Бібліотека

Індивідуальний план роботи музичного керівника дошкільного закладу на час карантину

Опис документу:
Багато часу музичні керівники проводять після роботи, щоб підготувати для дітей та їх батьків цікаві заняття та веселі свята. Зараз все це ми можемо робити у свій робочий час. (хоча сидимо вдома). І, повірте, це стало ще важче. Тому що, ми не бачимо своїх малят, які надихають нас, заставляють нас рухатися вперед, шукати те, що їх цікавить. Ось і вигадуємо всі можливі види "дотику" до дітей та їх батьків. І зараз, як ніколи, батьки стали нашими поьічниками.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

ЗАТВЕРДЖУЮ

Завідувач КЗ «ДНЗ№____»

________________________

13.03.2020р.

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ НА ЧАС ЗАПРОВАДЖЕННЯ КАРАНТИНУ

МУЗИЧНОГО КЕРІВНИКА * (30 годин)

п/п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітки

1

13.03.

2020 

1.Складання плану роботи на час карантину.

2.Опраіцювання нормативно-правової бази

8:00-10:00

10:00-12:00

Наказ МОН «Про затвердження Типових штатних нормативів дошкільних навчальних закладів» № 1055, від 04.11.2010

Закон України «Про дошкільну освіту» від 11.07.2001 р. № 2628-III (Ст. 39)

Закон України «Про дошкільну освіту» (Ст. 30)

Лист МОН № 1/9-454 від 02.09.2016 року «Щодо організації роботи з музичного виховання дітей у дошкільних навчальних закладах»

2

16.03.

2020

1.Робота з документацією групи дітей раннього віку

2.Робота з документацією групи дітей молодшого віку.

3.Робота з документацією групи дітей середнього віку.

4.Робота з документацією групи дітей старшого віку.

5. Робота в костюмерній

8:00-9:00

9:00-10:00

10:00-11:00

11:00-12:00

12:00-13:00

3

17.03.

2020

1.Систематизація документації.

2.Вивчення інноваційних технологій з музичного виховання через інтернет ресурси

3.Опрацювання друкованих матеріалів

4.Перерва на обід

5.Підготовка матеріалів

до консультацій з вихователями

та опрацювання методичної літератури.

6.Проведення індивідуальних і групових консультацій для батьків за темою «Чим зайняти дитину вдома під час карантину»  в онлайн – режимі

8:00-

10:00

10:00-11:00

11:00-13:00

13:00-13:30

13:30-15:30

15:30-16:30

https://vseosvita.ua/library/innovacijni-tehnologii-v-muzicnomu-vihovanni-doskilnikiv-castina-i-18871.html

Журнали (нові номери за 2020 рік):

«Музичний керівник»

-https://emuzker.mcfr.ua/

«Вихователь – методист» https://emetodyst.mcfr.ua/

«Дошкільне виховання»

«Палітра педагога»

Соціальна мережа Viber

Посилання:

https://arzamas.academy/materials/1501?fbclid=IwAR1-ez3ym9ZtfyhkVugF-3UOLLf6IRXhLg6KPK5TwqruPHH3raC21EZsGbY

4

18.03.

2020

1.Розробка та оформлення сценаріїв до Великодня.

2.Підбірка музичного матеріалу.

3.Надання музичного матеріалу для вивчення батькам всіх вікових груп

8:00-10:00

10:00- 12:00

12:00-13:00

Соціальна мережа Viber

Посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=chMHle3-1S4

https://www.youtube.com/watch?v=0WArsrfo07Y

https://www.youtube.com/watch?v=vy5ShdXJxrQ

https://www.youtube.com/watch?v=2YGcHpl604k

https://1540.com.ua/news/velikodni-multfilmi-dlia-ditei-iak-rozkazati-ditini-pro-velikden_19894/?fbclid=IwAR2CuZoTBywdAQQFihhJtp8vh0m2-c8HQmpSf7OpKpL6-EINk-tVjECuBjE

5

19.03.

2020

1.Підбірка матеріалів для оформлення зали, декорацій та реквізитів до розваг та свят.

2.Підбір та складання танцювальних композицій

3. Виготовлення музично-дидактичного матеріалу

4.Перерва на обід

5.Робота с фонотекою

6. Робота з аудіотекою

7. Онлайн-консультація для вихователів на тему:

«Як добирати віршований матеріал до свят»

08:00-09:00

9:00-10:00

10:00-

13:00

13:00-13:30

13:30-14:30

14:30-15:30

15:30-16:30

Соціальна мережа Viber

6

20.03.

