Програмові завдання:
математика: закріплювати вміння дітей будувати числовий ряд (1-10); порівнювати множини, використовуючи знаки «більше», «менше», «дорівнює»; орієнтування у просторі (вгорі, внизу, праворуч, ліворуч); розвивати логічне мислення;
мовленнєве спілкування: продовжувати формувати вміння вживати узагальнювальне словосполучення «морський транспорт»; збагачувати словник назвами видів водного транспорту;
ознайомлення із соціальним довкіллям: уточнити і поглибити знання дітей про мешканців моря та морські види транспорту;
конструювання: вчити виготовляти модель вітрильника з природного матеріалу.
Матеріал: дидактичні ігри: «Що переплутав художник», «Види транспорту», «Куди пливе рибка?», «Порівняй», «З’єднай за крапками»; шкарлупки грецького горіха, зубочистки, пластилін, паперові вітрила.