Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Календарне планування уроків зарубіжної літератури (6 клас) на 1 семестр 2021-2022 н.р. (2 години) з компетентностями

Зарубіжна література

Для кого: 6 Клас

11.09.2021

193

16

0

Опис документу:

<p><span style="color:rgb(0,0,0);">Легкого нам навчального року )</span></p><blockquote><p><span style="color:rgb(0,0,0);">Читання повинно виконувати три основні завдання: дати людині знання, розуміння, активний настрій у роботі над самоосвітою. (М. А. Рубакін)</span></p></blockquote><p></p><p><span style="color:rgb(0,0,0);">

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарне планування із зарубіжної літератури

6 клас, 2 години на тиждень

п/п

К-сть

годин

Дата

Прим.

Тема


Міфи народів світу

1-2

2

02.09

07.09


Поняття про міф. Основні тематичні групи міфів (про створення і будову світу, про героїв, календарні та ін.). Відображення єдності людини й природи в міфах різних народів. Популярні міфологічні образи, сюжети, мотиви різних народів.

усвідомлює єдність людини й природи (НЛ-1);

оцінює вплив міфів на подальший розвиток культурних традицій народів світу (НЛ-2);

визначає причини появи міфів, особливості міфологічного світосприйняття;

дає визначення поняття «міф», відрізняє його від казки;

• називає тематичні групи міфів, наводить приклади сюжетів та образів, що належать до певних груп міфів;

3-4

2

09.09

14.09


Грецькі міфи. Міф про Прометея.

розкриває специфіку втілення міфів народів світу у творах мистецтва (живопис, музика, театр, кіно, мультиплікація тощо);

усвідомлює роль особистої ініціативи у подоланні життєвих перешкод, заповзятості й наснаги в реалізації творчих планів;

5

1

16.09


Міфи про Геракла.

переказує найвідоміші міфи народів світу, розкриває їхній загальнолюдський зміст;

усвідомлює роль особистої ініціативи у подоланні життєвих перешкод, заповзятості й наснаги в реалізації творчих планів;

6

1

21.09


Дедал і Ікар. Нарцис.

переказує найвідоміші міфи народів світу, розкриває їхній загальнолюдський зміст;

характеризує популярні міфологічні образи,

7

1

23.09


Пігмаліон і Галатея. Орфей і Еврідіка.

переказує найвідоміші міфи народів світу, розкриває їхній загальнолюдський зміст;

виявляє актуальний зміст міфологічних образів;

8

1

28.09


Деметра і Персефона.

розкриває втілення в них народних уявлень про світ;

розкриває специфіку втілення міфів народів світу у творах мистецтва; • розповідає про свої улюблені міфи, міфологічних героїв, висловлює власне ставлення до них.

9

1

30.09


Індійські міфи. Творення.

оцінює вплив міфів на подальший розвиток культурних традицій народів світу;

визначає причини появи міфів, особливості міфологічного світосприйняття;

10

1

05.10


Про потоп. Про золоті часи.


розуміє (на елементарному рівні) поняття «мотив», співвідносить його з поняттям «тема» (як часткове й ціле; мотив – реалізація теми);

переказує найвідоміші міфи народів світу, розкриває їхній загальнолюдський зміст;

11-12

2

07.10

12.10


Єгипетські міфи. Ра та Апоп. Міф про те, як Тефнут покинула Єгипет.

переказує найвідоміші міфи народів світу, розкриває їхній загальнолюдський зміст;

виявляє актуальний зміст міфологічних образів;


13

1

19.10


УРЗМ №1 (письмово) . Складання порівняльної таблиці Причини появи схожих елементів у міфах різних народів. Взаємопов’язане та паралельне виникнення цих елементів


14

1

21.10


Контрольна робота №1 «Міфи народів світу»


Мудрість байки

15

1

02.11


Байка як літературний жанр, її характерні ознаки, особливості художньої будови, повчальний зміст.

