Інтелектуальна гра «Vivat, математики»

Опис документу:
Мета: розвивати інтерес до навчання, пізнавальну діяльність, загальнокультурний розвиток; сприяти розвитку колективних і міжособистісних відносин; залучити до творчої пошукової роботи; розвивати навички застосування набутих знань у нестандартних ситуація.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Інтелектуальна гра

«Vivat, математики»

Мета: розвивати інтерес до навчання, пізнавальну діяльність, загальнокультурний розвиток; сприяти розвитку колективних і міжособистісних відносин; залучити до творчої пошукової роботи; розвивати навички застосування набутих знань у нестандартних ситуація.

Міжпредметні зв’язки: фізика, література, географія, культурологія, історія.

Наочні посібники: презентація Pover Point.

Технічні засоби навчання: комп’ютери, проектор, екран, посилювач звуку, мікшер,

мікрофон, колонки.

Тих, хто вчить математику,

Тим, хто любить математику,

Тим, хто знає математику,

Тим, хто ще не знає,

що любить математику,

Присвячується…

Ведуча:Добрий день шановні гості! Сьогодні ми зібрались у цьому залі, щоб провести гру «Vivat, математики!». А темою нашої зустрічі буде цариця наук – Математика. Її улюблениця - істина, її вбрання — простота і ясність. Палац цієї володарки оточено теренами, і, щоб досягти його, кожному доводиться пробиватися крізь хащі. Випадковий мандрівник не виявить у палаці нічого привабливого. Краса його відкривається лише розуму, що любить істину і загартований у боротьбі з труднощами.

Сьогодні ти прийшов в цей зал

Подумати, помріять, відпочити,

І розумом своїм все охопити,

Згадаєш нині формулу Герона,

Котру ти вже не раз писав,

Згадаєш також і Ньютона,

Біном якого ти пізнав.

Хай в пам'яті воскресне Архімед,

Що формулу рівнянь зумів відкрити.

Відомий обдарований Декарт

Творець координатної системи.

І Лобачевский всіх учених брат,

Та скульптор геометрії – Копернік

І нині славний Чебленов титан,

Софїя Ковалевські наша прима,

Могутній їм даровано талант.

Їх розум - непохитна брила.

Думок великих та ідей творець.

Щоб рід людський виношував століття.

Крізь бурі перейшовши дні важкі.

Перепливуть тепер тисячоліття.

Запам'ятай, що Гаус всім сказав:

«Є математика царицею наук».

Ведуча: А зараз настав час познайомити вас з тими, хто сьогодні буде змагатися за перемогу (Кожен гравець представляє себе: ім'я, які предмети любить найбіль­ше, які в нього захоплення. Відповідає на запитання: «Що заважає тобі навчатися краще?». Оголошує свою спеціальну тему.)

Визначити хто саме буде переможцем гри нам допоможе лічильна комісія.

Ведуча: Шановні учасники, наша гра складається з 3 турів. За результатами першого туру в другий тур пройдуть 6 учасників, які одержать найбільшу кількість балів. До третього туру пройдуть 3 учасників, один з який і буде переможцем нашої гри. Я прошу вас не хвилюватися. Запитання до гри підібрані строго в межах програми, за винятком спеці­альних тем.

І – тур

Правила першого туру

Ведуча: В першому турі вам буде запропоновано запитання та чотири варіанти відповідей. Ви повинні вибрати правильну відповідь та записати її на листочку. За кожну правильну відповідь ви отримаєте по 1 балу. В ІІ тур проходять учасники гри, які набрали найбільшу кількість балів.

Запитання першого туру

  1. Яке число у стародавньому Вавілоні вважалося священним?

а) 13; б)12; в)6; г) 15.

2. Яка з перерахованих функцій є парною

а); б) у=sinx; в) ; г) у=1/х.

3. Кому належать слова: Дайте мені точку опори – і я переверну землю”?

а) Піфагору; б) Абелю; в) Архімеду; г) Ньютону.

4. Рівняння виду ах=b називається:

а) тригонометричним; б) показниковим; в) лінійним; г) степеневим.

5. Якого поняття немає в математиці?

а) корінь; б) суфікс; в) факторіал; г) множина.

6. Якою буквою позначається множина цілих чисел?

а) R; б) N; в) Z; г) C.

7. Як називається містечко в якому народився Вієт?

а) Київ; б) Фонтеней; в) Варшава; г) Венесуелла.

