Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Дислексія: як подолати труднощі та підвищити успішність в навчанні
»
Взяти участь Всі події

Інклюзія. Календарно-тематичне планування з всесвітньої історії для учнів із ЗПР 7 клас (1 година на тиждень, 35 – на рік)

Всесвітня історія

Для кого: 7 Клас

24.09.2021

122

13

0

Опис документу:

Інклюзія. Календарно-тематичне планування зі всесвітньої історії для учнів із затримкою психічного розвитку. 7 клас (1 година на тиждень, 35 – на рік) Підручник : 7 кл. Всесвітня історія. О. І. Пометун, «Освіта», 2015

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарне планування з всесвітньої історії

для учнів із ЗПР

7 клас

(1 година на тиждень, 35 – на рік)

Підручник : 7 кл. Всесвітня історія. О. І. Пометун, «Освіта», 2015


Тема

Дата

Примітка

І семестр

Повторення. Вступ

Цивілізаційна спадщина Стародавнього світу (повторення)



Що і як вивчається в курсі історії Середніх віків



Розділ 1. Перші середньовічні держави

Становлення середньовічної Європи



Утворення «варварських королівств». Імперія Карла Великого



Візантійська імперія



Арабський світ



Практичне заняття. Зіставити організацію влади у «варварських королівствах», Франкській імперії, Візантійській імперії, перших Арабських халіфатах



Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Перші середньовічні держави»



Розділ 2. Середньовічний світ Західної Європи

Середньовічне європейське суспільство



Практичне заняття. Життя і традиції рицарів і селян



Місто в Середньовіччі



Світ середньовічного міста



Практичне заняття. Повсякденне життя людини в Середні віки



Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Середньовічний світ Західної Європи»



Розділ 3. Європейське суспільство і держави в Х – ХV ст.

Походи вікінгів і нормандські завоювання. Вільгельм Завойовник



Хрестові походи. Взаємовідносини європейського та східного світів



ІІ семестр

Середньовічні держави: від роздробленості до станово-представницьких монархій



Англія та Франція у ХІІ–ХV ст.



Практичне заняття. Велика Хартія Вольностей



Німеччина та Італія в Х–ХV ст.



Іспанія та Реконкіста



Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Європейське суспільство і держави в Х – ХV ст.»



Розділ 4. Матеріальний і духовний світ європейського Середньовіччя

Освіта, наукові дослідження та винаходи Середньовіччя



Вплив Церкви на середньовічне суспільство



Раннє Відродження і гуманізм



Практичне заняття. Середньовічні замки та собори: візитна картка туристичної Європи



Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Матеріальний і духовний світ європейського Середньовіччя»



Розділ 5. Країни Центральної та Східної Європи в Х – ХV ст.

Держави Центральної та Східної Європи в Х–ХV ст.



Новгородська боярська республіка. Александр Невський.



Московська держава у ХІІ–ХV ст.



Практичне заняття. Виявити в пам’ятках культури народів Центрально-Східної Європи прояви візантійської, руської та західноєвропейської (католицької) культурних традицій



Утворення Османської імперії. Правління Мехмеда ІІ



Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Країни Центральної та Східної Європи в Х – ХV ст.»



Розділ 6. Середньовічний Схід

Середньовічне суспільство Індії та Китаю



Узагальнення до курсу: «Середні віки в історії людства».





Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.