Календарно-тематичне планування з алгебри та геометрії для учнів 9 класу на 2021 – 2022 н.р.

Математика

Для кого: 9 Клас

06.07.2021

608

131

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з математики для 6 класу розроблено на основі Навчальної програми для загальноосвітніх навчальних закладів з математики 5-9 класи, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
Перегляд
матеріалу
Отримати код

«ПОГОДЖЕНО»

заступник директора з нвр

_________ ___________________

«____»__________ 2021 р.


«ЗАТВЕРДЖЕНО»

Директор____________________

_________ __________________

«_____»___________ 2021 р.










Календарно-тематичне планування

з алгебри та геометрії

для учнів 9 класу

на 2021 – 2022 н.р.

вчителя математики

______________________________________



Обговорено на засіданні МО

_____________________________________________________________

Протокол № _______ від _________________________

Голова МО _______________________________________













Перелік програм відповідно до яких складено

календарно-тематичне планування



Предмет

Клас

Назва навчальної програми, автори

Видавництво, рік видання

Документ, яким затверджено програму

Математика,

Алгебра,

Геометрія

5-9

Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Математика. 5–9 класи» (колектив авторів)   

Сайт МОН, 2017

Наказ МОН від 

07 червня 2017 року 

№ 804
































































9 КЛАС

Алгебра

Усього 70 год

2 год на тиждень, у І семестрі – 32 год, у ІІ семестрі – 38 год

п/п

Назва теми

К-ть годин за програмою

К-ть годин фактично

К-ть контрольних робіт

І.

Повторення за 8 клас. Вхідне діагностичне оцінювання

-----

5 (5 з резерву)

1

ІІ.

Нерівності

14

14

1

ІІІ.

Квадратична функція

20

20

2

ІV.

Числові послідовності

10

12 (2 год з резерву)

1

V.

Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики

8

8


VI.

Повторення і систематизація навчального матеріалу

----

11 год з резерву

1

VIІ.

Резерв

18



Усього

70

70

8



































у/п

Дата проведення

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти

Зміст навчального матеріалу

Завдання під час дистанційного навчання

Дата виконання

І семестр

І. Повторення за 8 клас. Вхідне діагностичне оцінювання (5 год)

Тема 1. Повторення за 8 клас. Вхідне діагностичне оцінювання (5 год)

1



Раціональні вирази



2


Квадратні корені. Дійсні числа



3


Квадратні корені



4


Контрольна робота № 1



5


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



ІІ. Нерівності (14 год)

Тема 2. Нерівності (14 год)

6


Учень/учениця:

наводить приклади: числових нерівностей; нерівностей зі змінними; лінійних нерівностей з однією змінною; подвійних нерівностей;

пояснює що таке об’єднання та перетин числових проміжків;

формулює: властивості числових нерівностей, властивості нерівностей зі змінною; означення: розв’язку лінійної нерівності з однією змінною, рівносильних нерівностей;

обґрунтовує властивості числових нерівностей;

зображує на координатній прямій: об’єднання та перетин числових проміжків, задані нерівностями числові проміжки; виконує обернене завдання;

записує розв’язки нерівностей та їх систем у вигляді об’єднання числових проміжків або у вигляді відповідних нерівностей;

розв’язує: лінійні нерівності з однією змінною; системи лінійних нерівностей з однією змінною

Числові нерівності



7


Властивості числових нерівностей



8


Додавання і множення числових нерівностей. Оцінювання значень виразу



9


Розв’язування вправ



10


Розв’язування вправ



11


Нерівності з однією змінною. Рівносильні нерівності



12


Об’єднання та переріз множин. Числові проміжки



13


Лінійні нерівності з однією змінною



14


Розв’язування нерівностей з однією змінною



15


Розв’язування вправ



16


Системи нерівностей з однією змінною



17


Розв’язування вправ



18


Контрольна робота № 2



19


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



ІІІ. Квадратична функція (20 год)

Тема 3. Функція. Квадратична функція. Розв’язування квадратичних нерівностей (13 год)

20


Учень/учениця:

наводить приклади квадратичної функції;

