Тема інтегрованого уроку або виховного/тематичного заходу: «Як нам подружитися зі всією технікою?»
Мета:
• повторити назви побутових приладів;
• закріпити додавання та віднімання в межах 10;
• вчити складати нерівності;
• розвивати фонематичний слух дітей;
• розвивати вміння ділити слова на склади, аналізувати звуки в словах;
• розвивати мовлення учнів, їх творчі здібності;
• розвивати дрібну моторику руки дітей;
• вчити правилам поводження з електроприладами;
• вчити економити електроенергію.
Завдання:
• гра-лабіринт;
• фонетичні вправи;
• розгадування загадок про побутову техніку;
• розгадування кросворду;
• поділ слів-відгадок на склади, називання звуків;
• складання прикладів на додавання в межах 6;
• складання нерівностей;
• перегляд відеофільму «Уроки обережності»;
• переглід відеофільму «ЯК приручити вітер? Енергія вітру»
• вивчення лічилки напам’ять;
• розфарбовування малюнка.
Очікувані результати учіння:
• уживає відповідну до ситуації спілкування лексику і несловесні засоби;
• уживає форму кличного відмінка іменника для звертання до іншої особи
та ввічливі слова;
• визначає звуки у слові, визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на
кількість голосних звуків;
• уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд,
шануючи гідність інших;
• досліджує значення нових слів;
• лічить рукотворні тіла людини (побутові прилади);
• складає нерівності на основі малюнків;
• пояснює правила безпечної поведінки вдома (з електричними приладами);
• пояснює, чому треба берегти електроенергію;
• висловлює свої думки і почуття з приводу простих медіа текстів;
• дотримується правил безпечної поведінки в різних ситуаціях;
• представляє інформацію графічно.
Обладнання: картки для індивідуальної, парної, групової роботи, відеофільми «Як приручити вітер. Енергія вітру», «Уроки обережності»