Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Календарне планування уроків
" Історії України" для 11-х класів у 2019/2020 н.р.
70 годин (1,5+0,5 години на тиждень)
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів: Історія: 5–9 класи, (зі змінами, затвердженими наказом МОН № 236 від 21.02.2019 р.)
№ | Зміст навчального матеріалу | Дата | Скориговано | При-ка |
ПОВТОРЕННЯ. ВСТУП | ||||
1 | Періодизація історії України другої половини ХХ – початку ХХІ ст. Особливості курсу історії України 1945–2019 рр. | |||
2 | Уроки вітчизняної історії 1914-1945рр. Україна на політичній карті Європи в 1914-1945 рр. Поразка спроб відновити українську державність. Друга світова війна в історичній пам'яті. | Навчальний проект:Друга світова війна в історичній пам’яті українців та інших європейців: спільне і відмінне. | ||
Розділ 1. УКРАЇНА В ПЕРШІ ПОВОЄННІ РОКИ | ||||
3 | Україна – співзасновниця Організаціїї Обєднаних Націй (ООН). | Навчальний проект: Україна для ООН. ООН для України | ||
4 | Україна в системі міжнародних відносин. Участь України в міжнародних організаціях. | Практичне заняття: Людський вимір війни: демографічні зміни в УРСР. | ||
5 | Встановлення кордонів УРСР із сусідніми державами внаслідок переділу західноукраїнських земель. | |||
6 | Масові депортації (1944–1946 рр.). Операції “Вісла”.. Обмін територіями 1951 р. Передання Кримської області до складу УРСР. | Практичне заняття: Вирвані з коренем. Депортації українців у 1944–1951 рр.: причини, етапи, наслідки (дослідження тематичних документів). | ||
7 | Економічна ситуація УРСР. Становище сільського господарства. Масовий штучний голод 1946–1947 рр. | |||
8 | Відбудова промисловості. Внутрішньополітична ситуація в УРСР. Репресивні кампанії радянської влади. Радянізація західноукраїнських областей УРСР. | |||
9 | Національно- визвольний рух у 1944–1950-х рр. на території України. «Велика блокада» проти УПА. | Навчальний проект: Студії боротьби за незалежність: від УНР до УПА (продовження кейсу “Як трансформувався український визвольний рух у ХХ столітті?”). | ||
10 | Ліквідація греко-католицької церкви в УРСР.Операція «Захід». Українці в повстаннях у таборах ГУТАБу (ГУЛАГу). | |||
11 | Особливості розвитку культури. Освіта та наука. Повсякденне життя | Практичне заняття: “Війна пішла, а горе залишилось…”: повсякденне життя повоєнних років. | ||
12 | Урок узагальнення. Тематичне оцінювання | |||
ТЕМА 2. УКРАЇНА В УМОВАХ ДЕСТАЛІНІЗАЦІЇ | ||||
13 | Внутрішньополітична ситуація . XX з’їзд КПРС. Десталінізація Реабілітація жертв сталінських репресій. Ліквідація ГУТАБу (ГУЛАГу). | |||
14 | Децентралізація управління економікою. Розвиток промисловості. Становище сільського господарства. Зміни соціальної політики | Есе: Відлига: зміни в суспільно-політичних настроях населення України. | ||
15 | Шістдесятницво. Практичне заняття: Феномен українського шістдесятництва. | Навчальний проект: “В безсмерті холодно. І холодно в житті. О Боже мій! Де дітися поету?!” Творчість шістдесятників як закономірна реакція на виклики часу. | ||
16-17 | Київський клуб творчої молоді «Сучасник». Національно-визвольний рух: підпільні групи та організації. Зародження дисидентського руху. Антирежимні виступи. | |||
18-19 | Зміни в освіті. Зросійщення (росіянізація, русифікація). Особливості розвитку культури. Антирелігійна кампанія. Повсякденне життя | Навчальний проект: Ті, хто відкрили шлях у космос (внесок українців в освоєння космічного простору). | ||
20 | Урок узагальнення. Тематичне оцінювання | |||
Розділ 3. УКРАЇНА В ПЕРІОД ЗАГОСТРЕННЯ КРИЗИ РАДЯНСЬКОЇ СИСТЕМИ | ||||
21 | Зміни в системі влади. Конституція УРСР 1978р. Комуністична диктатура. Вплив міжнародних процесів на ситуацію в Україні. | Навчальний проект: Права людини в СРСР: декларації та реальність. | ||
22 | Арешти творчої інтелегенції. Іван Дзюба: “Інтернаціоналізм чи русифікація”. Активізація дисидентського руху: течії, форми і методи боротьби. | Практичне заняття: Українські дисиденти – виклик системі | ||
23 | Самвидав. Практичне заняття: Український самвидав: теми, ідеї, автори. | |||
24 | “Український вісник”. Михайло Брайчевський: “Приєднання чи возз’єднання”. | Навчальний проект: Студії боротьби за незалежність: від зброї до слова (продовження кейсу “Як трансформувався український визвольний рух у ХХ столітті?”). | ||
25 | Українська громадська група сприяння виконанню Гельсінських угод (Українська Гельсінська група/УГГ). | Навчальний проект: 49 сміливців проти режиму (дослідження діяльності УГГ). | ||
26 | Становище кримських татар у місцях депортації та їх боротьба за повернення на батьківщину. | |||
27 | Наростання економічної кризи. Уповільнення темпів зростання промисловості. Неефективність колгоспного ладу. Провал Продовольчої програми. | |||
27 | Етносоціальні зміни в УРСР. Життєвий рівель населення. Особливості розвитку культури. Освіта й наука. Українське поетичне кіно. | |||