обчислює значення функції в точці

пояснює перетворення графіків функції: f(x)→f(x)+а; f (x) →f (x); f(x) → kf(x), f (x) → – f(x); алгоритм побудови графіка квадратичної функції;

характеризує функцію за її графіком

розв’язує вправи, що передбачають: побудову графіка квадратичної функції; розв’язування квадратних нерівностей;

Функція. Область визначення, область значень, графік функції



21


Властивості функцій



22


Перетворення графіків функцій



23


Розв’язування вправ



24


Розв’язування вправ



25


Квадратична функція



26


Розв’язування вправ



27


Розв’язування вправ



28


Нерівність другого степеня з однією змінною



29


Розв’язування вправ



30


Розв’язування вправ



31


Контрольна робота № 3 (за І семестр)



32


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



ІІ семестр

Тема 4. Системи рівнянь другого степеня (7 год)

33


Учень/учениця:

розв’язує вправи, що передбачають: знаходження розв’язків систем двох рівнянь з двома змінними, з яких хоча б одне рівняння другого степеня; складання і розв’язування систем рівнянь з двома змінними як математичних моделей прикладних задач

Системи рівнянь з двома змінними



34


Розв’язування вправ



35


Розв’язування задач за допомогою систем рівнянь



36


Розв’язування задач за допомогою систем рівнянь



37


Розв’язування задач



38


Контрольна робота № 4



39


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



ІV. Числові послідовності (10 год. + 2 год)

Тема 5. Арифметична і геометрична прогресії (12 год)

40


Учень/учениця:

наводить приклади: числової послідовності; арифметичної та геометричної прогресій;

формулює означення і властивості арифметичної та геометричної прогресій;

записує і пояснює: формули: n-го члена арифметичної та геометричної прогресій, суми перших n членів цих прогресій; властивості арифметичної та геометричної прогресій

розв’язує вправи, що передбачають: обчислення членів прогресії; задання прогресій за даними їх членами або співвідношеннями між ними; обчислення сум перших n членів арифметичної й геометричної прогресій; використання формул загальних членів і сум прогресій для знаходження невідомих елементів прогресій

Числові послідовності. Способи задання послідовностей



41


Арифметична прогресія та її властивості



42


Формула n-го члена арифметичної прогресії



43


Сума перших n членів арифметичної прогресії



44


Розв’язування вправ



45


Геометрична прогресія та її властивості



46


Формула n-го члена геометричної прогресії



47


Сума перших n членів геометричної прогресії



48


Розв’язування вправ



49


Розв’язування вправ



50


Контрольна робота № 5



51


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



V. Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики (8 год)

Тема 6. Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики (8 год)

52


Учень/учениця:

наводить приклади: випадкових подій, подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків, застосування правил комбінаторики

пояснює, що таке: частота випадкової події, ймовірність випадкової події

знаходить, відбирає і впорядковує інформацію з доступних джерел

розв’язує задачі, що передбачають:

використання комбінаторних правил суми та добутку; знаходження ймовірності випадкової події; обчислення частоти випадкової події; подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків

Основні правила комбінаторики



53


Випадкова подія. Частота ймовірність випадкової події



54


Випадкова подія. Частота ймовірність випадкової події



55


Початкові відомості про статистику. Способи подання даних та їхньої обробки



56


Початкові відомості про статистику. Способи подання даних та їхньої обробки



57


Розв’язування вправ



58


Контрольна робота № 6



59


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



VI. Повторення і систематизація навчального матеріалу (11 год. з резерву)

Тема 7. Повторення і систематизація навчального матеріалу (11 год)

60



Пропорції. Відсотки. Відсоткові розрахунки



61


Пропорції. Відсотки. Відсоткові розрахунки



62


Формули скороченого множення



63


Тотожні перетворення раціональних виразів



64


Тотожні перетворення раціональних виразів



65


Розв’язування текстових задач



66


Розв’язування вправ



67


Розв’язування вправ



68


Контрольна робота № 7



69


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



70


Підсумкове повторення та оцінювання за рік

































9 КЛАС

Геометрія

Усього 70 год

2 год на тиждень, у І семестрі – 32 год, у ІІ семестрі – 38 год

п/п

Назва теми

К-ть годин за програмою

К-ть годин фактично

К-ть контрольних робіт

І.

Повторення за 8 клас. Вхідне діагностичне оцінювання

-----

5 (5 з резерву)

1

ІІ.

Координати на площині

8

8

1

ІІІ.

Вектори на площині

12

12

1

ІV.

Розв’язування трикутників

10

15 (5 год. з резерву)

2

V.

Правильні многокутники

10

12 (2 год з резерву)

1

VI.

Геометричні перетворення

6

7 (1 год з резерву)

1

VIІ.

Повторення і систематизація навчального матеріалу

----

11 год з резерву

1

VIІІ

Резерв

24



Усього

70

70

8

































у/п

Дата проведення

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти

Зміст навчального матеріалу

Завдання під час дистанційного навчання

Дата виконання

І семестр

І. Повторення за 8 клас. Вхідне діагностичне оцінювання ( 5 год. з резерву)

Тема 1. Повторення за 8 клас. Вхідне діагностичне оцінювання (5 год.)

1


Учень/учениця:

розв’язує вправи, що передбачають: застосування ознак і властивостей чотирикутників, ознак подібності трикутників, розв’язує вправи про прямокутні трикутники, застосовує властивості многокутників та знаходить площі многокутників

Чотирикутники



2


Подібність трикутників. Розв’язування прямокутних трикутників



3


Многокутники. Площі многокутників



4


Контрольна робота № 1



5


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



ІІ. Координати на площині (8 год + 2 год з теми ІІІ)

Тема 2. Координати на площині (10 год)

6


Учень/учениця:

наводить приклади співвідношень, указаних у змісті;

пояснює: що таке синус, косинус, тангенс кутів від 0° до 180°; рівняння фігури; як можна задати на координатній площині: пряму; коло;

формулює теореми про:
відстань між двома точками; координати середини відрізка;

записуєта пояснює: формули координат середини відрізка, відстані між двома точками; рівняння кола, прямої;

зображує та знаходить на малюнках геометричну фігуру (пряму, коло) за її рівнянням у заданій системі координат;

обчислює: координати середини відрізка; відстань між двома точками, заданих своїми координатами;

доводить теорему про: відстань між двома точками; координати середини відрізка;

застосовує вивчені формули й рівняння фігур до розв’язування задач

Синус, косинус і тангенс кутів від 0° до 180°.



7


Тригонометричні тотожності



8


Прямокутна система координат на площині. Відстань між двома точками із заданими координатами



9


Координати середини відрізка



10


Розв’язування вправ



11


Поняття про рівні фігури . Рівняння кола



12


Рівняння прямої



13


Розв’язування вправ



14


Контрольна робота № 2



15


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



ІІІ. Вектори на площині (12 год – 2 год у тему ІІ)

Тема 3. Вектори на площині (10 год)

16


Учень/учениця:

наводитьприклади: рівних, протилежних, колінеарних векторів;

пояснює: що таке: вектор; модуль і напрям вектора; одиничний вектор; нуль-вектор; колінеарні вектори; протилежні вектори; координати вектора; сума і різниця векторів; добуток вектора на число; як задати вектор; як відкласти вектор від заданої точки; за якими правилами знаходять: суму векторів; добуток вектора на число;

формулює: означення: рівних векторів; скалярного добутку векторів; властивості:дій над векторами;

зображує і знаходить на малюнках: вектор; вектор, рівний або протилежний даному, колінеарний із даним, у т. ч. за його координатами; вектор, що дорівнює сумі (різниці) векторів, добутку вектора на число;

обчислює: координати вектора,суми (різниці) векторів, добутку вектора на число; довжину вектора, кут між двома векторами;

обґрунтовує:рівність, колінеарність векторів;

застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач

Вектор. Модуль і напрям вектора. Рівність векторів



17


Координати вектора



18


Дії над векторами



19


Дії над векторами



20


Розв’язування вправ



21


Множення вектора на число. Колінеарні вектори



22


Скалярний добуток векторів



23


Розв’язування вправ



24


Контрольна робота № 3



25


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



ІV. Розв’язування прямокутних трикутників (10 год. + 5 год. з резерву)