2020

1. Підвищення кваліфікації дистанційно: проходження вебінару «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради»

2. Онлайн -консультації для батьків на тему «Як розважитися на вихідних»:

-Музика на кухні;

-Перегляд мультфільму «Фіксики» про музичні інструменти.

8:00-10:00

10:00-12:00

«Всеосвіта» у повторі за 19.03.2020

(отримання сертифікату за бажанням)

https://www.youtube.com/watch?v=MaC1QYAEBUE

Соціальна мережа Viber

Посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=KnmwPOt6X7k&app=desktop#menu

7

23.03.

2020

1. Онлайн -консультації для батьків щодо рухової діяльності дітей

2. Самоосвіта

08:00-

10:00

10:00-12:00

Соціальна мережа Viber

(онлайн-заняття)

Посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=pcLMi59Pqhw

https://www.youtube.com/watch?v=0U1wPXKIJWo

8

24.03.

2020

1. Підвищення кваліфікації дистанційно: проходження вебінару «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину»

2. Дистанційне заняття для дітей молодшого дошкільного віку «Веселі пташки»

Завдання: виховувати у дітей бажання приймати учисть у різних видах музичної діяльності.

3.Виготовлення індивідуальних карт для гри на ксилофоні, бумвокерсах та діатонічних дзвониках

4. Перерва на обід

5. Розробка тематичних занять для всіх вікових

08:00-10:00

10:00-11:00

11:00-13:00

13:00-13:30

13:30-

16:30

«Всеосвіта» у повторі за 23.03.2020

(отримання сертифікату за бажанням)

https://vseosvita.ua/webinar

Соціальна мережа Viber

  1. Руханка «Гусі - потягусі»

https://www.youtube.com/watch?v=Hxaxd229Kt8&list=PLElG6fwk_0UmWfbppU9Y_Qp8kOGDOvfDs&index=15

  1. Слухання музики українського композитора Володимира Сокальського «Пташка». Слухаючи цей твір, ви зможете уявити пісню пташки, що закликає весну.

https://www.youtube.com/watch?v=RUoRySKXeCk

  1. Співи «Вийди, вийди, сонечко»

https://www.youtube.com/watch?v=hlWXFWePjKA

  1. Рухлива гра «Пташки та автомобіль» (діти спочатку імітують рухи птахів, а коли почули автомобіль – «беруть кермо» та їдуть по дорозі)

https://www.youtube.com/watch?v=KtXZ-ZMKAr8

9

25.03.

2020

Підвищення кваліфікації дистанційно: «Вивчення методики BODY PERCUSSION Salvo Russo»

2.Підбірка музичного матеріалу за методикою BODY PERCUSSION для використання на заняттях з дітьми.

3. Дистанційне заняття для дітей старшого дошкільного віку «В світі загадкових музичних звуків»

Завдання: стимулювати в дітей відчуття задоволення від власного співу та співу з батьками.

4. Складання та розробка авторських моделей розпівок.

08:00-09:00

09:00-10:00

10:00-11:00

11:00-13:00

Відеозапис за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=4ocaxLQ4ig8

https://www.youtube.com/watch?v=xsAVNEAdyT4

https://www.youtube.com/watch?v=3mqtul39rwM

https://www.youtube.com/watch?v=obVYIu5Z3LY

https://www.youtube.com/wtch?v=f9U9bvzKmYQ

Соціальна мережа Viber

  1. Руханка «Я піду в Карпати-гори»

https://www.youtube.com/watch?v=kPyxgTP0bZA&list=PLElG6fwk_0UnUQzb9Y5mM3p0TJ_Tu2Oe2&index=16

  1. Дидактична гра «Впізнай музичні інструменти»

https://www.youtube.com/watch?v=j-3JooDFkJw&t=136s

  1. Співи «Пісня про музичні інструменти»

https://www.youtube.com/watch?v=gA5G-Ie6eG8

10

26.03.

2020

1. Упорядкування дидактичного та демонстраційного матеріалу за темою: «Ознайомлення дітей з музичними інструментами»

2. Дистанційне заняття з дітьми середнього віку «Я живу серед краси»

Завдання: сприяти виникнення емоційного задоволення музичним заняттям.

2.  Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури.

3. Перерва на обід

4. Корекція календарно-тематичного планування роботи на квітень-травень.

