Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ. Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська, О. Гантюк, Н. Павич (2019)» для 2 класу за програмою НУШ 2
№ уроку | Примітка | Тема уроку | Дата уроку |
ІІ семестр | |||
Природа взимку (продовження) | |||
113 | Як утворюється лід на водоймах. Дослідження властивостей льоду (с. 3-4). | ||
114 | Правила безпечної поведінки взимку. Створення плаката «Зимові застереження» (групова робота) (с. 4-5). | ||
115 | Хто такий споживач (с. 8). Упаковка та етикетка. Моделювання купівлі товару (с. 10). | ||
116 | Виготовлення сніговика | ||
117 | Інструкція - схема | ||
118 | Інструкція. Словесна | ||
119 | Урок удосконалення знань, умінь і навичок | ||
120 | Чому важливо сортувати сміття? (с. 11). | ||
121 | Як почуваються рослини взимку (с. 13-14). | ||
122 | Аплікація з тканини | ||
123 | Як зимують комахи та риби (с. 16-18). | ||
124 | Слова – назви предметів. | ||
125 | Робота зі словами | ||
126 | Удосконалення навички додавання і віднімання в межах 20-ти з переходом через розряд | ||
127 | Як зимують птахи та звірі (с. 18-22). Проект «Птахам на допомогу!» (с. 21). | ||
128 | Як зимують птахи та звірі (с. 21-23). | ||
129 | Які бувають потреби (с. 24-26). Міні-проект «Мої потреби» (с. 26). | ||
130 | Яка користь від знань. «Мова» тварин (с. 27-28). | ||
131 | Робота з дитячою книжкою | ||
132 | Характеристика головного героя. Дискусія | ||
133 | Поняття про «магічний трикутник». Шляхи розв’язку. | ||
134 | Правила спілкування з домашніми улюбленцями і безпритульними тваринами (с. 29-31). | ||
135 | Чи завжди треба бути добрим (с. 31-32). | ||
136 | Чи вміє міркувати комп’ютер | ||
137 | Друзі (с. 32-33). Міні-проект «Правила дружби» (с. 33). | ||
138 | Велика буква у власних назвах | ||
139 | Передбачаємо за ключовими словами. | ||
140 | Побудова ламаних Розв’язування складених задач вивчених видів | ||
141 | Діагностична робота № 4 | ||
Природа навесні | |||
142 | Як упізнати весну (с. 38—42). | ||
143 | Правила поведінки під час грози (с. 42—43). | ||
144 | Чому з’являються «сонячні зайчики»? (с. 43-45). | ||
145 | Робота зі словами | ||
146 | Досліджуємо медіа. Рекламна листівка | ||
147 | Задачі на побудову прямокутника і знаходження його периметра | ||
148 | Якою буває погода навесні. Відлига. Дослідження: «Чому сніг на землі весною брудний?» (с. 45-46). | ||
149 | Якою буває погода навесні. Льодохід. Повінь (с. 46-47). | ||
150 | Як здійснити задумане (с. 48-49). | ||
151 | Виготовлення поробок із паличок від морозива с.51 | ||
152 | Однина і множина | ||
153 | Робота з деформованими реченнями | ||
154 | Удосконалення навички віднімання | ||
155 | Як стати підприємливим (с. 49-51). | ||
156 | Як стати винахідником (с. 52-54). | ||
157 | Чого людина навчилася у природи? (с. 54-55). | ||
158 | Виготовлення листівки с. 58 | ||
159 | Суттєві ознаки. Кросворд | ||
160 | Робота зі словами | ||
161 | Вирази зі змінною | ||
162 | Як почуваються рослини навесні (с. 56-58), | ||
163 | Які комахи з’являються першими навесні (с. 59-61). Проект «Травневий хрущ: користь чи шкода?» (с. 61). | ||
164 | Як змінюється життя у водоймах навесні (с. 62-63). | ||
165 | Опис тварин | ||
166 | Робота з дитячою книжкою | ||
167 | Додавання частинами, порозрядне і способом округлення (закріплення) | ||
168 | Орігамі с.64 | ||
169 | Які приймати рішення (с. 65-66). | ||
170 | Корисні звички (с. 66-67). | ||
171 | Чи є у весни святковий календар. Свято Матері (с. 68-69). | ||
172 | Складання розповіді «Моє хобі» | ||
