Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Figma – сучасний інструмент для створення якісних методичних матеріалів. Від ідеї до реалізації
»

Календарно-тематичне планування з алгебри та геометрії для учнів 8 класу на 2021 – 2022 н.р.

Математика

Для кого: 8 Клас

04.07.2021

559

150

3

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з математики для 6 класу розроблено на основі Навчальної програми для загальноосвітніх навчальних закладів з математики 5-9 класи, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
Перегляд
матеріалу
Отримати код

«ПОГОДЖЕНО»

заступник директора з нвр

_________ ___________________

«____»__________ 2021 р.


«ЗАТВЕРДЖЕНО»

Директор____________________

_________ __________________

«_____»___________ 2021 р.










Календарно-тематичне планування

з алгебри та геометрії

для учнів 8 класу

на 2021 – 2022 н.р.

вчителя математики

______________________________________



Обговорено на засіданні МО

_____________________________________________________________

Протокол № _______ від _________________________

Голова МО _______________________________________













Перелік програм відповідно до яких складено

календарно-тематичне планування



Предмет

Клас

Назва навчальної програми, автори

Видавництво, рік видання

Документ, яким затверджено програму

Математика,

Алгебра,

Геометрія

5-9

Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Математика. 5–9 класи» (колектив авторів)   

Сайт МОН, 2017

Наказ МОН від 

07 червня 2017 року 

№ 804
































































8 КЛАС

Алгебра

Усього 70 год

2 год на тиждень, у І семестрі – 32 год, у ІІ семестрі – 38 год

п/п

Назва теми

К-ть годин за програмою

К-ть годин фактично

К-ть контрольних робіт

І.

Повторення за 7 клас. Вхідне діагностичне оцінювання

-----

5 (5 з резерву)

1

ІІ.

Раціональні вирази

24

27 (3 год з резерву)

3

ІІІ.

Квадратні корені. Дійсні числа

10

12 (2 год з резерву)

1

ІV.

Квадратні рівняння

16

18(2 год з резерву)

2

V.

Повторення і систематизація навчального матеріалу

----

8 год з резерву

1

VI.

Резерв

20



Усього

70

70

8



































у/п

Дата проведення

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти

Зміст навчального матеріалу

Завдання під час дистанційного навчання

Дата виконання

І семестр

І. Повторення за 7 клас. Вхідне діагностичне оцінювання (5 год з резерву)

Тема 1. Повторення за 7 клас. Вхідне діагностичне оцінювання ( 5 год)

1


Учень/учениця:

Вміє застосовувати набуті знання у 7 класі для розв’язування вправ і задач: з цілими виразами, функціями, лінійними рівняннями та їх системами

Цілі вирази. Розв’язування вправ



2


Функції. Розв’язування вправ



3


Лінійні рівняння та їх системи. Розв’язування вправ



4


Контрольна робота № 1



5


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



ІІ. Раціональні вирази (24 год. + 3 год. з резерву)

Тема 2. Алгебраїчні дроби. Додавання і віднімання алгебраїчних дробів (9 год)

6


Учень/учениця:

наводить приклади: раціонального виразу;раціонального дробу;

розпізнає: цілі раціональні вирази; дробові раціональні вирази;

пояснює: як виконати скорочення дробу; як звести дріб до нового знаменника; як звести дроби до спільного знаменника;

формулює: основну властивість дробу; правила: додавання, віднімання раціональних дробів

розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; знаходження суми, різниці раціональних дробів


Поняття раціонального виразу. Тотожності



7


Основна властивість раціонального дробу. Скорочення дробів



8


Розв’язування вправ. Самостійна робота



9


Додавання і віднімання раціональних дробів з однаковими знаменниками



10


Додавання і віднімання раціональних дробів з різними знаменниками



11


Додавання і віднімання раціональних дробів з різними знаменниками



12


Розв’язування вправ



13


Контрольна робота № 2



14


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



Тема 3. Множення й ділення алгебраїчних дробів. Тотожні перетворення раціональних виразів (9 год)

15


Учень/учениця:

формулює: правила: множення і ділення раціональних дробів, піднесення раціонального дробу до степеня; умову рівності дробу нулю;