28 | Практичне заняття:Повсякденне життя в місті та на селі (на прикладі кількох українських населених пунктів 1970–1980-х рр.). | |||
29 | Урок узагальнення. Тематичне оцінювання | |||
Розділ 4. ВІДНОВЛЕННЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ | ||||
30 | Україна в умовах перебудови в СРСР. Міжнародна ситуація. Українська діаспора та її внесок у відродження України | |||
31 | Інформаційна революція: від дозованої гласності до скасування цензури. Відродження памяті про Голодомор 1932-1933рр. | |||
32 | Крах командної економіки. Невдача реформаторських зусиль. Поглиблення диспропорцій і падіння рівня життя населення. | |||
33 | Чорнобильська катастрофа. Практичне заняття: “За живе…” Непоправні наслідки Чорнобильської трагедії. | |||
34 | Поява неформальних організацій. Українська Гельсінська спілка. Народний рух України за перебудову | |||
35 | Перші вільні вибори до Верховної Ради УРСР (березень 1990р.) Зародження багатопартійності. Шахтарські страйки. | |||
36 | Особливості розвитку культури. Відродження релігійного та церковного життя. | Навчальний проект: Український андеграунд: кіно, музика і театр кінця ХХ ст. | ||
37 | Декларація про державний суверенітет України. Революція на граніті. | Навчальний проект: Сто років боротьби за незалежність: 1917–2017. | ||
38 | Перетворення Кримської області в Автономну Республіку. Створення Меджлісу кримськотатарського народу | |||
39 | Спроба державного перевороту в СРСР. Акт проголошення незалежності України. | |||
40 | Референдум і вибори Президента України 1 грудня 1991 р. | |||
41 | Роль України в розпаді СРСР.Міжнародне визнання Практичне заняття: Злочини комуністичного режиму. Уроки для України сьогодні. | |||
42 | Урок узагальнення. Тематичне оцінювання | |||
Розділ 5. СТАНОВЛЕННЯ УКРАЇНИ ЯК НЕЗАЛЕЖНОЇ ДЕРЖАВИ | ||||
43 | Державотворчі процеси. «Партія влади». Особливості багатопартійної системи. | Практичне заняття: Державне будівництво в незалежній Україні: особливості, здобутки, проблеми. | ||
44 | Прийняття Конституції України 1996 р. Практичне заняття: Основний закон України: умови створення й аналіз основних положень. | |||
45 | Формування ринкової економіки. Запровадження гривні. Зміни в сільському господарстві. Специфіка приватизації. | |||
46 | Матеріальне становище населення. Демографічна ситуація. Етносоціальна структура. Протидія сепаратизму. | |||
47 | Повернення кримських татар на історичну Батьківщину. | |||
48-49 | Відносини України з ЄС, НАТО, США та Росією. Проблема Чорноморського флоту. Ідея Єдиного економічного простору (ЄЕП). Тузлівська криза. | Практичне заняття: Інтеграція України в європейський та світовий економічний простір: виклики і відповіді. | ||
50 | Президентські вибори 2004.Помаранчева революція. Конституційна реформа 2004 р. | Есе: Помаранчева революція: національний і людський виміри. | ||
51 | Суспільно-політичне життя України в 2005-2009рр. | Навчальний проект: Студії боротьби за незалежність: від культурної до політичної розбудови (завершення кейсу “Як трансформувався український визвольний рух у ХХІ столітті”, презентація). | ||
52-53 | Конституційні зміни, суспільно-політичне життя України в 2010-2013рр. Харківські угоди 2010р. | |||
54 | Урок узагальнення. Тематичне оцінювання | |||
Розділ 6. ТВОРЕННЯ НОВОЇ УКРАЇНИ | ||||
55 | Практичне заняття: Екологічні проблеми України. Подолання наслідків Чорнобильської катастрофи. | |||
56-57 | Загострення дискусій навколо геополітичного вибору України. Євромайдан. Революція Гідності. | Навчальний проект: Усна історія Майданів: від Революції на граніті до Революції Гідності (електронна Книга пам’яті). | ||
58-59 | Небесна Сотня. Окупація та анексія Росією Криму. Збройна агресія Росії на сході України. АТО. | Есе: Відверта розмова з воїнами АТО / однолітками – внутрішньо переміщеними особами. | ||
60 | Практичне заняття: Зовнішні та внутрішні загрози суверенітету України в умовах гібридної війни. | Навчальний проект: “У 1918-му Україна здобула незалежність, у 1991-му – відновила, сьогодні – захищає” (завершення проекту з укладання інтерактивної стрічки часу, яка відображає неперервність і спадкоємність державотворчих процесів у ХХ–ХХІ ст., презентація проекту). | ||
61 | Реакція світової спільноти на збройну агресію Росії. Мінські угоди. ООС | |||
62 | Відновлення владної вертикалі в ході президенських і парламенських виборів 2014р. Соціально-економічне становище України. | |||
63 | Угода про асоціацію між Україною та ЄС. Безвізовий режим для громадян України в країни ЄС. | |||
64 | Релігійне життя. Створення Православної церкви України. Надання Томосу. | |||
65 | Особливості культурного розвитку України. Реформи в освіті. Тенденції розвитку науки. | |||
66 | Українці в світі. Зв’язки з українською діаспорою. | |||
67 | Урок узагальнення. Тематичне оцінювання | |||
68 | Повторення та систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр | |||
69-70 | Повторення та систематизація навчального матеріалу за навчальний рік |
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»