Індивідуальний підхід до організації роботи зі здібними учнями на уроках математики

Опис документу:
Вивчення творчих здібностей дитини – проблема сучасної педагогічної науки Здатність до творчості – це вищий дар, яким нагородила природа людину на нескінченно тривалому шляху її еволюційного розвитку» В. О. Енгельгард

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Індивідуальний підхід до організації роботи зі здібними учнями на уроках математики
Слайд № 1

Індивідуальний підхід до організації роботи зі здібними учнями на уроках математики

Останнє досягнення ХХ ст. позначено доленосними зрушеннями в історії українського народу. Україна утвердилась як незалежна суверенна держава, стала...
Слайд № 2

Останнє досягнення ХХ ст. позначено доленосними зрушеннями в історії українського народу. Україна утвердилась як незалежна суверенна держава, стала на шлях демократії та ринкової економіки. Зміна цінностей, яка відбувається в Україні, вимагає невідкладних перетворень практично в усіх сферах сучасного життя. Освітянська система – складова частина суспільства і неминуче змінюється разом з ним, тому докорінні перетворення в державі не оминули і її. На сучасному етапі розвитку країни важливою частиною державної політики у сфері національного відродження є створення системи освіти, спрямованої на розвиток творчого потенціалу у молоді. Проблеми сучасності можуть вирішити тільки розвинуті, творчі особистості, які вміють нестандартно мислити й створювати нове, оригінальне. Час, в який ми живемо і працюємо, ставить дедалі вищі вимоги до знань і вмінь людини, постійно випробовує на міцність її моральний потенціал і волю, силу переконань і характер. Уже сьогодні в школах формується, набуває знань і навичок наше майбутнє – покоління, якому в найближчі роки доведеться активно включатися в життя і взяти на себе відповідальність за долю держави.

Вивчення творчих здібностей дитини – проблема сучасної педагогічної науки
Слайд № 3

Вивчення творчих здібностей дитини – проблема сучасної педагогічної науки

  «Здатність до творчості – це вищий дар, яким нагородила природа людину на нескінченно тривалому шляху її еволюційного розвитку» В. О. Енгельгард
Слайд № 4

  «Здатність до творчості – це вищий дар, яким нагородила природа людину на нескінченно тривалому шляху її еволюційного розвитку» В. О. Енгельгард

помітити в дитині творчі здібності; допомогти розвивати їх. Завдання вчителя:
Слайд № 5

помітити в дитині творчі здібності; допомогти розвивати їх. Завдання вчителя:

організація самостійної роботи творчого характеру; проблемно-пошукові роботи. Особливість роботи учителя:
Слайд № 6

організація самостійної роботи творчого характеру; проблемно-пошукові роботи. Особливість роботи учителя:

Інтерактивні форми організації навчальної діяльності учнів
Слайд № 7

Інтерактивні форми організації навчальної діяльності учнів

Найбільшвжитковим в своїй практиці використовую: метод «Карусель» у 5-6 класах, метод «Ажурна пилка» у 5-8 класах, метод проектів у 9 класі. Так пе...
Слайд № 8

Найбільшвжитковим в своїй практиці використовую: метод «Карусель» у 5-6 класах, метод «Ажурна пилка» у 5-8 класах, метод проектів у 9 класі. Так перевірку домашнього завдання з математики в 5 класі по темі «Додавання десяткових дробів» провожу у формі гри «Ажурна пилка». Об’єдную учнів у три «домашні групи» (червоні, сині, зелені). В кожній «домашній групі» є головуючий і його помічник, які ставлять запитання членам своєї групи, щоб упевнитися, що кожен учень групи усвідомлює зміст і зможе пояснити іншим. Після опрацювання матеріалу в «домашніх» групах я об’єдную дітей у нові «експертні» групи (за кольорами). У цих групах учні якісно і зрозуміло доносять інформацію до членів інших груп, а від них сприймають нову інформацію. Потім повертаються у свої «домашні» групи і діляться одержаною інформацією від інших груп, роблять висновки, виводять правило додавання десяткових дробів, закони додавання.

Використання комп’ютерних технологій Персональний комп»ютер - ЦЕ СУЧАСНО, ЕКОНОМНО, ТА ПРОСТО КРУТО!
Слайд № 9

Використання комп’ютерних технологій Персональний комп»ютер - ЦЕ СУЧАСНО, ЕКОНОМНО, ТА ПРОСТО КРУТО!

