Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Виховні заходи з теми прав дитини. Практичні кейси
»
Взяти участь Всі події

Ігри для розвитку відчуття ритму та орієнтації у просторі.

Музика

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

09.07.2019

1452

98

0

Опис документу:
Малюки від природи володіють грацією та свободою тіла. Енергійні, рухливі, вони всю свою поведінку проявляють через рухи. Чим менша за віком дитина, тим більше свободи й легкості в її тілі. Від самого народження всю інформацію про оточуючий світ дитина отримує через тілесні відчуття.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Ігри для розвитку відчуття ритму та орієнтації у просторі.

«Ми підемо всі праворуч»

Ця гра добра тим, що її можна використовувати також на масових заходах, на Новорічних дитячих святах.

«Ми підемо всі праворуч»- діти рухаються по колу взявшись за руки
«Раз-два-три»- тричі плескають в долоні
«А тоді підем ліворуч»- йдуть ліворуч
«Раз-два-три»- тричі плескають в долоні
«Але потім ми зберемось»- йдуть до центру кола
«Раз-два-три»- тричі тупають ногами
«Лише потім розійдемось»- йдуть від центра
«Раз-два-три»- потрійний притуп
«А тоді ми всі присядемо»- присідають
«Раз – два - три»- хлопки
«А тоді ми дружно встанем»- встають
«Раз-два-три»- хлопки

«А тоді ми потанцюємо» - танцюють

«Раз-два-три» - хлопки

«Іще трошки потанцюємо» - танцюють

«Раз – два - три” - хлопки
«А тоді ми повернемось»- повертаються на місці
«Раз-два-три»- хлопки
«Один одному всміхнемось» - посміхаються
«Раз-два-три» – хлопки.

Гра «Качка, качка, гусак»

Учасники гри встають в круг. Ведучий усередині круга. Він ходить по кругу, вказує рукою і засуджує: «Качка, качка, качка. Гусак!». Гусак зривається з місця, втікаючи в протилежну від ведучого сторону. Їх обох завдання – швидше зайняти місце, що звільнилося. Вся складність гри в тому, що в місці зустрічі ті, що змагаються повинні узяти один одного за руки, зробити реверанс, посміхнутися і привітати: «Добрий ранок, добридень, добрий вечір!», а потім знову кинутися вільному місцю. Зауваження: Дорослий стежить за тим, щоб кожен учасник побував в ролі «гусака». Вітання реверанси повинні виконуватися чітко і голосно.

Розвиток музикальності та відчуття ритму

«Ластівки, горобці і півні»

Діти стоять по кругу або вільно по залу. Кожному образу відповідає своя музика. Ластівки – “літають” (швидко бігають на півпальцях і махають крилами); Горобці – сидять навшпиньки, клюють зернятка, стрибають по залу; Півні – поважно проходжувалися по залу крила за спиною. Спершу слід розібрати з дітьми образи і пояснити (і показати!) яка музика якому образу відповідає. І лише тоді можна починати гру

Гра «Тік-так»

Мета: розвивати ритмічний слух, поняття «за/проти» лінії танцю.

Учасники гри встають в круг, по лічилці вибирають кішку і мишку. Мишка стає в центрі круга, а кішка виходить з круга, діти в крузі тримаються за руки.

Кішка: Тук-тук!

Діти: Хто там?

Кішка: Це я, Кішка! Діти: Що тобі потрібне?

Кішка: Мишку побачити!

Діти: О котрій годині?

Кішка: о (від 1 до 12) годині!

Діти повертаються за/проти лінії танцю, ритмічно топають, примовляючи - Одну годину, тік-так! Дві години, тік-так! І так далі,

на цифрі, названою Кішкою, діти зупиняються і піднімають руки. Кішка забігає в «нірку» і наздоганяє Мишку

«Дискотека»

Діти стають у коло, керівник в центрі. Звучить будь-яка весела танцювальна музика. Керівник вказує на будь-якого дитини і рахує 4 рахунки, а той повинен танцювати під музику, наступні 4 рахунки танцює інший (той, на кого вкаже керівник). Головна умова – рухи не повинні повторяться! Гра для дітей від 5 років. Педагог повинен стежити, щоб всі діти протанцювали, і хвалити за оригінальні рухи (коли діти входять в азарт видають і брейк і схід, загалом все на що здатні).

«Танцюй як я»

Звучить музика хвилини 2, керівник призначає ведучого. Музика включається знов, ведучий танцює і в танці доторкається до одного з тих, що грають, той починає танцювати разом з ведучим, потім приєднується ще і так всі учасники. Ведучий вибирає з групи самого кращого танцюриста, музика міняється. І якщо одну людину вибирають таким, що веде кілька разів, він отримує титул “Кращий танцюрист”

Розминка «Танець окремих частин тіла»

Мета: Розігрівши учасників; усвідомлення і зняття м'язових затисків; розширення експресивного репертуару. Час: 20-25 хвилин. Матеріали: Музичні записи різних стилів з чітким ритмічним малюнком. Опис проведення: Учасники стають в круг. Звучить музика. Ведучий називає по черзі частини тіла, танець яких буде виконаний (наприклад, «танець голови», «танець плечей», «танець рук», «танець живота» і так далі). Учасники прагнуть максимально використовувати у танці названу частину тіла.

Розминка «Збільшувальне скло»

Мета: Розігрівши учасників; інтенсифікація зворотного зв'язку; стимуляція спілкування в парах. Час: 15-20 хвилин. Матеріали: Музичні записи різних стилів з чергуванням швидких і повільних ритмів. Опис проведення: Учасники групи розбиваються на пари. Пари можуть бути сформовані випадковим чином або цілеспрямовано (наприклад, за результатами соціометрії: пари з взаємними позитивними виборами; негативними виборами; різноспрямованими виборами або з взаємною відсутністю вибору; в даному випадку для інтенсифікації спілкування в групі переважно останній варіант). Завдання одного з партнерів – рухатися спонтанно і вільно, завдання іншого – відображати його рухи декілька перебільшеному, гіпертрофованому вигляді, тобто так, як якби між ними знаходилося збільшувальне скло. Через 10-15 хвилин партнери міняються ролями. Після закінчення вправи проводиться обговорення отриманого досвіду в парах.

«Учитель и учні»

Ось гра для закріплення різних позицій і положень, називається Коли грає весела музика вчитель відвертається, а діти вільно танцюють, ”балують”. Коли музика зупиняється вчитель повертається діти приймають потрібне положення, вдаючи, що поводилися добре. Ті, хто стоїть не правильно пропускають одну гру. В такий спосіб закріплюються позиції рук і ніг, положення рук на талії. Старшим дітям можна дати завдання встояти на одній нозі або напівпальцях.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.