дає визначення жанру «байки», називає її характерні ознаки, підтверджує прикладами з прочитаних творів;

розкриває специфіку художньої структури байки;

16

1

04.11


Езоп. «Мурашка й виноград», «Вовк і Ягня». Поєднання конкретного і загального в байках Езопа. Утілення людських якостей (працелюбність, розум, хитрість, дурість, жорстокість, лінощі та ін.) в алегоричних образах. Мораль байок Езопа.

• пояснює мораль байок, визначає її в прочитаних творах;

• розуміє поняття «езопова мова», демонструє на конкретних прикладах особливості езопової мови;

• характеризує алегоричні образи байок, виявляє в них прихований зміст;

17

1

09.11


Іван Андрійович Крилов. «Вовк і Ягня», «Бабка і Муравель». Моральні проблеми в байках І. А. Крилова. Яскравість алегоричних образів.

  • зіставляє байки Езопа («Мурашки й Цикада», «Вовк і Ягня») та І. А. Крилова («Бабка і Муравель», «Вовк і Ягня»), виявляє в них схожість і відмінності;

ПРИГОДИ І ФАНТАСТИКА

18

1

11.11


Жуль Верн. «П'ятнадцятирічний капітан».

переказує (стисло) основні події роману;

19

1

16.11


Тема духовного випробування людини в романі Ж. Верна. Проблема рабства в романі.

розкриває основні теми й проблеми роману;

20

1

18.11


Образ Діка Сенда, моральні якості героя, його мужність і людяність. Дік Сенд і його друзі. Дік Сенд і Негоро.

характеризує образ Діка Сенда, порівнює його з іншими персонажами, визначає етапи духовного зростання героя, зміни в його внутрішньому світі, у сприйнятті людей і життя;

21

1

23.11


Описи природи.

визначає роль описів природи у творі

22

1

25.11


Чарльз Діккенс. «Різдвяна пісня в прозі».

• розповідає про зв’язки М. В. Гоголя з Україною (окремі факти біографії), знає про музеї М. В. Гоголя в Україні (Гоголеве, Великі Сорочинці);

23-24

2

30.11

02.12


Подорож у часі й просторі Скруджа. Динаміка образу Скруджа, причини його духовного переродження.

УРМ №2 (усно) Усний твір-роздум «Що в житті людини найцінніше?»

простежує динаміку образу Скруджа, знаходить у тексті відповідні цитати; • висловлює власне ставлення до Скруджа (до зміни героя і після його внутрішньої зміни);

25

1

07.12


Сюжет і композиція повісті.

визначає ключові моменти сюжету повісті Ч. Діккенса «Різдвяна пісня в прозі»;

26

1

09.12


Значення образу Різдва у творі. Елементи фольклору (казки, пісні).

• знаходить елементи фольклору в повісті Ч. Діккенса, виявляє їхню роль у тексті;

27

1

14.12


Микола Васильович Гоголь «Ніч перед Різдвом».

розповідає про зв’язки М. В. Гоголя з Україною (окремі факти біографії), знає про музеї М. В. Гоголя в Україні (Гоголеве, Великі Сорочинці);

28

1

16.12


Народні традиції та звичаї у творі. Елементи фольклору (традиційні образи – відьма, чорт, місяць та ін.; різдвяні символи; елементи казки).

виявляє національні традиції й звичаї, що знайшли відбиток у повісті М. В. Гоголя «Ніч перед Різдвом», елементи українського фольклору у творі (традиційні образи, символи, елементи казки та ін.);

29-30

2

21.12

23.12


Тема кохання. Образи Оксани і Вакули. Роль фантастики в повісті.

характеризує образи Оксани й Вакули («Ніч перед Різдвом»);

інтерпретує окремі епізоди повісті М. В. Гоголя;

31

1

28.12


Контрольна робота №2 «Мудрість байки. Пригоди і фантастика»


32

1

30.12


Повторення вивченого в II семестрі.




Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.