Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості використання арттерапевтичних технік у роботі з дошкільниками
»

Календарно-тематичне планування до підручника І.Я. Щупака

Всесвітня історія

Для кого: 11 Клас

24.08.2021

178

12

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування розроблено згідно навчальної програми для закладів загальної середньої освіти «Всесвітня історія. 10–11 класи» (рівень стандарту, профільний рівень), наказ Міністерства освіти і науки України від 23.11.2017 № 1407. Підручник. Щупак І.Я. Всесвітня історія. (рівень стандарту): підр.для 11 кл. загальноосвіт. навч. закл./ –К. : Оріон,2019.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Всесвітня історія, 11 клас

(1 год. на тиждень, 35 години на рік)


Календарно-тематичне планування розроблено згідно навчальної програми для закладів загальної середньої освіти «Всесвітня історія. 10–11 класи» (рівень стандарту, профільний рівень), наказ Міністерства освіти і науки України від 23.11.2017 № 1407.

Підручник. Щупак І.Я. Всесвітня історія. (рівень стандарту): підр.для 11 кл. загальноосвіт. навч. закл./ –К. : Оріон,2019.

Вчитель Кобець Андрій Петрович



Дата

Тема, зміст уроку

Домашнє завдання

Розділ 1. Облаштування повоєнного світу

1


Ялтинсько-Потсдамська система міжнародних відносин.

Практичне заняття. Реалізація завдань ООН її спеціалізованими організаціями: приклади діяльності.

§1

2


Початок Холодної війни.

§2

Розділ 2. Держави Північної Америки та Західної Європи:

формування постіндустріального суспільства.

3


Постіндустріальне (інформаційне) суспільство.

§3

4


Боротьба за громадянські права і права меншин.

Практичне заняття. Молодіжна контркультура: вплив на формування постіндустріального світу

§4

5


Транснаціональні корпорації. НТР. Різні моделі ринкового господарства

§5

6


Німеччина: від «економічного дива» до об’єднання країни

§6

7


Італія і Франція у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст.

§7

8


Від Європейського економічного співтовариства до Європейського Союзу

§8

9


Роль США у міжнародних відносинах у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст.

§9

10


Узагальнення. Тематичний контроль

§10

РОЗДІЛ 3. Держави Центрально-Східної Європи: трансформаційні процеси

11


Результати Другої світової війни для народів Центрально-Східної Європи. Особливості розвитку Болгарії та Югославії

§11

12


Сталінська модель соціалізму та її втілення в Угорщині та Румунії

§12

13


Сталінська модель соціалізму та її втілення в Польщі

§13

14


Сталінська модель соціалізму в Чехословаччині.

Практичне заняття. “Празька весна” 1968 року.

§14

15


СРСР: від епохи Сталіна до перебудови

§15-16

16


«Оксамитові революції» в країнах Східної Європи. Розпад СРСР, Югославії та Чехословаччини

§17

17


Росія наприкінці ХХ – на початку ХХІ ст. Політична, економічна, ідеологічна експансія Росії в регіоні.

§18

18


Узагальнення. Тематичний контроль

§19

Розділ 4. Країни Азії, Африки та Латинської Америки: вибір шляхів розвитку

19


Японія у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст.

§20

20


Китай у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст.

§21

21


Індія і Пакистан у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст.

§22

22


Утворення Ізраїлю. Близькосхідна проблема та шляхи її врегулювання

§23

23


Ісламська революція в Ірані. «Арабська весна». Терористична діяльність

§24

24


Латинська Америка у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст.

§25

25


Африка у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст.

§26

26


Узагальнення. Тематичний контроль

§27

Розділ 5. Міжнародні відносини

27


Динаміка Холодної війни.

§28

28


Період «розрядки» в міжнародній політиці

§29

29


Проблема міжнародного тероризму. Агресія Російської Федерації проти України.

§30

30


Узагальнення. Тематичний контроль

§31

Розділ 6. Повсякденне життя і культура

31


Постіндустріальне (інформаційне) суспільство. Науково-технічна революція

§32

32


Розвиток літератури і мистецтва: домінуючі тенденції. Спорт у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст.

§33

33


Основні тенденції розвитку світу у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст.

§34

34


Узагальнення. Тематичний контроль

§35

35


УЗАГАЛЬНЕННЯ З КУРСУ



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.