08:00-10:00

10:00-11:00

11:00-13:00

13:00-13:30

13:30-16:30

Соціальна мережа Viber:

1.Руханка «Бедрик»

https://www.youtube.com/watch?v=4g6Cd1X7lUU

2.Ритмічна гра «Ніжки та долоньки»

https://www.youtube.com/watch?v=BygJKPV6s0I&list=PLyZN5lSvSkQeaQLZSp2Mq2tEB3FY0SXkN&index=3

3.Розпівка «Вийди, вийди, сонечко»

https://www.youtube.com/watch?v=hlWXFWePjKA

4.Співи «Намалюю я»

https://www.youtube.com/watch?v=qcA3MTrlQL0

«Сонячний промінчик»

https://www.youtube.com/watch?v=TK1TwHvuZ6E

5.Слухання музики: М. Глінка «Жайворонок»

https://www.youtube.com/watch?v=5kr1U0cIDng

11

27.03.

2020

1. Підготовка матеріалів до консультацій з вихователями та батьками та опрацювання методичної літератури.

2. Дистанційне заняття з дітьми раннього віку «Казковий світ»

Завдання:сприяти виникнення емоційного задоволення музичним заняттям.

3.Підготовка до консультації з батьками на тему: «Вчимося слухати музику разом з дітьми».

08:00-10:.00

10:00-11:00

11:00-12:00

Соціальна мережа Viber:

1.Руханка «Гусі-потягусі»

https://www.youtube.com/watch?v=Hxaxd229Kt8&list=PLElG6fwk_0UmWfbppU9Y_Qp8kOGDOvfDs&index=15

  1. Співи: «Вийди, вийди, сонечко»

https://www.youtube.com/watch?v=hlWXFWePjKA

«Щебетала пташечка»

https://www.youtube.com/watch?v=Ne5tKcgFpXs&t=244s

  1. Рухлива гра: «Сонечко і дощик»

https://www.youtube.com/watch?v=nATN1XE49H4

  1. Музична казка «Ріпка»

https://www.youtube.com/watch?v=R_gxhI0K9sg

12

30.03.

2020

1.Розробка та оформлення сценаріїв до Дня Землі

2.Підбірка музичного матеріалу.

3.Надання музичного матеріалу для вивчення батькам всіх вікових груп

Онлайн-консультація

8:00-10:00

10:00- 12:00

12:00-13:00

Соціальна мережа Viber у форматі МР3:

1. Відеоряд « Люблю цей світ»

2. Танок «Весна прийшла» на пісню,яку виконує Т. Ігнатенко (виконують діти середньої групи)

3. Пісня – хоровод «Ми весняночку співаєм» (виконують діти груп раннього віку)

4. Пісня «Весняночка - паняночка» (Виконують діти молодших груп)

5. Поспівка «Вийди, вийди, сонечко» (співають всі діти,)

6. Танок з квітами «Дівчина -весна!» (виконують діти середніх групи)

7. Танок «Струмочки» під пісню Івасюка «Водограй» (виконують діти старшої групи)

8. Веснянка « Куку, куку – чути в ліску» (виконують діти середньої групи)

9. Пісня «Весняна пташечка» сл.і муз. А.Сологуба (виконують діти старшої групи)

10. Танок «Земле моя» (виконують діти старшої групи)

13

31.03.

2020

1.Складання картотеки музичних ауді- казок

2. Робота в костюмерній

(оновлення каталогу костюмів)

3. Дистанційне заняття для дітей молодшого дошкільного віку «Курочка з курчатами завітала в гості до малят»

Завдання: виховувати у дітей бажання приймати учисть у різних видах музичної діяльності.

4.Виготовлення дидактичного матеріалу.

4. Перерва на обід

5.Розробка сценаріїв до випускних свят

08:00-09:00

09:00-10:00

10:00 – 11:00

11:00-13:00

13:00-13:30

13:30-16:30

Опрацьований матеріал:

https://kazky.suspilne.media/list.php

https://kazky.suspilne.media/53

https://sluhay.com.ua/find/genre=%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D0%BA%D0%B0

https://kazky.suspilne.media/33

Соціальна мережа Viber

Посилання:

1.Танцювальна діяльність: «Ціпоньки» муз С. Петросяна, сл. А. Каннич

https://www.youtube.com/watch?v=Xn1uMMMKSrQ

2. Слухання музики: «Курочка» муз. Н. Любарської

https://www.youtube.com/watch?v=pomcPMYe8tw

3.Музична казка «Курочка Ряба»

https://www.youtube.com/watch?v=3DhgrsGsA6c&list=PLjwPdwtopeGDLao9WE60_ViR0fHghyyd8&index=4

4.Співи: пісня «Курчата Пі-Пі»

https://www.youtube.com/watch?v=zgyM-DikvFk

5.Рухлива гра: «Вийшла курочка гуляти»

https://www.youtube.com/watch?v=_7OBHJCjV4Y

14

01.04.

