Зараз в ефірі:
Семінар:
«
Досягнення та перспективи розвитку дошкільної освіти в Україні
»

Календарне планування уроків зарубіжної літератури (7 клас) на 1 семестр 2021-2022 н.р. (2 години) з компетентностями

Зарубіжна література

Для кого: 7 Клас

11.09.2021

215

16

0

Опис документу:

Легкого нам навчального року )

Читання повинно виконувати три основні завдання: дати людині знання, розуміння, активний настрій у роботі над самоосвітою. (М. А. Рубакін)&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;p&gt;&lt;/p&gt;&lt;p&gt;&lt;span style="color:rgb(0,0,0);"&gt;</span></p>

Перегляд
матеріалу
Отримати код


Календарне планування із зарубіжної літератури

7 клас, 2 години на тиждень

п/п

К-сть

годин

Дата

Прим.

Тема


1

1

02.09


Оригінал і переклад. Види перекладів, специфіка художнього перекладу. Переклад і переспів.

дає визначення понять «оригінал», «переклад», «переспів», розрізняє їх (на прикладі окремих текстів);

БИЛИНИ І БАЛАДИ

2

1

06.09


Билина як жанр. Поетичне відображення історії Київської Русі в билинах. Основні цикли билин (Київський, Новгородський).

дає визначення жанрів «билина», «балада», виявляє їхні характерні ознаки в текстах прочитаних творів;

називає цикли билин (Київський і Новгородський), ключові твори і героїв циклів;

3

1

09.09


«Як Робін Гуд став розбійником». Ідеї свободи і служіння народові. Образ народного захисника Робіна Гуда.

виразно читає билини й балади, висловлює власне враження про них, емоційне ставлення до змальованих подій, героїв;

4-5

2

13.09

16.09


«Король Лір і його дочки». Моральний урок у творі. Король Лір як вічний образ.

характеризує образи билин і фольклорних балад як традиційні й вічні, розкриває втілення в них народних уявлень (про мораль, патріотизм, героїзм та ін.);

6-7

2

20.09

23.09


Літературні балади. Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер. «Рукавичка». Випробування головного героя балади. Образ справжнього лицаря, його мужність, відвага, людська гідність.

переказує сюжети билин і балад (в окремих частинах і цілісно);

. самокритично оцінює власні рішення та поведінку

8-9

2

27.09

30.09


Адам Міцкевич. «Світязь». Утвердження любові до батьківщини й героїзму в баладі. Символічні образи, елементи фольклору у творі.

визначає ключові (зокрема кульмінаційні) моменти в билинах і баладах, установлює, як у ключових моментах виявляються риси героїв, увиразнюється ідея твору;

10-11

2

04.10

07.10


Роберт Льюїс Стівенсон «Балада про вересовий трунок». Основний конфлікт балади (батько і син – король, свобода – рабство). Утвердження духовної сили пиктів, їхнього героїзму в захисті національних цінностей. Символіка твору.

характеризує образи персонажів прочитаних творів;

виявляє засоби поетичної мови в билинах і баладах (гіперболи, епітети, метафори, повтори та ін.), зокрема фольклорного походження;

12


11.10


УРМ №1 Характеристика героїв

літературних балад (письмово)


13

1

18.10


Контрольна робота №1


ІСТОРИЧНЕ МИНУЛЕ В ЛІТЕРАТУРІ

14

1

21.10


В. Скотт – засновник історичного роману

• знає основні відомості про життя і творчість письменника;

15-16

1

01.11

04.11


Історія і художній вимисел у романі «Айвенго». Історичний колорит твору та засоби його створення. Динаміка сюжету і гумор. Зіткнення добра, краси й справедливості із жорстокістю і підступністю.

виявляє історичну основу прочитаних творів;

висловлює власне судження щодо подій і образів, підтверджує свою думку цитатами з тексту;

17

1

08.11


Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря, художні засоби створення образу.

характеризує образи персонажів, виявляє в них ключові риси, національний і загальнолюдський зміст;

18-19

2

12.11

15.11


Образи Бріана де Буагильбера, принца Джона, Фрон де Бефа, Моріса де Брасі, Ровени, Ребекки.

порівнює образи героїв (Бріан де Буагильбер і Айвенго, леді Ровена і Ребекка), виявляє схожість і відмінності між ними;

ДУХОВНЕ ВИПРОБУВАННЯ ЛЮДИНИ

20

1

18.11


Джеймс Олдрідж «Останній дюйм».

розповідає про основні факти життя і творчості митця

21-22

2

22.11

25.11


Проблема взаємин між батьками й дітьми. Символічність назви оповідання. Образи Бена і Деві, художні засоби їхнього створення.

аналізує образи персонажів: їхні характерні риси, вчинки, стосунки з іншими персонажами, динаміку, засоби створення (художня деталь, символи та ін.);

23-24

2

29.11

02.12


Віра у внутрішні можливості людини, подолання нею життєвих випробувань, здатність до порозуміння. Утвердження сімейних цінностей.

УРМ №2 (усно) Висловлювання власного

ставлення до проблем, порушених у творі

висловлює власне ставлення до порушених у творах філософських і моральних проблем;

вирізняє напружені (кульмінаційні) моменти сюжету, їхнє значення для розкриття образів персонажів;

25

1

06.12


Контрольна робота №2


ДРУЖБА І КОХАННЯ

26-27

2

09.12

13.12


Дитинство і юність О. С. Пушкіна. Уславлення ліцейської дружби й вірності ідеалам у вірші «19 жовтня 1825 року». Авторські спогади й роздуми у творі.

знає і розповідає про основні факти життя і творчості митця, його зв’язки з Україною, увічнення його пам’яті в літературних музеях, пам’ятниках;

28

1

16.12


Шолом-Алейхем «Пісня над піснями». Віхи життєвого і творчого шляху письменника. Відображення у його творах культури та долі єврейського народу.

  • переказує основні події повісті «Пісня над піснями» Шолом-Алейхема;

  • визначає особливості сюжету і композиції прочитаної повісті;


29

1

20.12


Тема кохання в повісті. Еволюція героїв (Шимек і Бузя) у часі.

характеризує духовно-емоційний світ головних героїв прочитаної повісті, зміни (або незмінність)

30

1

23.12


Біблійні мотиви в повісті. Утвердження етичних цінностей.

називає символи у прочитаному творі, розкриває їхній зміст, функції;

31

1

30.12


Повторення вивченого в I семестрі.





Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.