Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«Реалізація професійної діяльності та розвиток цифрової компетентності педагога через обмін методичними матеріалами в цифрових бібліотеках»

Календарне планування для 11 класу з предмета "Всесвітня історія"

Всесвітня історія

Для кого: 11 Клас

23.07.2020

508

49

0

Опис документу:
Календарне планування для 11 класу з предмета "Всесвітня історія" по новій програмі, з урахуванням змін до програми Міністерства освіти та науки України, передбачено практичні завдання та тематичне оцінювання
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарне планування уроків

" Всесвітня історія" для 11-х класів у 2019/2020 н.р.

35 годин (1 година на тиждень)

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів: Історія: 10–11 класи, (зі змінами, затвердженими наказом МОН № 236 від 21.02.2019 р.)

Зміст навчального матеріалу

Дата

Скориговано

Примітка

Розділ 1. ОБЛАШТУВАННЯ ПОВОЄННОГО СВІТУ

1

Риси Ялтинсько-Потсдамської системи міжнародних відносин. Організація Об’єднаних Націй (ООН). Спеціалізовані організації під егідою ООН. “Загальна декларація прав людини” (1948 р.) і міжнародні пакти про права людини (1966 р.).

2

Радянська окупація Східної Європи. Початок Холодної війни. Меморандум Дж. Кеннана і промова В. Черчіля в Фултоні. Доктрина Г. Трумена і “План Маршалла”. Поділ Німеччини. НАТО та Організація Варшавського договору (ОВД): закріплення біполярності світу.

Навчальний проект: Реалізація завдань ООН її спеціалізованими організаціями: приклади діяльності.

Розділ 2. Держави Північної Америки та Західної Європи: формування постіндустріального суспільства

3

Концепція постіндустріального (інформаційного) суспільства. Зміцнення демократії на Заході після Другої світової війни: розширення прав людини.

Практичне заняття: Процеси демократизації в країнах Західної Європи і Америки у другій половині ХХ – початку ХХІ ст.: причини, специфіка і наслідки.

4

Падіння авторитарних режимів у Південно-Західній Європі в 1970-х рр. Утвердження принципів громадянського суспільства. Тенденції повоєнного розвитку партійних систем. Рух афроамериканців США за громадянські права. Мартин Лютер Кінг.

5

Молодіжні виступи кінця 1960-х рр. Рух хіппі. Прояви етнонаціоналізму (проблеми Квебеку, Ольстеру, баскське питання). Боротьба за права конфесійних, мовних і сексуальних меншин.

Практичне заняття: Молодіжна контркультура: вплив на формування постіндустріального світу.

6

Транснаціональні корпорації. НТР і зростання ролі професійних фахівців і техніків. Перехід від виробництва товарів до виробництва послуг. Політика зменшення соціальної нерівності.

7

“Німецьке економічне диво”. Рейганоміка. Тетчеризм. Соціальне ринкове господарство. Шведська соціальна модель.

Есе: Яким має бути сучасний політичний лідер?

8

Об’єднання Німеччини. Від Європейського економічного співтовариства (ЄЕС) до Європейського союзу (ЄС). Проблема брексіту.

9

Роль США та ЄС у сучасних міжнародних відносинах.

Навчальний проект: Українська діаспора в державах Північної Америки та Західної Європи.

10

Узагальнення. Тематичний контроль

Розділ 3. Держави Центрально-Східної Європи: трансформаційні процеси

11

Результати Другої світової війни для народів Центрально-Східної Європи.

Сталінська модель соціалізму та її втілення в Польщі, Угорщині, Болгарії, Румунії, Чехословаччині. Особливості розвитку Югославії. Доля українців у країнах Центрально-Східної Європи. Операція “Вісла”.

12

Спроба економічної інтеграції соціалістичного табору. Рада економічної взаємодопомоги (РЕВ).

Криза комуністичних режимів країн Центрально-Східної Європи. Антикомуністичні виступи: Угорська революція 1956 р. і “Празька весна” 1968 р.

Навчальний проект: “Празька весна” 1968 року.

13

Спроби модернізації суспільно-політичного устрою та радянська інтервенція в Чехословаччину. Завершення епохи Сталіна. “Хрущовська відлига”. Наростання системних кризових явищ у країнах регіону в 70–80-х рр. ХХ ст. Перебудова в СРСР.