розв’язує вправи, що передбачають:

тотожні перетворення раціональних виразів; розв’язування рівнянь зі змінною в знаменнику дробу

Множення і ділення раціональних дробів



16


Розв’язування вправ



17


Піднесення раціональних дробів до степеня



18


Розв’язування вправ



19


Тотожні перетворення раціональних виразів



20


Тотожні перетворення раціональних виразів



21


Розв’язування вправ



22


Контрольна робота № 3



23


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



Тема 4. Раціональні рівняння. Степінь з цілим показником. Стандартний вигляд числа (9 год)

24


Учень/учениця:

наводить приклади: степеня із цілим показником;

пояснює: що таке стандартний вигляд числа;

формулює: властивості степеня з цілим показником;

означення: степеня з нульовим показником; степеня з цілим від’ємним показником;

описує властивості функції за її графіком;

розв’язує вправи, що передбачають: перетворення степенів з цілим показником; запис числа в стандартному вигляді; побудову графіка функції





Раціональні рівняння.

Рівносильні рівняння



25


Степінь з цілим від’ємним показником. Властивості степеня з цілим від’ємним показником



26


Степінь з цілим від’ємним показником. Властивості степеня з цілим від’ємним показником



27


Стандартний вигляд числа



28


Розв’язування вправ



29


Функція , її графік і властивості



30


Розв’язування вправ



31


Контрольна робота № 4 (за І семестр)



32


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



ІІ семестр

ІІІ. Квадратні корені. Дійсні числа (10 год + 2 год з резерву)

Тема 5. Квадратні корені. Дійсні числа (12 год)

33


Учень/учениця:

наводить приклади: раціональних чисел; ірраціональних чисел;

пояснює, що таке: раціональне число; ірраціональне число; дійсне число;

формулює: означення арифметичного квадратного кореня з числа; властивості арифметичного квадратного кореня;

характеризує: властивості функцій ,за їх графіками;

розв’язує вправи, що передбачають: застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв’язування рівнянь, порівняння значень виразів; перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу; побудову графіків функцій ;

Функція y = x2, її графік і властивості.



34


Квадратні корені. Арифметичний квадратний корінь



35


Властивості арифметичного квадратного кореня



36


Раціональні числа.

Ірраціональні числа. Дійсні числа.



37


Тотожні перетворення виразі, що містять квадратні корені



38


Розв’язування вправ



39


Винесення множника з-під знака кореня. Внесення множника під знак кореня



40


Звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу



41


Функція , її графік і властивості



42


Розв’язування вправ



43


Контрольна робота № 5



44


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



ІV. Квадратні рівняння (16 год. + 2 год. з резерву)

Тема 6. Квадратні рівняння. Формула коренів квадратного рівняння (8 год)

45


Учень/учениця:

наводить приклади: квадратних рівнянь;

формулює: означення квадратного рівняння; кореня квадратного рівняння; теорему Вієта; оберену теорему до теореми Вієта

записує: формулу коренів квадратного рівняння;

складає квадратне рівняння за умовою текстової задачі;

розв’язує вправи, що передбачають: знаходження коренів квадратних рівнянь; складання і розв’язування квадратних рівнянь, як математичних моделей прикладних задач

Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння



46


Формула коренів квадратного рівняння



47


Розв’язування вправ



48


Теорема Вієта.



49


Теорема обернена до теореми Вієта



50


Розв’язування вправ



51


Контрольна робота № 6



52


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



Тема 7. Розв’язування раціональних рівнянь, що зводяться до квадратних, і застосування їх при розв’язуванні задач (10 год)

53


Учень/учениця:

наводить приклади: квадратних тричленів;

формулює: означення квадратного тричлена;

записує: формулу розкладання квадратного тричлена на лінійні множники;

складає квадратне рівняння за умовою текстової задачі;

розв’язує вправи, що передбачають: розкладання квадратного тричлена на множники; знаходження коренів рівнянь, що зводяться до квадратних; складання і розв’язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до них, як математичних моделей прикладних задач

Квадратний тричлен, його корені. Розкладання квадратного тричлена на множники



54


Квадратний тричлен, його корені. Розкладання квадратного тричлена на множники



55


Розв’язування раціональних рівнянь, що зводяться до квадратних, біквадратні рівняння



56


Розв’язування раціональних рівнянь, що зводяться до квадратних, біквадратні рівняння



57


Рівняння, що розв’язуються за допомогою заміни змінної



58


Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до квадратних



59


Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до квадратних



60


Розв’язування вправ



61


Контрольна робота № 7



62


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



V. Повторення і систематизація навчального матеріалу ( 8 год з резерву)

Тема 8. Повторення і систематизація навчального матеріалу ( 8 год)

63



Раціональні вирази



64


Степінь з цілим від’ємним показником



65


Квадратні корені.



