Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Формування психологічної готовності працівників закладів освіти до конструктивної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій
»
Взяти участь Всі події

Календарне планування з математики 3 клас ІІ семестр (за підручником А. Заїки) НУШ

Математика

Для кого: 3 Клас

09.01.2021

1285

268

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування складене відповідно до Типової освітньо програми, розробленої під керівництвом Р. Шияна, за підручником А. Заїки. Розраховане згідно навчального плану - 4 год. Всього - 140 год.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

уроку

Математика ІІ семестр

Тема уроку

Дата

Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряди

65

Додавання чисел виду 580+240

66

Залежність зміни різниці від зміни від’ємника

67

Одиниці довжини, Кілометр

68

Віднімання чисел виду 420 -70

69

Віднімання чисел виду 450 - 290

70

Залежність зміни різниці від зміни зменшуваного

71

Віднімання чисел способом округлення

72

Формула периметра квадрата

73

Додавання і віднімання чисел способом округлення

74

Перевір себе

75

Повторення вивченого матеріалу

76

Діагностична робота

77

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення та систематизація знань

Множення і ділення круглих чисел. Частини

78

Множення і ділення чисел. Їх взаємозв’язок

79

Переставний і сполучний закони множення. Перевірка множення

80

Множення з числами 1 та 0

81

Ділення з числами 1 і 0. Ділення рівних чисел

82

Частини цілого. Утворення, читання і запис. Дріб з чисельником 1

83

Множення і ділення чисел на 10, 100

84

Ділення чисел виду 40 : 20, 400: 200. Одиниці довжини

85

Порівняння частин

86

Одиниці довжини, Міліметр

87

Знаходження частини від числа

88

Одиниці маси. Грам. Тонна

89

Знаходження числа за значенням його частини

90

Доба. Тиждень. Місяць. Рік

91

Перевір себе

92

Повторення вивченого матеріалу

93

Діагностична робота.

94

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення та систематизація знань

Письмове додавання і віднімання чисел

95

Письмове додавання трицифрових чисел

96

Письмове віднімання трицифрових чисел

97

Перевірка додавання і віднімання

98

Алгоритми письмового додавання, якщо сума розрядних одиниць дорівнює 10

99

Алгоритми письмового віднімання, якщо в розряді чисел 0 одиниць

100

Одиниці часу. Година. Хвилина. Секунда

101

Вивчення часу за годинником у другій половині доби

102

Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через один розряд

103

Тренувальні вправи

104

Додавання трицифрових чисел з переходом через розрядні одиниці

105

Віднімання трицифрових чисел з переходом через розрядні одиниці

106

Складання і розв’язування математичних завдань

107

Розв’язування сюжетних задач

108

Додавання і віднімання трицифрових чисел способом округлення

109

Перевір себе

110

Повторення вивченого матеріалу

111

Діагностична робота.

112

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення та систематизація знань

Позатабличне множення і ділення

113

Множення і ділення. Їх властивості

114

Множення і ділення на розрядне число

115

Перевірка множення і ділення

116

Множення суми на число

117

Множення чисел виду 24 х 3, 240 х 3, 242 х 3

118

Ділення з остачею. Властивість остачі

119

Перевірка ділення з остачею

120

Ділення чисел виду: 39 : 3, 42 : 3

121

Способи ділення чисел

122

Перевір себе

123

Повторення вивченого матеріалу

124

Діагностична робота

125

Аналіз діагностичної роботи. Множення і ділення

Способи усних обчислень частки

126

Ділення чисел виду 420 :20

127

Ділення чисел способом добору частки

128

Обчислення значень числових виразів

129

Знаходження частки способом послідовного ділення

130

Тренувальні вправи

131

Арифметичі дії над числами в межах 1000

132

Перевір себе

133

Повторення вивченого матеріалу

134

Діагностична робота

135

Аналіз діагностичної роботи. Тренувальні вправи

136

Мої математичні успіхи

137

Повторення вивченого матеріалу

138

Повторення вивченого матеріалу

139

Повторення вивченого матеріалу

140

Підсумковий урок за рік

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.