Календарно-тематичне планування ЯДС 2 клас ІІ семестр

Опис документу:
Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ. Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська, О. Гантюк, Н. Павич (2019)» для 2 класу за програмою НУШ 2 (ІІ семестр) Складено за типовою програмою, розробленою під керівництвом Р.Б. Шияна.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ. Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська, О. Гантюк, Н. Павич (2019)» для 2 класу за програмою НУШ 2

уроку

Примітка

Тема уроку

Дата уроку

ІІ семестр

Природа взимку (продовження)

113

Як утворюється лід на водоймах. Дослідження властивостей льоду (с. 3-4).

114

Правила безпечної поведінки взимку. Створення плаката «Зимові застереження» (групова робота) (с. 4-5).

115

Хто такий споживач (с. 8). Упаковка та етикетка. Моделювання купівлі товару (с. 10).

116

Виготовлення сніговика

117

Інструкція - схема

118

Інструкція. Словесна

119

Урок удосконалення знань, умінь і навичок

120

Чому важливо сортувати сміття? (с. 11).

121

Як почуваються рослини взимку (с. 13-14).

122

Аплікація з тканини

123

Як зимують комахи та риби (с. 16-18).

124

Слова – назви предметів.

125

Робота зі словами

126

Удосконалення навички додавання і віднімання в межах 20-ти з переходом через розряд

127

Як зимують птахи та звірі (с. 18-22). Проект «Птахам на допомогу!» (с. 21).

128

Як зимують птахи та звірі (с. 21-23).

129

Які бувають потреби (с. 24-26). Міні-проект «Мої потреби» (с. 26).

130

Яка користь від знань. «Мова» тварин (с. 27-28).

131

Робота з дитячою книжкою

132

Характеристика головного героя. Дискусія

133

Поняття про «магічний трикутник». Шляхи розв’язку.

134

Правила спілкування з домашніми улюбленцями і безпри­тульними тваринами (с. 29-31).

135

Чи завжди треба бути добрим (с. 31-32).

136

Чи вміє міркувати комп’ютер

137

Друзі (с. 32-33). Міні-проект «Правила дружби» (с. 33).

138

Велика буква у власних назвах

139

Передбачаємо за ключовими словами.

140

Побудова ламаних Розв’язування складених задач вивчених видів

141

Діагностична робота № 4

Природа навесні

142

Як упізнати весну (с. 38—42).

143

Правила поведінки під час грози (с. 42—43).

144

Чому з’являються «сонячні зайчики»? (с. 43-45).

145

Робота зі словами

146

Досліджуємо медіа. Рекламна листівка

147

Задачі на побудову прямокутника і знаходження його периметра

148

Якою буває погода навесні. Відлига. Дослідження: «Чому сніг на землі весною брудний?» (с. 45-46).

149

Якою буває погода навесні. Льодохід. Повінь (с. 46-47).

150

Як здійснити задумане (с. 48-49).

151

Виготовлення поробок із паличок від морозива с.51

152

Однина і множина

153

Робота з деформованими реченнями

154

Удосконалення навички віднімання

155

Як стати підприємливим (с. 49-51).

156

Як стати винахідником (с. 52-54).

157

Чого людина навчилася у природи? (с. 54-55).

158

Виготовлення листівки с. 58

159

Суттєві ознаки. Кросворд

160

Робота зі словами

161

Вирази зі змінною

162

Як почуваються рослини навесні (с. 56-58),

163

Які комахи з’являються першими навесні (с. 59-61). Проект «Травневий хрущ: користь чи шкода?» (с. 61).

164

Як змінюється життя у водоймах навесні (с. 62-63).

165

Опис тварин

166

Робота з дитячою книжкою

167

Додавання частинами, порозрядне і способом округлення (закріплення)

168

Орігамі с.64

169

Які приймати рішення (с. 65-66).

170

Корисні звички (с. 66-67).

171

Чи є у весни святковий календар. Свято Матері (с. 68-69).

172

Складання розповіді «Моє хобі»

173

Оповідання. Заголовок. Головні герої

174

Визначення тривалості події

175

Чи є у весни святковий календар. Великдень (с. 68-71).

176

Чи є у весни святковий календар. Свята, які відзначають в Україні (с. 71-72).

177

Виготовлення серветки с.73

178

Як птахи зустрічають весну (с. 75-77). Міні-проект: «Перелітний птах» (на вибір) (с. 76).

179

Слова-назви дій

180

Історія. Комікс

181

Робота з годинником

182

Чому птахи в’ють гнізда (с. 78-79).

183

Де птахи в’ють гнізда. Як птахи доглядають пташенят (с. 80-81).

184

Виготовлення ластівки з паперу с.79

185

Користь птахів у природі (с. 82-83).

186

Слова-дії в реченні

187

Діалог. Театралізуємо

188

Перетворення дії додавання в дію множення

189

Хто потребує особистого простору (с. 84-86). Як поводитися з іншими (с. 86-87).

190

Які зміни в житті звірів навесні (с. 88-91).

191

Виготовлення іграшок з пластикових та паперових відходів с. 95

192

Чому потрібно дбати про довкілля (с. 92-95).

193

Службові слова. Слова-помічники

194

Робота з дитячою книжкою

195

Удосконалення навичок роботи з таблицями множення на 2 - 3

196

Діагностична робота № 5

Природа влітку

197

Із чого починається літо? (с. 96-101).

198

Літні місяці (с. 101-102).

199

Види речень

200

Робота зі словами

201

Удосконалення навичок роботи з таблицями множення на 4 - 5

202

Яка шана книжкам (с. 103-105).

203

Які бувають форми земної поверхні (с. 108-109).

204

Чи є в підземелля таємниці (с. 110-112). Практична робота. Ознайомлення з гірськими породами свого краю та їх властивостями (с. 113).

205

Як утворюється ґрунт (с. 112-116).

206

Розповідні і питальні речення

207

Вірш. Виразність

208

Порядок дій у виразах з дужками

209

Дослідження складу ґрунту (с. 116-117).

210

Виготовлення іграшки з тканини с. 117

211

3 якої ягоди намисто. їстівні та отруйні ягоди (с. 119 -120). Отруйні речовини (с. 120-121).

212

Які турботи у тварин улітку (с. 122-124). Проект «Хто мешкає у старому пеньку?» (с. 125).

213

Досліджуємо види речень

214

Головні слова в реченні

215

Розв’язування задач

216

Чому природа потребує охорони. Червона книга України (с. 131-135).

217

Чому природа потребує охорони. Заповідники (с. 131-135). Проект «Книга скарг природи» (с. 135).

218

Які наші завдання на літо. Правила безпечного відпочинку влітку (с. 136-137).

219

Редагуємо. Поширення речень

220

Робота з дитячою книжкою

221

Складання виразів.

222

Які наші завдання на літо. Про що можна дізнатися, подо­рожуючи Україною? (с. 137-138).

223

Які наші завдання на літо. Літні свята (с. 139).

224

Виготовлення аплікації з ґудзиків с.140

225

Які наші завдання на літо. Літні розваги (с. 141-142).

226

Зв'язок слів у реченні

227

Вчимося визначати головні слова в реченні.

228

Удосконалення навичок роботи з таблицями множення на 6, 7, 8, 9

229

Міні – проект « Літній відпочинок»

230

Правила поведінки на водоймах.

231

Діагностична робота № 6

232

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік (с. 142).

233

Робота зі словами

234

Визначаємо типи текстів

235

Поняття «решта», «без здачі». Поняття «достатньо грошей» і «недостатньо грошей».

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00