66


Квадратні рівняння



67


Розв’язування вправ



68


Розв’язування вправ



69


Контрольна робота № 8 (підсумкова)



70


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки





8 КЛАС

Геометрія

Усього 70 год

2 год на тиждень, у І семестрі – 32 год, у ІІ семестрі – 38 год

п/п

Назва теми

К-ть годин за програмою

К-ть годин фактично

К-ть контрольних робіт

І.

Повторення за 7 клас. Вхідне діагностичне оцінювання

-----

5 (5 з резерву)

1

ІІ.

Чотирикутники

22

20

(22 – 2)

2

ІІІ.

Подібність трикутників

10

7

(10 - 3)

1

ІV.

Розв’язування прямокутних трикутників

14

16 (2 год з теми ІІ)

1

V.

Многокутники. Площі многокутників

12

15 (3 год з теми ІІІ)

1

VI.

Повторення і систематизація навчального матеріалу

----

7 год з резерву

1

VII.

Резерв

12



Усього

70

70

7





























у/п

Дата проведення

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти

Зміст навчального матеріалу

Завдання під час дистанційного навчання

Дата виконання

І семестр

І. Повторення за 7 клас. Вхідне діагностичне оцінювання ( 5 год з резерву)

Тема 1. Повторення за 7 клас. Вхідне діагностичне оцінювання (5 год)

1


Учень/учениця:

Вміє застосовувати набуті знання у 7 класі для розв’язування вправ і задач: елементарні геометричні фігури і їх властивості; взаємне розміщення прямих на площині, трикутники, коло і круг

Елементарні геометричні фігури та їх властивості. Розв’язування вправ



2


Взаємне розміщення двох прямих на площині. Розв’язування вправ



3


Трикутники. Коло і круг. Розв’язування вправ



4


Контрольна робота № 1



5


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



ІІ. Чотирикутники (22 год. – 2 год.)

Тема 2. Паралелограм і його види (10 год)

6


Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

пояснює, що таке: чотирикутник; опуклий і неопуклий чотирикутник; елементи чотирикутника;

формулює: означення і властивості вказаних у змісті чотирикутників; ознаки паралелограма;

класифікує чотирикутники;

зображуєта знаходить на малюнках чотирикутники різних видів та їх елементи;

обґрунтовує належність чотирикутника до певного виду;

доводить:властивості й ознаки паралелограма; властивості прямокутника, ромба, квадрата;

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту

Чотирикутник та його елементи



7


Паралелограм. Властивості паралелограма



8


Ознаки паралелограма



9


Розв’язування вправ



10


Прямокутник і його властивості



11


Розв’язування вправ



12


Ромб, квадрат та їх властивості



13


Розв’язування вправ



14


Контрольна робота № 2



15


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



Тема 3. Середня лінія трикутника. Трапеція. Вписані і описані чотирикутники (10 год)

16


Учень/учениця:

формулює: означення і властивості центральних і вписаних кутів; вписаного і описаного чотирикутників; середньої лінії трикутника і трапеції; ознаки вписаного і описаного чотирикутників; застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту

Середня лінія трикутника



17


Трапеція. Середня лінія трапеції



18


Рівнобічна трапеція і її властивості



19


Розв’язування вправ



20


Центральні і вписані кути



21


Вписані чотирикутники



22


Описані чотирикутники



23


Розв’язування вправ



24


Контрольна робота № 3



25


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



ІІІ. Подібність трикутників (10 год. – 3 год.)

