Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Інтегроване заняття з дітьми молодшого дошкільного віку «Несподівані пригоди» за Освітньою програмою «Дитина»

Інтегроване заняття з дітьми молодшого дошкільного віку «Несподівані пригоди» за Освітньою програмою «Дитина»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1400 грн
290 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №UD447991
За публікацію цієї методичної розробки Чигрик Світлана Іванівна отримав(ла) свідоцтво №UD447991
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Дошкільний навчальний заклад ( ясла – садок) № 45 «Теремок»

Черкаської міської ради Вихователь : Чигрик С. І.

Інтегроване заняття з дітьми молодшого дошкільного віку «Несподівані пригоди» складене за Освітньою програмою «Дитина»

Програмовий зміст: стимулювати інтерес та бажання брати участь у руховій діяльності разом з дорослими та іншими дітьми. Покращувати координацію рухів. Формувати елементарні засоби спілкування. Розвивати вміння слухати і чути дорослого. Вправляти у мовленнєвому діалозі. Навчати орієнтуватись у різних емоційних станах дорослого і дитини; вчити приймати елементарні рішення, надавати комусь-чомусь перевагу. Виховувати інтерес до нового, впізнавати знайоме, відкривати невідоме. Обстежувати предмети зором, дотиком, рухом. Розвивати уявлення про форму, колір, величину. Вправляти у вимові звуків «р», «у», «дз». Збагачувати словник дітей, розширити знання про домашніх тварин, птахів. Уміти правильно тримати пензлик під час аплікації, розкачувати тісто рухами долоньок вперед-назад, загострюючи один кінець, акуратно працювати з гуашшю. Сприяти використанню усної народної творчості в процесі спілкування. Підтримувати прагнення дитини розв’ язувати елементарні проблеми, вдаватися до найпростіших форм розмірковування.

Матеріал. Атрибути: гора, дерево, ялинки, шишки, дощечки, каміння; мішечок, геометричні фігури, магнітофон, гуаш, тісто, трафарети, штамли, стрічка.

Методи і прийоми. Ігровий прийом « зустріч із Зайчиком», бесіда, проблемні ситуації, вибір дітьми матеріалу для художньої діяльності.

Хід.

Діти знаходяться в залі імітуючи їзду на санчатах, взявшись попарно один за одним. Відчинились ворота

Стук, грюк, тра-та-та,

Їде наша дітвора

Дзинь-дзелень, та-ра-ра.

  • Погляньте що це на лісовій ? ( сліди)

  • Хто їх міг залишити? ( пташки)

  • А чому пташині сліди обриваються? ( бо пташка злетіла)

  • Чиї тут ще сліди? ( здогадки дітей)

  • Давайте підемо по сліду і дізнаємось до кого вони приведуть. (Під горою сидить зайчик).

  • Погляньте який сумний, зажурений сидить зайчик, як ви гадаєте, що з ним могло трапитись? ( Хтось образив, побив,щось забрали, немає друзів…).

  • Чому ти зайчику сумуєш?

Заєць. – Я ходив гуляти і заблукав. А дійшов до гори і не знаю як бути далі.

  • Малята, як можна перебратись через гори,адже вони такі високі? (перелізти, підтягнутись по мотузці, по драбині).

  • Тут лежить якийсь конверт, поглянемо,що в ньому.

Д /гра - пазл « Склади ціле». ( Діти із частин складають ціле і дізнаються, що це літак).

Р/ гра « Літаки».

  • Погляньте, лежить якийсь мішечок. Діти трясуть його, припускають що в ньому лежить, як його відкрити.

  • В мішечку лежать геометричні фігури, діти називають їх, закріплюють назви кольрів..

Вихователь пропонує кожній дитині конверт, в якому знаходиться геометричні фігури, з яких діти будують будинки.

  • Чи не твій тут будинок? – запитує вихователь у Зайчика.

  • Які тварини можуть жити в цих будинках? ( припущення дітей).

Діти відкривають двері у побудованих ними будиночках, з яких виглядає мордочка домашньої тварини, птаха.

  • Чи знаєш, Зайчику, ти таких тварин?

Діти називають і описують зовнішній вигляд тварин ( собака, корова, півень).

Декламують вірші, загадки про них.

Вихователь переключає увагу на шишку, яка з’явилась на підлозі.

  • Хто її міг загубити? ( ведмідь, білка,птах).

Фізхвилинка

Ось ворона сіро – чорна,

Задирає дзьоба гордо,

Білочка руда стрибає,

Шишки весело збирає,

А ведмедик клишоногий

Розминає міцні ноги.

Зайчик. – Це ж шишка із нашого лісу! Отже ми на вірному шляху. Он там я бачу ялинки під якими я живу. Але як же до них дістатись, якщо на шляху до них проліг струмок?

Вірш – інсценування

Маленький Зайчик пішов мандрувати

Удосвіда вийшов із рідної хати

Та раптом побачив струмок на шляху,

І як же здолать перешкоду таку?

Якби я був пташка, то вмів би літати,

Якби я був жабка, то вмів би стрибати,

Якби я був рибка, то переплив,

Якби я був чапля, то перебрів.

А так що робити я друзі не знаю

На допомогу від вас я чекаю.

Біля струмочка лежать камінчики, дощечки. Діти придумують, як можна побудувати місточок.

Хлопчики ідуть по кам’яному місточку, а дівчата – по дощаному.

Зайчик. - Велике спасибі вам, що показали мені дорогу додому. Більше я сам так далеко не заходитиму.

  • Миле, Зайчатко, на згадку про нас ми тобі приготуємо сюрприз.

  • Що любить їсти Зайчик? ( траву, капусту, моркву).

Діти штампують трафарети капусти, роблять аплікацію « травичка», ліплять морквинку.

Зайчик дякує дітям.

  • А тепер будемо повертатись до себе, бо ліс живе своїм спокійним і врівноваженим життям, а ми в ньому лише гості.

Зайчик. – До побачення усім.

Список використаної літератури.

  1. « Дитина» -. Освітня програма для дітей від 2 до 7 років. Міністерство освіти і науки України. Київ – 2016

  2. Богуш А.М. Мовленнєво –ігрова діяльність дошкільників: мов. Ігри, ситуації, вправи: навч.-метод. посіб./ Алла Богуш, Надія Луцан. – Київ: слово, 2008.-256 с.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Стимулювати інтерес та бажання брати участь у руховій діяльності разом з дорослими та іншими дітьми. Покращувати координацію рухів. Формувати елементарні засоби спілкування. Розвивати вміння слухати і чути дорослого. Вправляти у мовленнєвому діалозі. Навчати орієнтуватись у різних емоційних станах дорослого і дитини; вчити приймати елементарні рішення, надавати комусь-чомусь перевагу. Виховувати інтерес до нового, впізнавати знайоме, відкривати невідоме.
  • Додано
    07.12.2018
  • Розділ
    Дошкілля
  • Клас
    Дошкільнята
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    112
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    UD447991
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
249 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №UD447991
За публікацію цієї методичної розробки Чигрик Світлана Іванівна отримав(ла) свідоцтво №UD447991
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти