

Розповідати автобіографію

Let me introduce myself

Autobiography, an account….

Prepositions os time.

5 p.21

7 p.21

4 p.21

1 p.20

3 p.21

Наводить приклади свого внеску в життя громади.

Демонструє необхідність впливу звичок на стан здоровя

6 p.21

8.

Дитинство. Present, Past, Future Simple.

Розповідати про своє дитинство.

When I was a child I … .

To include, to recollect, to define …

Present, Past, Future Simple

p.23

2 p.22

4 p.25

1 p.22

3 p.23

4 p.23

1 p.24

5-6 p.23

2-3 p.24-25

Пояснює вибір особистих символів.

Розуміння цінності праці та працелюбності.

7 p.23

5p.25

9.

Автобіографія. Сім`я.

Презентація своєї сім`ї.

Let me introduce my family.

View, shape, inspire …

p.27

2 p.26

1,3 p.26-27

4,8 p.27

8 p.27

5,6 p.27

Планує траєкторію власного життя.

7 p.27

10.

Моя сім`я.

Презентація своєї сім`ї.

Let me introduce my family.

Інтонація розповідного р-ня

3 p.28

1 p.30

4 p.28

1,2 p.28

2-6 p.30

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. Розподіл обов’язків у сімї.

Розповідає про доцільне викор. кишенькових грошей

5-6 p.28

7 p.30

11.

Автобіографія.

4 p.35

2-4 p.31

3-4 p.35

1 p.31

3 p.32

1,4,5 p.32-34

2 p.32

1-2 p.35

Формулює особисті ціннісні пріоритети.

Правила безпеки он-лайн спілкування.

5-6 p.31

7 p.34

5 p.35

12.

Контрольна робота.

13.

Домашнє читання. Вивчення нових ЛО.

уроку, дата

Сфери (тематика) спілкування

Areas (topics) of communication

Мовленнєва компетенція

Speech competence

Мовна компетенція

Language competence

Мовлення

Аудіювання

Читання

Письмо

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров`я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Домашнє завдання

Мовленнєві функції

Functions

Приклади функціональ-них показників

Functional exponents

Лексика

Vocabulary

Граматика Grammar

Фонетика Phonetics

Діало-

гічне

мовлення

Монологічне мовлення

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

14.

В театрі. Вживання may i might у реченнях.

Вести бесіду на тему театр

may, might

Вживання may i might у реченнях.

Інтонація розповідного речення.

4 p.39

1,3 p.34

2p.39

3 p.40

1,4,5, p.40-41

Пояснює правила поведінки у закладах культури.

5p.39

7 p.41

15.

Візит до театру. Вибір вистави.

Вчитися виражати моральний обов`язок, пораду, рекомендацію

You should to … .

You ought to … .

Should, ought to

Should, ought to

4 p.42

1 p.44

1 p.42

4 p.44

3 p.42

2 p.42

5 p.43

2 p.44

6 p.43

3 p.44

Обговорює можливість замовлення квитків онлайн.

7 p.43

5-6 p.44

16.

Кінотеатр. Вивчення нових ЛО.

Вести бесіду на тему кінотеатр.

You should to … .

You ought to … .

Feature film, horror film…

Should, ought to

p.45

3 p.45

2 p.45

1 p.45

4 p.46

Пояснює правила поведінки у закладах культури.

5 p.46

17.

Мій улюблений фільм. Читання. Повторення вивчених ЛО.

Розповідати про улюблений фільм.

My favourite film is … .

I like it because … .

p.45

p.45

3 p.47

3 p.49

4 p.49

2 p.47

5 p.48

1 p.47

4 p.48

1 p.49

2 p.49

Project work 6 p.48

18.

Мультфільми. Роль театру і кіно у нашому житті.

Узагальнення теми кіно та театр.

p.38-51

1-2 p.51

6 p.51

3-4 p.50

1 p.50

4 p.51

2 p.50

5 p.51

3 p.51

Обговорює можливість замовлення квитків онлайн.

5 p.50

p.52-53

19.

Контрольна робота.

уроку, дата

Сфери (тематика) спілкування

Areas (topics) of communication

Мовленнєва компетенція

Speech competence

Мовна компетенція

Language competence

Мовлення

Аудіювання

Читання

Письмо

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров`я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Домашнє завдання

Мовленнєві функції

Functions

Приклади функціональ-них показників

Functional exponents

Лексика

Vocabulary

Граматика Grammar

Фонетика Phonetics

Діало-

гічне

мовлення

Монологічне мовлення

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

20.

Жанрові види літератури.

Вивчення нових ЛО.

Ознайомитися із жанрами літератури

An article, a thriller, to be a big hit … .

p.54

6 p.55

1 p.54

5 p.55

3 p.55

4 p.55

Обговорює розмаїття літературної спадщини.

7 p.55

21.

Улюблена книга. Читання. Вивчення нових ЛО.

Обговорення улюбленої киги..

What`s your favourite book? Who is the author?...

A romance, a novel …

p.56

4 p.56

1 p.56

2 p.56

5 p.57

3 p.56

6 p.57

7-8 p.57

22.

Роль книги в нашому житті.

Визначення ролі книги у житті людини.

1 p.60

1 p.58

5 p.59

5 p.61

2 p.58

4 p.59

1-2 p.60

3 p.59

3-4 p.60-61

Обговорює розмаїття літературної спадщини.

6 p.59

6p.61

23.

Вільям Шекспір та Джек Лондон – відомі люди і світовій літературі.

Ознайомлення з видатними літераторами.

1 p.62

Negative Pronouns

1 p.62

5 p.63

2 p.64

4-5 p.65

2 p.62

4

p.63

1,3 p.64

Обговорює розмаїття літературної спадщини.

6 p.63

6 p.65

24.

Тарас Шевченко- легенда української літератури.

Indefinite Pronouns

4 p.66

2 p.68

5 p.69

2 p.66 4 p.69

1 p.68

3 p.66

1 p.66

5 p.67

6 p.67

3 p.69

Обговорює розмаїття літературної спадщини.

Project work

7 p.67

6 p.69

уроку, дата

Сфери (тематика) спілкування

Areas (topics) of communication

Мовленнєва компетенція

Speech competence

Мовна компетенція

Language competence

Мовлення

Аудіювання

Читання

Письмо

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров`я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Домашнє завдання

Мовленнєві функції

Functions

Приклади функціональ-них показників

Functional exponents

Лексика

Vocabulary

Граматика Grammar

Фонетика Phonetics

Діало-

гічне

мовлення

Монологічне мовлення

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

25.

Бібліотека. Говоріння. Вивчення нових ЛО.

Вивчення нових ЛО.

To select, to provide, to deliver …

p.70

1 p.70

5p.71

3,5 p.70

Обговорює розмаїття літературної спадщини.

6 p.71

26.

Контроль навичок аудіювання.

27.

Тиждень книги. Читання. Вивчення нових ЛО.

Вивчення нових ЛО.

3 p.73

2 p.72

4 p.73

3 p.73

1 p.72

p.74-75

Repeat p.4-75

28.

Контроль навичок письма.

29.

Контроль навичок читання.

30.

Контроль навичок говоріння.

31.

Роль мистецтва в нашому житті.

6 p.73

7 p.73

5 p.73

p.161

Обговорює розмаїття літературної спадщини.

p.162

32.

Читання. Повторення вивчених ЛО.

p.161-162

2 p.162

3-4 p.162

33.

Розвиток монологічного мовлення.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
0
6
дн.
2
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!