Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Дислексія: як подолати труднощі та підвищити успішність в навчанні
»
Взяти участь Всі події

Календарне планування з АДАПТИВНОЇ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ для учня с ООП 1 клас (педагогічний патронтаж)

Фізична культура

Для кого: 1 Клас

16.10.2021

91

10

0

Опис документу:

Календарно-тематичне планування для учня 1 класу з ООП ускладненої нозології (ДЦП+РВ) на 2021-2022 н.р. з АДАПТИВНОЇ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ (17 годин, 0,5 годин на тиждень) складено на базі навчальної програми Міністерства освіти і науки України Інституту спеціальної педагогіки НАПН України з розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями опорно-рухового апарату.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичний план

з АДАПТИВНОЇ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

для індивідуального навчання

(педагогічного патронтажу)

учня 1 класу

______________________________________

2021-2022 н.р.


Пояснювальна записка

Календарно-тематичне планування для учня 1 класу ________________________________ на 2021-2022 н.р. з АДАПТИВНОЇ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ (17 годин, 0,5 годин на тиждень) складено на базі навчальної програми Міністерства освіти і науки України Інституту спеціальної педагогіки НАПН України з розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями опорно-рухового апарату.

Програма з адаптивної фізичної культури має на меті:

  • зміцнення фізичного і психічного здоров'я дитини, її корекційний розвиток;

  • пізнавальний розвиток дитини;

  • створення умов для розвитку особистості.

Календарно-тематичний план розроблено з урахуванням принципів доступності, достатності, послідовності, науковості і системності навчання.

Календарно-тематичне планування подається у вигляді таблиці, що містить шість колонок. Перша колонка - уроку п/п, друга - дата проведення уроку, третя – кількість годин на вивчення теми. У четвертій колонці наводяться зміст навчального матеріалу, у п’ятій - спрямованість корекційно-розвивальної роботи, яка уможливлюється змістом та організацією навчання, у шостій колонці – Примітки, які робить вчитель у процесі роботи.








1 клас

(17 годин, 0,5 годин на тиждень)

І семестр


уроку


Дата уроку

К-сть

годин

Зміст навчального матеріалу

Орієнтовні навчальні досягнення учня

Примітки

1.

07.09.21

1

Правила поведінки на спортмайданчику. Правила поведінки під час ігор. Техніка безпеки під час занять АФК. Гігієнічні правила виконання фізичних вправ.

Комплекс вправ на розвиток дихальної системи: навчання правильному диханню, вправи на укріплення м’язів діафрагми.

Загальнорозвиваючи врави.

Учень:

- знає правила поведінки на спортмайданчику;

- знає правила техніки безпеки під час занять АФК;

- знає правила гігієни;

- займається в спортивному одязі.

- має поняття про правильне дихання, виконує носо-легеневий рефлекс (вдих через ніс, повільний видих через рот);

- нормалізує дихання, контролює його частоту та ритм, подовжує видих;

- правильно виконує загальнорозвиваючі вправи.


2

21.09.21

1

Вправи на розвиток дихальної системи.

Вправи на формування відчуття «схеми свого тіла»

Вправи на розвиток координації рухів.

Учень:

- правильно виконує дихальні вправи;

- правильно виконує вправи на відчуття свого тіла;

- правильно виконує вправи на координацію рухів.


3

05.10.21

1

Вправи на розвиток дихальної системи.

Вправи на орієнтування у просторі.

Вправи на покращення рухливості в суглобах.

Учень:

- правильно виконує дихальні вправи;

- правильно виконує вправи на орієнтування в проторі

- правильно виконує врави на покращення рухливості в суглобах..


4

19.10.21

1

Вправи на розвиток дихальної системи.

Вправи на покращення м’язово-суглобового відчуття (кінестезії).

Вправи на покращення тактильних відчуттів.

Учень:

- правильно виконує дихальні вправи;

- правильно виконує вправи на покращення мязово-суглобового відчуття;

- правильно виконує вправи на покращення тактильних відчуттів.


5

09.11.21

1

Вправи на розвиток дихальної системи.

Вправи на формування функцій кисті руки (захоплення, опорної, маніпулятивної тощо)

Загальнорозвиваючи врави.

Учень:

- правильно виконує дихальні вправи;

- правильно виконує вправи на формування функцій кисті руки;

- правильно виконує загальнорозвиваючі вправи.


6

23.11.21

1

Вправи на розвиток дихальної системи.

Вправи на формування відчуття «схеми свого тіла»

Вправи на розвиток координації рухів.

Учень:

- правильно виконує дихальні вправи;

- правильно виконує вправи на відчуття свого тіла;

- правильно виконує вправи на координацію рухів.


7

07.12.21

1

Вправи на розвиток дихальної системи.

Вправи на орієнтування у просторі.