8. Кому належить хоч і довгий, але абсолютно надійний спосіб вилучення

з натурального ряду простих чисел?

а) Евкліду; б) Вієту; в) Єратосфену; г) Декарту.

9. Функція має обернену, якщо вона:

а) монотонна; б) додатна; в) від’ємна; г) непарна.

10. Аксіоми Евкліда називають:

а) теоремами; б) лемами; в) постулатами; г) істинами.

11. Центром кола вписаного в трикутник, є точка перетину:

а) бісектрис; б) висот; в) медіан; г) середніх ліній.

12. Кого називають „батьком алгебри”?

а) Евклід; б) Піфагор; в) Декарт; г) Вієт.

13. Який вал зображений на картині Айвазовського?

а) 8; б) 9; в) 5; г) 4.

14. У скільки років загинув на дуелі французький математик Еваріст

Галуа?

а) 26 років; б) 21 рік; в) 37 років; г) 48 років.

15. Яке число називається „чортовою дюжиною”?

а) 12; б) 13; в) 66; г) 5.

16. На руках десять пальців, скільки пальців на десяти руках?

а) 100; б) 150; в) 50; г) 10.

17. Чому дорівнює :

а) 2; б) 3; в) 4; г) 5.

18. Кого з великих математиків називали „Королем математики”?

а) Декарта; б) Гауса; в) Вінера; г) Вієта.

19. Чому дорівнює cos 0?

а) 0; б) -1; в) 1; г) ½.

20. Хто з великих математиків першим запропонував метод нумерації за

рядами і місцями в театрі?

а) Піфагор; б) Ковалевські; в) Рене Декарт; г) Евклід.

Ведуча: Поки підводяться підсумки першого туру пропонуємо вашій увазі пісню

( на мелодію пісні «ВеІІе») .

І

Два!

Мне по геометрии два балла!

Да,

Пусть домашку я перекатала.

Но!

Мы все красивые и добре внутри.

Шпаргалки мы писать готовы до зари!

Ужасно это, когда не у кого сдуть.

От этих формул в голове такая муть.

Жуть!

Хоть мы катаем друг у друга все подряд,

Но на уроке лишь молчание ягнят.

И хоть не знаем мы ни дней и ни ночей.

Нам не видать десятки,как своих ушей!

ІІ

Я!

У доски сегодня отвечала!

Да!

Ничего опять не написала!

Но!

Все интегралы вовсе знать мне не дано,

Блеснуть умом сегодня мне не суждено!

Люблю я парня, а другое ерунда,

И снится мне как мы гуляем до утра.

Жуть!

И снова формулы блестят в его глазах,

И от меня отводит милый странно взгляд.

Пусть математика ему милей чем я,

Что делать мне скажи, скажи любовь моя!

Ведуча: До другого туру проходять учасники під №……….

Правила другого туру

Ведуча: У другому турі вам буде запропоновано шість тем. Учасник обирає будь-яку тему . Ваша мета дати якнайбільше правильних відповідей за 1хв.

Для того, щоб встановити послідовність вибору тем, вам необхідно дати найбільш точну відповідь на запитання: «В якому році Лобачевский зробив перше повідомлення про ство­рення ним нової геометрії? (1826 рік). Запишіть на листочках рік.

Ведуча: Поки журі встановлює послідовність вибору тем пропонуємо вашій увазі вірш про математику.

Математика це не наука.

Це мистецтво заради життя.

В ній краса зосереджена й муки

Тих людей, що пішли в небуття.

І хоч часом буває нам складно

Теорему якусь довести.

Інтеграл відшукать чи первісну.

Чи ймовірність події знайти.

Але я переконана – сила

В математиці й мудрість така.

Що невдача й помилка ніколи

Так, ніколи, мене не зляка.

Математика в світі з'явилась

В результаті складних творчих-мук.

Це прекрасна, велична і сильна

Досконала цариця наук.

Математика — це не наука.

Це мистецтво заради життя.

І без неї, це точно я знаю —

Неможливе майбутнє буття.

Ведуча: Шановні гравці за результатами відповідей першим обирає категорію гравець під номером №…

Конкурс «Тема»

І. Рівняння.

1.Скільки дійсних коренів може мати квадратне рівняння? (1, 2 або не має жодного)

2. Як називається рівняння виду ах2 +вх+с=0, де а, в, с - деякі числа і а≠ 0? (Квадратним)

3. За якою формулою обчислюють дис­кримінант? (Д = Ь2 - 4ас).

