Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Календарне планування уроків зарубіжної літератури (11 клас) на 1 семестр 2021-2022 н.р. (1 година) з компетентностями

Зарубіжна література

Для кого: 11 Клас

11.09.2021

272

19

0

Опис документу:

Колеги, у 1 семестрі маю 1 годину, в 2-му - 2 години. Майте на увазі, за потреби редагуйте. Позакласне читання, відповідно, проводжу в 2 семестрі

Наша facebook-сторінка: https://www.facebook.com/groups/594931121245062

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури

на І семестр

11 клас (1 година)

п/п

Прим.

Зміст

Компетентності

Дата


Вступ. Література. Мораль. Людяність

1


Виклики сучасного світу. Значення літератури та культури для збереження миру й духовності. Роль вітчизняної перекладацької школи для популяризації світової літератури й формування українського читача. Літературні премії світу, письменники-лауреати та їхній внесок у боротьбу за мир і духовність.

 пояснює сутність діалогу культур, що відбувається за посередництва художньої літератури;

• розуміє значення художньої літератури (оригінальної і перекладної) для розвитку особистості та суспільства;



07.09


Золоті сторінки далеких епох




2


Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи.

 дає стислу характеристику німецькому Просвітництву;

14.09


3


Йоганн Вольфґанґ Ґете. «Фауст» (І частина), останній монолог Фауста (ІІ частина). Віхи життя та значення діяльності Й. В. Ґете для світової культури. Історія створення трагедії «Фауст». Особливості композиції. Проблематика.

 знає основні етапи життєвого і творчого шляху письменника;

 розуміє значення творчості Й. В. Ґете у світовому літературному процесі;


21.09


4


РМ. (у) Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Пошуки сенсу буття й призначення людини.

 характеризує образ Фауста;

 усвідомлює цінність невпинного пошуку, утіленого в образі Фауста;


28.09


5


Опозиція Фауст – Мефістофель. Фауст і Маргарита. Жанрова своєрідність твору.

 розкриває сутність протистояння Фауста і Мефістофеля;

05.10


Модернізм

6


Модерністська проза початку ХХ ст. (загальна характеристика). Світоглядні й естетичні засади модернізму, його художнє новаторство. Модерністські явища в художній прозі на початку ХХ ст. Ф. Кафка, Дж. Джойс і М. Пруст як зачинателі модернізму в європейській прозі.

 називає засновників модернізму в європейській прозі;

 знає світоглядні й естетичні засади модернізму;

 тлумачить поняття «модернізм»

12.10


7


Франц Кафка (1883 1924). «Перевтілення». Життя і творчий шлях Ф. Кафки. Зображення відчуження особистості в новелі «Перевтілення».

 розповідає про основні віхи життя та творчості Ф. Кафки;

 розкриває проблему відчуження особистості в новелі «Перевтілення»

19.10


8


Образ Грегора Замзи: проблемність, метафоричність, символічність. Розкриття у творі світового буття як абсурдного. Особливості композиції, функції фантастики. Характерні риси стилю Ф. Кафки, поєднання реалістичних і міфологічних елементів у гротескному світі.

 характеризує образ Замзи як «автопортрет» письменника й уособлення «маленької людини» ХХ ст.;

 досліджує проблематику, образну систему, особливості композиції і стилю прочитаного твору;

02.11


9


Михайло Опанасович Булгаков (1891 1940). «Майстер і Маргарита». Життєвий і творчий шлях М. Булгакова. М. Булгаков і Україна. Конфлікт митця з владою в умовах тоталітарної радянської системи. Роман «Майстер і Маргарита» як «роман-лабіринт» зі складною філософською проблематикою. Культурні та літературні джерела твору.

 розповідає про основні віхи життя та творчості М. О. Булгакова;

 розкриває абсурдність радянської дійсності в романі «Майстер і Маргарита»;

 висвітлює зв’язки М. О. Булгакова з Україною;

 осмислює трагізм долі митця (майстра) в романі

09.11


10


Взаємодія трьох світів у творі: світ радянської дійсності, біблійної давнини та фантастичної «дияволіали». Особливості композиції («роман у романі») та оповідної структури. Морально-філософський зміст «єршалаїмських» розділів твору. Модернізм, «роман у романі», гротеск, сатира.

 характеризує світ радянської дійсності, біблійної давнини й фантастичної «дияволіали» в романі «Майстер і Маргарита»;

 робить висновки щодо ролі прочитаного твору для сучасного читача.


16.11


11


РМ. (п) Твір-монолог головного героя вивчених творів


23.11


12


Контрольна робота №1 за розділами «Вступ», «Золоті сторінки далеких епох», «Модернізм».


30.11


Шедеври європейської лірики першої половини XX ст. (5 год.)

13-14


Ґійом Аполлінер (Вільгельм Альберт Володимир Олександр Аполлінарій Костровицький). «Зарізана голубка й водограй», «Міст Мірабо». Ґійом Аполлінер – поет-авангардист. Зв’язок поезії митця з естетикою кубізму, своєрідність «сюрреалізму» письменника, його художні новації в царині лірики. Збірки «Алкоголі. Вірші 1898 – 1913 рр.», «Каліграми. Вірші Миру і Війни». Специфіка віршованої форми каліграм («Зарізана голубка й водограй»). Тема кохання й часу у вірші «Міст Мірабо». Верлібр у творчості Ґійома Аполлінера.

 визначає провідні теми й мотиви в ліриці митця;

 розкриває особливості світобачення письменника;

характеризує образи ліричних героїв (героїнь);

 висвітлює зв’язки поета з Україною, українські теми й мотиви в їхній ліриці;

 обґрунтовує власне судження, обстоює думку в обговоренні (дискусії);

 робить висновки щодо загальнолюдського й національного в ліриці поета

7.12

14.12


15


Райнер Марія Рільке (1875 1926). «Згаси мій зір…», «Орфей, Еврідіка, Гермес», збірка «Сонети до Орфея» (огляд). Своєрідність поглядів і поетики Р. М. Рільке. Діалог ліричного героя з Богом («Згаси мій зір…»). Переосмислення античних міфів у віршах митця («Орфей, Еврідіка, Гермес», збірка «Сонети до Орфея»). Філософський характер і художня довершеність лірики поета.

 визначає провідні теми й мотиви в ліриці митця;

 розкриває особливості світобачення письменника;

характеризує образи ліричних героїв (героїнь);

 висвітлює зв’язки поета з Україною, українські теми й мотиви в їхній ліриці;

 обґрунтовує власне судження, обстоює думку в обговоренні (дискусії);

21.12



16


Повторення вивченого в I семестрі


28.12




Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.