Календарно-тематичне планування ЯДС 2 клас І семестр

Опис документу:
Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ. Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська, О. Гантюк, Н. Павич (2019)» для 2 класу за програмою НУШ 2 (І семестр) Складено за типовою програмою, розробленою під керівництвом Р.Б. Шияна.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ. Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська, О. Гантюк, Н. Павич (2019)» для 2 класу за програмою НУШ 2

уроку

Примітка

Тема уроку

Дата

уроку

І семестр

Вступ

Ми — другокласники і другокласниці (с. 3-6). Якою була школа колись і якою є тепер? Історія школи

(с. 7).

Як поводитися в колективі. Правила спілкування (с. 8-10).

Звідки береться інформація (с. 11 – 15)

Розвиток мовлення: «Школа майбутнього»

Усне мовлення. Усна народна творчість

Лічба одиницями, двійками, п’ятірками, десятками.

Числові послідовності

Виготовлення світлофора (с. 15)

Яка наша адреса. Земля — планета. Глобус (с. 16-18).

Робота з папером. «Наша планета» (с. 19)

Для чого країнами державні символи (с. 21-24).

Мова і мовлення. Прислів’я

Робота з дитячою книжкою

Додавання й віднімання чисел на основі десяткової нумерації.

Що таке носій інформації ( с. 24-27)

Діагностична робота №1

Природа восени

Яку форму має наша Земля. Чому буває день і ніч 28- 31).

Що таке горизонт? Основні сторони горизонту (с. 31-33).

Письмо як засіб спілкування.

Усне мовлення. Усна народна творчість

Аналіз тексту задачі. Сутність процесу розв’язування задачі. Повна форма запису

Чому на Землі бувають пори року (с. 33-35).

Явища природи. Скільки місяців у році (с. 35-39).

Для чого потрібний календар (с. 40-43).

Виготовлення календаря (с. 43)

Досліджуємо слово

Досліджуємо слово

Повторення вивченого про число. Нестандартні завдання з числами

Як розпізнавати інформацію (с. 45-50)

Який в осені святковий календар (с. 52-55).

Виготовлення листівки (с. 56)

Якого я роду, якого народу (с. 57-58).

Досліджуємо речення

Досліджуємо текст

Розв’язування задач на встановлення віку

Права та обов’язки дитини (с. 58-59).

Історичні пам’ятки України (с. 59-61).

Лепбук «Історичні пам’ятки України»

Як здобути козацьке здоров’я. Енергія (с. 61-63).

Звуки і букви. Абетка

Абетка. Словники.

Одиниці вимірювання місткості. Розв’язування

практично зорієнтованих задач

Що таке експеримент (с. 64-67).

Дослідження: чи поглинають рослини воду? (с. 68).

Які в осені ознаки (с. 73-76).

Які осінні місяці. Складання казки «Три сини осені» (с. 77). Екскурсія. Як змінилась природа восени.

Абетка. Казки народні і авторські

Абетка. Казки народні і авторські

Переставний закон додавання

Аплікація з осіннього листя (с.79)

Чи зустрічається світло з тінню. Природні і штучні джерела світла. Правила поводження з вогнем (с. 80-81).

Чи зустрічається світло з тінню. Як утворюється тінь. Світлопроникні і світлонепроникні тіла (с. 81-84).

Які властивості має повітря. Виконання дослідів (с. 85-87).

Голосні звуки.

Склади розповідь за малюнком

Розвиток логічного мислення

Що таке погода і як її передбачити (с. 87-90).

Дослідження: як за станом рослин і поведінкою тварин люди передбачають погоду (с. 90).

Як погода впливає на здоров’я людей. Створення хмарки слів на тему «Погода». Моделювання дощу у склянці (с. 89-91).

Як термометр знає, тепло чи холодно. Види термометрів. Вимірювання температури води (с. 91-94).

Пом’якшені приголосні звуки.

Досліджуємо медіа

Перевірка дій додавання та віднімання

Виготовлення термометра (с. 95)

Які властивості має вода (с. 96-99).

Дослідження властивостей води. Виконання дослідів (с. 99- 101).

Як мандрує вода (с. 101-104).

Перенос слів з ь і ьо.

Вірш. Рима.

Побудова кутів на аркуші в клітинку. Кути у фігурах

Як берегти воду (с. 104-105).

Виготовлення склянки з паперу (с. 106)

Як рослини готуються до зими (с. 106-108).

Чи всі гриби їстівні (с. 108-111).

Апостроф. Перенос слів з апострофом

Оповідання. Заголовок.

Порівняння іменованих чисел, Креслення відрізків заданої довжини.

Правила збирання грибів. Правила поведінки в лісі (с. 111 - 112).

Як тварини готуються до зими (с. 112-114).

Робота з пластиліном. Зайчик (с. 114)

Як осінні зміни впливають на комах (с. 115-116).

Перенос слів зі сполученнями дж, дз

Робота з дитячою книжкою

Задачі на знаходження суми трьох доданків.

Як риби готуються до зими (с. 116-117).

Як птахи готуються до зими (с. 118-119).

Як звірі готуються до зими (с. 120-121).

Які невидимі ланцюги є в осінньому лісі (с. 121-123).

Слово. Лексичне значення слова.

Вірші – небилиці». Правда. і вигадка

Підготовча робота до розв’язування складеної задачі. Задачі з двома запитаннями

Діагностична робота № 2

Природа взимку

Які ознаки в зими. Зимові місяці. Дослідження сніжинок (с. 124-128). Екскурсія. Як змінилась природа взимку.

Зимові розваги. Правила поведінки під час зимових розваг (с. 128-130).

Одяг і взуття для зимових прогулянок. Складання казки про зимову мандрівку до лісу або парку (с. 130-131).

Слова близькі за значенням.

Слова протилежні за значенням.

Урок удосконалення знань, умінь і навичок

Лепбук «Одяг і пори року»

Робота з папером. Сніжинка у техніці «витинанка» (с. 132)

Яка погода взимку (с. 133).

Природні і штучні джерела тепла. Обігрівальні прилади. Правила поведінки з обігрівальними приладами (с.137).

Корінь. Споріднені слова

Форма слова і споріднені слова

Розв’язування складеної задачі за планом.

Який у зими святковий календар. День Святого Миколая. Новий рік (с. 138-139).

Який у зими святковий календар. Традиції святкування Різдва (с. 138-139).

Правила безпеки під час новорічних святкувань (с. 141- 142).

Виготовлення новорічної іграшки (с. 141)

Працюємо в парах

Робота з дитячою книжкою

Складання задачі за скороченим записом.

Діагностична робота № 3

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00