Вправи на покращення рухливості в суглобах.

Учень:

- правильно виконує дихальні вправи;

- правильно виконує вправи на орієнтування в проторі;

- правильно виконує врави на покращення рухливості в суглобах.


8

21.12.21

1

Вправи на розвиток дихальної системи.

Вправи на покращення м’язово-суглобового відчуття (кінестезії).

Вправи на покращення тактильних відчуттів.

Учень:

- правильно виконує дихальні вправи;

- правильно виконує вправи на покращення мязово-суглобового відчуття;

- правильно виконує вправи на покращення тактильних відчуттів.




















ІІ семестр

уроку


Дата уроку

К-сть

годин

Зміст навчального матеріалу

Орієнтовні навчальні досягнення учня

Примітки

9

18.01.22

1

Вправи на розвиток дихальної системи.

Вправи на формування функцій кисті руки (захоплення, опорної, маніпулятивної тощо)

Загальнорозвиваючи врави.


Учень:

- правильно виконує дихальні вправи;

- правильно виконує вправи на формування функцій кисті руки;

- правильно виконує загальнорозвиваючі вправи.


10.

01.02.22

1

Вправи на розвиток дихальної системи.

Вправи на формування відчуття «схеми свого тіла»

Вправи на розвиток координації рухів.

Учень:

- правильно виконує дихальні вправи;

- правильно виконує вправи на відчуття свого тіла;

- правильно виконує вправи на координацію рухів.


11

15.02.22

1

Вправи на розвиток дихальної системи.

Вправи на орієнтування у просторі.

Вправи на покращення рухливості в суглобах.

Учень:

- правильно виконує дихальні вправи;

- правильно виконує вправи на орієнтування в проторі;

- правильно виконує врави на покращення рухливості в суглобах.


12

01.03.22

1

Вправи на розвиток дихальної системи.

Вправи на покращення м’язово-суглобового відчуття (кінестезії).

Вправи на покращення тактильних відчуттів.

Учень:

- правильно виконує дихальні вправи;

- правильно виконує вправи на покращення мязово-суглобового відчуття;

- правильно виконує вправи на покращення тактильних відчуттів.


13

22.03.22

1

Комплекс вправ на розвиток дихальної системи.

Вправи на формування функцій кисті руки (захоплення, опорної, маніпулятивної тощо)

Загальнорозвиваючи врави.

Учень:

- правильно виконує дихальні вправи;

- правильно виконує вправи на формування функцій кисті руки;

- правильно виконує загальнорозвиваючі вправи.


14

12.04.22

1

Вправи на розвиток дихальної системи.

Вправи на розвиток координації рухів.

Вправи на формування відчуття «схеми свого тіла»

Учень:

- правильно виконує дихальні вправи;

- правильно виконує вправи на координацію рухів;

- правильно виконує вправи на відчуття свого тіла.


15

26.04.22

1

Вправи на розвиток дихальної системи.

Вправи на покращення рухливості в суглобах.

Вправи на орієнтування у просторі.

Учень:

- правильно виконує дихальні вправи;

- правильно виконує врави на покращення рухливості в суглобах;

- правильно виконує вправи на орієнтування в проторі.


16

10.05.22

1

Вправи на розвиток дихальної системи.

Вправи на покращення м’язово-суглобового відчуття (кінестезії).

Вправи на покращення тактильних відчуттів.

Учень:

- правильно виконує дихальні вправи;

- правильно виконує вправи на покращення мязово-суглобового відчуття;

- правильно виконує вправи на покращення тактильних відчуттів.


17

24.05.22

1

Вправи на розвиток дихальної системи.

Вправи на формування функцій кисті руки (захоплення, опорної, маніпулятивної тощо)

Загальнорозвиваючи врави.

Учень:

- правильно виконує дихальні вправи;

- правильно виконує вправи на формування функцій кисті руки;

- правильно виконує загальнорозвиваючі вправи.


Орієнтовні навчальні досягнення учня на кінець року:

  • підвищення стійкість і опірність організму дитини до несприятливих факторів зовнішнього середовища;

  • розширення біологічних можливості організму дитини (центральної нервової системи, серцево-судинної, дихальної та інших систем);

  • сформувані культурно-гігієнічні навички;

  • загальна релаксація організму та часткова релаксація окремих спастичних м’язових груп;

  • покращення рухливості в суглобах;

  • покращення м’язово-суглобового відчуття (кінестезії) і тактильних (шкірних) відчуттів;

  • усунення гіперкінезів (мимовільних архаїчних рухів);

  • формування відчуття «схеми свого тіла» (тулуба та кінцівок як єдиної скелетної системи), а також орієнтування в оточуючому міні-просторі;

  • формування функцій кисті руки (захоплення, опорної, маніпулятивної тощо).









Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.