4.Скільки коренів має квадратне рів­няння коли дискримінант дорівнює нулю? (один).

5. Як називається рівняння sinx=a?(Тригонометричне).

6. Чому дорівнює корінь рівняння ? (9)

7. , чому дорівнює х? (х=10).

8. Як називаються рівняння в яких невідома входить під знак кореня?

(Ірраціональні).

9. Який розв'язок рівняння sinx=3? (Немає розв'язку).

10. Рівняння ах+b=0, де а і b деякі числа, а не дорівнюють 0

називається? (Лінійним).

11. Рівність, яка містить змінну називається? (Рівнянням).

12. Рівняння, які мають одинакові множини розв'язків називаються?

(Рівносильними).

13.Рівняння виду , а>0,а≠1 b- будь -яке число називається?

(Логарифмічним).

14.Що означає ОДЗ? (Область допустимих значень).

15. Скільки коренів має тригонометричне рівняння? ( Безліч)

16. Рівняння виду називається? (Показниковим)

17. Який розв’язок має рівняння 2х=4? (2)

18. х2=4, чому дорівнює х? (х=2, х=-2)

19. Як називається рівняння виду , де а,b,c – дійсні числа, а≠0.

(Біквадратне)

20. х3=1, чому дорівнює х? (х=1)

ІІ. Функції

1. Область значень функції y= cos x?( Е(у)=[-1;1])

2. Графік парної функції симетричний відносно осі? (Оу)

3. Якщо більшому значенню аргументу відповідає менше значення

функції, то функція, називається? (Спадною).

4. Функція , де а>0, а≠1, називається? (Показниковою)

5.Функція y=sin x, парна чи непарна?

6. Графік функції , симетричний відносно осі? (Оу)

7. Назвіть найменший додатній період функції y=tgx? (Т=П)

8. Множина значень незалежної змінної у, яких вона набуває при всіх

значення х з області визначення, називається?

(Область значень функції).

9.Графік непарної функції симетричний відносно ?

(Початку координат).

10. Назвати область визначення функції ?

.

11. Як називається незалежна змінна? (Аргумент)

12. Як називається графік функції ? (Парабола)

13. Назвіть найменший додатній період функції y=сosx? (Т=2П)

14. Множина значень змінної х, називається? (Область визначення)

15. Функцію , де р- стале дійсне число називають?

(Степеневою)

16. Функція y=cosx парна чи непарна? (Парна)

17. Як називається графік функції у=1/х? (Гіпербола)

18. Яка область визначення функції ? (хєR)

19. Функція y=tgx зростаюча чи спадна? (Зростаюча)

20. Чи проходить графік функції у=х3 через початок координат? (Так)

ІІІ. Тригонометрія.

1.? (1)

2. Чому дорівнює sin 30°? (1/2).

3. Функції y=sin x парна чи непарна? (Непарна)

4. В якій чверті знаходиться кут 126°? (2-чверть).

5. ? ().

6. Відношення ? ( ).

7. Який знак має синус у другій чверті? (+)

8. Назвіть найменший додатній період функції y=сtgx? (Т=П)

9. Чому дорівнює cos 90°? (0).

10. Як називається функція обернена до функції y=sinx? (Арксинус)

11. Фунція y=cgtx зростаюча чи спадна? ( Спадна)

12. Чому дорівнює tg 45°? (1)

13. В якій чверті знаходиться кут 362°? (1-чверть).

14. ? ()

15. Який знак має тангенс у першій чверті? (+)

16. Як називається функція обернена до функції y=tgx? (Арктангенс)

17. Чому дорівнює 1/tgx? (ctgx)

18. Чому дорівнює 1- cos2x?(sin2х)

19. Чому дорівнює sin 45°? ().

20. Скільки градусів має кут величиною в П рад? (180°)

ІV. Прямі та площини в просторі

1. Як називається розділ геометрії в якому вивчаються фігури у просторі?

(Стереометрія)

2. Основним фігурами у просторі є? (Точка, пряма і площина)

3. Дві прямі паралельні третій? (Паралельні між собою)

4. Дві прямі, які лежать в одній площині і не перетинаються, називаються?

( Паралельними).

5. Кінець перпендикуляра, що лежить у площині називається?

(Основою пендикуляра)

6. Твердження яке не потребує доведення, називається? (Аксіома)

7. Прямі, які не перетинаються і не лежать в одній площині називаються?

(Мимобіжними)

8. Як називається фігура утворена двома променями, що мають спільний

початок? (Кут)

9. Відрізок, що сполучає вершину кута трикутника з серединою протилежної сторони? (Медіана)

10. Якщо пряма, проведена через основу похилої, перпендикулярна до її проекції, то вона перпендикулярна до ? (Похилої)

11. Якщо пряма перпендикулярна до площини, то кут між нею і

площиною дорівнює? (90°)

12. Фігура утворена двома півплощинами із спільною прямою, що їх обмежує називається? (Двогранним кутом)

13. Трикутник у якого бічні сторони рівні називається? (Рівнобедрений)

14. Катет, який лежить напроти кута 30° дорівнює? (Половині гіпотенузи)

15. Медіана рівнобедреного трикутника є? (Висотою і бісектрисою)

16. Пряма і площина, які не перетинаються називаються? (Паралельними)

17. Відрізок, що сполучає основу похилої і основу перпендикуляра

проведених з однієї точки до площини називається? (Проекцією похилої)

18. Дві площини, які не перетинаються називаються? (Паралельними)

19. Прямі, які перетинаються під прямим кутом, називаються?

(Перпендикулярними)

20. Кінець похилої, що лежить у площині, називається? (Основою похилою)

V. Вектори

1. Напрямлений відрізок називається? (Вектором)

2.Суму трьох ненульових векторів у просторі шукають за правилом?

(Паралелепіпеда).

3. Якщо скалярний добуток двох ненульових векторів дорівнює 0 то

вектори? (Перпендикулярні)

4. Довжина вектора, чому дорівнює довжина вектора? (12)

5. Вектори координати яких пропорційні є? (Колінеарними)

6. Скільки координат має точка у просторі? (3)

7. Як називається вісь ОZ? (Вісь аплікат)

8. На скільки частин ділять простір координатні площини? (8)

9. Які ви знаєте дії над векторами, крім додавання та віднімання векторів?

(Множення вектора на число, скалярний добуток).

10.Нульовий вектор можна зобразити? (Точкоюя)

11. Як називається вісь ОХ? (Вісь абсцис)

12. Число, яке дорівнює добутку довжин двох ненульових векторів на косинус кута між ними, називається? (Скалярним добутком)

13. Координати вектора , які координати вектора ?(2;4;6)

14. Вектор довжина якого дорівнює одиниці, називається? (Одиничним)

15. Вектори, модулі яких рівні між собою, а напрями збігаються, називаються? (Рівними).

16. Скільки координат має точка на площині? (Дві)

17. Як називається вісь ОУ? (Ордината)

18. , які координати вектора ? (3;3;3)

19. , які координати вектора ? (2;1;0)

20. Чому дорівнює довжина нульового вектора? (0)

VI. Секрет

Основні поняття з математики

«Простішого не буває»

1. Чому дорівнює (а-b)(а +b)? 2- b2).

2. Чому дорівнює sіn2а+ соs2а? (Оди­ниці).

3. Чому дорівнює сума кутів трикутни­ка? (180 градусів).

4. Як називаються числа, які використо­вуються при лічбі?

(Натуральні).

5.Як називаються відрізки,які мають одинакові довжини? (Рівні)

6. Чому дорівнює площа квадрата з стороною 3см?

7.Назвіть число протилежне до числа 20?(-20)

8. На яке число треба поділити 2, щоб отримати 4? (1/2)

9. Чому дорівнює? (1/4)

10. Яким натуральним числом закінчується число 3456? (6)

11. Яким приладом вимірюють кути?(Транспортиром)

12. Чому дорівнює кут прямокутника? (90°)

13. Рівність, що містить невідому? (Рівняння)

14. Як називається сторона прямокутного трикутника, що лежить напроти прямого кута? (Гіпотенуза)

15.Як називається вісь Ох? (Абсцис)

16. Чому дорівнює а-1?(1/а)

17. Чи існує корінь квадратний з від'ємного числа? (Ні)

18. Як називається трикутник у якого всі сторони рівні? (Рівносторонній)

19. Чому дорівнює радіус кола, якщо його діаметр дорівнює 12см? (6см)

20. Периметр квадрата дорівнює 20см, чому дорівнює сторона квадрата?

(5см)

Ведуча: Поки журі підводить підсумки другого туру пропонуємо вашій увазі пісню (на мотив пісні «Мечты сбываются»)

Трудно без математики,

И никакой романтики

Кажется день потерянным,

Если я не решил

Функции, уровнения,

Способы построения

Синусов всех и тангенсов

Ох, не хватает сил!