173 | Оповідання. Заголовок. Головні герої | ||
174 | Визначення тривалості події | ||
175 | Чи є у весни святковий календар. Великдень (с. 68-71). | ||
176 | Чи є у весни святковий календар. Свята, які відзначають в Україні (с. 71-72). | ||
177 | Виготовлення серветки с.73 | ||
178 | Як птахи зустрічають весну (с. 75-77). Міні-проект: «Перелітний птах» (на вибір) (с. 76). | ||
179 | Слова-назви дій | ||
180 | Історія. Комікс | ||
181 | Робота з годинником | ||
182 | Чому птахи в’ють гнізда (с. 78-79). | ||
183 | Де птахи в’ють гнізда. Як птахи доглядають пташенят (с. 80-81). | ||
184 | Виготовлення ластівки з паперу с.79 | ||
185 | Користь птахів у природі (с. 82-83). | ||
186 | Слова-дії в реченні | ||
187 | Діалог. Театралізуємо | ||
188 | Перетворення дії додавання в дію множення | ||
189 | Хто потребує особистого простору (с. 84-86). Як поводитися з іншими (с. 86-87). | ||
190 | Які зміни в житті звірів навесні (с. 88-91). | ||
191 | Виготовлення іграшок з пластикових та паперових відходів с. 95 | ||
192 | Чому потрібно дбати про довкілля (с. 92-95). | ||
193 | Службові слова. Слова-помічники | ||
194 | Робота з дитячою книжкою | ||
195 | Удосконалення навичок роботи з таблицями множення на 2 - 3 | ||
196 | Діагностична робота № 5 | ||
Природа влітку | |||
197 | Із чого починається літо? (с. 96-101). | ||
198 | Літні місяці (с. 101-102). | ||
199 | Види речень | ||
200 | Робота зі словами | ||
201 | Удосконалення навичок роботи з таблицями множення на 4 - 5 | ||
202 | Яка шана книжкам (с. 103-105). | ||
203 | Які бувають форми земної поверхні (с. 108-109). | ||
204 | Чи є в підземелля таємниці (с. 110-112). Практична робота. Ознайомлення з гірськими породами свого краю та їх властивостями (с. 113). | ||
205 | Як утворюється ґрунт (с. 112-116). | ||
206 | Розповідні і питальні речення | ||
207 | Вірш. Виразність | ||
208 | Порядок дій у виразах з дужками | ||
209 | Дослідження складу ґрунту (с. 116-117). | ||
210 | Виготовлення іграшки з тканини с. 117 | ||
211 | 3 якої ягоди намисто. їстівні та отруйні ягоди (с. 119 -120). Отруйні речовини (с. 120-121). | ||
212 | Які турботи у тварин улітку (с. 122-124). Проект «Хто мешкає у старому пеньку?» (с. 125). | ||
213 | Досліджуємо види речень | ||
214 | Головні слова в реченні | ||
215 | Розв’язування задач | ||
216 | Чому природа потребує охорони. Червона книга України (с. 131-135). | ||
217 | Чому природа потребує охорони. Заповідники (с. 131-135). Проект «Книга скарг природи» (с. 135). | ||
218 | Які наші завдання на літо. Правила безпечного відпочинку влітку (с. 136-137). | ||
219 | Редагуємо. Поширення речень | ||
220 | Робота з дитячою книжкою | ||
221 | Складання виразів. | ||
222 | Які наші завдання на літо. Про що можна дізнатися, подорожуючи Україною? (с. 137-138). | ||
223 | Які наші завдання на літо. Літні свята (с. 139). | ||
224 | Виготовлення аплікації з ґудзиків с.140 | ||
225 | Які наші завдання на літо. Літні розваги (с. 141-142). | ||
226 | Зв'язок слів у реченні | ||
227 | Вчимося визначати головні слова в реченні. | ||
228 | Удосконалення навичок роботи з таблицями множення на 6, 7, 8, 9 | ||
229 | Міні – проект « Літній відпочинок» | ||
230 | Правила поведінки на водоймах. | ||
231 | Діагностична робота № 6 | ||
232 | Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік (с. 142). | ||
233 | Робота зі словами | ||
234 | Визначаємо типи текстів | ||
235 | Поняття «решта», «без здачі». Поняття «достатньо грошей» і «недостатньо грошей». |
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»