Сьогодні о 11:00
онлайн-конференція:
«
Освіта проти насильства: методи профілактики та алгоритми реагування
»
Взяти участь Всі події

Календарне планування з ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА для учня с ООП 1 клас (педагогічний патронтаж)

Образотворче мистецтво

Для кого: 1 Клас

16.10.2021

48

3

0

Опис документу:

Календарно-тематичне планування для учня 1 класу ООП ускладненої нозології (ДЦП+РВ) на 2021-2022 н.р. з ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА (17 годин, 0,5 годин на тиждень) складено відповідно до навчальних програм Міністерства освіти і науки України, Інституту спеціальної педагогіки НАПН України для молодших класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичний план

з ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

для індивідуального навчання

(педагогічного патронтажу)

учня 1 класу

______________________________________

2021-2022 н.р.


Пояснювальна записка

Календарно-тематичне планування для учня 1 класу _________________________________ на 2021-2022 н.р. з ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА (17,5 годин, 0,5 годин на тиждень) складено відповідно до навчальних програм Міністерства освіти і науки України, Інституту спеціальної педагогіки НАПН України для молодших класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку.

Навчання з предмету Образотворче мистецтво спрямоване на:

  • формування уявлень про образотворче мистецтво, ознайомлення з його роллю у житті людей;

  • оволодіння елементами художньо-образотворчої грамоти;

  • розвиток адекватного емоційно-естетичного почуття, здатності до сприймання, розуміння і відтворення художніх образів;

  • розвиток мовлення та формування навичок спілкування;

  • розвиток дрібної моторики;

  • розвиток психічних процесів та просторових уявлень;

  • розширення словникового запасу;

  • розвиток усіх видів сприймання (зорового, слухового, дотикового і кінестетичного (рухового);

  • розвиток вищих психічних функцій (уваги, мислення, пам'яті) та корекція їх порушень;

  • виховання основних моральних якостей особистості, морального ставлення до оточуючого світу, до людей, до себе.

  • Календарно-тематичний план розроблено з урахуванням принципів доступності, достатності, послідовності, науковості і системності навчання.

Календарно-тематичний план розроблено з урахуванням принципів доступності, достатності, послідовності, науковості і системності навчання.

Календарно-тематичне планування подається у вигляді таблиці, що містить шість колонок. Перша колонка - уроку п/п, друга - дата проведення уроку, третя – кількість годин на вивчення теми. У четвертій колонці наводяться зміст навчального матеріалу, у п’ятій - спрямованість корекційно-розвивальної роботи, яка уможливлюється змістом та організацією навчання, у шостій колонці – Примітки, які робить вчитель у процесі роботи.

За програмою - 17 годин. Заплановано – 16 годин. Програму виконано за рахунок ущільнення навчального матеріалу.







1 клас

(17 годин, 0,5 годин на тиждень)

І семестр


уроку


Дата уроку

К-ть

годин

Зміст навчального матеріалу

Орієнтовні навчальні досягнення учня

Примітки

1

02.09.21

1

Правила організації робочого місця на уроці. Ознайомлення з матеріалами та інструментами. Загальні правила техніки безпеки та вимоги охайності на уроках.

Використання різних ліній для створення візуальних образів. Проведення за допомогою трафарета прямих, вертикальних, горизонтальних, похилих, замкнутих ліній.

Учень:

- знає та розуміє правила техніки безпеки та санітарно-гігієнічних вимог;

- знає правила поведінки на уроці;

- дотримується правил користування основними художніми та матеріально-технічними засобами;

- проводить за допомогою трафарету лінії різного виду і типу, довільно регулює силу
натискування, темп прямування;
- орієнтується на площині аркуша;
- зображує предмети різноманітної (квадратної, прямокутної, круглої, трикутної) форми за допомогою трафаретів;
- прикрашає (за допомогою дорослого) середовище, в якому живе і навчається;

- розпізнає кольори;

- сприймає твір мистецтва, добирає із
запропонованих слів (малюнків, піктограм) співзвучні (відповідні) особистим емоціям.


2

16.09.21

1

Використання різних плям для створення візуальних образів. «Хитра пляма» Використання різних кольорів (червоного, жовтого, зеленого, синього, коричневого, жовтогарячого, фіолетового, чорного, білого) для створення візуальних образів

3

30.09.21

1

Використання різних форм для створення візуальних образів (коло, овал, квадрат, прямокутник, трикутник, куля, куб). Використання трафаретів під час малювання. Використання різних кольорів

4

21.10.21

1

Створення зображень графічними матеріалами з використанням шаблонів. «Лебеді на озері»

5

25.11.21

1

Елементарне компонування елементів площинної композиції. Малювання простих предметів і об’єктів за допомогою трафаретів. «Повітряні кульки»

6

09.12.21

1

Елементарна стилізація форм оздоблювальних елементів різних видів декоративно-прикладного мистецтва (візерунок). Малювання візерунку з геометричних форм за допомогою трафаретів.

7

23.12.21

1

Дослідження довкілля для створення художніх образів. Малювання орнаменту з рослинних форм.








ІІ семестр


уроку


Дата уроку

К-ть

годин

Зміст навчального матеріалу

Орієнтовні навчальні досягнення учня

Примітки

8

20.01.22

1

Використання образотворчої діяльності для поліпшення психоемоційного стану. «Весела розмальовка».




9

03.02.22

1

Сприймання та інтерпретація мистецтва. Використання творів образотворчого мистецтва для отримання задоволення


10

17.02.22

1

Порівняння видів і типів ліній. Зображення хмаринок і морських хвиль.


11

03.03.22

1

Сприймання творів образотворчого мистецтва. Добір із запропонованих слів-характеристик (малюнків, піктограм), що відповідають особистим емоціям та враженням.


12

17.03.22

1

Використання творів образотворчого мистецтва для отримання задоволення. «Веселі розмальовки», (персонажі казок).


13

07.04.22

1

Аналіз форм, образів довкілля та порівняння з їх художнім (декоративним) трактуванням. «Дерево протягом року»


14

21.04.22

1

Комунікація через мистецтво. Оформлення класної кімнати. «Картина-аплікація з засушеного листя».


15

05.05.22

1

Знайомство з деякими видами кіномистецтва. Види кінематографу (кінофільм, мультфільм). Розфарбовування героя з мультфільму за вибором.


16

19.05.22

1

Сприймання творів образотворчого мистецтва. Обговорення вражень, емоцій, які вони викликали.


Орієнтовні навчальні досягнення учня на кінець року:

  • здатність слухати вчителя і виконувати завдання за зразком, шляхом наслідування;

  • здатність проявляти зацікавленість до уроків образотворчого мистецтва;

  • здатність усвідомлювати правила поведінки на уроці, техніку безпеки і правила

  • орієнтування в просторі, в сторонах аркушу паперу;

  • усвідомлене виконання одно- та кількаступеневих інструкцій;

  • вміння розрізняти основні геометричні фігури, види і типи ліній, назви кольорів
    правила організації робочого місця;

  • має уявлення про правила користування основними художніми та матеріально
    технічними засобами;

  • здатність користуватися трафаретами, шаблонами, опорними точками під час
    малювання;

  • здатність емоційно адекватно відгукуватися на прояви прекрасного в оточуючий
    дійсності, предметному світі, творах образотворчого мистецтва, за допомогою вчителя висловлює враження від побаченого);

  • розширення словникового запасу;

  • вдосконалення дрібної моторики рук та моторного праксису;

  • розвиток усіх видів сприймання (зорового, слухового, дотикового і кінестетичного (рухового);

  • розвиток вищих психічних функцій (уваги, мислення, пам'яті).







Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.