Тема 4. Розв’язування трикутників (7 год)

26


Учень/учениця:

пояснює,що означає «розв’язати трикутник»;

формулює теорему: косинусів; синусів;

зображує та знаходить на малюнках елементи трикутника, необхідні для обчислення його невідомих елементів;

обчислює: довжини невідомих сторін та градусні міри невідомих кутів трикутника;


Теорема косинусів та наслідки з неї



27


Теорема синусів



28


Розв’язування трикутників



29


Розв’язування вправ



30


Розв’язування вправ



31


Контрольна робота № 4 ( за І семестр)



32


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



ІІ семестр

Тема 5. Площа трикутника (8 год)

33


Учень/учениця:

записує та пояснює формули площі трикутника (Герона; за двома сторонами і кутом між ними);

обчислює: площі трикутників;

застосовує вивчені формули й властивості до розв’язування задач

Формули для знаходження площі трикутника



34


Формули для знаходження площі трикутника



35


Розв’язування вправ



36


Розв’язування вправ



37


Знаходження площі трикутника за радіусом вписаного і описаного кіл



38


Розв’язування вправ



39


Контрольна робота № 5



40


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



V. Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга (10 год. + 2 год. резерву)

Тема 6. Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга ( 12 год.)

41


Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

пояснює, що таке: дуга кола; довжина кола; площа круга; правильний многокутник (трикутник, чотирикутник, шестикутник), вписаний у коло та описаний навколо кола;

співвідносить з об'єктами навколишньої дійсності вказані у змісті фігури;

обчислює: радіус кола за стороною вписаного в нього правильного многокутника (трикутника, чотирикутника, шестикутника) і навпаки; радіус кола за стороною описаного навколо нього правильного многокутника (трикутника, чотирикутника, шестикутника) і навпаки; довжини кола і дуги кола; площі круга, сектора

будує; правильний трикутник, чотирикутник, шестикутник;

застосовує вивчені означення, властивості та формули до розв’язування задач

Правильні многокутники їх види та властивості.



42


Правильні многокутники їх види та властивості.



43


Формули радіусів вписаних і описаних кіл



44


Формули радіусів вписаних і описаних кіл



45


Побудова правильних многокутників



46


Розв’язування вправ



47


Довжина кола і дуги кола



48


Площа круга та його частин



49


Площа круга та його частин



50


Розв’язування вправ



51


Контрольна робота № 6



52


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



VІ. Геометричні перетворення (6 год. + 1 год. з резерву)

Тема 7. Геометричні перетворення (7 год)

53


Учень/учениця:

наводить приклади:·фігур та їх образів при геометричних переміщеннях, указаних у змісті; фігур, які мають центр симетрії, вісь симетрії; рівних фігур;

пояснює, що таке: переміщення (рух); образ фігури при геометричному переміщенні; фігура, симетрична даній відносно точки (прямої); симетрія відносно точки (прямої); паралельне перенесення; поворот; рівність фігур;

формулює:означення:рівних фігур; властивості: переміщення; симетрії відносно точки (прямої); паралельного перенесення; повороту;

зображує і знаходить на малюнках фігури, в які переходять дані фігури при різних видах переміщень;

обґрунтовує: симетричністьдвох фігур відносно точки (прямої); наявність у фігури центра (осі) симетрії; рівність фігур із застосуванням переміщень;

застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач

Поняття про перетворення фігур. Переміщення і його властивості. Рівні фігури



54


Симетрія відносно точки і прямої



55


Поворот



56


Паралельне перенесення



57


Розв’язування вправ



58


Контрольна робота № 7



59


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



VІІ. Повторення і систематизація навчального матеріалу за курс основної школи (11 год. з резерву)

Тема. 8 Повторення і систематизація навчального матеріалу за курс основної школи (11 год)

60



Трикутники



61


Трикутники



62


Чотирикутники



63


Чотирикутники



64


Декартові координати та вектори на площині



65


Знаходження площ многокутників



66


Розв’язування вправ



67


Розв’язування вправ



68


Контрольна робота № 8



69


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



70


Підсумкове повторення та оцінювання за рік





Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.