Мечты сбиваются и не сбываются,

Пример, казалось бы, сложнее всех.

Открою алгебру, найду там формулу

И ждет тогда меня большой успех!

Эйлер, Декарт и Архимед

Много узнали в жизни бед,

И не щадила их судьба

В поисках истины…

Но как бы ни был труден путь,

Верь в силу знаний, умный будь.

Станут реальностью мечты

И воплотишь их ты!

Мечты сбиваются и не сбываются,

Пример, казалось бы, сложнее всех.

Открою алгебру, найду там формулу

И ждет тогда меня большой успех!

Ведуча: За результатами другого туру до фіналу проходять учасники:…

ІІІ - тур

Ведуча:Просимо фіналістів зайняти місця біля столиків з кольо­ровими табличками. (Жовтий, синій, червоний).

Шановні фіналісти через декілька хвилин перед вами з’явиться табло з числами від 1 до 24. За 20 секунд кожен з вас пови­нен запам'ятати номери клітинок що відповідають кольору вашої теми. За правильну відповідь своєї теми ви одержуєте 2 бали, правильну відповідь на запитання суперника - 3 бали, відповідь на запитання з загальної теми оцінюється 1 балом.

Спеціальні теми

Піфагор №1

  1. В якому році народився Піфагор? (570р. до н.е.)

  2. Хто був першим учителем Піфагора? (Гермодамаса)

  3. Найвідоміше відкриття Піфагора, за яке він приніс в жертву Зевсу бика? (Теорема Піфагора)

  4. Що створив Піфагор, розвиваючи теорію музики і акустики в Школі Піфагора? («піфагорську гаму»)

5. Перекласти на математичну мову: «Пифагоровы штаны во все стороны равны»? (Квадрат гіпотенузи дорівнює сумі квадратів катетів)

6. Які числа викликали особливу увагу у піфагорійців?(Числа 3і10)

Софія Василівна Ковалевська №2

1. В якому місті народилася Софія Ковалевська? (В Москві)

2. Ким мріяла стати Ковалевська, щоб бути ближче до народу та служити йому? (Лікарем)

3. Хто з відомих математиків був учителем Ковалевської в Берліні? (Вейєрштрасс)

4. Чому Ковалевська не могла зайняти посаду викладача в вищій школі Петербурга? (Бо у той час, це було категорично заборонено жінкам)

5. Ким було обрано Ковалевську на VІІ з’їзді природодослідників і лікарів, який відбувся в Одесі? (Головою математичної секції)

6. Якими іноземними мовами володіла Ковалевська? (Німецькою та шведською)

Рене Декарт №3

1. В якому місті народився Рене Декарт? (В Франції)

2. Яке з математичних понять названо іменем цього математика?

(Декартова система координат)

3. В якому навчальному закладі навчався Декарт з 1604 по 1612 роки?

(В Єзуітському коледжі)

4. Основоположником якого розділу геометрії є Декарт? (Аналітичної геометрії)

5. Кому з видатних особистостей того часу давав уроки філософії Декарт?

(Шведській королеві Христині)

  1. Від якої недуги помер Декарт?(Запалення легень)

Омар Хаям №4

  1. В якому місті народився Омар Хаям?(м.Нішапур)

  2. Назвіть учнів Омара Хаяма? (ал-Асфізарі, ал Хазін)

  3. Над розв’язаннями яких типів рівнянь працював Омар Хаям? (Квадратні, кубічні)

  4. В якому році помер Омар Хаям?(Після 1123 або 1132)

  5. Ким призначив Омара Хаяма султан сельджукський Мелік-шаха І?(Керівником палацової обсерваторії)

  6. У якій сфері науки крім математики, філософії та астрономії проявив свої здібності Омар Хаям? (Він був поетом)

Лейбніц№5

  1. В якому місті народився відомий філософ і математик – Лейбніц?( В місті

Лейбціг)

2. В якому віці Лейбніц вступив в Лейбцігський університет? (15 років)

3. Основоположником та першим президентом якого навчального закладу був Лейбніц? (Берлінська академія наук)

4. Де помер Лейбніц? (В Гановері)

5. План завоювання якої країни представив Лейбніц Людовіку ХІV? (Єгипту)

6. Яке поняття Лейбніц ввів в механіку? (Кінетична енергія)

