і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Арт-терапія в роботі з підлітками і старшокласниками. Шлях до мети
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Інноваційні технології навчання в розвитку творчих здібностей учнів

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Інноваційні технології навчання

в розвитку творчих здібностей школярів

У наш час спостерігається зростання інтересу до процесу творчості. Якщо в деяких видах робіт людині допомагають складні механізми, то творчість не може бути формалізована й обмежена певною програмою дій, не може бути механічною.

Розвивати творчі здібності можна по-різному. Окремі учні переважно самостійно тренують свої задатки. Але для розвитку більшості школярів важливою є роль саме вчителя.

Завдання педагога - управляти процесами творчого пошуку, ідучи від простого до складного: створювати ситуації, що сприяють творчій активності школяра; розвивати його уяву, асоціативне мислення, здатність розуміти закономірності, прагнення постійно вдосконалюватися, розв'язувати дедалі складніші творчі завдання.

На мою думку, найефективнішим засобом досягнення мети – розвивати творчі здібності школярів на уроках - є інноваційні технології навчання. Інноваційний підхід забезпечує позитивну мотивацію здобуття знань, активне функціонування інтелектуальних і вольових сфер, сприяє розвитку творчої особистості. Створення ситуації успіху, сприятливих умов для повноцінної діяльності кожної дитини - основна мета, що покладена в основу інноваційних технологій навчання. Використання інтерактивних технологій не самоціль, а засіб створення атмосфери доброзичливості й порозуміння, зняття з душі дитини почуття страху, спосіб зробити її розкутою, навіяти впевненість у своїх силах, налаштувати на успіх, виявити здібність до творчості. Тож застосування інноваційних форм роботи дає змогу успішно розв`язати порушені проблеми.

Цікавими, по-моєму, є розгадування чи складання кроссенсів. Кроссенс –це асоціативний ланцюжок, об’єднаний певною темою. Слід зауважити, що деякі кроссенси є символічними, прихованими, тому в учнів може виникнути декілька варіантів асоціативних зв’язків. Якщо виникає проблема під час визначення зображення на картинці, то можна на ній зробити стислу текстову підказку.

На етапі закріплення вивченого матеріалу пропоную розгадати і пояснити головоломку, укладену по творчості П. Г. Тичини.

Розділ: «Українська література 1920-1930 рр.».

Тема: «Життєвий і творчий шлях П.Г.Тичини».

1-2 календар - Коцюбинський: творчі суботи М. Коцюбинського.

2-3 М. Коцюбинський – дзвіночки: письменник тонко відчував красу природи й захоплювався нею.

3 - 6 дзвіночки – кларнет: збірка П. Тичини «Сонячні кларнети».

6 – 9 кларнет – дудка: П. Тичина,як стверджував В.Стус, свій сонячний кларнет змінив на дерев’яну дудку.

9 – 8 дудка – В. Стус: Стус – автор роботи «Феномен доби…», у якій

ідеться про метаморфозу творчої діяльності П. Тичини.

8 – 7 В. Стус - П. Тичина: Стус вважав П. Тичину своїм учителем.

7 – 4 П. Тичина – ямб: ямб – улюблений віршовий розмір поета.

4 – 1 ямб – календар: поезії можна творити в будь-який день тижня, особливо в суботу чи неділю (у вихідні).

По хресту:

5 – 2 кінь Пегас – М. Коцюбинський: Михайло Михайлович мав талант до творчості, хоч і прозової.

5 – 6 Пегас – «Сонячні кларнети»: перша поетична збірка П. Тичини.

5 – 8 Пегас – Стус: В. Стус мав неабиякий поетичний талант.

5 – 4 Пегас – ямб: ямб – віршовий розмір поезії.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Використання сучасних методів навчання, укладання кроссенів
  • Додано
    13.08.2018
  • Розділ
    Українська література
  • Клас
    11 Клас
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    111
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    PS810461
  • Вподобань
    0
Курс:«Воркшоп як інноваційна освітня технологія»
Швень Ярослава Леонідівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь