Художній номер "Сила слова"

Опис документу:
Як відомо, слово "попурі" французького походження і в перекладі означає "суміш". Основними складовими елементами літературного попурі стали вірш Ліни Костенко, молитва вчителя та молитва учня. Дана літературна композиція підготовлена для виступу в конкурсній програмі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

3

СИЛА СЛОВА

Літературне попурі від учнів групи №8 (куратор Добринська Л. О.)

1-й учень

Початком буде Молитва виснаженого вчителя

Господи, настав час моєї молитви. Сьогодні ввечері я молитимусь за письмовим столом, при лампі, перед останньою перевіреною роботою. Останньою на цей вечір. А завтра все почнеться спочатку.

Перед моїми очима знову моя група і тридцять божевільних голів, яких я повинен навчити – авжеж! – не таких уже й простих речей.

Я знову бачу X, який вже сидить мені в печінках. Він знову забуде зробити домашнє завдання, і мені знову так захочеться дати йому ляпанця.

А також Y, який дратує мене своїм безупинним кружлянням по аудиторії, і якого я, звичайно, виставлю за двері.

Ще й Z, до якого доходить удвічі або утричі повільніше, ніж до інших – якщо взагалі доходить.

Сьогодні ввечері мене втомлюють навіть «хороші» учні. Усі, я це відчуваю – непосидющі, докучливі, вимогливі, які ані хвилини не дають перепочити, чи то коли працюють, чи коли нічого не роблять.

Господи, сьогодні ввечері я не приношу Тобі нічого надзвичайного. У мене лише напружені нерви, поганий настрій та зірваний голос.

І знеохочення, яке вже майже опановує мене, але з яким я не хочу змиритися.

Адже завтра треба бути готовим рішуче, але спокійно сказати: «Тихіше, будь-ласка… Заходьте». Як і кожного щоранку впродовж двадцяти років.

Завтра… О, я хотів би, щоб до мене хоч трохи повернувся мій колишній ентузіазм, моя наївна гордість з перших років.

Господи, я б хотів, щоб кожного ранку «вони» чули мій спокійний голос, бачили мене виголеним, бадьорим і зосередженим.

Я хотів би приймати їх такими, якими вони є, мої дорослі учні, такими, яким я був колись в їхньому віці.

Я хотів би працювати для них, нічого не чекаючи взамін. Вони тут не для того, щоб приносити мені задоволення. Я постійно про це забуваю: мені треба це осмислити, адже це важливо.

Але не сьогодні ввечері, Господи. Зараз мені треба виспатися. Для них…

2-й учень

У кожного з нас є мрії . Отже, Ліна Костенко

Про мрії

А й правда, крилатим ґрунту не треба.
Землі немає, то буде небо.
Немає поля, то буде воля.
Немає пари, то будуть хмари.
В цьому, напевно, правда пташина…
А як же людина? А що ж людина?
Живе на землі. Сама не літає.
А крила має. А крила має!
Вони, ті крила, не з пуху-пір'я,
А з правди, чесноти і довір'я.
У кого – з вірності у коханні.
У кого – з вічного поривання.
У кого – з щирості до роботи.
У кого – з щедрості на турботи.
У кого – з пісні, або з надії,
Або з поезії, або з мрії.
Людина нібито не літає…
А крила має. А крила має!

3-й учень

А ще кожному учню завжди прийде на допомогу щоденна…

Молитва учня

Боже, я знаю, що маю завжди навчатися і здобувати знання, але також знаю, що потребую мудрості, а тільки Ти, Боже, можеш мене нею обдарувати. Дай мені, Господи Ісусе, мудрість, щоб була зі мною, і прошу, щоб я вмів нею добре користуватися, тоді, коли Ти даєш мені улюблених людей і хороші речі. Наш світ прекрасний — вчини, щоб я жив у ньому мудро і розсудливо. Нехай мене не полишає Твоя мудрість і Твоя любов. Амінь.  

Всі учні разом (демонстрація слайду)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»