Я викладаю в школі також інформатику. Це дає мені велику можливість в будь-який час використовувати різні програмні продукти з математики. Безкошто...
Слайд № 10

Я викладаю в школі також інформатику. Це дає мені велику можливість в будь-який час використовувати різні програмні продукти з математики. Безкоштовно користуватися різноманітними програмами стало доступним через глобальну мережу Інтернет.

Під час вивчення тем «Чотирикутники» та «Розв’язування прямокутних трикутників» учні демонструють на уроці домашні презентації, виконані в програмі...
Слайд № 11

Під час вивчення тем «Чотирикутники» та «Розв’язування прямокутних трикутників» учні демонструють на уроці домашні презентації, виконані в програмі Power Point.

Сучасний урок вимагає від учителя оптимального поєднання індивідуальної, групової і колективної форми організації навчальної діяльності учнів. У кл...
Слайд № 12

Сучасний урок вимагає від учителя оптимального поєднання індивідуальної, групової і колективної форми організації навчальної діяльності учнів. У класі розбиваю учнів на групи або пари на рік, чверть або менший період. З кращих призначаю так званих консультантів або асистентів. Вони працюють під безпосереднім моїм керівництвом. Консультанти допомагають іншим учням під час уроку або у позаурочний час розв’язувати задачі, уболівають за своїх підопічних. Таким учням доручаю попрацювати з невстигаючими учнями і тими, хто пропустив урок. Адже «той, хто вчить інших, вчиться і сам», як зазначив видатний педагог-гуманіст Я. А. Коменський. Для вчителя важливо не тільки «видавати завдання», а й «зануритися у гру», об’єднати її одним сюжетом. Якщо це вдається, діти відповідають на творчі пропозиції вчителя і урок стає святом, на яке всі чекають. Хочеться, щоб це свято було щоуроку.

Використовую ігрові моменти на уроці та особливо в позакласній роботі, а це робить вивчення математики цікавим, полегшує засвоєння матеріалу. Так п...
Слайд № 13

Використовую ігрові моменти на уроці та особливо в позакласній роботі, а це робить вивчення математики цікавим, полегшує засвоєння матеріалу. Так при вивченні теми з алгебри у 9 класі «Елементи прикладної математики» учні на деякий час стали кореспондентами газет, підприємцями, промисловцями, спеціалістами банку, економістами, хіміками-технологами і у формі гри «Прес-конференція», показали, як практично використовуються знання і вміння, пов’язані з математикою в економіці, банківській справі, хімії, а саме – відсоткові розрахунки. Ігровий момент сприяв розвитку ініціативи, створив атмосферу розкутості, творчості та саморозвитку. На позакласному занятті з алгебри – діловій грі «Засідання творчої групи відкритого акціонерного товариства» дев’ятикласники вдало зіграли ролі голови правління, геодезиста, дизайнера, начальника служби матеріально-технічного постачання, інженера-програміста, оператора комп’ютерного набору. Вони показали зв'язок геометрії («Теорема косинусів») з геодезією, астрономією та іншими науками.

Інтерес до математики намагаюсь підвищувати завдяки організації позакласної роботи. Такі заходи, як КВК, «Брейн-ринг», «LG-Еврика», «Останній герой...
Слайд № 14

Інтерес до математики намагаюсь підвищувати завдяки організації позакласної роботи. Такі заходи, як КВК, «Брейн-ринг», «LG-Еврика», «Останній герой», «Найрозумніший», «Щасливий випадок» формують в учнів потребу у творчій математичній діяльності, стимулюють інтерес до науки, розвивають самостійне і логічне мислення.

 Життєвим кредом для мене на педагогічній ниві стали слова видатного французького математика і фізика С. Пуассона: «Життя прекрасне двома речами: м...
Слайд № 15

 Життєвим кредом для мене на педагогічній ниві стали слова видатного французького математика і фізика С. Пуассона: «Життя прекрасне двома речами: можливістю знати математику і можливістю викладати її» У переконаннях, що склалися у мене по життю, професія вчителя, особливо вчителя математики, завжди вирізняється серед інших і займає на п’єдесталі професій в моїй уяві почесне перше місце.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.