2020

1.Самоосвіта: Методика Карла Орфа – вчимося у Тетяни Тютюннікової

2.Підбірка музичного матеріалу для використання на заняттях з дітьми за цією методикою.

3. Дистанційне заняття для дітей старшого дошкільного віку «Чарівний світ сказок»

Завдання: формувати в дітей естетичний смак, прещеплювати любов до музики.

4. Складання та розробка авторських моделей розпівок.

08:00-09:00

09:00-10:00

10:00-11:00

11:00-13:00

Відеозапис за посиланням:

https://deti-club.ru/doshkolnoe-obrazovanie-metodika-karla-orfa-2

https://www.youtube.com/watch?v=NmrfL4JP-DU

https://www.youtube.com/watch?v=TSM0sxwxwQE

https://www.youtube.com/watch?v=I4A6q4s7XEk

Соціальна мережа Viber

1.Руханка «Кроком руш»

https://www.youtube.com/watch?v=cUmvYKFcP2g

2.Дидактична гра «Що роблять зайці?»

https://www.youtube.com/watch?v=2xdlgIdkrz4&list=PLjwPdwtopeGDLao9WE60_ViR0fHghyyd8&index=3

3. Слухання музики: Д.Шостакович «Весела казка» (у виконанні гітари та фортепіано)

https://www.youtube.com/watch?v=wx4mLfQqATs

https://www.youtube.com/watch?v=Aoq7GUuTZYI

Д. Шостакович «Сумна казка»

https://www.youtube.com/watch?v=i43-6TFw1P8

4.Співи «Завітайте в казку»

https://www.youtube.com/watch?v=BXoQdDCSWdk

15

02.04.

2020

1. Упорядкування дидактичного та демонстраційного матеріалу за темою: «Слухання музики та живопис»

2. Дистанційне заняття з дітьми середнього віку «Кожна тварина співає по-своєму»

Завдання: сприяти виникненню відчуття емоційного задоволення при долученні дитини до музики

2.  Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури.

3. Перерва на обід

4.Практичні заняття з вихователями «Вчимо вірно виконувати музично-ритмічні рухи» та проведення консультації «Вихователь і музичний керівник.

Теорія та практика педагогічної взаємодії»

08:00-10:00

10:00-11:00

11:00-13:00

13:00-13:30

13:30-16:30

Соціальна мережа Viber:

1.Руханка «Якщо весело живеться»

https://www.youtube.com/watch?v=pdpbp7jVKvU

2. Музично-дидактична гра "Кого зустрів колобок"

https://www.youtube.com/watch?v=DPWm7PNML9Y&list=PLjzPdY48AqyMTllFIHOJAbBuW_H5PKC7l&index=53

3.Розпівка «По дорозі жук-жук»

https://www.youtube.com/watch?v=7kzMIDF2b6s

4.Співи «Цуценя»

https://www.youtube.com/watch?v=7kzMIDF2b6s

«Жук» https://www.youtube.com/watch?v=qjUZ8jCRig0

16

03.04.

2020

1. Підготовка матеріалів до онлайн -консультацій з батьками та опрацювання методичної літератури.

2. Дистанційне заняття з дітьми раннього віку «Світ навколо нас»

Завдання: виховувати бажання дітей співати, танцювати та грати разом з батьками.

3.Онлайн - консультації з батьками на тему: «Залучення дитини до музики. Питання та відповіді»

08:00-10:00

10:00-11:00

11:00-12:00

Соціальна мережа Viber:

1.Руханка «Скік та скок»

https://www.youtube.com/watch?v=2vTrA0BkkgQ

2.Співи: «Сорока -Ворона»

https://www.youtube.com/watch?v=7onF5fOOTY4

3.Музична пальчикова гра «Дощик»

https://www.youtube.com/watch?v=F6yLsYcyuNI

4.Музична казка «Івасик - Телесик»

https://www.youtube.com/watch?v=iqKbY56y9UI

*В плані можуть буди зміни.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.