Сьогодні відбувся
Кабінет психолога:
«
Здатність до саморегуляції – основа духовного розвитку. Нові інструменти й підходи
»
Взяти участь Всі події

Ігри для розвитку дрібної моторики, уваги та пам'яті.

Музика

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

09.07.2019

508

23

0

Опис документу:
Ігри для розвитку дрібної моторики, це прекрасний спосіб відвернути і розвеселити дитину, адже в основі кожної гри – дитячий жарт або вірш. Малюки, які регулярно займаються пальчиковою гімнастикою, краще говорять, швидше вчаться писати, мають гарну пам’ять, розвивають координацію рухів.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Ігри для розвитку дрібної моторики, уваги та пам'яті.

«Куховарики»


Всі встають в коло – це каструля. Зараз готуватимемо суп (компот, вінегрет, салат). Кожен придумує,чим він буде (м'ясо, картопля, морквина, лук, капуста, петрушка, сіль і так далі). Ведучий викрикує по черзі, що він хоче покласти в каструлю. Що взнав себе вискакує в коло, наступний, стрибнувши, бере за руки попереднього. Поки всі «компоненти» не виявляться в «каструлі», гра продовжується. В результаті виходить смачне, красиве блюдо – просто смакота.


«Повторюємо рухи»

Учасники гри стоять в крузі. Ведучий знаходиться в центрі. Умови гри: ведучий показує які-небудь рухи, а учасники повинні їх повторювати, окрім одного, або два. Наприклад, якщо ведучий піднімає руки вгору, ляскати в долоні; а при положенні «руки в сторони» – топати ногами. Той, хто помиляється, сам стає таким, що веде.

«Що робити покажи»

Дуже корисна при розучуванні нового матеріалу. Діти ходять по колу, взявшись за руки:” Ми всі разом танцювали і багато що пізнали, хто запам'ятав краще за всіх, ось того і чекає успіх! Нумо Ганна покажи, що нам робити підкажи!” Дитина повинна показати лише той рух, який вивчили сьогодні. Всі діти повторюють за Ганною. Так кілька разів.

Розвиток моторики

«Лічилочка»

Один,два у небі веселка – розводимо велике коло руками
Три, чотири всі попливли – робимо руками «хвилі»
П'ять, шість з драбини злізь – імітуємо долонями сходинки
Сім, вісім – птахи в лісі – імітуємо змах крилами «летимо»
Дев'ять, десять - подивись на сусіда, посміхнись, адже ти порахував до десяти – плескаємо у долоні.

«Ліва і права»

Для кращого запам'ятовування лівої і правої руки.

Ліва і права(відкриваємо по черзі в сторони ліву і праву руки)

Будує міста (імітуємо долонями драбинку)

Ліва і права. Водить поїзди(крутимо кермо)

Ліва і права. Може шити і штопати(робимо хвилеподібні рухи руками)

Ліва і права . Може дружно плескати (плескаємо в долоні)

«Пиріжки»

Можна використовувати під час виконання допоміжних партерних вправ

М'яли, били і місили, (показують) І качали, і ліпили, (вдають, що качають і місять) Залишили підрости

Щоб нам пиріжки спекти. (поки печуться пиріжки, діти виконують різні вправи на підлозі)

«Білочка»

Білка в лісі стриб та стриб (стрибай, як білочка)

І знайшла великий гриб. (покажи, який великий)

А додому принесла, (несемо гриб у руках)

Гриб не влазить до дупла. (пробуємо пропхати)

Довелося білочці гриб сушить на гілочці.

(нанизуємо на ниточку гриб і сушимо)

«Капуста»

Ми січем, січем капусту

(долоньками рухати вгору-вниз, імітуючи рух ножа)

І гарненько моркву трем,

(кулачками рухати вперед-назад, імітуючи тертя)

Ще і солі додаєм.

(потирати пальчиками, імітуючи посипання сіллю)

І бочки все кладем.

(імітувати рух набирання у жмені і висипання у бочку)

Потім котим бочку в льох

(імітувати рух котіння бочки по землі)

Як стомилися ми! Ох!

(витираємо піт з лоба)

«Звірятка»

Бігла мишка по ліску, (біжимо по колу, як мишка)

Скаче жабка у ставку, (скачемо, як жабка)

Зайчик наздогнав лисичку, печуть разом паляничку. (знаходимо собі пару, плескаємо в долоньки)

А ведмедик іде пішки, (ходимо на зовнішній стороні стопи, як ведмедик)

Клишоногі в нього ніжки. (ходимо на зовнішній стороні стопи, як ведмедик).

«Зайчики»

Зайчик Скік і зайчик Скок на морозі гріли лапки.

На „раз” – вгору піднімали, на „два” – швидко опускали.

Вже передні лапки теплі, але задні – геть замерзлі.

Будем зайців зігрівати, разом з ними присідати:

Раз” – присіли, на „два” – встали.

Вже і задні теплі стали. Ну а хвостик?

Ой-ой-ой, геть холодний куцик той!

Раз” – покрутимо хвостом, „два” – покрутимо хвостом.

Хвостик добре зігрівали, тоді зайчикам сказали:

- Так стрибали ми і грілись, що геть зовсім потомились.

«Я, мама і тато»

Мама є, (плеснути і підстрибнути)

Ось тато йде, (походити по колу)

Я за ним добігаю, (біг на місці)

Мама – сонце, (руки вгору)

Тато – небо (руки в сторони)

Я – квітонька в гаю (присісти, руки до личка)

«Голосні букви»

А – з ніжками двома (ноги поставити якомога ширше, руки скласти на грудях)

И – перекладинка навскоси (ноги на ширину пліч, права рука вздовж тіла, ліва рука пряма, торкається зап’ястка правої)

О – овальне воно (напівзігнуті руки з’єднати над головою)

І – горить свічка угорі (п’ятки разом, підняти перед собою прямі руки і притулити кулачки один до одного)

У – антенки на даху (п’ятки разом, руки розвести широко в сторони і вгору)

Е – почнемо спочатку все (п’яти разом, правою рукою взятись за ліве вушко так, щоб зап’ясток торкався чола, ліву руку зігнути в лікті)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.