Архімед №6

  1. В якому місті народився Архімед?(Сіракузах, острів Сіцілія)

  2. Хто був учителем Архімеда?(Фідій)

  3. Що сконструював Архімед під час другої Пунічної війни?(Метальні машини)

  4. При яких обставинах загинув Архімед?(Від руки солдата, який розлютився на нього за те, що він не хотів іти до начальника поки не розв’яже задачу)

  5. Яке число називають Архімедовим?(Число π)

  6. Що хотів побачити на своєму надгробку Архімед?(Циліндр з вписаною в ньому кулею)

Ейлер №7

  1. В якому місті народився Ейлер? (Базель, Швейцарія)

  2. Скільки томів зайняла б збірка всіх творів Ейлера?(60-80)

  3. На якій швейцарській монеті шостої серії зображений Ейлер?(10 франків)

  4. У якому році Ейлер отримав звання магістра, за порівняння латиною філософій Ньютона та Декарта?(1723)

  5. Яку академію у 1741 році очолює Ейлер за запрошенням короля Прусії Фрідріха Великого?(Берлінську академію)

  6. Хто був автором висловлювання: "Читайте Ейлера, читайте Ейлера, він є метром усіх нас?"(Лаплас)

Старогрецький математик Евклід №8

1. В якому місті народився Евклід? (В Афінах)

2. Як називається основна праця Евкліда? («Начала»)

3. Що було написано над входом в платонівську Академію? («Та не увійде той, що

сюди не знає геометрії»)

4. Назвіть роки життя Евкліда? (365-300р. до н.е.)

5. Хто був учителем Евкліда? (Платон)

6. З якої кількості книжок складалися «Начала» Евкліда? (15)

Остроградський М.В. № 9

  1. В якому селі народився Де народився Остроградський? (с. Пашинівка , Полтавської області)

  2. У яке місто, за кордон, виїхав Остроградський після навчання в Харківському університеті?(Париж)

  3. В якому році Остроградського обрали академіком Петербурзької Академії наук?(1831)

  4. Який талант, крім математичних досягнень, розкрився в Остроградського?(Талант блискучого лектора і педагога)

  5. Хто з учнів Остроградського у 1838 році писав, що Остроградського можна назвати "центром усієї математичної діяльності Росії"?(К. Яниш)

6. Вірші якого відомого поета найбільше любив Остроградський?(Шевченка)

Загальні питання

2. Як називається фігура, яка складаєть­ся з трьох точок, що не лежать на одній прямій і трьох відрізків, які попарно сполучають ці точки? (Трикутник).

5. Як в математиці називають тверджен­ня, яке доводять? (Теорема).

12. Що роблять з показниками при мно­женні степенів з однаковими основа­ми? (Додають).

14. Як називається вектор у якого поча­ток збігається з кінцем? (Нульовий).

16. Як називається трикутник у якого бічні сторони рівні? (Рівнобедрений)

23. Як називається розділ геометрії. в якому вивчаються властивості фігур на площині? (Планіметрія)

Ведуча: Поки журі визначить результати ІІІ - туру просимо вболівальників відповісти на запитання:

1.Чапля, стоячи на одній нозі важить 3 кг. Скільки кілограмів вона буде важити, якщо стане на обидві ноги?

2. Заєць витягнув 8 морквин і з'їв усі, крім п’яти. Скільки залишилося морквин?(5)

3.Одне яйце варять 4хв. Скільки потрібно часу, що зварити 5 яєць? (4хв)

4. На березі 5 гілок. На кожній гілці 5 яблук. Скільки яблук на березі ? (Жодного)

5. Про що йдеться:

ЇЇ зустрінеш ти в розмові,

І в літературній мові.

А в алгебрі ти можеш взяти

ЇЇ портрет намалювати.

Ведуча: Видатний російський письменник Л.М.Толстой вважав, що «людину можна оцінити дробом, знаменник якого є те, що він думає про себе, чисельник – те, що про нього думають інші»

Я бажаю всім: і учасникам гри, і вболівальникам, щоб чисельник у вашому житті залишався більшим, додавалось велике щастя, горе зменшувалось, а кохання ділилось.

А зараз настала найочікуваніша хвилина нашої зустрічі, оголошення переможця гри. За результатами ІІІ- туру переможцем гри «Vivat, математики» стає…

До побачення, до нових зустрічей!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Селф-коучинг (самонаставництво) як технологія професійного розвитку педагога Нової української школи»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.