Тема 4. Теорема Фалеса. Подібність трикутників (7 год)

26


Учень/учениця:

наводить приклади подібних трикутників;

пояснює зв’язок між рівністю і подібністю геометричних фігур;

формулює: теорему: про медіани трикутника; про властивість бісектриси трикутника; означення подібних трикутників; ознаки подібності трикутників; узагальнену теорему Фалеса;

зображує та знаходить на малюнках подібні трикутники;

обґрунтовує подібність трикутників;

застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач, зокрема при знаходженні відстаней на місцевості

Теорема Фалеса. Теорема про пропорційні відрізки.



27


Властивість медіани і бісектриси трикутників



28


Розв’язування вправ



29


Ознаки подібності трикутників



30


Розв’язування вправ



31


Контрольна робота № 4 (за І семестр)



32


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



ІІ семестр

ІV. Розв’язування прямокутних трикутників (14 год. + 2 год. з теми ІІ)

Тема 5. Теорема Піфагора. Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника (16 год)

33


Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур та співвідношень, указаних у змісті;

пояснює: що таке похила та її проекція; що означає «розв’язати прямокутний трикутник»;

формулює: властивості перпендикуляра і похилої; означення синуса, косинуса, тангенса гострого кута прямокутного трикутника; теорему Піфагора; співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника;

знаходить на малюнках сторони прямокутного трикутника, відношення яких дорівнює синусу, косинусу, тангенсу вказаного гострого кута;

обчислює значення синуса, косинуса, тангенса для кутів 30°, 45°, 60°;

доводить теорему Піфагора;

розв’язує прямокутні трикутники

застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту

Метричні співвідношення у прямокутному трикутнику



34


Метричні співвідношення у прямокутному трикутнику



35


Теорема Піфагора.



36


Перпендикуляр і похила



37


Розв’язування вправ



38


Розв’язування вправ. Самостійна робота



39


Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника



40


Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника. Значення синуса, косинуса і тангенса деяких кутів



41


Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника. Значення синуса, косинуса і тангенса деяких кутів



42


Розв’язування задач



43


Розв’язування прямокутних трикутників. Прикладні задачі



44


Розв’язування прямокутних трикутників. Прикладні задачі



45


Розв’язування вправ



46


Розв’язування вправ



47


Контрольна робота № 5



48


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



V. Многокутники. Площі многокутників (12 год. + 3 год. З теми ІІІ)

Тема 6. Многокутники. Площі многокутників (15 год)

49


Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

пояснює, що таке: многокутник та його елементи; площа многокутника; многокутник, вписаний у коло та описаний навколо кола;

формулює: означення: многокутника, вписаного у коло; многокутника, описаного навколо кола; теорему: про площу прямокутника, паралелограма, трикутника, трапеції;

записуєта пояснює формули площі геометричних фігур, указаних у змісті;

зображуєта знаходить на малюнках: многокутник і його елементи; многокутник, вписаний у коло; многокутник, описаний навколо кола;

співвідносить з об'єктами навколишньої дійсності вказані у змісті фігури;

обчислює площі вказаних у змісті фігур;

застосовує вивчені означення, властивості та формули до розв’язування задач, зокрема знаходження площ реальних об’єктів;

розв’язує задачі на: розбиття многокутника на рівновеликі; дослідження рівноскладеності многокутників тощо

Многокутник і його елементи



50


Сума кутів опуклого многокутника. Вписані і описані многокутники



51


Розв’язування вправ



52


Поняття площі многокутника. Площа прямокутника



53


Розв’язування вправ



54


Площа паралелограма



55


Розв’язування вправ



56


Площа трикутника



57


Розв’язування вправ



58


Площа трапеції



59


Розв’язування вправ



60


Розв’язування вправ. Самостійна робота



61


Розв’язування вправ



62


Контрольна робота № 6



63


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



V. Повторення і систематизація навчального матеріалу ( 7 год. З резерву)

Тема 7. Повторення і систематизація навчального матеріалу (7 год)

64



Чотирикутники



65


Подібність трикутників



66


Розв’язування прямокутних трикутників



67


Многокутники. Площі многокутників



68


Контрольна робота № 7 (підсумкова)



69


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ, які містять типові помилки



70


Підсумкове повторення та оцінювання за рік





Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.