14

“Оксамитові революції” в країнах Східної Європи. Розпад Радянського Союзу, Югославії та Чехословаччини. Політичні, економічні, соціальні та національні трансформації.

15

Країни Центрально-Східної Європи на початку ХХІ ст., їх роль у сучасних міжнародних відносинах. Політична, економічна та ідеологічна експансія Росії в регіоні.

Навчальний проект: Роль лідерів у трансформаційних процесах у країнах Східної Європи на зламі 1980–1990-х рр. (на прикладі Вацлава Гавелла, Леха Валенси, інших).

16

Узагальнення. Тематичний контроль

Розділ 4. Держави Азії, Африки та Латинської Америки: вибір шляхів розвитку

17

Японія. Повоєнне реформування держави. Хірохіто. Джерела та наслідки економічного піднесення. Внутрішньо- та зовнішньополітичні пріоритети.

.

18

Китай. Проголошення КНР. Культ особи Мао Цзедуна. Великий стрибок, комуни, культурна революція. Трансформаційні процеси в Китаї на зламі ХХ–ХХІ ст. Ден Сяопін.

19

Утворення Індійської республіки та Пакистану. Конфесійне протистояння в регіоні. ІНК. Індіра Ганді. Індія на зламі ХХ–ХХІ ст.

20

Утворення Ізраїлю. Близькосхідна проблема та шляхи її врегулювання. Ісламська революція в Ірані. “Арабська весна”. Конфлікт у Сирії. Терористична діяльність. Ісламська держава Іраку і Леванту.

21-22

Деколонізація Африки. Крах апартеїду. Країни регіону на зламі ХХ–ХХІ ст.

Латинська Америка: особливості соціально-економічного та політичного розвитку країн регіону. Революція на Кубі. Фідель Кастро. Проблеми політичного та економічного життя латиноамериканських держав на зламі ХХ–ХХІ ст.

Есе: Сучасні країни Азії: діалог західної та східної цивілізацій.

23

Практичне заняття: Моделі інноваційного розвитку нових азійських незалежних держав

24

Узагальнення. Тематичний контроль

Розділ 5. Міжнародні відносини

25

Динаміка Холодної війни. Протистояння НАТО і ОВД.

Практичне заняття: Міжнародні відносини другої половини ХХ – початку ХХІ

26

Прояви міжнародної напруженості (Берлінська криза, війна в Кореї, Карибська криза, війни у В’єтнамі й Афганістані).

27

Період “розрядки” в міжнародній політиці. Гельсінська конференція 1975 р. Рецидиви Холодної війни на зламі ХХ–ХХІ ст.

Практичне заняття: Демонтаж результатів періоду “розрядки”: причини і наслідки.

28

Від біполярного до багатополярного світу. Проблема міжнародного тероризму.Агресія Росії проти України в 2014 р. Російсько-українська війна.ст.: точки перетину інтересів.

29

Узагальнення. Тематичний контроль

Розділ 6. Повсякденне життя і культура

30

Науково-технічно революція: наукові відкриття, нові галузі наук, високі технології, інтеграція науки і виробництва.

Навчальний проект: Винаходи ХХ століття, які скоротили відстані та змінили світ.

31

Зміни у змісті та характері праці, соціальній структурі суспільства, якості життя людей країн світу. Розвиток систем соціального забезпечення.

Практичне заняття: Модерне (індустріальне) та постмодерне (інформаційне) суспільства: тяглість та зміни.

Навчальний проект: Людина другої половини ХХ і початку ХХІ ст.: творець, митець, захисник.

32

Становлення постіндустріального (інформаційного) суспільства. Культура “віртуальної реальності”.

Навчальний проект: Визначні пам’ятки сучасної архітектури (створення інтерактивної карти).

33

Освітні системи. Університети як автономні осередки науки й освіти. Розвиток літератури, образотворчого мистецтва, архітектури, музики, театру, кіно й спорту: домінуючі тенденції.

Навчальний проект: Галерея сучасного мистецтва / Олімпійські ігри в сучасному світі (на вибір учителя/учительки або учня/учениці).

34

Узагальнення. Тематичний контроль

Узагальнення до курсу

35

Основні тенденції розвитку світу в другій половині ХХ – на початку ХХІ ст. Національні та глобальні виклики.

Виміри цінностей людського буття в сучасному світі.

Україна у світовому співтоваристві.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.